האם המפרט שלי יכול "להחזיק" gtx 1080 ? - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם המפרט שלי יכול "להחזיק" gtx 1080 ?


taltola

Recommended Posts

ערב טוב לכולם :)

לצערי אחרי שקראתי את התגובה.. שוב לא קיבלתי תשובה אלא רק הסבר על הסרטון שעלתי כביכול שהוא בא להראות

משהו ולא בא להביא הוכחה. אני הפעם יהיה מדויק ואתן את כל הפרטים מבלי להחסיר ומבלי לדבר ישירות לאף אחד.

תמונה כללית בלי להפנות אצבע ולהתייחס לדברים לא קשורים את מי שזה מעניין הוא מוזמן להגיב, בכיף.

 

בדיון במקורי :

- אני טענתי שכאשר הייתי עם i5 3570K ( מומהר קצת מעל 4.0 ) בשילוב מערכת Z77 מבוססת -1866 סבלתי לעיתים מנפילות פריימים

על המסך שלי ( U2414H ). אחנו מדברים על 970GTX ועל BF4 בשנה וחצי הראשונה של המשחק בשוק. הירידות פריימים האלה היו

קבועות בשרת מלא, מופיעות לעיתים רחוקות אבל קיימות וברגעים מסוימים גורמים להפרעות בחווית המשחק.

 

- המשחק שלי כמובן עבד על הרזו' הטבעית של המסך עם הגדרות מלאות.

 

- הטענה שלי : כאשר רכשתי שילוש חדש ( i7 6700K לא מומהר, 2800 לוח מבוסס Z170 ) נעלמו לי כל הירידות\תקיעות שהיו.

 

- הטענות של אחרים בדיון : המעבד לא גרם לזה אלא המעבר לשילוש חדש, התוספת תדר לזיכרון ועוד כמה דברים פחות דרמטיים מהשינוי בזיכרון.

 

עד עכשיו רשמתי סה"כ מה שעברנו מבחינת דיון ואני רוצה להוסיף כמה דברים שלא ענו לי לגביהם.

 

1. אף אחד בדיון פה לא הוכיח לי שזה המעבר לשילוש חדש. ההסברים עד עכשיו שקראתי היו מבורכים - אבל הם לא מוצקים. קראתי הכול. אין שום הוכחה לצערי.

 

2. התגובה האחרונה והטענה שזו הוכחה מתמטית. הסרטון הועלה בשביל מטרה אחת שכנראה לא הובנה ברור על ידי מי שהעלה את זה שזה אני :

לצורך דימיון ופרופורציות כדי להבין במה מדובר. התקיעות שהיו לי ב BF4 היו בסה"כ דומות מאוד. הסרטון לא מהווה בסיס לשום הוכחה מצידי, קראתי את ההסבר במלואו.

אחלה של הסבר, שוב - לא שייך לדיון מאחר והסרטון בא להראות דימיון סה"כ.

 

3. טענתי כי ניתן לאבחן ירידות פריימים מ 60 ל 30. בהחלט. אצלי במחשב עם שונים ומגוונים במשחקים שונים ובמגוונים במירוץ השנים יצא לי לשחק

באלפי משחקים והיו לי עשרות . הרבה מאוד תקופות היו של משחקים שירדו למטה בפריימים והרגשתי את זה מוחשית במשחק, ובעיניים.

אגב - ההוביט ב 60 פריימים ובמצב רגיל - כנ"ל. אני מצאתי הבדל ברור. כנ"ל במשחקי ( אם אני מתקרב למסך מעט ) יש לי הבדל מהמחשב האישי שלי.

אז להגיד לי שאין הבדל בין 30 ל 60 בעין אנושית יהיה שקרי. אני פשוט ישקר אם אני יגיד שאני לא מרגיש הבדל.

 

4. אנימציה בסרטון שפועל על 30 תהיה חלקה. לא הבנתי איך זה קשור שמשחקים על 30 אל מול זה שמשחקים על 60. ראה סעיף קודם - זה יהיה שקר

אם אני יגיד פה בפורום שאני לא מרגיש הבדל ביניהם.

 

5. ישנה התעלמות מזה שנאמרו פה תגובות לגבי החוסר שינוי ב GPU, שהועלו מהבאטלבלוג של המשחק BF4 שמראות שבהגדרות מלאות אין

הבדל בין תדרי של 1600 ו 2400 במינימום פריימים, בממוצעים ובמקסימליים. ישנה התעלמות מכך שעוד שחקנים בעולם חוו את מה שציינתי.

