לא נפסיק לקנות: עוד דילים מה-Prime Day של אמאזון - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא נפסיק לקנות: עוד דילים מה-Prime Day של אמאזון


yonatan.mendelson

Recommended Posts

המשלוחים מאמאזון הם בין הטובים שראיתי מאתרי ההזמנות השונים עד היום, יש מספר מעקב, אתה משלם מיסים מראש (שלרוב זולים ממה שהיית משלם בארץ - מחושבים ע"י וניתן החזר כספי אם לא נגבו ע"י המכס) והחבילה מגיעה עד הבית ולרוב תוך שבוע שבועיים (אמאזון בריטניה, אמריקה שבועיים ומשהו) הזמנתי מוצר שלא התאים, והם זיכו אותי בהחזר כספי, (יש להם שירות לקוחות מצוין)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Gavriel Tashimov, רק שאתה שאתה כותב דברים לא נכונים. משלוחי הם עם שליחים עד הבית לרוב או לכל הפחות, עד לסניף הדואר עם שליחים מטעמם. לפעמים גם DHL, תלוי. שירות הלקוחות של הוא הטוב ביותר בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים אם יש מישהו שלא מכיר יש אתר בשם http://www.ushops.co.il תעתיקו לינק של המוצר מאמזון ארהב והם ישלחו לכם לארץ הכל כולל הכל אממה יש אתר חוץ מאייבורי וksp שכל מה שקשור למחשבים ממש זול שם מישהו פה הזכיר אותו נקרא tms נראה לי שאת המחשב הבא שלי אני קונה משם( רק שיצאו כבר החלקים?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם באמאזון ארה"ב הוזלה על מעבדי רייזן, אם כי המחירים כולל משלוח ומיסים לא נמוכים משמעותית מאשר בארץ. רייזן 1600 ב-860~ ש"ח, רייזן 1700 בפחות מ-1150 ש"ח, רייזן 1700x (שעליו כן יש פריים) ב-1400~ ש"ח (המשלוח משום מה יקר פי 2 מרייזן 1700 הרגיל, מה שהורס את הדיל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...