Geforce GTX 900 - אנוידיה טורפת את הקלפים - עמוד 11 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Geforce GTX 900 - אנוידיה טורפת את הקלפים


djelectric

Recommended Posts

רק 3% מ- ? יש מצב שלא באמת הפעלת את זה ?

בכל אופן תאפשר את כל הרזולוציות (מכפלות DSR) כך שתמיד מס' רזולוציות יהיו זמינות לבחירה מתפריטי המשחקים.

dsr-nvidia-control-panel-scaling-factors-640px.jpg

אגב ראיתי ש-DSR זמין כבר היום לכרטיסי Kepler עם דריבר 344.24 WHQL לניידים (בכדי להתקין על נייחים צריך להשתמש בקובץ modified .inf שמקושר בדיון זה)

אני מניח שבדריבר הבא לנייחים זה כבר יכלל. בקרוב אוכל למחוק את כל ה custom resolutions (שאני מוסיף מחדש בכל התקנת דריבר לטובת downsampling), ונעבור לשיטה הנוחה והאיכותית יותר של DSR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 499
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

התכוונתי שברזולוציה 1080p אולי אתה מקבל "רק" 114fps כי הכרטיס לא בניצול\מאמץ מירבי (למשל כתוצאה מצוואר בקבוק של מעבד, או סתם הגבלת fps מלאכותית של המשחק\מנוע).

אם הכרטיס בניצול חלקי בלבד אפשר להרים רזולוציה עד שיונצל במלואו ללא הפרש ביצועים ניכר.

בכל מקרה לא חשבתי ש-GTX970 יוציא 109fps ב-GRID על רז' , אבל אם אתה אומר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DSR למעשה הורג את יש להם משהו בסגנון הזה בכלל?

יש למספר משחקים(חדשים) את האופציה הזאת built-in כמו בבאטלפילד 4 ובShadow of mordor ואני בטוח שבעוד משחקים יש את זה,לדעתי זה ממש לא killer feature ובטח יוציאו אופציה בתוכנה שלהם שעושה את אותו הדבר כמו שעשו עם Shadowplay,זה סך הכל downsampeling ,ככה שאין להם גם יותר מדי מה לכתוב בשביל לעשות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל NVIDIA היה אפשרות ל downsampeling גם לפני שנה, מה בדיוק חדש בזה שכולם מדברים על זה עכשיו? אני חושב ש THE WITCHER 2 היה המשחק הראשון שכלל את האפשרות הזו וסביר להניח ש NVIDIA דרבנו אותם לעשות את זה.

במקרה של אין תמיכה רישמית אבל כן יש כלי שמאפשר לעשות את זה, לא הכי נוח ולא תמיד עובד. סביר להניח שברגע שהם יראו הרבה אנשים משתמשים בזה הם יוסיפו את האפשרות (כנראה בסדרה הבאה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסתכל עכשיו באמזון נראה שהייתה קפיצת מחיר לכרטיס 970 של גיגבייט

כרגע הוא עולה שם 450 דולר

וזה יוצא 1650+ לפני משלוח לארץ דרך שלא בדקתי עוד

פעם אחרונה שבדקתי את הכרטיס הזה יצא לי 1650 שקל אחרי המשלוח לארץ

כבר יותר שווה לקנות בחנות פה

מעניין למה הקפיצו מחיר

זאת הפעם הראשונה שאני רואה גם שכתוב שיש 11 כרטיסים זמינים במלאי

אולי פשוט אמרו אם יש כזה ביקוש בוא נעלה את המחיר :|

http://www.amazon.com/Gigabyte-GeForce-Graphics-GV-N970G1-GAMING-4GD/dp/B00NH5T1MS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1413475610&sr=8-1&keywords=gigabyte+gtx+970