הדבר הכי פשוט יהיה לקרוא תגובות ולהסתכל על דיונים בפורומים המרכזיים של המשחק. coch הוא לא היחיד שהרגיש הבדל במעבר ל i7. אם הייתי היחיד

לא הייתי מרשה לעצמי לפתוח את הדיון הזה בכלל.

 

המשך ערב טוב.. :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

^ערב נפלא, לא רק טוב.

 

כרגע התייחסות קצרה שהיא למעשה בקשה:

 

הרץ במטותא את המשחק BF באותם שרתים עמוסים, שכרגע במערכת הנוכחית אין לך בעיות במקומות הכי כבדים בשרתים אלו,

ודגום את ה- מינימום FPS המתקבל (עבור כמובן למצב v-sync לא פעיל בכדי לקבל מדויק את הטלמטריה).

קרי אנחנו רוצים לדגום את אותן נקודות קיצון, מינימום FPS כאשר שהעומס הוא מקסימלי על המחשב.

 

לאחר מכן חזור על אותם שרתים ובאותם מקומות רק עם ההבדל הבא:

1. הורד אצלך את תדר הזכרון במחשב הנוכחי ל 1866mhz, זה אפשרי טכנית ? 
(אינני יודע אלא שואל, לא מכיר את ההגדרות בלוח אם אצלך)

 

2. אם בלתי אפשרי לבצע את המבוקש בסעיף 1, עבור לעבודה במוד single channel שזה מקבילה ל- 1400mhz אפקטיבית.
אתה מבצע זאת על ידי העברת האצבע לסלוט אחר בלוח אם. למשל:

במקום להיות עם האצבעות בסלוטים 1 ו- 3 או 2 ו- 4, תהיה עם האצבעות בסלוט 1 ו- 2, או 3 ו- 4.

בצע בדיקה בכלי שאתה אכן עובד על single channel כדי שלא בטעות תהיה עדיין ב- dual ואז כל הבדיקה תלך פארש.

 

כמו מקודם דגום את ה- מינימום FPS המתקבל (עבור כמובן למצב v-sync לא פעיל בכדי לקבל מדויק את הטלמטריה).

קרי אנחנו רוצים לדגום את אותן נקודות קיצון, מינימום FPS כאשר שהעומס הוא מקסימלי על המחשב.

 

חזור לכאן עם הממצאים באמצעות טבלה מסכמת:

אם תוכל לחזור על הניסוי כ- 3 פעמים ב- 3 שרתים שונים של משחק יהיה טוב,

שכן ייתן לנו ממצאים יותר הדירים/מדויקים מאשר דגימה בודדה.

 

מניח שזה יקח לך כשעה של עבודה כל ההתעסקות הזו. אולי שעתיים. אך לממצאיה יהיו תובנות טובות עבורנו.

הייתי עושה זאת בעצמי אילו היית לי מערכת דומה לשלך עם DDR4 מהיר, אך בצר לי אני על 1600mhz

ולא יכול לסמלץ זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@coch

אני משער שרק לצורך הסקרנות אתה תרצה לעשות את זה.

בגלל שלכל תוצאה כאן יש חשיבות.

אחת בעצם אולי תראה שאין צורך בi7, והשניה אולי תשתיק אותנו.

[אם הייתה בידי מערכת כבר הייתי בודק את זה מזמן.]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ורק אני יושב פה עם זכרונות CL4, רץ על HIGH ומקבל 30FPS (עם נפילות פה ושם)

אני פשוט ממשיך לעקוב אחרי הדיון של @coch ו @nec_000. אמנם לוקח לי זמן רב לעבור על תגובותיהם, אבל שניהם מעלים נקודות מעניינות.

אף פעם לא ראיתי דיון כה לוהט ביניהם... אני עוקב אחר ההתפתחויות.

תמשיכו להתדיין ולספק בסיס לטענותיכם. סיקרנתם אותי.

 

אגב - בנושא ה60FPS (כן אני יודע שאתם לא מעוניינים להפוך את הדיון לזה)

כמו שnec אמר, כולנו היינו רוצים 60 (יש כאלו שרוצים גם 144). אבל פה מגיעה השאלה - כמה זה נמוך מידי. מבחינתי 30 זה הגבול התחתון, שאחריו מן הסתם צריך להחליף מחשב (אם הכל כשל - כולל הורדת ההגדרות הגרפיות)

לא לכולם יש את הרצון, הזמן או הכסף להחליף את מחשבם האישי כל עוד הוא מסוגל להריץ את המשחק בצורה סבירה.

