עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

LG G4 נכבה פתאום ולא נדלק

Featured Replies

פורסם

להזכירך הדיון (והטענה שלי) הם על תגובת החברה לתקלה. טעויות קורות, השאלה איך פותרים אותן. במקרה הנוכחי LG מתנהלת בצורה הגרועה ביותר:

1. לפי כל מה שהובא כאן יש יסוד סביר (מאוד) להניח שLG ידעה על כך קודם. גם אם לא -

2. כל מה LG עשתה היתה להודיע שהמכשירים יתוקנו לפי האחריות המקורית. תודה רבה באמת.

3. כל מי שלא קנה מהמפיץ הרשמי במדינתו - אין פתרון. כל מי שקנה והמכשיר לא מת לו בזמן - אין פתרון.

4. הגרוע ביותר - נכון להיום אי אפשר להמליץ לאף אחד לקנות את המכשיר מהסיבה הפשוטה שLG לא טרחה אפילו לספר באיזה מכשירים הבעיה קיימת! סדרות, גרסאות ייצור, תאריכים, משהו? כשלקוח ירצה לקנות מעכשיו מכשיר חדש אין לו שמץ של אפשרות לדעת האם הוא קונה מכשיר תקין!

יתרה מזאת - הם אפילו לא כתבו שהבעיה תוקנה! האם המכשירים המיוצרים כעת תוקנו או שממשיכים לייצר אותם עם הפגם הזה?

 

מה בהתנהלות הביזיונית הזו נראה לך נורמלי? המינימום שLG צריכה לעשות הוא להודיע על הסדרות הבעיתיות ולבצע ריקול או לפחות להאריך עליהן את האחריות, ללא קשר מאיפה נקנו.

  • תגובות 159
  • צפיות 114.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני מעולם לא אמרתי שההתנהלות שלהם לגבי הטיפול בתקלה הוא תקין, רק מחיתי על הטענה הלא מבוססת שלך שהם ידעו על הבעיה אבל הסתירו אותה בזדון.

לגבי המלצות קניה על ה-G4, מבחינתי זאת לא בעיה כי מהיום הראשון אני המלצתי להתרחק מהטלפון הזה וללכת במקומו על ה-S6..... גם בלי קשר לתקלה הזאת בכלל.

 

פורסם

זה אותו עו"ד מהייצוגית מול פולקסווגן. כנראה שהוא היחיד שמרוויח מהסיפור...

פורסם

סתם לידע כללי:
http://www.gadgety.co.il/150274/iphone-error-53-returns/?utm_content=buffer7526c&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

אפל- ה"חברה המושלמת" מבחינת תיקונים לטענת AG43- כרגע גרמה למחיקת מידע אישי של משתמשים- פתרון לבעיה- בעידכון הבא אולי....

 

פורסם

^ זאת לא תקלה במכשיר אלא חסימה יזומה שלו כאשר הוא מזהה רכיב לא מקורי / שהותקן ע"י מישהו פרטי ולא במעבדה רישמית של אפל.

ועל איזה "פתרון לבעיה" אתה מדבר? הם מעולם לא אמרו שזה "יתוקן", לא בעתיד הקרוב ולא הרחוק.

פורסם

אני חושב שהגבת בת'רד הלא נכון.

פורסם

אני חושב שלא קראת את התגובה האחרונה בעמוד הקודם.

גם אתה וגם iSolt המטומטם שנתן לי מינוס ולך פלוס.

 

פורסם
ציטוט של ag43

זה אותו עו"ד מהייצוגית מול פולקסווגן. כנראה שהוא היחיד שמרוויח מהסיפור...

 

פורסם

זו התגובה האחרונה בעמוד הקודם.

פורסם

צודק, הוספתי את המשתמש הנ"ל לרשימת החסומים שלי ולכן לא ראיתי שהגיב. טעות שלי. לנושא התגובה - מעולם לא טענתי שאפל מושלמים או משהו בסגנון זה.

נערך על-ידי ag43

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

דברים מדהימים קוראים פה...

 

כמה עדכונים:

חזרו אלי מהמעבדה של החנות (לא אנקוט בשמה) רק היום (כאשר המכשיר שם נמצא עוד מה 26 לינואר) ועדכנו שה"תיקון" שלהם לא צלח (כנראה ניסו לבצע צריבת חומרה).

מה שהם מציעים זה כמובן החלפת לוח אם תמורת 990 ש"ח וזה יהיה מוכן בסוף השבוע.

אני לגמרי מבין את המחיר מכיוון שמדובר על SOC שהכל מולחם ומחובר בו (כמעט כמו החלפת מכשיר) מצד אחד ומצד שני זה מכשיר שפשוט התפגר באשמת תקלת ייצור של LG ולא בגלל משהו שאני עשיתי.

הייתי מצפה לאיזהו recall מצידם, בלי קשר ליבואן או המפיץ. החנות טוענת שלא יצאה אישור רשמי מLG על כך ובכל אתרי החדשות אני רואה רק ציטוט בלי שום מקור להצהרה הרשמית של LG.

 

מבדיקות שעשיתי אתמול, LG ישראל הפנו אותי לרונלייט ושם נאמר שאם המכשיר לא נרכש מהם ם לא יכולו לתקן אותם במסגרת אחריות כזאת או אחרת.

שוב, אני לא יכול לבוא אליהם בטענות, אבל בפועל אני מוצא את עצמי משלם 990 ש"ח על תקללת יצרן וכמעט חודש של של חוסר שימוש במכשיר (מזל שיש לי טלפון נוסף מעבודה).

פורסם

זה לא נכון, LG כן הודתה בזה באופן רישמי:

 

ציטוט

LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.

Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ. LG Electronics is committed to providing the highest standards of product quality and customer service and apologizes for the inconvenience caused to some of our customers who initially received incorrect diagnoses.

 

לדעתי אתה צריך לפנות ל-LG בעצמה ולסגור את זה איתם.

https://www.lg.com/us/support/repair-service/schedule-repair

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.