פורסם 2016 ביולי 189 שנים ציטוט של coch 2400 שקל זה לא מחיר חברים. אתם יכולים בעוד חודש-חודשיים לחסוך לכם מאות שקלים אם תזמינו מאמאזון או אתרים דומים. אתם סה"כ מקבלים מחיר של 1070 "בבניית מחשב חדש" - וחבל. בהצלחה. צודק לגמרי, קרוב לוודאי שהמחיר יירד בעוד 200 ש"ח. לי אישית יש מחשב בלי כרטיס בכלל ואני רוצה להכניס בו קצת אויר. מבחינתי הכסף לכרטיס יושב בצד ו 200 ש"ח לא משנים לי הרבה. אבל זה רק אני.. שכל אחד יעשה את החשבון שלו. ציטוט של TopNotch אפשר לקנות כבר בימים אלו באמזון במחיר של 2100. גם אתה צודק. והבחירה הראשונה שלי הייתה ה GAMING X של MSI שמאמאזון מגיע 2100 ש"ח אחרי הכל ובארץ מבקשים עליו 2600-2800(!) הבעיה היא אחריות - נושא חשוב מאוד בעיני, מרכז השירות של MSI בארץ הסביר לי שמדובר באחריות לשנה בלבד, הם לא מתחייבים להחזיק חלקים ויעשו הזמנה מיוחדת במידת הצורך ושההמלצה שלהם - זה לקנות בארץ. אז אנחנו חוזרים לעניין ה 200 ש"ח - אם שווה להשקיע או לחכות עוד. וואלה אם היה לי כרטיס במחשב, קרוב לוודאי שהייתי משדרג רק בעוד חצי שנה. אבל אין לי חח, אז אני רוצה לקנות.
פורסם 2016 ביולי 189 שנים אם זו התשובה שהייתי מקבל ממרכז השירות של MSI בישראל, או כל נציג מותג בינלאומי לעניין זה, שהוא "ממליץ לרכוש בארץ", ושהוא עושה את המינימום הנדרש כדי לתת לאחר מכן שירות למוצר שלא נרכש דרכו, ושיש לו "בעיות של חלקי חילוף" או כל תירוץ אחר עלי אדמות, במיוחד כאשר ברור שבתחום של כרטיס גראפי אין דבר כזה "חלקי חילוף", אלא כרטיס מת מוחלף באחד אחר שווה ערך תמורתו, הייתי דואג לתעד אותם ומסבירם בנימוס אסרטיבי, כי מעתה אדאג תמיד, להזמין כרטיסים ממותג זה רק מחו"ל (גם אם יהיה יקר יותר מאשר בארץ), ולהעביר אליהם הכל לתיקון בתקופת האחריות, בהתאם לרגולציה הישראלית ולזו של היצרן הבינלאומי, ואולי כך הם ילמדו שעור בהלכות התנהלות עסקית ואיך מדברים ללקוח. את השיחה הייתי מתעד ומסבירם בנימוס אסרטיבי, כי זו תשמש ראיה מולם במידת צורך עתידי בהתנהלות משפטית. העתק מההתנהלות מולם הייתי שולח אל היצרן בחו"ל, לידיעתו. יצרנים רציניים עשויים במקרי קיצון אף לבטל את הזכיון ליבואן שמייצג אותם באור לא ראוי, והיו מקרים בעבר, במיוחד במותגים אמריקאים, גרמנים/אוסטרים שאצלם נושא השירות הוא יהרג ובל יעבור. בדר"כ היצרנים הללו מחו"ל היה והנציג הישראלי מבייש את שמם, מבצעים את השירות מצידם ועל חשבונם מחו"ל עבור הצרכן הבינלאומי. *היה לי מקרה דומה שכזה רק לפני שבועיים, מול מותג אוסטרי, אלא שבמקרה הזה כלל לא התעסקתי מול המשווק הישראלי, אפילו לא כיליתי את זמני עליו. ישר פניתי לחו"ל (ישירות ליצרן), וזה שלח אלי את הדרוש בדואר אקספרס חינם, שהגיע תוך ימים בודדים, ואף עם התנצלות עמוקה (למרות שלא היו צריכים כלל לתת שכזו, הם לא עשו לי מאומה רע ועם כבר נהפוכו). ומעתה שמו של אותו מותג לכל קולגה (שצריך משהו בתחום), הופך להיות המלצה מס' 1 שלי. לא רק כי המוצר באמת מס' 1 מבחינת איכות וטכנולוגיה, אלא השירות... שהוא מעל לכל ציפייה, ועם אחריות בינלאומית בת 6 שנים מלאות שהיצרן עצמו נותן אותה על חשבונו, לרבות משלוח החלקים no questions asked. נערך 2016 ביולי 189 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2016 ביולי 189 שנים יש ב TMS ב 2300. גם זה מחיר גבוהה מידי לדעתי. חכו שירד ל 1600 שקל זה מחיר סביר לכרטיס כזה.