 

(וחלק קשורים למחשב שלהם רגשית...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שבסרטון שהכנתי על השפעת המעבד הממצאים שיצאו לי די מסכימים עם שני החברה פה.

לפי מה שאני מצאתי זה שהרוב הדי מוחלט של המשחקים לא ידעו לנצל את מעבד הI7 ( או יותר נכון את ה HT שלו) בעוד שישנם משחקים שנהנו ממנו, 

לצורך הבדיקה שלי לקחתי 6700K מול 6600K ( בדיקה ללא קשר לסרטון) את שניהם העמדתי על 4.5GHZ ובאמת שלא ראיתי כל יתרון מובהק לI7, כן ראיתי יתרון של כ-15% במשחק , האם זו הייתה סטייה או לא זה אני לא יכול לומר שכן כל BENCH הרצתי 3 פעמים לצמצום גורמים שישפיעו על DROPS ( הודעות מערכת או מה שזה לא יהיה).

שמתי לב שמוצר AS IS ללא התעסקות ה-I7 ייתן יתרון ברור במיוחד בפריימים גבוהים, במשחקים מסוימים,  שכן הוא בא עם תדר מהיר יותר אל מול אחיו הקטן.

לגבי זיכרון ובכן לא ראיתי כל שינוי מהותי במהירות הזיכרון ( 1-2% שהם מבחינתי טווח סטייה מקובל), כן שמתי לב ליתרון בזיכרון מהיר אל מול המשחק כאשר ה-6600K היה על STOCK והרגיש חנוק במעט ( 98% ניצול), אני מניח שכאן המחשב פנה למשאב הכי קרוב למעבד לצורך עזרה, חשוב לי להדגיש שלי יצא הפרש של 5% בזיכרון מהיר אל מול איטי, כבר לא ממש טווח סטייה בעיניי.

אני יותר מאשמח לבצע כמות בנצ'ים לבקשתכם ( לא על 100 משחקים :P) כאשר כרטיס המסך הינו 1080 עם מעבד 6600K מול 6700K במהירות STOCK ובמהירות OC כדי לנסות ולענות על זה קצת בצורה יותר עמוקה.

 

 

בכל אופן לפותח הדיון: לא שאני ממליץ על 1080 בשביל FHD אבל אכן ברוב המשחקים אתה תהנה ביותר FPS מאשר ה-1070, עדיין לשחק על 150FPS זה חסר משמעות בעיניי ( ויש לי 144HZ במסך), כל עוד אתה מעל 100 אני מאמין שאתה תיהנה:)

ולכל הסקפטים אני מוכן שתבחנו אותי אם אני מרגיש הבדל בין 60 ל-144HZ :)

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@StavBN @leahd3 בוקר טוב :)

 

להתקין את BF4 זה שעה-שעתיים. להוריד קלוקים בזיכרון וכל מה שקשור ל OC ברמה מתונה זה משחק ילדים. למרות היותי לא מדען

בתחום הגעתי בעבר ל OC מכובד ואני יודע להשתעשע בגבולות של חובבנים פלוס עם החומרה שלי. אגב שהייתי צעיר יותר גם שרפתי 2-3 ,

קורה לכל אחד שמתחיל אני מניח. רק הבהרתי שאין צורך לתת לי טיפים בעניין המדידות :) אני יבקש עזרה בכיף אם אצטרך.

 

1. אני ישמח מאוד וזה יהיה מצויין במידה ו leahd3 יוכל לעשות בדיקה ב BF4 ולקחת מספרים וזה יהיה הרבה יותר טוב מבדיקה שאני יעשה וזה כי :

- יש לו אפשרות לעשות את זה עם שני מאותו דור ( i5 ו i7 ) ובמידה ושניהם יהיו באותו תדר - אז אני ( ועוד מתעניינים פה ) נקבל תשובה מוחלטת לגבי

עניין השילוש \ מעבד.

- מהיום בערב עד חמישי אני בחופש ארוך מהעבודה, נוסע לרומניה עם חברים למסיבת רווקים. לאחר מכן נוסע עם הבת זוג שלי לאילת לשבוע ימים. אין לי

בעיה להתקין את המשחק ולבדוק על המערכת שלי - אתם פשוט תקבלו תוצאות שאני יתפנה לזה. הערכה : עוד שבועיים-שלוש לכל היותר.

