מחשב חדש מאכזב + שאלה - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב חדש מאכזב + שאלה


Or Haim

Recommended Posts

היי, אחרי גישושים בפורום הזה קניתי היום מחשב נייד מאכזב. lenovo u430

http://ksp.co.il/?select=.268..271..159..214..7.&list=1&sort=2&glist=0&uin=23197&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

קניתי אותו מKSP, פשוט מחשב גרוע. אין לי מילים לתאר איך הם לוקחים 3750 שקל בשביל המחשב הנורא הזה. המפרט שלו על הנייר נראה טוב, אבל כבר ממשך זמן ההמתנה שלמחשב לוקח לעלות, דרך זה שבהתחלה לא היה עכבר וכלה בכך שאם עושים "קליק ימני" על המחשב שלי לוקח לו כמה דקות לפתוח את החלונית הסטנדרטית הקטנה.

בכל אופן, מחשב גרוע.

כעת אני רוצה לבוא וללכת לדרוש את כספי בחזרה ולבטל כליל את העסקה. יש לי את הכל עדיין (המחשב בן יום) .

מישהו מכיר את המדיניות של KSP ואם הם יחזירו לי את כספי ?

תודה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בד"כ היצרנים דוחפים הרבה זבל במחשבים לכן אני אוהב לפרמט אותם לפני שאני משתמש בהם. החוק הוא חוק טוב, אבל מכיוון שאין לי כח להגרר לעוד flame war שיתפוס פה כמה עמודים (ולצערי אחרים כנראה יעשו זאת), אני לא אגיב.

תוכל לחפש ד"א על אנשים שעשו אותו דבר מול אותה חנות בגוגל ולראות מה קרה...

תוכל לחפש את ה U430 בגוגל ולראות לפחות מה הביצועים הצפויים מול התחרות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחברתי יש את המחשב הזה. יצא לי לשחק איתו כמה וכמה פעמים. מה שאתה מתאר הוא לא המצב אצלה וזה כנראה מעיד על זה שקיבלת מחשב בעייתי.

קודם כל, בדוק שאתה לא על מצב חיסכון בסוללה (קליק ימני על מצב הסוללה, תוודא שאתה במצב balanced או high performance).

אם זו לא הבעיה - כדאי לבדוק את תקינות הדיסק הקשיח (אני מאמין שבפורום אמצעי יעזרו לך). במידה והכל תקין - פנה לאחריות. המצב שאתה מתקן לא תקין וזה לא צריך להיות המצב.

אל תשכח שמדובר במחשב עם מפרט שקיים בהמון מחשבים אחרים (בין אם של ובין אם לא) ואם הם לא מגיבים בצורה כל כך איטית, אין סיבה שזה יגיב ככה - וזה מעיד על תקלה נקודתית ולא על תקלה בסדרת המחשבים הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה ואתה אכן מוצא שיש בעיה במחשב בהתאם להצעה של יואב, הייתי מציע גם לפנות לKSP ולעדכן אותם בעניין הזה. אם מתגלה פגם במוצר במהלך השבועיים הראשונים - הלקוח יכול לבקש להחליף אותו בחדש (מהקופסא). בכל מקרה, אם אתה נחוש בדעתך להחליף לחדש - מניסיוני זה עלול להיות מאוד לא קל מול KSP, אז גם את זה כדאי לקחת בחשבון. בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה של חשד לפגם ייצור החנות תשלח אותו למעבדות והזיכוי ייעשה מולן - ולכן אם הוא יפנה למימוש אחריות ישירות הוא יעקוף את שלב החנות והתוצאות בפועל יהיו זהות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי זה היה קצת אחרת - המחשב הוחלף באישור - שלקח שבועיים לקבל, בלי שהוא יעבור כלל במעבדה. כשדיברתי עם המעבדה של , הם אמרו שדרכם ייקח יותר. בכל מקרה, השירות של KSP יכול להיות כ"כ מתסכל שאולי באמת עדיף לפנות ישירות למעבדה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אני (or haim) מהיוזר של חברתי.

אני דווקא מהמר שהבעיה היא תוכנתית. מרגיש כאילו המחשב לא סוחב את הווינדואוס שמונה. אני הייתי מצרף לכם תמונה על פס קבוע שנהיה לי בשיחה בפייסבוק, איטיות ותקיעות כשאני יוצא מהיוזר בפייסבוק, בעיות בגלגלת של העכבר, ווינדואוס שכל הזמן קופצים עליו דברים ותוכנות שהשד יודע מי הזמין. היום כשפתחתי אותו גם לא היה לי עכבר, התקשרתי לתמיכה של לנובו והתומך שלהם אמר לי למחוק את הכרום.... כמה בורות. מה הקשר בין זה לעכבר. יותר מדי בעיות בשעתיים של שימוש. דרך אגב הסוללה מחזיקה במקסימום 4 שעות ולא חמש או שש כמו שמצוין בסקירה שלהם (רק שהאינטרנט מופעל ללא כלום ברקע). בקיצור מאוכזב, מחר אני הולך לשם נראה מה יהיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלכתי לשם וקיבלתי יחס מחפיר. המוכר מאתמול שאמר לי לחזור על כל תקלה לא התייחס לפנייתי אליו. הם לא מוכנים להחזיר כסף או לבצע החלפה. הטכנאי שם דווקא הסכים שהמחשב עולה לאט מאוד. הם שלחו אותי ללנובו והם טוענים שהם יתנו לי אישור רק אם מדובר על רכיב חומרתי ולא תוכנתי. אני חושב שזה בעיה במערכת הפעלה או אולי בכרטיס מסך בגלל הקווים שקופצים. אם הייתי מבין הייתי פותח והורס משהו רק מעצבים שהם הביאו לי היום. כזה יחס מנוכר לא ראיתי ולא קיבלתי בחיים. גנבים וטעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך אנשים קונים ציוד לא זול ולא משקיעים כמה דקות לפני לעשות חיפוש בגוגל.... טוב, אולי ככה לומדים לקח..

אם הם שולחים אותך ללנובו אולי זה אומר שזה דרך יבוא רשמי, במקרה זה הייתי באופן מיידי שולח מייל ללנובו ולנובו בינ"ל, להסביר שקנית אותו אתמול ותציין את כל הבעיות (איטיות בעליה, איטיות כללית וזה לפני שהתקנת משהו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...