בשורה חדשה של DIRECTX 12? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בשורה חדשה של DIRECTX 12?


gtx980sli

Recommended Posts

זה יהיה אפשרי רק אם מפתחי המשחקים יתכנתו את המשחק לכך. אחרת זה היה כמו שיש עכשיו.

DX12 מאפשר גישה לכל הזיכרונות שקיים במחשב וגם של הכרטיס הגרפי אבל כדי שזה יעבוד המפתחים יצטרכו להכין את המשחק כדי לנצל.

המידע שלי מהאינטרנט בלבד כמובן(וקצת הגיון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני חושב על זה שנית, אם

בעצמו מחלק את העבודה בין הכרטיסים יש לו קצת יותר מידע על המתרחש ועל הקוד העתיד לבוא, יכול להיות והוא יכול לחלק את העבודה בין הכרטיסים בצורה כזו כך שלא נדרשים הרבה משאבים משותפים. אבל קשה לחשוב על מצב בו אף משאב לא משותף. כל מצב בו צריך להתחיל להעביר מידע בין הכרטיסים יגרור עיכובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל בין DX12 לקודמים לו נובע קודם כל מהעובדה שמדובר ב-API שעובד בתקשורת עם יותר מליבת עיבוד אחת.

אם יש לך כמה ליבות עיבוד שונות, אתה יכול לחלק את העבודה לפי ליבות כדי לבצע תקשורת עם התקנים שונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שכתבתי קודם. אבל במצב הזה לא יכול להיות כל הזיכרון זמין, אלא יהיה שיהיה תפוס בשני הכרטיסים על ידי משאב משותף. בנוסף, ניסיון לבצע אופטימיזציה אגרסיבית מדי כך שכמה שפחות יהיה תפוס על ידי משאבים משותפים עלול לגרום למצב בו שני הכרטיסים לא עובדים במלוא התפוקה כיוון שאין להם מספיק מידע רלוונטי בזיכרון שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HBM רק יחמיר את הבעיה.

מדברים על שיפור רוחב פס של פי ארבע וחצי לעומת GDDR5

ההבדלים הופכים להיות יותר דרמטיים. ומעבדים פשוט ירעבו אם יחכו לממשק האיטי.

זיכרון המערכת גם לא אמור להביא שיפור דרמטי. הוא איטי ברמות קיצוניות אפילו בהשוואה ל PCIE

כמובן יתכן ולמעבד הגרפי אין כל שימוש בקצבים שיתמכו ע"י HBM

ואז לא ישתנה כלום. אבל במצב כזה בשביל מה עשו שינוי כה רדיקלי? קצת צריכת הספק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיפור בתעבורת זיכרון גרפי? זה שיפור שתמיד נחוץ לאוטונומיה שבין הליבה, בקר הזיכרון שבה והשבבים עצמם.

השוק לא דוחף את עצמו קדימה בנושא לחינם.

אני מסכים שזיכרון ה- נגרר מאחור והוא יחד עם ליבות המעבד הן צוואר הבקבוק בכל הקשור לעיבוד תלת מימדי כבד, אבל לפחות DX12 היא צעד בכיוון הנכון.

יתכן מאוד שגם עובדת כרגע על שיפור בנושא. היא תמיד עובדת על שיפור תעבורת זיכרון במערכת, אבל הקצב נמוך משמעותית מזה בשוק הגרפי. אני מניח שנשאר להמתין לחלונות 10 וDX12 כדי לראות איפה ההבטחות עומדות. מי יודע, אולי תחליט שלא להטמיע ליבת עיבוד גרפית שתהווה 50% ממעבד שמיועד לגיימרים ואוברקלוקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי. הכל השערות בינתיים.

אבל אני בהחלט יכול להתחייב שלא יהיה מצב כמו שדיברו עליו קודם בו כל הזיכרון הוא מצטבר ונגיש לשני הכרטיסים בקצב של הזיכרון המקומי.

בלתי אפשרי טכנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד אפשר ליצור איזשהו חיבור SLI/CF (כמו שהיה פעם. או אולי עדיין היום?) שיהיה מהיר יותר מPCIE

אפשר לעשות הרבה דברים וכל הפיצ'רים האלה של DX12 נחמד שיש אותם אבל לא בהכרח שימושיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...