 

2. במידה ותוכל לעשות את הבדיקה ב BF4 - חשוב שזה יהיה בשרתים מלאים ואני ישתדל להיות פה כדי להגיד לך בדיוק איפה האיזורים הספציפיים האלה

שלי היו תקיעות. גם הגדרות במשחק עצמו, D3D מן הסתם - הגדרות מלאות ו 2MSAA ללא FXAA - זוכר את ההגדרות שלי מאחר ו FXAA גרם לי למריחות.

 

עריכה - ואולי כדאי לעבור לדיון נפרד. פותח הדיון - מצטער שוב.. לא הייתה כוונה להרוס לך את הדיון, קורה :)

 

יום טוב בינתיים

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוקא אין לי BF4:(, אבל יש לחבר שלי אני אבקש ממנו את המשתמש סטים לצורך הבדיקה.

אני מאמין שאתפנה לכך לקראת סופ"ש, אולי אפילו אוציא סרטון על זה :)

אשמח אם תזכירו לי....יש לי הרבההה על הראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של leahd3

דוקא אין לי BF4:(, אבל יש לחבר שלי אני אבקש ממנו את המשתמש סטים לצורך הבדיקה.

אני מאמין שאתפנה לכך לקראת סופ"ש, אולי אפילו אוציא סרטון על זה :)

אשמח אם תזכירו לי....יש לי הרבההה על הראש

 

המשחק לא קיים בסטים אלא רק אוריג'ין :) אם יש לחבר שלך אז זה לא בעיה.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

coch , אין לי בעיה שהדיוון הגיע למקומות אחרים, דוקא אני לומד מכך הרבה!

 

ליעד, גם אם אין לו אורגי'ין אני ממש ממליץ לך לקנות את המשחק (עולה רק 5 יורו בלבד כרגע)

ולטעמי זה המשחק הטוב ביותר ששיחקתי בו אי פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים,

 

אם BF4 עבור מי מכם נחשב לגולת הכותרת, זה לא בשל כך שהמשחק מדהים, זה משום שהקילומטרז שצברתם קצר מדי להכיר את הכותרים

הבאמת גדולים בהסטוריה.

 

אחד האחרונים אולי שהיה בתקופתו של ה- כמשחק רב משתתפים זהו משחק השרת tribes 1 מאזור השנה 1998 .

זה היה בתקופה שאני עוד הייתי מספיק צעיר בכדי להרביץ במשחק זה שעות בלילה עם חבריי. עוד לא נשוי וללא ילדים.

 

מי שלא מכיר ולא יודע את החוויה של המשחק הזה, ממליצו להכנס לרשת לקרוא קצת ולצפות בסרטונים (אם יש לא בדקתי).

זה היה משחק שבמונחים של היום כמובן הגרפיקה לא קרובה כלל, אך עדיין היה יפה מאד לשעתו והיה רב גוני ביכולותיו.

נהנה ממאיץ גראפי 3dfx Voodoo או riva tnt של נוידיאה, אך לא היתה חובה כמובן.

 

מדובר היה בשתי קבוצות הנלחמות זו בזו, שני שבטים ולכן המונח tribes, כאשר היו כמה סגנונות משחק אך העיקרי שבהם היה משחק דגל

סטנדרטי, בו כל קבוצה צריכה להגן על הדגל שלה שלא ילקח על ידי הקבוצה השניה, והיתה צריכה לקטוף את הדגל של הקבוצה היריבה ולקחתו 

פעם אחר פעם בחזרה אל בסיסה (אל הדגל שלה). כל פעם שכזו זיכתה בנקודה (כמו גול בכדורגל). המשחק עובד עם זמן שהוקצה מראש

והמנצחת היא ברת הנקוד הגבוה ביותר, או ללא הגבלה... היה אפשר לקנפג מה שרוצים. היו כמובן עוד סגנונות, זה היה מאד חופשי ומגוון.

היו מאות מפות אך כמה מפות קלאסיות שכולם אהבו אותן והיו בשימוש תדיר.

 

המשחקיות מבחינת לוחמה היתה מאד מאד מורכבת ומגוונת ודרשה מיומנות גבוהה כדי להגיע לרמה ביצועית מרשימה:

היה ניתן (למשל) להתקין turret הגנה בפינות מסתור בנבכי המפה והמבנה שלה, היה רצוי להסתיר אותן טוב כדי להפתיע שחקני אויב. 

היה אפשר להתקין מוקשים גם... 

 

כל קבוצה התחלקה לשחקנים, והיה ניתן לבחור דמויות שונות כמו שחקן קל אך זריז ומהיר, היה אידאלי למרדפי הגנה או כחלוץ התקפה.

