מבקש המלצות לבניית רשת חדשה בדירה חדשה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש המלצות לבניית רשת חדשה בדירה חדשה


אורח אורח

Recommended Posts

אורח אורח

שלום רב,

 

בשעה טובה אנחנו נכנסים לדירה חדשה שרק נבנתה.

יש לנו ארון נתיכים ומתחתיו ארון תקשורת ובו כבלי הטלפון והרשת + שקע חשמל למודם-ראוטר. על כבלי הרשת רשום CAT 5E

אני מעוניין ליצור ביתית באופן שאוכל לחבר בחדר השינה והעבודה (כ-5) מחשבים בחיבור קוי. בפועל בשלב ראשון רק 3 מהם אני מתכוון לחבר (באחד מחשב לעבודה, בסלון מחשב לטלויזיה ומדיה וכנ"ל בחדר השינה)

זו הפעם הראשונה שאני מתעסק בזה ולכן מבקש את עזרתכם:

1. האם יש לכם המלצות לגבי בניית הרשת ?  האם סוג הכבל יגביל אותי ולכן כדאי להחליפו?

2. מאחר ומדובר בדירה חדשה אני מתלבט גם לגבי בחירת התשתית והספק.  אני זקוק לחיבור מהיר אבל  תכל'ס 40 מגה יספיקו. אני מעונין גם בקו טלפון ביתי רגיל לגיבוי לסלולריים וכן לשימוש בפקס. נכון להיום אני על תשתית והספק הוא אקספון. התנתקנו מהכבלים אבל אנחנו שוקלים בכ"ז לקבל שרותי טלויזיה (נטפליקס? סלקום טיוי?) בהתחשב בדרישות האלה האם יש למישהו המלצות.  אני מעדיף שלא להתעסק עם בגלל הנסיון הרע שהיה ללקוחותיהם...

 

[נ.ב נסיונות הרשמה שלי לאתר לא הצליחו לכן אני כותב כאורח אני מבין שלא אוכל להגיב בחזרה..]

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכבל לא יגביל אותך ויוכל לתת לך חיבור 1Gb, אבל אם אפשר הייתי בכל מקרה מחליף אותו (ואת כל השקעים בבית) ל-CAT6. עדיף. ככה הוא לא יהיה גבולי ואתה תהיה עם תשתית ברמה גבוהה יותר. בעלויות של בנית בית עוד 250 שקל על 100 מטר כבל זה זניח...

בארון תקשורת אל תשים את המודם-ראוטר, תשים סוויץ'. את המודם תשים ליד אחד המחשבים במקום פתוח כמו שצריך.. חיבור אחד ממנו ילך ישירות למחשב וחיבור שני ילך לקיר - לסוויץ'.

 

תשתית וספק לא כלכך קשורים לנושא הדיון והם נושא בפני עצמו, בעיקרון זה לחלוטין תלוי במקום הספציפי שבו אתה גר. יש מקומות עם תשתית טובה יותר של ומלא תקלות בהוט ויש מקומות עם תשתית טובה של ומלא תקלות בבזק (או שהם בכלל יגידו לך מראש שהם לא מסוגלים לספק לך מהירות נורמלית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...