אפליקציית הקלטת שיחות, לגמרי בחינם בשפה העברית - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפליקציית הקלטת שיחות, לגמרי בחינם בשפה העברית


taptigo

Recommended Posts

שלום לכולם,

העלינו את אפליקציית Jit Call Recorder - אפליקציית הקלטות שיחה - לגמרי בחינם בשפה העברית (אין קאץ' - פרטים נוספים בהמשך הדיון).

לא כל המכשירים תומכים בהקלטת שיחות דו-כיוונית ללא רוט.

אנא קראו את ההבהרות לשימוש באפליקציה בתגובה הראשונה לדיון זה, ובפרט אם נתקלתם בבעיה בהקלטת שיחות או בעוצמת הקלטה חלשה של אחד הצדדים.

גרסה 2.6 עלתה לאוויר וזמינה להורדה/עדכון

בגרסה זו הוספנו תמיכה בהגברת עוצמת השיחה עד 1000%, הוספנו אפשרויות החלפת הגדרות הקלטה אוטומטיות וגם שיפורי מהירות ויציבות שונים.

פרטים מלאים בתגובות לדיון זה.

Jit Call Recorder היא אפליקציית הקלטת שיחות והוספת הערות לשיחה (למי שמכיר את Jit Call Notes - האפליקציה כוללת את כל היכולות שלה - למעט הוספת הערה קולית, ומוסיפה יכולות הקלטה רבות ומגוונות. למי שהתקין את Jit Call Notes - אנא קראו את התגובה הראשונה לדיון זה).

בזמן שיחה יופיעו שני כפתורים צף של האפליקציה (בסגנון ה- Chat Head של פייסבוק) וישארו זמינים לכל אורך השיחה. בכל שלב, לחיצה על כפתור ההקלטה תאפשר התחלת הקלטה, השהיית הקלטה והמשך הקלטה. לחיצה על כפתור ההערה תפתח את הכתבן המובנה של האפליקציה ותאפשר להוסיף או לערוך הערה לשיחה הנוכחית, כמו גם לצפות בהיסטוריית ההערות. הכפתורים קטנים מספיק וניתנים להזזה ואינם מפריעים לשימוש רגיל במכשיר בזמן השיחה.

למי שמעדיף הקלטה אוטומטית - ניתן להגדיר את סוגי ההקלטה האוטומטית הבאים: הקלטת כל השיחות, הקלטת אנשי הקשר בלבד והקלטת מספרים לא שמורים בלבד. ניתן להוסיף גם רשימה לבנה ושחורה שמאפשרות סינון נוסף של השיחות אותן אתם מעוניינים להקליט.

את כל ההקלטות ניתן לגבות אוטומטית לדרופבוקס (יש לאפשר זאת בהגדרות האפליקצייה). ניתן גם להגדיר שסנכרון לדרופבוקס יתבצע רק כאשר הטלפון מחובר לרשת אלחוטית ו/או מחובר למטען. ניתן כמובן גם לשתף הקלטות באופן ידני לכל יישום שתומך בשיתוף קבצי אודיו / טקסט.

ניתן גם להגדיר חוקי מחיקת הקלטות ישנות - על פי שילוב של הזמן שעבר, כמות הרשומות שברצונכם להשאיר ו/או נפח ההקלטות בשטח האחסון.

וכמובן, יש עוד מספר נוסף של הגדרות שיאפשרו לכם להתאים את Jit Call Recorder בצורה הטובה ביותר עבורכם.

מהחלון הראשי של האפליקציה ניתן לראות את כל הההקלטות השמורות בתצוגת יומן שיחות. ניתן לחפש הקלטות לשיחות באופן מהיר ע"י חיתוכים שונים (למשל כיוון השיחה, קטגוריה שאליה שייכנו את השיחה או חיפוש חופשי).

בנוסף ניתן לייבא שיחות מיומן השיחות ולהוסיף להן הערות - כאילו נוספו בזמן השיחה עצמה.

לכל הקלטה לשיחה ניתן לקבוע תזכורת לטיפול מאוחר יותר, וניתן לשנות את איש הקשר המשוייך לשיחה וגם לשייך מספר אנשי קשר להקלטה (שימושי במיוחד שליחות ועידה).

לפירוט מלא של יכולות האפליקציה וכמובן - להתקנתה, אשמח אם תפנו לעמוד האפליקציה במרקט: https://play.google.com/store/apps/deta ... corder.App

תודה מראש, נשמח לשמוע פידבקים והצעות בעמוד זה, ולא פחות חשוב - אם אהבתם, לראות דירוגים בעמוד האפליקציה במרקט. תהנו :)

הבהרות לגבי שימוש באפליקציה:

האפליקציה לגמרי בחינם בשימוש בשפה העברית, ללא פופאפים, זמן תפוגה או פרסומות. ניתן לשנות את שפת האפליקציה לעברית ללא צורך לשנות את שפת התצוגה של המכשיר.

בתמורה, חשוב לנו לשמוע את הפידבקים וההצעות לשיפור בעמוד זה, ואם אהבתם - נשמח אם תקדישו דקה או פחות לדרג את האפליקציה במרקט ובכך לעזור לה להתקדם.

