אחריות לחומרה באמזון - שנה בלבד - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות לחומרה באמזון - שנה בלבד


User_Name

Recommended Posts

שלומות, 

באתר מפורסמים לעיתים קרובות מפתים באמזון וגם מקריאה פה ושם הבנתי שלא מעט אנשים פה קונים כשיש דיל טוב.  

מאחר ואני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש,  החלטתי לבדוק באמזון,  ואכן ראיתי שניתן לחסוך עד כ-200 ש"ח בכרטיסי Gtx 1060 6GB, למשל. יש גם סיכוי קלוש לקבל בחזרה עוד כ-180 ש"ח במידה והחבילה לא תחוייב במיסים.  על השירות של אין מה להרחיב,  הוא מהיר ומצויין. 

אבל כאשר מגיעים לנושא האחריות,  יש המון בלבול וחוסר אינפורמציה. לא מצאתי באף עמוד מוצר בקטגוריית כרטיסי המסך את תקופת האחריות והתנאים,  במיוחד שמדובר ברכישה מעבר לים. אז שאלתי את אמזון לגבי משך תקופת האחריות ולמי פונים בעת הצורך, ספציפית לגבי Sapphire 480 8GB דגם רפרנס,  שזול בכ-200 ש"ח מכל חנות בארץ. 

תשובתם בקצרה:  

כרגע אמזון נותנים למוצרי אלקטרוניקה שנה אחריות,  במידה וליצרן אחריות נוספת,  עלי לפנות אליו באופן עצמאי. קיבלתי גם מהנציג ההודי לינק לחברת אחרת לגמרי. 

בדקתי -  כרטיסים במזרח התיכון ובארה"ב,  3 שנים,  באירופה (רלוונטי לאמזון UK),  שנתיים בלבד. 

כלומר אחרי שנה,  במידה והכרטיס מתקלקל,  אני אמור לשלוח אותו על חשבוני ולחכות לתיקון או החלפה,  עניין של 30 עד 60 יום, ואולי לשלם מע"מ  על המוצר המתוקן. 

אני יודע שב-,  למשל,  המצב שונה ושולחים כרטיס במשלוח מהיר לפני שהתקול מגיע אליהם. 

 

אז למה לקנות במצב זה כרטיס באמזון?  אמנם 200 ש"ח פחות,  אבל גם שנה פחות אחריות וכשצריך לממש אותה,  זה לא ממש נוח. אם היו נותנים אחריות מטעמם למשך שנתיים או שלוש,  לא הייתי קונה בארץ אפילו בורג. 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, 

תודה

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה את הפוסט הזה עכשיו, רגע אחרי שיחה עצבנית עם קספ לגבי מוצר מסוים.

קניתי את אותו מוצר באמאזון לפני חודשיים והייתי מבסוט.

מה שבטוח, שגם אם באמאזון לא ייתנו אחריות בכלל, עדיין אעדיף אותם על קספ.

*אציין שיש כאן בארץ עוד חנויות טובות, שבדר"כ ממליצים פה בפורום על קנייה מהן, טרם ניסיתי.

 

לגבי השאלה הספציפית שלך, למה לקנות באמאזון אם החיסכון לא גדול, ואחריות רק שנה, אתה צודק לגמרי.

כל אחד עושה את השיקול אם סיכון תקלה מול החיסכון שווים את זה.

לדוגמה זה משהו שלא נוטה להתקלקל, אני הייתי מזמין מחו"ל.

כרטיסי מסך עם מים מובנה שמעתי שעלולים ליצור קצת בעיות, אז היית קונה בארץ.

 

ושים לב שבאמאזון הם כוללים את המע"מ במחיר הסופי ומשלמים אותו בשבילך - לדעתי זה נוח ומונע סיבוכים\עיכובים מיותרים עם המכס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוצר שניקנה בAMAZON שווה אחריות 5 שנים בכרטיסים המשומשים / מתוקנים שיש בישראל שנימכרים כמו זבל בKSP ואיבורי.

 

אורח חיים מוצע של כרטיס מסך הינו כ-4 שנים ומעלה. לא ניתקלתי בכרטיס מסך שהיתקלקל בתקופת האחריות לא של שנה ולא 3 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדברים כאן על כרטיסים משומשים או מחודשים,  כרטיס חדש הוא חדש,  לא משנה מאיפה נרכש.  הסחורה שנמכרת באמזון לא שונה מהסחורה שבארץ. ראיתי שמתקלקלים חצי שעה אחרי שיוצאים מהאריזה עד יום לפני תום האחריות,  לכן הסוגייה הזו מציקה לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

evga נותנים אחריות בינלאומית, רצוי לוודא לפני קנייה.

ברור שהקנייה תלויה בכמה אתה חוסך, כל אחד יש לו את הרף שלו, רובם בשביל 200 ש"ח לא יתעסקו עם זה.

במחשבה שנייה אולי כן, תברר כמה זמן לוקח ליבואן בארץ להחליף כרטיס תקול, אין פה רמז, אני לא יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שבמידה והם נותנים אחריות מעבר לזאת של אמאזון, אתה יכול לממש אחריות ישירות מולם, רוב החברות לא מאפשרות דבר כזה אלה שולחות אותך למי שקנית ממנו, יבואן וכו', נדרש לבדוק כל מקרה לגופו כמה אחריות אמאזון נותנים וכמה , לפעמים מציעים הרחבת אחריות בתשלום.


תקרא פה, משלוח הלוך עליך, רצוי משלוח נורמלי ועם ביטוח כדי שיגיע בסדר. משלוח חזור עליהם, צריך לברר גם מדיניות מיסים.
אני חושב שמרכז השרות שלהם עבור ישראל נמצא בגרמניה.
http://www.evga.com/articles/00671/
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@ elikh

1. תמיד כדאי לוודא בצ'ט\אימייל, זה גם הסמכתה לעתיד.

2. רכשתי כבר כמה וכמה מוצרים מאמזון. ונאמר לי באופן מפורש, לפחות לגבי מוצרי אלקטרוניקה, שמוצרים שנמכרים ישירות דרך זכאים לשנתיים אחריות גם אם אחריות היצרן היא שנה אחת.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...