התנכלות השב"כ לערבים - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנכלות השב"כ לערבים


MiniMizer

Recommended Posts

שקלתי אם לכתוב את זה בת'רד הקיים, אבל החלטתי שלא כיוון שמדובר בסוגיה שונה לחלוטין.

לפני כשלושה שבועות פורסמה באתר וואלה! ובעיתון הארץ כתבה העוסקת ביחס שירות הבטחון הכללי כלפי אנשים הפעילים בארגוני שמאל שונים ובארגוני זכויות אדם אשר ביקרו בשטחים במסגרת פעילותם או סתם משתייכים לקבוצה שעוסקת במתן סיוע הומניטרי לפלשתינים. כשאני אומר יחס אני כמובן מתכוון לרשימות שחורות, עיכובים בכל פעם שעולים למטוס בנתב"ג או לנתב"ג מנמלי תעופה אחרים בעולם, חקירות בחדרים צדדיים, חיפוש מדוקדק בכל החפצים והחרמה של מחשבים, וזימונים לחקירות משטרה, בערך כמו כל אדם שקיים לגביו חשד לפעילות חבלנית. אולי הצעד הבא יהיה קבלת סיווג בטחוני לפני שנוכל לרכוש עגבניות, פן נשתמש בהן למיצגים אומנותיים החותרים תחת המשטר.

נו, מילא.

כשבועיים אחרי פרסום הכתבה, טס נשיא המדינה משה קצב לביקור בצרפת, ועמו פמליה מכובדת של כתבים מכל גופי התקשורת הגדולים בארץ, וביניהם עיתונאי ערבי בשם לוטפי משעור מנצרת, אשר הוזמן על ידי קצב להצטרף אליו. משהגיעו כולם לנמל התעופה התברר שאף אחד בפמלית הנשיא לא צריך לעבור בדיקות בטחוניות - מלבד לוטפי משעור, ולא רק שהוא צריך לעבור בדיקה בטחונית אלא שלא מדובר בבדיקה רגילה אותה עובר אזרח רגיל (כלומר, ממוצא יהודי בעל חזות אירופאית שמצביע ליכוד) אלא בדיקה הרבה יותר "מעמיקה" (בשפת המעטה); למה? כי הוא ערבי. לא עזרו פניותיהם החוזרות ונשנות של אנשי הנשיא ושל הנשיא עצמו, הרי אסור לסמוך גם על הנשיא, אולי הוא באמת טיפש כמו שמציגים אותו בארץ נהדרת והזמין עמו אדם שיחטוף את המטוס או יבריח חומר נפץ לארץ בדרכו חזרה מצרפת.

כתבה נוספת שפורסמה היום בוואלה היא על זוג ערבי שהזמין בחברת "ארקיע" טיסה רומנטית בת שעה בשמי הארץ. כאשר הגיעו לשדה דב ועברו בדיקה בטחונית, הובהר להם כי הם יורשו לעלות למטוס רק בליווי מאבטח (רומנטי מאוד). לאחר המתנה נוספת של 20 דקות הטייס הודיע להם כי אסור להם לעלות למטוס וכי הוא חשב שהוא חי במדינה נאורה, אך מתברר שטעה. למה אסור להם לעלות למטוס? כי הם ערבים. אז מה שהם כבר עברו בדיקה בטחונית ושילמו על הטיסה? הם ערבים, ויש סכנה שהם יחטפו את המטוס וירסקו אותו לתוך מגדלי עזריאלי סטייל 9/11.

תגובת חברת ארקיע היא שהחברה כפופה לשב"כ אשר אינו משתף אותה בשיקוליו.

לכתבה

אולי וואלה שכחו לכתוב כי מדובר בזוג מבוקשים או אנשים שיש להם קשר לארגוני הטרור בשטחים, אבל לי יש הרגשה שזהו מקרה נוסף המדגים עד כמה מדינת היא דיקטטורה במסווה של דמוקרטיה נאורה, בה שירותי הבטחון החשאיים אינם כפופים לשום פיקוח (ממש כמו בברית המועצות וכעת גם ברוסיה) ועושים ככל העולה על רוחם ורומסים זכויות אדם ואזרח בשם "שיקולי בטחון". מעניין אם מה שמונע מאותו זוג לחטוף את המטוס ולרסק אותו לתוך עזריאלי זה מה שמונע ממני לקחת אקדח, לצאת לרחוב ולהתחיל לירות באנשים, או שאולי אני לא אעשה את זה כי אני יהודי והם יחטפו את המטוס כי הם ערבים? האם מישהו בשב"כ קורא את ההודעה הזאת ובפעם הבאה שאני אעבור בנתב"ג גם אני אלקח לחדר צדדי? ואולי בבחירות הבאות בכל קלפי יעמוד איש שב"כ וירשום מי הצביע למר"צ ולעבודה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כשדת ומדינה לא יכולים להפרד כבר 50 שנה, כששום הצעה מעשית וטובה לא יכולה לעבור בממשלה