חשוב לשים לב:

לא כל המכשירים תומכים בהקלטת שיחות, ובאלו שתומכים - לא ניתן להשתמש ביותר ממקליט שיחה אחד ברגע נתון. אם חווית בעיה כלשהי עם הקלטה, אנא בצע/י את הדברים הבאים:

* וודאו שמכשירכם תומך בהקלטת שיחות - חיפוש מהיר בגוגל ו/או ב- XDA יספקו לכם מהר מאד מידע אם מכשירכם תומך בהקלטת שיחות דו-כיוונית ללא רוט

* וודא/י שאין יישום הקלטת שיחות אחר שפעיל בזמן השיחה

* שנה/י את הגדרות ההקלטה מתוך הגדרות האפליקציה. ניתן לבחור שיחה קולית, ברירת מחדל של המכשיר או אחת מתצורות המיקרופונים הקיימות במכשיר

* ביחרו בהקלטה לא מקודדת והגדירו את הגברת עוצמת ההקלטה

* צרו איתנו קשר באמצעות ממשק האפליקציה או בדיון זה. אנו נשמח לעזור בכל דבר שנוכל.

לבעלי אפליקציית Jit Call Notes

* רישיון Jit Call Notes מהווה גם רישיון ל- Jit Call Recorder, לא נדרשת תוספת תשלום

* ניתן לנטרל בבטחה את Jit Call Notes. ייצא/י את ההערות השמורות ב- Jit Call Notes וייבא/י אותן לתוך Jit Call Recorder.

* ניתן להשאיר את שתיהן ברקע, רק גרור/גררי אחת מהן למיקום אחר במסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
מה לגבי ?

היי guylederer0, לצערנו לא תומכת בהקלטת שיחות. עד כמה שידוע לי יש כמה שמתיימרות לעשות את זה ע"י הקלטה באמצעות המיקרופון, אך אין תמיכה מובנית להקלטת שיחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקנתי על ONE גירסת אנדאוריד 4.4.3

את הצד המקליט (אני) שומעים טוב , אבל את הצד השני שומעים עמומם מאוד למרות שבשיחה עצמה הצד המוקלט נשמע טוב.

כדי שהקלטה תעבוד אני חייב להשתמש בספיקר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה, עובד מצוין על ה G2 שלי

חיפשתי הרבה זמן אפשרות להקלטת שיחות.

כיף לשמוע, תודה :)

- - - תגובה אוחדה: - - -

התקנתי על ONE גירסת אנדאוריד 4.4.3

את הצד המקליט (אני) שומעים טוב , אבל את הצד השני שומעים עמומם מאוד למרות שבשיחה עצמה הצד המוקלט נשמע טוב.

כדי שהקלטה תעבוד אני חייב להשתמש בספיקר?

אתה לא חייב להשתמש בספיקר, נסה לשנות את מקור ההקלטה בהגדרות ההקלטה מתוך האפליקציה ואם זה לא עוזר נסה לבחור מקודד הקלטה אחר - גם כן מתוך ההגדרות. קח בחשבון ששינוי מקודד הקלטה יכול לגרום להיתקעות זמנית מסוימת אם המקודד לא נתמך ע"י גרסת האנדרואיד במכשירך.

בכל מקרה, אנו נוציא בהמשך היום או מחר עדכון שאמור לפתור באופן אוטומטי את הבעיה במכשירים מסוימים בהם עוצמת הקלטת אחד הצדדים לא גבוהה מספיק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בהחלט אנסה אותה - בנתיים הערה קטנה - נא לתקן את שם המדינה

אופס... תודה, יתוקן

- - - תגובה אוחדה: - - -

ניסיתי כל מה שאמרת...

רק הפעלת הספיקר מאפשרת לשמוע את הצד השני שמוקלט בצורה ברורה ביותר.

אני ימתין לגירסה הבאה.

אנחנו עובדים עכשיו על שיפור עוצמת הקלטת הצד השני במכשירים שבהם נתקלנו בבעיה זו, נעדכון כנראה יהיה זמין כבר בימים הקרובים, אעדכן כאן בדיון. תודה על הסבלנות ושיתוף הפעולה

- - - תגובה אוחדה: - - -

העלינו תיקון לבעיה שהיתה בחלק מהמכשירים בהם לא ניתן היה לשנות את שפת הממשק לעברית, בנוסף לשיפורי מהירות בעליית האפליקציה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי טפטיגו,

אני רוצה לבצע שחזור להגדרות יצרן למכשיר שלי, ואני לא רוצה לאבד את ההקלטות וההערות שכבר שמרתי, כאשר ההאפליקציה תתוקן מחדש.

האם יש דרך לשמור אותם? חוץ מדרופבוקס כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי טפטיגו,

אני רוצה לבצע שחזור להגדרות יצרן למכשיר שלי, ואני לא רוצה לאבד את ההקלטות וההערות שכבר שמרתי, כאשר ההאפליקציה תתוקן מחדש.

האם יש דרך לשמור אותם? חוץ מדרופבוקס כמובן.

היי, כמובן - בחר בתפריט ההקלטה באפשרות ייצוא וויבוא נתונים, ומשם ייצוא נתונים.

כל ההקלטות, ההערות והקטגוריות שלך יגובו לקובץ זיפ אותו תוכל לייבא בחזרה לאחר שחזור הנתונים

- - - תגובה אוחדה: - - -

גרסה 1.5 עלתה לאוויר עם מצב הקלטה חדש ואפשרויות שליטה משופרות בעוצמת ההקלטה, וגם אפשרות להתאמה אישית של מראה כפתור ההקלטה ועדכונים נוספים. פרטים מלאים בנושא הראשי של הדיון, נשמח לשמוע פידבקים. תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...