שחקן בינוני שהיה פשרת אמצע והיה יכול לשאת ערכות הנדסיות לקרב, כמו אמצעי טעינת תחמושת (טוב כשרחוקים מהבסיס למשל),

ששמשו את חברי הקבוצה לפי המשימה שבקשו לבצע, ושחקן כבד שהיה מאד מסיבי (כמו טנק) אך איטי ומסורבל. היה מעולה להגנה,

"לישיבה על הדגל" כמו שאומרים, או כמסייע התקפה מפתיע. היתה לו יכולת להיות כלי ארטילריה עוצמתי, לסייע בירי מרחוק גם.

שחקנים בדרך כלל התחילו בקריירה עם דמות מסוימת, ולימים פיתחו מומחיות בדמות הזו ונשארו עימה.

 

חלק מהקבוצה היתה נשארת בבית (במגננה) וחלק היו רצים קדימה כחלוצים להשיג את דגל היריב. חלק היו מתחבאים במקומות קריטיים

ויוצרים שם הפתעה ליריב. התאום היה נעשה ברמות גבוהות במיוחד עם הנסיון שצברנו, עם מערכות קשר בין חברי הקבוצה, אפילו היו

מפגשי lan party שהיו מאד מקובלים אז אל תוך הלילה אצל מי מאיתנו, בדרך כלל החברה שהיו בבתים פרטיים (וילות) עם חצר ענקית

או מרתף מתאים לאכלוסם של 30 אנשים.

 

קבוצת הגנה קיבלה מנהל מחלקה שתיאם וניצח על האופרציה שלה, קבוצת ההתקפה כנ"ל. קבוצת ההנדסה עשתה עבודה מדהימה ותמכה

בכל הפעולות הנדרשות על המפה. היו מזעיקים אותם וקוראים להם לבצע כל מני הכנות הנדסיות בכל מקום במפה על פי צורך מבעוד מועד.

ברמות הגבוהות גם ערכנו תכנונים מקיפים טרם קרב, כדי להגיע לתוכנית אופרטיבית לביצוע מבעוד מועד. היתה לכך משמעות מכרעת על 

איכות הביצוע והשגת הנצחון.

 

היו גם כלי תחבורה (בחלק מהמפות) כמו כלי טיס שסייעו להתקרב אל עמדות המפה המרוחקות ביתר מהירות או לתצפות ממעל, ובחמקנות

משמים. בהתאם היו גם קרבות אוויר בין כלים שכאלו. היינו יכולים להטיס שחקן כבד למשל, ולהשתמש בו כממטיר ארטילריה ממרומים.

 

היינו משחקים לעיתים קבוצות ענק של 10-14 שחקנים לכל צד, ואז זה היה משהו שנראה מתוחכם ומתואם לא פחות משדה קרב צבאי של

טייסת בחיל אויר או חטיבת שריון (ואני יודע להשוות כי מכיר זאת גם לעומק).

 

זה היה משחק שמגמד, תרתי משמע, את כל משחקי הקבוצות שיש כיום בשרתי רב משתתפים. גם בשל הוורסטיליות שלו, גם בשל התחכום

והשיתוף פעולה שנדרש לו בכדי להגיע לרמות גבוהות של יכולות וביצועים. אני לא מגזים, בטוחני שכל אחד שיכנס למשחק הזה יהיה

בשוק שלא הכיר אותו עד היום. זה אחד המוניומנטים של עולם ה- בתחום הגיימינג. כדי להריץ את המשחק  (יש לי את המשחק שמור בCD) צריך כולה מחשב פנטיום 2 בעל 200-300mhz מהתקופה ההיא.  אפילו היה רץ בסדר על מחשב mmx 200mhz. ואם היה

משהו שהייתי מוכן היום לחזור אליו ברצינות, זה המשחק הזה. הוא יותר כיף כחוויה מכל חוויה אחרת שאני מכיר, יותר כיף אפילו מסקס.

 

**tribes 2 שיצא קצת לאחר מכן חירב את המשחקיות לגמרי וגרם לאובדן הג'נר בכותר זה. למרות שהיה מודרני יותר מבחינה גראפית.

יש דברים שפשוט עובדים נכון משחקית, וכאן הגראפיקה או הדור הטכנולוגי של המכונה הנדרשת להרצתם, אינה קשורה כהוא זה לתוצאה

 ההנאתית. ההנאה שם היתה ההתחושה של משחק קבוצתי מושלם, הקרבות כמו dog fight היו כשל מטוסי קרב למרות שנעשו בין אנשים.