עכשיו אני רואה מה קורה שם

אם נכנסים לרשימת חנויות לכרטיס רואים שיש דרך ב 370 דולר אבל אין במלאי

ואז יש עוד 4 חנויות שפחות או יותר יש במלאי אבל המחירים אפילו 500 דולר :|

אחלה דיל לקנות בזול ולמכור יקר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כזה יש במלאי:

http://www.amazon.com/Gigabyte-GeForce-Overclocked-Graphics-GV-N970WF3OC-4GD/dp/B00NH5T1UA/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1413476268&sr=8-2&keywords=gigabyte+gtx+970

כמעט קניתי זוג, אבל למרות שחסרים קצת ביצועים, זה די מגוחך ויקר לשדרג 780GTX.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל NVIDIA היה אפשרות ל downsampeling גם לפני שנה, מה בדיוק חדש בזה שכולם מדברים על זה עכשיו? אני חושב ש THE WITCHER 2 היה המשחק הראשון שכלל את האפשרות הזו וסביר להניח ש NVIDIA דרבנו אותם לעשות את זה.

במקרה של AMD אין תמיכה רישמית אבל כן יש כלי שמאפשר לעשות את זה, לא הכי נוח ולא תמיד עובד. סביר להניח שברגע שהם יראו הרבה אנשים משתמשים בזה הם יוסיפו את האפשרות (כנראה בסדרה הבאה).

ל-DSR ישנן יתרונות על downsampling מסורתי מהדריבר (שלא באמת נתמך באופן רשמי).

- קצב הרענון אינו מוגבל ע"י הרזולוציה \ pixel clock

- פילטר scaling איכותי יותר

- הגדרת smoothness

- פשטות השימוש \ הגדרה ראשונית (שהיה צריך לבצע מחדש בכל התקנת דריבר)

אגב, יש כלי צד שלישי ל-downsampling בשם GeDoSaTo אבל הוא כרגע מוגבל ל-DX9.

בכל אופן לאנוידיה יש היום רשימה מכובדת של פיצ'רים יחודיים שניתן להכריח עבור משחקים ברמת הדריבר

(לעיתים מותנה בשימוש nvidia inspector בכדי להגדיר את התנהגות הדריבר, אבל הדריבר הוא זה שמבצע תכלס).

לצורך העניין:

DSR (תאימות ואיכות downsampling)

+HBAO (הצללת ambient occlusion איכותית ביותר)

מגוון סוגי AA ואחוזי הצלחה גבוהים (מקסוול מוסיף MFAA )

דגלי תאימות ל-SLI (אחוזי הצלחה למשחקים שאינם תומכים)

V-Sync / Adaptive V-Sync (אפילו V-Sync בסיסי ב-DirectX לא מספקת המתחרה)

G-Sync ו- ULMB (אי אפשר לתאר את התענוג בשורה אחת)

Max Prerendered Frames (מזעור השהיית קלט בשימוש vsync)

Preferred Refresh-Rate (ניצול קצב ריענון של מסכי 120hz במשחקים המגבילים ל-60hz)

Frame Limiter (הגבלת פריימים מלאכותית)

Shader Caching (זירוז טעינת משחקים)

ShadowPlay (הקלטות וידאו, סטרימינג וניטור fps)

הגדרת משחקים אוטומטית, עדכוני פרופילים ודריברים (Geforce Experience)

3DVision (תלת מימד עד 1440p@120hz ותאימות משחקים)

מקסוול מוסיף גם VR-Direct (שיפורי חווית מציאות מדומה ותאימות משחקים ללא תמיכה מובנית)

וכמובן ישנם פיצ'רים יחודיים שנתמכים ברמת המשחק כגון: TXAA, Advanced PhysX (מקסוול מוסיף VXGI )

(לא טרחתי להזכיר פיצ'רים בפיתוח אנוידיה שרצים גם על כרטיסי , וכן לא אכנס להפרשים בפגיעת הביצועים הנלווית)

אומנם ניתן להשיג פיצ'רים דומים\מקבילים לחלקם בעזרת כלים צד שלישי ו-injectors למניהם, אבל אלו מלווים בחסרונות.

הנקודה היא שגם אם היו מוסיפים איזה פיצ'ר מובנה דמוי DSR, זה לא היה מספק אותי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...