פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מה המשמעות של הקוד הזה? מה הוא עושה?public Car (int num,int maxspeed){ num=0; maxspeed=0; }
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מחבר אבל אתה לא עושה כלום עם הפרמטרים שאתה מעביר. אתה מקבל אותם ומאפס אותם.שהרצתי את התוכנית קיבלתי ככה .. num=0Current Speed=5num=0Current Speed=31הוספתי פקודות כמובן המהירות הנוכחית לא סתם עלתה..
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מחבר אני ממש מתחנן לעזרה אני רק צריך שזה יראה את המספר של מכונית מס' 1 ? אתה יכול להגיד לי מה לרשום ?
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים אל תקפיץ דיונים לפני שעברו 24 שעות מההודעה האחרונה (אלא אם יש לך משהו להוסיף).תענה ל-qttp על השאלה. נערך 2013 בדצמבר 212 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים לא ענית על השאלה הקודמת שלי, אז אחזור עליה. מה המשמעות של הקוד הזה? מה הוא עושה? למה כתבת ככה? public Car (int num,int maxspeed){ num=0; maxspeed=0; }
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מחבר לא ענית על השאלה הקודמת שלי, אז אחזור עליה. מה המשמעות של הקוד הזה? מה הוא עושה? למה כתבת ככה? public Car (int num,int maxspeed){ num=0; maxspeed=0; } כדי לבנות עצם וכדי שלא יהיה לי הבנאי הברירת מחדל שהכל שווה לאפס אצלו.. למרות שגם פה הכל שווה לאפס זה כאילו לא עשיתי כלום סתם איפסתי שוב אבל הבעיה שאני לא יודע איך לרשום אחרת כי יש לי שני סוגים שונים של מספרי רכב נערך 2013 בדצמבר 212 שנים על-ידי The_Hobbit
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים הבנאי שלך מקבל שני פרמטרים (num, maxspeed) אבל אתה לא עושה איתם כלום - אתה רק מאפס אותם.תסתכל על הפתרון של התרגיל הקודם שלך. מה עושה הבנאי שם?
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מחבר הבנאי שלך מקבל שני פרמטרים (num, maxspeed) אבל אתה לא עושה איתם כלום - אתה רק מאפס אותם.תסתכל על הפתרון של התרגיל הקודם שלך. מה עושה הבנאי שם?בתרגיל הקודם הבנאי משווה את X,Y למשתנים a,b פה אבל אני לא מבין איך לעשות את זה שיש לי את זה בלי משתנים יש לי מספרי רכב..
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מחבר מה ההבדל?שאני מסתבך פה לרשום אני צריך להגדיר בתכונות עוד שני משתנים ואז להשוות אותם ניסיתי לעשות משהו כזה לא עבד לי ..עריכה : הצלחתי עכשיו ויצא לי טוב .. יש מצב שאתה עוזר לי בעוד שאלה אם אני יצטרך או שכבר שיגעתי אותך ? נערך 2013 בדצמבר 212 שנים על-ידי The_Hobbit
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים מחבר אין בעיה. אתה מוזמן גם להעלות את הפתרון שלך לשאלה הקודמת.זאת השאלה:הגדר מחלקה שמתארת קו ישר המורכב משתי נקודות (4קואורדינטות) מחלקת הקו הישר תאפשר..3.1 יצירה של קו ישר ואתחולו על ידי העברת שתי נקודות (4 מספרים)3.2יצירה של קו ישר ואתחולו על ידי העברת נקודה אחת (השניה תהיה ראשית הצירים)3.3שיטה שתחזיר את השיפוע של הישר3.4 שיטה שמקבלת נקודה (שני ערכים) ומחזירה אמת אם הנקודה נמצאת על הישר ושקר אחרת.3.5 בצעו את הפעולו הבאות בשיטה הראשית:צור ישר כלשהו (ערכים לבחירתך) בשם Line1צור ישר כלשהו (ערכים לבחירתך) בשם Line2בדוק האם הנקודה (0,0) נמצאת על הקו הראשון או לא, הדפס הודעה מתאימה.בדוק האם שני הישרים שיצרת מקבילים,מאונכים או נחתכים. (שני ישרים מקבילים כאשר השיפועים שלהם שווים, ומאונכים כאשר מכפלתם שווה למספר 1-)עד עכשיו זה מה שרשמתי אני לא כל כך הבנתי מה זאת אומרת לאתחל אז ככה רשמתי תקן אותי אם טעיתי.. public class Line { private double x1,y1; private double x2,y2; public void resetline () { x1=0; y1=0; x2=0; y2=0; }}
פורסם 2013 בדצמבר 212 שנים נראה שאתה מסתבך בדברים בסיסיים למדי.אולי הבעיה פה היא שמנסים ללמד תכנות מונחה עצמים בקורס מבוא בסיסי (אני מניח שהקורס שאתה עושה הוא מבוא למדעי המחשב או משהו כזה).לשאלתך - "אתחול" במקרה הזה מתכוון ליצירת בנאים ואתחול המשתנים הפנימיים של האובייקט באמצעות הערכים שנתקבלו מהבנאים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.