איך המפרט שבניתי? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך המפרט שבניתי?


Buck

Recommended Posts

מאוזן?

[h=1]MSI X99S SLI Plus LGA2011-3, Intel X99, DDR4, 4xPCI-E 7885-002R[/h]שני:Crucial Ballistix Sport 8GB Single DDR4 2400 MT/s (PC4-19200) CL16 DR x8 Unbuffered DIMM288-Pin Memory BLS8G4D240FSA

[h=1]Intel i7-5930K Haswell-E 6- 3.5GHz LGA 2011-v3 140W Desktop Processor BX80648I75930K[/h][h=1]MSI GTX970 Gaming 4GB OC 2xDVI DP PCI-E[/h][h=1]Seagate 2TB Barracuda Sata III ST2000DM001[/h][h=1]Antec Three Hundred U3 Mid Tower Gamer Black [/h][h=1]Corsair 750W 80+ Gold CS750M

[/h]התכנון הוא לשדרג את המחשב עם אם יתחשק. לפי מה שהבנתי מהתגובות בניו אגג ואמזון המעבד החלש יותר בתושבת זאת 5820k לא תומך כמו שצריך בSLI ומאט את החיבור של הכרטיסים או משהו כזה. יש לי כבר כך שאין לי צורך בעוד אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בייבוא אישי של הרכיבים היקרים מחו"ל עשיתי את החישוב והמפרט עולה לי בדיוק 6500 שקל וזה התקציב שלי כך שהוא מאוד משתלם לדעתי. הSSD הוא הCrucial MX100 . יש סיבה מיוחדת שהוא לא מאוזן?

. מה התקציב המקסימאלי? 6500

א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? לחסוך

ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב?-

2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? משחקים כבדים

א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה).

ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין:

-אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב. הכל

-מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך). בהתחלה Full HD ואז אשדרג ל UHD או אם הטכנולוגיה תשתפר

-לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)? אולטרא

3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ועוד)? אם כן, ניתן לרשום גם העדפות לדגמים.

4. האם יש רכיב שאין צורך לכלול במפרט? SSD

5. עד כמה חשוב השקט בסולם של 1 עד 8 (8 = יש לנסות ולהקפיד על השקט)? 6

6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? אם כן איזה (קל, בינוני, כבד)? בינוני

7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא

8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אני מייבא את מה שמשתלם מחו"ל

9. מתי מתוכננת קניית המחשב? שבוע הבא אני נוסע

10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן? (לדוגמא תמיכה בהתקנים/חיבורים כגון FW/RAID/USB3/ESATA, חיבורי האודיו מרובים/חיבור אופטי, דרישה לחומרה ספציפית וכדומה). שלא תיהיה בעיה עם במידה וארצה

11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? האם מתוכנן שדרוג מאסיבי של המחשב בעתיד? לא נראה לי שיהיה צורך

12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:

יותר חשוב לי לדעת אם תיהיה בעיית תאימות בין הרכיבים או מצב שהמעבד למשל יאט לי את הSLI כשאשדרג או משהו כזה, כמו שהבנתי שהדגם החלש יותר עושה. אבל אם יש מערכת משתלמת הרבה יותר אני אקנה אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב אני יודע שאני חופר אבל אשמח לתגובה יחסית מהירה לגבי חלק מהדברים כי בן משפחה שלי קונה לי בחו"ל חלק מהדברים בהנחהועל חלק מהמבצעים יש הגבלת זמן (היום בלילה\מחר). האם זו מערכת ששווה לי לבנות במחיר הזה או לא? האם יש בה בעיה כלשהיא או שעדיף לבנות משהו מעט פחות טוב וחסכוני הרבה יותר? או שיש כאן רכיב שמהווה צוואר בקבוק ועדיף להחליף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את כרטיס המסך כבר קניתי בחו"ל. את הזכרונות (100 דולר ל8 ג'יגה) והמעבד ( דולר560) אני יכול לקנות בחו"ל. את לוח האם, הכונן והספק אקנה בארץ, את הכונן הקשיח אפילו יד שנייה כי אני לא רואה סיבה שלא.

אין לי בעיה עם אחריות על הרכיבים כי כמעט תמיד אני או מישהו במשפחה נוסע\חוזר מארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קירור למעבד מה אתה מתכנן לשים? יש רצון לOC? ואישית הייתי לוקח מארז אחר לכזה מפרט

אתה מתכנן במידת הצורך? או יודע שתעשה? ב90 אחוז מהמקרים ששמעתי על אנשים שתכננו , שנתיים אחר כך הם פשוט החליפו כרטיס כי זה היה כלכלי יותר (וכי לא היה ניתן למצוא את הכרטיס הישן)

לגבי המעבד - תמיכה בפחות ערוצי PCI, תייחס לנ"ל לגבי - בכל אופן אתה עדיין לא תגיע לנצילות של כל רוחב הפס, לפחות לא בדור הנוכחי.

נ.ב - אין טעם לקנות כונן יד שנייה במחירים שלהם. לך תדע גם מה זה עבר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש תכנון לOC ואני אשמח להמלצה לקירור וחברים המליצו לי על המארז הזה מנסיון אבל אני לא נעול.

אז אקנה כונן חדש.

לגבי המשחקים מהתקופה האחרונה פשוט לא מצדיקים את ההשקעה עם כל הבעיות שלהם (ראה ערך UNITY) אני אעשה ברגע שאני אראה שזה משתלם וכשבאמת אני אוכל לשחק ולהנות בלי בעיות. מקסימום הדור הבא אמור לתמוך ב4K.

