זה היה רק עניין של זמן: היכרות עם הסמארטפון הראשון שמצוייד בשלוש מצלמות אחוריות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה היה רק עניין של זמן: היכרות עם הסמארטפון הראשון שמצוייד בשלוש מצלמות אחוריות


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אחרי שסמארטפונים עם מערכי צילום כפולים הפכו לאופנה הבולטת החדשה, האם יש סיבה להיות מופתעים מנסיון לקחת את המגמה צעד נוסף קדימה? מבחינת Vivo זה נראה טבעי ומתבקש

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שטויות? אם רוצים לשפר את הצילום במכשיר כל כך קטן הדרך היחידה זה לחבר כמה חיישנים יחד.הרי אי אפשר להגדיל יותר את החיישן והעדשה. בעזרת הוספת עדשות יהיה אפשר ביחד עם טוב להגיע אפילו ליכולות של מצלמות מקצועיות היום עם עדשות ענקיות (לפחות הזולות יחסית ) עוד כמה שנים יהיה נפוץ מערכי צילום מתומנים או אפילו של 16 עדשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שאין גבול, כיוון שמטומטם כמוך בזכות זה, יכול להגיב בפוסטים חסרי תרומה לחיים כמו אלו. מי אתה שתקבע מה הוא טמטום ומה לא? אתה מבין בנושא בכלל? אתה מומחה? פרופסור? בוגר "אוניברסיטת החיים"? רק תגיד, בכדי שנדע. ניתן מאוד לקטלג אנשים, כמוך למשל אשר כותבים "טמטום אנושי", כאשר הם יושבים בנוחות בבית או מהסמארטפון שלהם ומגיבים. כיוון שמסך מגע וסמארטפון גם היה טמטום, פעם. תודה לאל שלא אתה זה שקובע את החוקים. תעשה טובה, תלך לשחק קצת בחול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי קונה את כל הפלאפונים האלה? כנראה זה יותר מיועד לשוק הסיני. כי נראה לי מבעס לקנות פלאפון אנדרויד כשכול שבוע יוצא פלאפון "דגל" חדש. החברות האלה הולכות על כמות ולא איכות. הם מציפים את שוק הטלפונים עם כמה שיותר דגמים, כל דגם עם גימיק משלו. זה כמו ספאם של פלאפונים. גם עושים את זה. כל חודש הם יוצאים עם איזה גימיק חדש ומציפים את השוק בדגמים. אם הם לא יכולים ליצור התלהבות גדולה ממוצר אחד כמו , הם פשוט יוצרים הרבה התלהבויות קטנות מהרבה מוצרים. שוק הפלאפונים גם נהיה רווי וכל התאגידים מתים למצוא שוק חדש. כי בשוק חדש יש רווחים אדירים, ועכשיו בשוק הפלאפונים הרווחים מצטמצמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם פשוט הבינו שהם לא יכולים ליצור הלתהבות גדולה ממוצר אחד כמו . אז הם מנסים ליצור הרבה התלהבויות קטנות מהרבה דגמים עם כל מיני גימיקים שונים ומשונים שהם לא יודעים מראש מה הם שווים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...