לצלם או להקליט את המשחק מבלי לפגוע בביצועים! - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לצלם או להקליט את המשחק מבלי לפגוע בביצועים!


dan9

Recommended Posts

הי

בעבר הינו משתמשים בתוכנה בשם fraps הבעיה שתמיד זה היה מוריד מהביצועים!

הבנתי שבכרטיסים האחרונים קיים ציפ שמסדר את העניין בלי לפגוע כלל!

אך לא מצאתי שם מידע או תוכנה שאפשר לעשות זאות!

אשמח לקבל הסבר בבקשה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בnvidia אכן ה-shadow play מעולה!

אבל בכרטיסים אלה למשל לא ניתן ליצור פרופילים לבהירות, בניגוד לamd!

אז בכל חברה יש את החסרונות והיתרונות משלהם!

אגב, בshadow play שים לב שאתה לא מפעיל בטעות כמה מצבי הקלטה, כי ככה בסיצועים באמת ירדו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^למיטב ידיעתי כל תוכנה חיצונית שאינה shadowplay פוגעת בביצועים כי היא עובדת על בסיס תוכנה.

shadowplay משתמשת ברכיב חומרה ייעודי שקיים בכרטיסים של NV, ובכך מצמצמת את הפגיעה בביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Dxtory לא חינמית, אבל באמת אחת התוכנות הטובות להקלטה.

ל יש את raptr עם אופציית הקלטה שגם נמצאת בביטא

ויש גם את action! אצלי משום מה היא לא עובדת, אבל אומרים שהיא גם קלה על משאבי המערכת וביצועי המשחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^למיטב ידיעתי כל תוכנה חיצונית שאינה shadowplay פוגעת בביצועים כי היא עובדת על בסיס תוכנה.

shadowplay משתמשת ברכיב חומרה ייעודי שקיים בכרטיסים של NV, ובכך מצמצמת את הפגיעה בביצועים.

צודק ... העניין הוא שה"פגיעה" בביצועים איתה היא קרובה לאפס בגלל שזה קובץ RAW לא דחוס ... לעומת זאת FRAPS ...

בכל אופן ... לפי מה שידוע לי הוציאה\מפתחת משהו דומה לSHADOWPLAY

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל תוכנה עם תמיכה ב- Nvidia NVENC יודעת לנצל את יחידת הקידוד היעודית של Kepler ו-Maxwell. ביניהן נכללות Action!, Bandicam, OBS, Shadowplay וגם MSI Afterburner +RTSS.

מאחר ומדובר בחומרת קידוד יעודית, אין כל עומס על ה-GPU בהשוואה לקידוד מבוסס CUDA ו- OpenCL, או על ה-CPU ללא האצת חומרה.

עדיין ישנו ניצול זכרון ורוחב פס, אולם זה המינימום הנדרש בכל מקרה.

AMD VCE ו- Intel Quick Sync הן הטכנולוגיות המקבילות מהמתחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...