פורסם 2016 ביולי 189 שנים לפני כמה חודשים (בודדים) כרטיס ברמה הזאת (980TI) עלה מעל 3000 שקל (ובלא מעט בחלק מהדגמים). לפיכך, אני דווקא חושב ש2300 שקל זה כן מחיר סביר לכרטיס שכזה. זה שהמחיר נמוך יותר בחו"ל, מה לעשות. אנחנו חיים בישראל וזאת המציאות. עם זאת, לא הייתי מתנגד לקנות כרטיס כזה ב1600 נערך 2016 ביולי 189 שנים על-ידי OvO
פורסם 2016 ביולי 189 שנים ציטוט של OvO לפני כמה חודשים (בודדים) כרטיס ברמה הזאת (980TI) עלה מעל 3000 שקל (ובלא מעט בחלק מהדגמים). לפיכך, אני דווקא חושב ש2300 שקל זה כן מחיר סביר לכרטיס שכזה. זה שהמחיר נמוך יותר בחו"ל, מה לעשות. אנחנו חיים בישראל וזאת המציאות. עם זאת, לא הייתי מתנגד לקנות כרטיס כזה ב1600 יש ב TMS ב 2300. גם זה מחיר גבוהה מידי לדעתי. חכו שירד ל 1600 שקל זה מחיר סביר לכרטיס כזה. למה? קנה 480 אין הבדל. שניהם מריצים 2K מעל היכולת להבחין בקיטועים. אז למה לבזבז 2300.
פורסם 2016 ביולי 189 שנים ציטוט של Yoram_gini יש ב TMS ב 2300. גם זה מחיר גבוהה מידי לדעתי. חכו שירד ל 1600 שקל זה מחיר סביר לכרטיס כזה. למה? קנה 480 אין הבדל. שניהם מריצים 2K מעל היכולת להבחין בקיטועים. אז למה לבזבז 2300. לא מדוייק.... עם קצת מאמץ והגדרות גבוהות באמת אתה תראה הבדל גם בfhd בחלק מהמשחקים. זה מיתוס שכרטיסים כמו 970 ו480 מריצים 1080 בכל הגדרה!
פורסם 2016 ביולי 189 שנים ציטוט של nec_000 אם זו התשובה שהייתי מקבל ממרכז השירות של MSI בישראל, או כל נציג מותג בינלאומי לעניין זה, שהוא "ממליץ לרכוש בארץ", ושהוא עושה את המינימום הנדרש כדי לתת לאחר מכן שירות למוצר שלא נרכש דרכו, ושיש לו "בעיות של חלקי חילוף" או כל תירוץ אחר עלי אדמות, במיוחד כאשר ברור שבתחום של כרטיס גראפי אין דבר כזה "חלקי חילוף", אלא כרטיס מת מוחלף באחד אחר שווה ערך תמורתו, זה מתועד כי זה באימייל. אני מסכים איתך אבל לאו דווקא חושב שבמקרה הזה המשרד הישראלי הוא הבעיה אלא MSI ארה"ב - שמוכרים את הכרטיס ישירות (!) דרך אמאזון ועושים שילוח בינלאומי ומציעים סה"כ שנה אחריות בינלאומית כשהסטנדרט בארצנו הקטנטונת (והשירות המדהים...) הוא 3 שנים. סיבה נוספת שבחרתי בחברה אחרת. ציטוט של Yoram_gini יש ב TMS ב 2300. גם זה מחיר גבוהה מידי לדעתי. חכו שירד ל 1600 שקל זה מחיר סביר לכרטיס כזה. אני בטוח שגם 2300 מתומחר בחזירות ביחס לתמורה שנותן הכרטיס. כרגע זה מה שיש ואפילו הזמנה מחו"ל לא טובה בהרבה. מצד שני, להמתין ל 1600 ש"ח זו עצה טובה למי שיש אלטרנטיבה ומתאים לו לחכות. אני לא מנסה לשכנע אף אחד שהמחיר "טוב" או שעדיף להשקיע על 1070 במקום X...Y..Z.. אני רוצה את כותב הפוסט ואת ה -6 אנשים שרצו לשים כסף. מישהו מכם מעוניין לקנות כרגע ביחד איתי? נערך 2016 ביולי 189 שנים על-ידי Netanell2004
