מחשב חדש מאכזב + שאלה - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב חדש מאכזב + שאלה


Or Haim

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה מדהים אפילו הם בעצמם ראו שהוא איטי ואמרו "לך חפש" מה הלקוח אשם הם צריכים להתעסק עם לנובו האלה! או לחלופין לשלוח למעבדה לבדוק אם זה בעיה של חומרה/תוכנה כמו כל חנות רגילה.

כל פעם מישהו אחר מתלונן על החנות הזאת והם ממשיכים בשלהם, כזה יחס מחפיר ועדיין הם אחת הרשתות הגדולות בארץ. אם תשאל אותי יש להם אמנה מאוד מסודרת על "איך להתחמק מאחריות ללקוח".

כנראה שאיתם לא תגיע באמת לביטול עסקה אבל להבא עדיף להשקיע עוד כמה שקלים בחנות שלא מביאה "חתול בשק" ושמספקת אחריות ולא מנסה להתנער מהלקוח, במיוחד שמדובר בפאקינג מחשב. החלפה אולי אם תבוא בגישה של ילד טובי ותראה להם אישור מלנובו, או שתגרום להם להיות אדומים בחנות כמו כל ישראלי עם בעיה שנכנס לשם (ופה ההוכחה של הבעיה היא עליך).

לצורך העיניין יש לי חבר שקנה בבאג מחשב של והחליפו לו *3* פעמים עד שהוא היה מרוצה!!! פעם אחת על מקש שעמד קצת באלכסון, ופעם שנייה על איזה 2 פיקסלים שרופים. הייתי בשוק שבכלל הסכימו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לך להדליק את המחשב עם הפצת לייב (לרוב לינוקס אבל זה לא משנה כ"כ) אם המחשב עולה יחסית מהר (שים לב שזה מCD / DOK) וכל החומרה עובדת אז ייתכן שמדובר בבעיית תוכנה (אבל תתכן בעיית דיסק קשיח גם כן)

בכל מקרה, זה שווה בדיקה, תוכל להתחיל כאן:

http://www.linux.com/learn/tutorials/377416:the-five-best-linux-live-cds

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על כל בעיה חומרתית (פיקסלים שרופים, מקשים שאינם ממוקמים כמו שצריך) המעבדות יכריזו DOA ותקבל מחשב חדש. זה נוהל תקין. למרות זאת, צריך להבין שהחנות היא רק צינור והיחידים שיכולים לעזור לך, בכל מקרה ולא משנה דרך מי - זה נותן השירות, מעבדות CPM במקרה שלך. פנה אליהם, תאם איסוף ואם הם ימצאו שהמחשב לא תקין - תקבל מחשב חדש/זיכוי. אין לך מה לחפש דרך KSP, הם רק צינור ועצוב לומר זאת אבל במקרה הזה אם הם היו עוזרים לך זה רק בונוס ולא חובתם החוקית​.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי זה קרה עם מחשב של... , והם רצו לבדוק אותו במעבדה (עם איסוף מהבית שלי כמובן, תוך 24 שעות קיבלתי זיכוי כספי מלא - באותה מידה יכלתי לקבל מחשב זהה חדש).

איזה סוג של תקלה זה היה? רכשתי מחשב של שיש לו בעיה בהצגת צבעים (פגם ייצור כביכול שמופיע בכל הדגמים).. השאלה אם בהמעבדות של הם יראו את זה כבעיה מספקיה להחזיר לי את הכסף / לשלוח לי מחשב חדש סגור שאותו אוכל להחזיר לKSP..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשלי היה פיקסל שרוף (בודד, במרכז המסך).

הבנתי.. נקווה שהם אנשים הגיוניים ויצליחו להבין שמחשב שמציג צבע צהוב בגוון של ירוק - גם אם זה מופיע בכל היחידות (או לפחות חצי מהן - זה תקלה. ולא "מאפייני המסך". :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב שלי עבד פשוט מחריד כשהיו עדכונים אוטומטיים , תבטל את אפשרות עדכונים אוטומטיים לאפשרות שאתה יכול לבחור מה להוריד ומה להתקין (לא זוכר איך היא נקראת )

וזה יכול לעזור לך , לי אישית עזר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

קי אס פי מתנערים מאחריות.

לנובו שלחו לי קישור לפורום שבו אנשים אחרים ניסו לסדר את המסך הפוך על הפוך, ומעבר לזה ענו לי שאין לך מה לעשות - הם לא יחליפו או יזכו אותי ושצריך להמתין לעדכון מלנובו. איזה יופי להם. מקוה שאף אחד לא יקנה מחשבים שלהם.

מישהו רוצה לרכוש מחשב עם מסך לא מי ייודע מה אולי? (מסך חיצוני עובד טוב). :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שזוכר קניתי u430 של לנובו שנהרס. אחרי זה ניגשתי ל ksp ולא החליפו לי אבל לנובו הביאו לי חדש. הבעיה שגם הוא היה דפוק ואז לקחו אותו לבדיקה ואמרו שגם הוא דפוק. (כנראה שזאת הסיבה שלא מחדשים מלאי מהמחשב הזה). אחרי כל זה היום אני הולכת לקבל החזר מ kSp.

כעת אני צריכה מחשב אחר;כרטיס מסך שסוחב סימס 4, זכרון 500 לפחות עם קטן שיאיץ אותו. 8 ראם (אפשר ארבע אם ניתן להרחיב בתוספת תשלום), מעבד i5, מסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזלך שקנית לנובו (אפילו שהיה לימון) כי לוא קנית ASUS לדוגמא, היית מדברת לקירות ולא מקבלת שום שירות (כי הם רק צוחקים מהקונים).

אולי כדאי לראות לנובו Z40, שדי קרוב להגדרות של ה-U430 ובכ"ז אחר.

יש כאן אתר שיעזור לך בחיפוש מדויק יותר של ע"פ הגדרות שלך, אם כי אין להם את כל ההיצע (אין לי כל קשר אישי/אחר אליו, הם פשוט הוגנים ומקצוענים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...