הקרבות שם היו עם ג'טים על הגב שאיפשרו להמריא למספר שניות ולבצע יעפים אווירים. קרי קרבות במרחב תלת מימדי, היה גם גובה.

היה ניתן לנצל את הטפוגרפיה של הקרקע לביצוע מהלכי סקי (החלקות) וירטואזיים באמצע הקרבות, מה שהקנה להם נופח של טיסה בשימור

תנע מהירות וגובה (מושגים הקשורים לתעופה). תראו סרטונים תבינו מיד על מה מדובר. לא היו דוגמאות הסטוריות לקרבות one on one כאלו מרשימים ומיוחדים מעולם.  דמויות קלות טסו יותר גבוה ויותר זמן מן הסתם, הכבדות בקושי דלגו לגובה קצר. היה נהוג לירות גם בכלי

נשק בכינון לא ישיר במסדרונות, בקרבות אויר, בקרבות על ההרים, וגם בכינון 45 מעלות לשמיים בכדי לטווח ארטילריה, שחקן כבד למשל עם

כלי תואם, ושחקן אחר לידו עם מד לטיווח הירי (אזימות טווח גובה). 

עד היום משחק זה נחשב הסטורית לאחד הגדולים בז'אנר משחקי team מול team בכל הזמנים, יש רבים שמוכנים להישבע שהיה הגדול ביותר מעולם, ללא מתחרים בכלל... אנכי בינהם.  


סביר להניח שמבין יושבי פורום זה בודדים מספיק מבוגרים בכדי לזכור משחק זה, ואם יש כאן מישהו אני מאד אשמח שהוא ירים יד.

 

**אנסה בהמשך למצוא לנו סרטוני משחקיות ביוטיוב אם יש כיום, ולהמחיש עד כמה זה משהו בלתי ניתן לתפיסה, שהיה דבר כזה לפני 20 שנה.

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

tribes מבחינתי הוא כותר נחמד+ ביחס לפנינות שהיו בתקופה שלו. אם מדברים על משחק מורכב ששרפתי עליו מעל 5000 שעות עם אנשים

אחרים אז זה Heroes 3. בתקופה ההיא משחקים כמו 1, MDK, HL1, Fallout, GTA1, System Shock ועוד אחרים רבים כמו הנסיך הפרסי

הקלאסי זה משחקים ששאבו את קהילת הגיימרים של איזור ה 30+- כמוני של ימינו. בכדי להבין עד כמה תעשיית המשחקים השתנתה צריך רק

להסתכל על כותרים כמו BF4. אני מסכים שהוא משחק משוגע למי שמחפש את הריגוש הזה.. מבחינתי זה משחק שהייתי שורף עליו זמן בשביל הכיף.

Voodoo 3 זה הכרטיס הראשון שגרם לי להתחיל להתעניין בעולם החומרה כתחביב. 3dfx Glide מישהו ?

 

הפנינות האמיתיות תמיד הסתתרו במשחקי סינגל. דיעה אישית.

 

היום בלילה אני ברומניה. מי שרוצה משחק רומני ( יש דבר כזה ? ) אז אני לוקח בקשות.. :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

tribes מבחינתי הוא כותר נחמד+ ביחס לפנינות שהיו בתקופה שלו. אם מדברים על משחק מורכב ששרפתי עליו מעל 5000 שעות עם אנשים

אחרים אז זה Heroes 3. בתקופה ההיא משחקים כמו 1, MDK, HL1, Fallout, GTA1, System Shock ועוד אחרים רבים כמו הנסיך הפרסי

הקלאסי זה משחקים ששאבו את קהילת הגיימרים של איזור ה 30+- כמוני של ימינו. בכדי להבין עד כמה תעשיית המשחקים השתנתה צריך רק

להסתכל על כותרים כמו BF4. אני מסכים שהוא משחק משוגע למי שמחפש את הריגוש הזה.. מבחינתי זה משחק שהייתי שורף עליו זמן בשביל הכיף.

Voodoo 3 זה הכרטיס הראשון שגרם לי להתחיל להתעניין בעולם החומרה כתחביב. 3dfx Glide מישהו ?

 

הפנינות האמיתיות תמיד הסתתרו במשחקי סינגל. דיעה אישית.

 

היום בלילה אני ברומניה. מי שרוצה משחק רומני ( יש דבר כזה ? ) אז אני לוקח בקשות.. :D

רק לקנא באינטרנט הרומני :(

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...