לגבי הערוצים כבר בדור הזה אנשים מתלוננים עכשיו באמאזון על המעבד הזה בתגובות על לוח האם שהוא לא תומך במספיק ערוצים אז אני מעדיף לשלם מעט יותר כדי להבטיח שאני אהנה כשארצה, גם אם בדור הבא.

הנה:

http://www.amazon.com/review/R3LYZD5K5L5XTW

עריכה: טוב עכשיו אני די בטוח שאני אחסוך 200 דולר:

עד ל4 כרטיסי מחוברים אין הבדל בFPS במערכת כמעט זהה למה שאני מתכנן לבנות . השאלה אם בדור הבא יהיה הבדל ושיהיה שווה לי להשקיע עכשיו כדי שכרטיסי המסך של הדור הבא יתאימו לי לגימינג ב4K... אחח הדילמה.

בכל מקרה עכשיו משתלם לי להוסיף עוד קצת ולסגור של 2 . הספק נראה לכם יספיק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספק יספיק, קצת גבולי אם מתוכנן גם OC

אני רק זורק דעה - אבל בהתחשב בכל ההתלבטויות שלך אולי SLI כרגע לא יהיה חכם אם אין בכל אופן מסך , נכון שתמיד כיף להיות מוכנים קדימה, אבל מי מבטיח לך שהתמיכה בSLI תשתפר? אם נראה את ה4K מגיעים למיינסטרים בשנתיים הקרובות זה יחייב קפיצת מדרגה מטעם יצרניות כרטיסי המסך (אנחנו כבר רואים את ההכנה בדגומאת סדרת 9XX). זו בכל זאת רק דעה אישית שלי ואתה חופשי לעשות את השיקולים שלך בנושא.

לגבי מארז - הייתי בוחר משהו מאוורר יותר שבנוי בצורה נוחה יותר, אני וחברי הצוות נשמח להמליץ על משהו, במידה ויש חנות מועדפת - זה יהיה משם.

קירור - כנ"ל כשחשוב להתאים למארז. להשקעה כזו הייתי בוחר אוויר טוב של נוקטואה או משהו מבוסס מים, תלוי לכמה OC אתה מכוון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז החלטתי ללכת על מארז הפאנטום 410 של NZXT וקירור Noctua MH-U 14S ואני חושב ללכת על לוח האם הGA-X99-UD4 של גיגה בייט ולא MSI כי לפי הביקורות יש בזה של MSI בעיה של קירור כי שני כרטיסים בSLI קרבים שם מידי אחד לשני ואי אפשר להוסיף להם קירור או משהו כזה.

כמו כן החלטתי לקנות את הDELL- U2412M 24 לבינתיים כדי שתהייה לי רזולוציה גבוהה יותר מFHD שתצדיק את כרטיס המסך עד שאחליט לשדרג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי זכרונות... הבליסטיקס לא מומלצים, במיוחד אם יש יותר משני סטיקים.. נסיון רע מאוד שלי איתם.

אתה יכול לפרט? קניתי שני סטיקים של 8 כל אחד והם עלו לי חצי מהמחיר של רגיל בDDR4 והנחתי שהם בסדר כי לא ראיתי ביקורות רעות על ה8 בשום מקום. אני לא רואה סיבה ליותר מ2 בינתיים. מקסימום אחד לא יעבוד אז נחליף...

לפי יחס הביקורת על ה4 הם קצת פחות אמינים מהאחרים אבל לדעתי זה הימור ששווה לקחת במחיר הזה לפחות עד שיצאו סטיקים של 16.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מחשב חדש עם ארבעה סטיקים של 4gb מדגם בליסטיקס. במעבדה הוא עבד, אצלי אחרי עשר דקות עבודה הייתח מקבל מסך כחול.. חצי שנה של הלוך ושוב בית מעבדה והם לא הבינו מה לא בסדר.. אחרי התייעצות בפורום פה לקחתי את המחשב לtms, שם במקום אמרו לי שזה הזכרונות. שהדגם הספציפי הזה הוא מאוד לא מוצלח, במיוחד כשיש ארבעה סטיקים.. החלפתי לשני סטיקים 8 gb של קינגסטון דגם כחול והכל עובד כמו שצריך. אני לא מתקרב יותר לבליסטיקס. לא יודע אם הסטיק של 8 gb יותר טוב, אני את הלקח שלי למדתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב החלטתי לא ללכת על לפחות לא בדור הזה. אני אסתפק בכרטיס בודד ספק ומסך FHD לבינתיים בסדרה הבאה או אחריה אם אני אראה שהבנץ מרקים ב4K טובים ושאפשר לשחק ולהנות מהגראפיקה במשחקים לא שבורים אני אוציא את כל הכסף שאצטרך.

אז אוריד את הספק ל550W (זה מספיק?)

ועכשיו אני מתלבט אם לחזור לסוקט 1150, עם מבצעים בחו"ל וקפיצה לאילת בדרך זה יוצא לי הבדל של 800 שקל ללא הכרטיס מסך לסביבת ה5000 אבל הפעם עם המסך ולוח אם Z97 טוב עם i7-4790k. אם אני אצליח להחזיר את הזכרונות שקניתי (מה שאני בכל מקרה הולך לנסות תודות לnaki) אז אני אחסוך אפילו מעט יותר. השאלה אם עוד שנתיים אני לא אצטרך לשדרג את הכל אז אולי עדיף להשקיע בתושבת החדשה עכשיו כדי להיות future proof שמונה מאות שקל זה לא כזה הבדל במחירים אבל אני גם מקבל ומעבד מעט יותר טובים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...