תחרות MSI | מהו לוח האם? - הזוכה! - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תחרות MSI | מהו לוח האם? - הזוכה!


djelectric

Recommended Posts

Spfw0LD.png

HWzone גאה להכריז על תחרות "מהו לוח האם?" של MSI

הזוכה בתחרות יקבל את לוח האם MSI Z87I Gaming AC (לביקורת שלנו על הלוח)

5Milv50.png

מהו לוח האם?

  • התחרות תכיל חמישה פאזלים בהם חלק מהתמונה יהיה חסר. עליכם לנחש מהפאזל איזה לוח מסתתר בתמונה. רמת הקושי תעלה מפאזל לפאזל
  • התחרות תחל היום (ראשון) בשעה 18:00 ותסתיים ביום שישי (21.2.14)
  • היום בשעה 18:00 נעלה את חידה הראשונה
  • החל ממחר יפתח דיון בשעה 12:00 בצהריים עם חידה כאשר הקודמת לה תיסגר
  • את הפתרון יש לשלוח כתגובה לדיון שיפתח לכל חידה
  • הזוכה יוכרז ביום ראשון (23.2.14) בצהריים בדיון זה

שימו לב, אתם יכולים לעקוב אחרי הדיון הזה על ידי לחיצה על כפתור המועדף (subscribed.png) כדי להוסיף דיון זה למועדפים - כאשר יתווסף, יופיע הדיון כבעל הודעה חדשה בתיבת המועדפים שלכם כאשר נעלה את החידות.

חוקי התחרות

  • לכל גולש יש אפשרות לענות פעם אחת בלבד בכל יום תחרות. תשובה נכונה תזכה בנקודה על אותו היום.
  • אין לערוך הודעות, הודעות שתערכנה יפסלו ויפסלו את המשתמש. חשבו טוב לפני שליחת תגובה
  • המנצח יהיה המשתמש בעל מספר הנקודות הרב ביותר בתום חמשת הימים. במידה וישנם כמה משתמשים בעלי מספר נקודות הגבוה ביותר שהוא זהה, תיערך הגרלה ביניהם על הפרס הגדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזוכה בתחרות "מהו לוח האם" של הוא המשתמש rotem_o

תתחדש - קיבלת לוח אם מדגם MSI Z87I AC במתנה!

5Milv50.png

התשובות:

1. Z87 Xpower

2. Z87-GD65 Gaming

3. Z87I AC

4. Z87 Mpower Max, AC

5. X79A-GD45 Plus

תודה לכל מי שהשתתף בתחרות, נתראה בתחרות הבאה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי צריך למצוא דרך אחרת לקבלת התשובות.

הרבה מאוד אנשים פשוט מעתיקים את מה שהאחרים רשמו, מה שמקטין מאוד את סיכוייהם של אלה שפתרו באמת את החידה לזכות.

חוץ מזה, קונספט מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חושב שצריך למצוא דרך אחרת לשלוח את התשובות. הנה הצעה לחידה בפעם הבאה שמתבססת על אותו עיקרון כמו החידות שהיו עד עכשו:

א. תפרסמו תמונה של חלקים מלוח וקובץ ארכיון (zip, rar או כל פורמט אחר) מוגן בסיסמה.

ב. על המשתמש יהיה לזהות את הלוח, ולפעול לפי ההוראות שלכם בכדי לגלות את הסיסמה לקובץ. לדוגמא - עבור הלוח שבתמונה יש לחשב את מספר חיבורי ה SATA 3GB/s כפול מספר חיבורי ה USB 3.0 שבפאנל האחורי ועוד מספר הפינים בסוקט המעבד כפול מספר מספר חריצי ההרחבה מסוג PCI-E X16.

ג. אם המשתמש פותר נכון את החידה, התשובה שתתקבל היא הסיסמה לקובץ הארכיון, ובתוכו יהיה שם משתמש אליו יש לשלוח הודעה פרטית, או לחילופין - כתובת דואר אלקטרוני אליה יש לשלוח דואר.

הערה - מסתבר שלאתר הזה יש שרת דואר אלקטרוני - אולי כדאי לנצל אותו.

דבר נוסף - ה"חידות" היו דיי קלות, שכן נעשה שימוש בלוחות בעלי צבעים דיי יחודיים - בסידרת ה נעשה שימוש בצבעים שחור ואדום (בסה"כ יש 14 לוחות בסידרה) ובסידרת ה Overclocking הצבעים השולטים הם צהוב ושחור (בסה"כ יש 5 לוחות בסידרה הזו). הלוח היחיד שהיה קצת מאתגר היה ה X79A-GD45 Plus, שבו הצבעים השולטים הם שחור ואפור, אבל מסתבר של יש רק לוח אחד שבו נעשה שימוש ברכיבים אפורים. אילו רציתם להקשות, הייתם יכולים לבחור לוח שבו הצבעים השולטים הם שחור וכחול, ואז סביר להניח שהייתם מקבלים מעט מאד תשובות (אם בכלל), שכן ברוב הלוחות של נעשה שימוש ברכיבים כחולים.

ועוד משהו - בפעם הבאה יהיה נחמד אם לא תבחרו לוח שיש לו מספר שמות - כמו ה Z87 MPOWER MAX וה Z87 MPOWER MAX AC או ה Z87 MPOWER וה Z87 MPOWER SP, שכן הדבר יגרור אי-וודאות לגבי התשובות (זה קרה גם בחידה הזו וגם בחידה הקודמת, אם אני זוכר נכון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב"מאתגר" התכוונתי שהיה צורך בקצת יותר חיפוש מאשר לבדוק את הלוחות ה"אדומים" או ה"צהובים". למעשה אני הורדתי מראש את כל התמונות של הלוחות מסדרת , Overclocking ואת התמונות של הלוחות לסוקט 2011. לסוקט 1150 הורדתי את התמונות של הלוחות בעלי ערכת השבבים Z87, Q87 ו H87, אבל לא טרחתי להוריד את שאר הלוחות, פשוט כי יש כל כך הרבה מהם, כולם נראים דיי דומים במבט חטוף והאתר של ממש לא ידידותי בקטע הזה (הייתי צריך לבדוק את הקוד של כל עמוד, לאתר את הקישור לתמונה, להעתיק אותו, להוריד ממנו את הסיומת m_ ואז לשמור את התמונה בשם של דגם הלוח). אחרי שהיו בידיי רוב התמונות, הפתרון היה דיי קל - פשוט דיפדפתי בינהן, פסלתי לוחות לפי צבעים ועשיתי zoom לחלקים עד שהגעתי למסקנה באיזה לוח מדובר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...