שמורכבת מאינטרסנטים שדואגים לעצמם קודם כל ולאנשיהם ואחרי זה לעם ולאומה, כש שמאלני נחשב בוגד,

כשכל הדברים האלה ועוד רבים מתקיימים קשה מאוד להתפלא על יחס השב"כ לערבים והתייחסות בכלל לערבי

ישראל(לא לפלשטיאנים). תמיד נוח להגיד כל הערבים עוזרים זה לזה וכו', מאשר לבדוק כל מקרה לגופו.

אחרי זה מתפלאים למה ערבי רוצים לעזור לפלשטינאים. ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מקרה לגופו... קשה לי לשפוט כי לא הייתי שם, זה לא נשמע טוב אבל אני בטוח שהתקשורת מסלפת כל דבר שישמע קיצוני, אז לא בטוח שאלה ממש הפרטים הנכונים וזאת התמונה המלאה.

ולגבי ערבים אז אין מה לעשות, חולית החמאס עם התעודות הכחולות הייתה ערבית, לא יהודית והנוער הערבי היום בארץ לא ממש אוהב את המדינה הזאת ואת העם היהודי, הוא יותר קשור לאחים שלו בשכם אז אני לא מתפלא שחושבים פעמיים על כל דבר, מצער מאוד אבל זה פשוט המציאות המזדיינת.

ד"א, למה אתה חושב שהשב"כ עושה בעיות ל"ארגונים לזכויות אדם" או בתרגום חופשי ארגונים למען הזכות הערבית לעשות מעם ישראל סטקים ? אני גלשתי להנהתי באינטרנט לפני כמה זמן וחפשתי משהו ב GOOGLE, פתאום אני מוצא את האתר הבא : http://www.ambosite.com/mWatch/ מה זה נראה לך? כי לי זה נראה ממש רע וממש לא הייתי רוצה להיות קצין שעומד מול קבוצות כאלה, לא צריך לתת להם בכלל להתקרב לשם, מי הם (הן יותר נכון) שיפקחו על צה"ל ?

עכשיו, ארגונים כאלה אחרי זה דופקים אותנו בהאג ועוזרים לממן את ההסברה הערבית נגד ובסוף מסרסים גדר בטחון ושוב אנחנו נראה עוד פיגועים כמו שראינו היום, למה? כי יש קבוצות שחותרות נגד המשטר? הייתי אומר מסכנות את בטחון הציבור +.

נ.ב

לגבי פעילות השב"כ בכלל אז אני גם בכלל סולד מהרבה מאוד דברים שהוא עושה, כמו למשל רצח רבין השנוי במחלוקת (השב"כ או לא ?), אולי יגאל עמיר הוא לא יותר משליח פיצה, אני ממש לא רוצה לחשוב שאשכרה יש אנשים שיושבים בשב"כ ומנהלים את המדינה כמו שהם רוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם במחסום ארז היו נחמדים , ונתנו לאישה לעבור כי היא אמרה שהגלאי מצפצף בגלל פלטינה ברגל .... ואז קרה מה שקרה .

שמע אני מבין יש פה אנשים ליברלים , בעד זכויות אדם , לא למלחמה וכל זה ...

אבל העולם לא מתנהל ככה , והוא בחיים לא יתנהל ככה כי זה טבע האדם , "אנושות" .

שמאל זה אנשים של רק דיבורים , הם יודעים לדבר יפה אך אין שום מעשה .

הנה דימוי פשוט איך זה מתנהל :

דוקטור מהימין יבוא לחולה וישאל :כואב לך ? ,כן, אז אני יעשה משהו עכשיו יכאב לך קצת ,אבל הכל יעבור .

דוקטור שמאלי :שואל חולה : כואב לך ? כן , אז בסדר , יהיה טוב , הוא ידבר עליו יפה יספר סיפורים , ילטף אותו ויגיד הכל יעבור , בנתיים החולה גוסס ...

היום ,אחרי הכל אתה יכל להיות הומונטרי כלפי נאצים ? לחשוב עליהם משהו נחמד ...

