אמזון חוגגת 20 שנה ב- 15.07, צפויים מבצעים יותר גדולים מ- Black Friday - עמוד 6 - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אמזון חוגגת 20 שנה ב- 15.07, צפויים מבצעים יותר גדולים מ- Black Friday


LazyCat

Recommended Posts

  • תגובות 93
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
עכשיו אתה סתם מקשקש ..

אם קניתי g3 ואני צריך לממש אחריות, מכל סיבה שהיא, אני די תקוע ..

אם קנית אותו ממקום נורמלי כמו , תקבל אחריות שתהיה הרבה יותר טובה מהכאילו אחריות שיש בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו אתה סתם מקשקש ..

אם קניתי g3 ואני צריך לממש אחריות, מכל סיבה שהיא, אני די תקוע ..

תלוי מאוד מאיפה קנית.

אם קנית מחנות גדולה ומוכרת לא תתקע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין מה שאתם אומרים פה ..

הניסיון היחיד שלי היה שקניתי נייד בחו"ל, אבל אכן מחנות קטנה והיו לי בעיות עם זה בזמנו..

מלבד , יש עוד חנויות כאלה, עם אחריות ושרות לקוחות שמגיע עד ?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאן זה מתחלק ל2 חלקים.

במידה והמוצר מגיע DOA זה כחלק מהאחריות של החנות ואתה צריך לפנות אליה. אמאזון לא יעשו לך בעיות ויחזירו לך כסף על משלוח חזרה אם צריך (יש הרבה מקרים שהם פשוט משאירים את התקול אצלך). אני לא ניסיתי יותר מדי כי אני מזמין בעיקר דרכם אלקטרוניקה מחו"ל,אבל אני מניח שיש עוד חנויות שמציעות את אותו השירות.

החלק של האחריות של המוצרים תלוי ברוב הגדול שלהם ביצרנית.זה קרה רק פעם אחת מקרה כזה עם אוניות של לוג'יטק שהזמנתי מאמאזון.

הם לא עשו לי בעיות ושלחו לי חזרה אוזניות חלופיות במשלוח אקספרס ולא ביקשו את האוזניות חזרה.

אני יודע שרייזר גרועה מאוד מבחינת שירות לקוחות מחוץ לארה"ב וגם .

האמת היא שיהיה רעיון טוב לשים סטיקי של חוות דעת על שירות לקוחות של חנויות ויצרניות בינלאומיות והתייחסותם אל לקוחות מישראל.

בכל מקרה,נחזור לנושא,בחו"ל אימפריות נופלות ועולות לפי ההתייחסות ללקוחות.

אמאזון מוכרת כאחת מהחברות שהכי נחמדות ללקוחות,והלקוחות האלו יעדיפו הקנייה הבאה שלהם להוסיף עוד כמה דולרים ולקנות מאמאזון מאשר בחנות אחרת, בגלל שיהיה להם על מי לסמוך.

EA ידועה במשך שנים כאחת החברות הכי גרועות בארה"ב ובשנים האחרונות הם הבינו את זה ומנסים לשפר את זה עם משחקים חינם ללקוחות והצעת החזרים ללקוחות לא מרוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאן זה מתחלק ל2 חלקים.

במידה והמוצר מגיע DOA זה כחלק מהאחריות של החנות ואתה צריך לפנות אליה. אמאזון לא יעשו לך בעיות ויחזירו לך כסף על משלוח חזרה אם צריך (יש הרבה מקרים שהם פשוט משאירים את התקול אצלך). אני לא ניסיתי יותר מדי כי אני מזמין בעיקר דרכם אלקטרוניקה מחו"ל,אבל אני מניח שיש עוד חנויות שמציעות את אותו השירות.

החלק של האחריות של המוצרים תלוי ברוב הגדול שלהם ביצרנית.זה קרה רק פעם אחת מקרה כזה עם אוניות של לוג'יטק שהזמנתי מאמאזון.

הם לא עשו לי בעיות ושלחו לי חזרה אוזניות חלופיות במשלוח אקספרס ולא ביקשו את האוזניות חזרה.

אני יודע שרייזר גרועה מאוד מבחינת שירות לקוחות מחוץ לארה"ב וגם lg.

האמת היא שיהיה רעיון טוב לשים סטיקי של חוות דעת על שירות לקוחות של חנויות ויצרניות בינלאומיות והתייחסותם אל לקוחות מישראל.

בכל מקרה,נחזור לנושא,בחו"ל אימפריות נופלות ועולות לפי ההתייחסות ללקוחות.

אמאזון מוכרת כאחת מהחברות שהכי נחמדות ללקוחות,והלקוחות האלו יעדיפו הקנייה הבאה שלהם להוסיף עוד כמה דולרים ולקנות מאמאזון מאשר בחנות אחרת, בגלל שיהיה להם על מי לסמוך.

EA ידועה במשך שנים כאחת החברות הכי גרועות בארה"ב ובשנים האחרונות הם הבינו את זה ומנסים לשפר את זה עם משחקים חינם ללקוחות והצעת החזרים ללקוחות לא מרוצים.

זה תקף רק לחנות ששלחה את המוצר לכאן או גם לכאלה שהשתמשת בשרותי שילוח ?.

נניח המוצר הזה : פה.

תהיה לי אחריות שלמה לשנה ?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הלוג'יטק שלי הזמנתי לארה"ב ודודה שלי הביאה לי את זה כשהגיעה לארץ,אז כן,לחלק מהיצרניות זה תקף גם לשירותי שילוח.

תהיה לך אחריות שלמה לשנה,אני לא יודע כמה טוב מתייחסים ללקוחות בינלאומיים,יכול להיות שאתה תצטרך לשלם על המשלוח ויכול להיות שהם יהיו לארג'ים וישלמו על המשלוח,אבל אחריות בכך מקרה תהיה לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני יודע (לא הרבה, אני מודה) השירות של בארה"ב הוא רמה או שתיים מעל לכל מקום אחר.

לא יודע לגבי גרמניה, במיוחד כשזה תלוי לא מעט בכלל בסוני ולא בהם (אלא אם מדובר ב-DOA למשל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...