פורסם 2016 ביולי 189 שנים אם זו התשובה שהייתי מקבל ממרכז השירות של MSI בישראל, או כל נציג מותג בינלאומי לעניין זה, שהוא "ממליץ לרכוש בארץ", ושהוא עושה את המינימום הנדרש כדי לתת לאחר מכן שירות למוצר שלא נרכש דרכו, ושיש לו "בעיות של חלקי חילוף" או כל תירוץ אחר עלי אדמות, במיוחד כאשר ברור שבתחום של כרטיס גראפי אין דבר כזה "חלקי חילוף", אלא כרטיס מת מוחלף באחד אחר שווה ערך תמורתו, הייתי דואג לתעד אותם ומסבירם בנימוס אסרטיבי, כי מעתה אדאג תמיד, להזמין כרטיסים ממותג זה רק מחו"ל (גם אם יהיה יקר יותר מאשר בארץ), ולהעביר אליהם הכל לתיקון בתקופת האחריות, בהתאם לרגולציה הישראלית ולזו של היצרן הבינלאומי, ואולי כך הם ילמדו שעור בהלכות התנהלות עסקית ואיך מדברים ללקוח. את השיחה הייתי מתעד ומסבירם בנימוס אסרטיבי, כי זו תשמש ראיה מולם במידת צורך עתידי בהתנהלות משפטית. העתק מההתנהלות מולם הייתי שולח אל היצרן בחו"ל, לידיעתו. יצרנים רציניים עשויים במקרי קיצון אף לבטל את הזכיון ליבואן שמייצג אותם באור לא ראוי, והיו מקרים בעבר, במיוחד במותגים אמריקאים, גרמנים/אוסטרים שאצלם נושא השירות הוא יהרג ובל יעבור. בדר"כ היצרנים הללו מחו"ל היה והנציג הישראלי מבייש את שמם, מבצעים את השירות מצידם ועל חשבונם מחו"ל עבור הצרכן הבינלאומי. *היה לי מקרה דומה שכזה רק לפני שבועיים, מול מותג אוסטרי, אלא שבמקרה הזה כלל לא התעסקתי מול המשווק הישראלי, אפילו לא כיליתי את זמני עליו. ישר פניתי לחו"ל (ישירות ליצרן), וזה שלח אלי את הדרוש בדואר אקספרס חינם, שהגיע תוך ימים בודדים, ואף עם התנצלות עמוקה (למרות שלא היו צריכים כלל לתת שכזו, הם לא עשו לי מאומה רע ועם כבר נהפוכו). ומעתה שמו של אותו מותג לכל קולגה (שצריך משהו בתחום), הופך להיות המלצה מס' 1 שלי. לא רק כי המוצר באמת מס' 1 מבחינת איכות וטכנולוגיה, אלא השירות... שהוא מעל לכל ציפייה, ועם אחריות בינלאומית בת 6 שנים מלאות שהיצרן עצמו נותן אותה על חשבונו, לרבות משלוח החלקים no questions asked. הא? אין שום רגולציה ישראלית שמכריחה יבואן ישראלי לתת שירות למוצר שלא יובא ונמכר על ידו. רוב חברות מוצרי הצריכה גם לא דורשות מהיבואן לתת שירות למוצרים ממדינה אחרת Sent from my HTC 10 using Tapatalk
פורסם 2016 ביולי 199 שנים https://www.amazon.com/Gigabyte-GeForce-Graphics-GV-N1070G1-GAMING-8GD/dp/B01H0WU884/ref=sr_1_2?s=pc&ie=UTF8&qid=1468938719&sr=1-2&keywords=GTX+1070
פורסם 2016 ביולי 199 שנים ג'יגהבייט מציעים 3 שנים אחריות לצפון אמריקה בלבד. מישהו יודע כמה זמן הם יתנו לארץ?
פורסם 2016 ביולי 199 שנים מאמץ לא מעורב פה, אבל 300 ש״ח לא בהכרח שווים את ההמתנה והוויתור על עוד שנתיים אחריות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.