כי זה מה שבעוד כמה שנים אתה תחשוב על המוסלמים , כי זאת המטרה שלהם ...

היו את הנאצים שרצו לחסל את כל היהודים , היום אלו המוסלמים ... והם מנהלים מלחמה אחרת , זאת הדרך שלהם להשמיד את .

בעוד כמה שנים תהיה מלחמת עולם שלישית ,ואי אפשר למנוע זאת ... וכדי לנצח במאבק יש לראות את כולם כאוייבים .

אני יודע דבר אחד, זה שהמוסלמים לא ינצחו בסוף .

הרבה דם ישפך , הרבה הרס , אך הם לא ינצחו .

היסטוריה לא מלמדת כלום את האדם , שום דבר לא ישתנה והכל יחזור על עצמו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה מאד לגלות התחשבות כשסורר חוסר אמון מוחלט שכזה והמחבלת עם ה"פלאטינה" היא המקרה הכי טוב עד כה.

בקשר להתנקלות לפעילי שמאל קיצוניים, אפשר לפרש את זה באמת כזעם על אותם אנשים שנראים כמעט כמו משתפי פעולה, או סתם תמימים עד גיכוח. הרי ידוע לפלשטינים שיש כאן בישראל אנשים טובי לב שבאים ועוזרים ונותנים סיוע הומאניטארי אבל זה לא ממש מעניין אותם, הם לוקחים את הסיוע ושולחים אותנו לעזזל אח"כ, הרי לא לוקחים בחשבון שאולי על האוטובוס הזה שהתפוצץ יכל היה להיות פעיל שמאל שמגיש עזרה הומאניטארית להם. הם מחרבנים לבאר ממנה הם שותים, אז בוודאי שזה יצור זעם בקרב אנשי ימין שרואים בכך בפעולות ההומאניטאריות התפרסות לשמה בפני האוייב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מינימייזר יש לנו מזל שאין הרבה אנשים עם דעות כמו שלך כי אם היו אז כבר מזמן הינו נעלמים מפה.

זה יפה מאד שאתה רוצה שהם יחיו ברמת חיים כמו שלנו אבל זה לא פרקטי הם נלחמים בנו מהקמת המדינה הם לא חברים שלנו ואם תכנס לשכם תאמין לי שהם לא יהיו מסבירי פנים(או במילים אחרות יעשו לך לינצ'), המטרה של הכוחות השולטים היא אחת ויחידה והיא לא שלום אלא הרס מוחלט של מדינת בכל דרך אפשרית ואנשים כמוך רק עוזרים להם להראות טוב מול שאר העולם ובכך לתת להם את הכוח והרצון להמשיך בפיגועים מול אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע.

ועכשיו להודעה הזאת ספציפית אתה רוצה שיתנו להם לעבור בנתב"ג בקלות? יפה מאד שאתה רוצה אבל אם אחרי כמה נסיעות הם יראו את הקלות שבה הם יכולים לעבור הם ינסו וכנראה יצליחו לבצע פיגוע "סטייל" 9\11 וזאת הסיבה שבגללה צריכים לבצע כאלו בדיקות אקראיות כדי לודא שהם לא חושבים אפילו להעלות טרוריסט.(ואני מדבר על ערבים ישראלים כי למרות מה שאתה חושב רובם לא חברים שלך ומעדיפים שתעוף מפה וכמה שיותר מהר)

אותו הדבר בדיוק לגבי אנשים בעלי דעות קיצוניות(מכל סוג) אתה לא יודע עד לאן אנשים יכולים להגיע בקיצוניות שלהם ולכן צריך לבצע בדיקות מחמירות לגבי עליות למטוסים מכיוון שבאויר אין הרבה מה לעשות אם משהו לא בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיני, רק להזכיר לך שכאלה בדיקות על ערבים נעשות גם בארצות הברית.

והשתייכות ל"תאעיוש" זה כמו התשייכות לארגון טרור, ועזרה לאויב.

למה תאעיוש לא עוזרים לנזקקים בתוך ה"עמך", האנשים שאין להם מה לאכול? ולא חסר כאלה בארץ.

אם הארגונים האלה היו מפנים 10% ממה שהם היו מפנים לפלסטינים לעבר נזקקים ישראלים, המצב בארץ היה נראה אחרת.

בוא נחשוב רגע בהגיון,

2 אנשים נופלים לבור, אחד מעמך, השני לא, למי תעזור קודם? את מי תציל ראשון?

תעזוב שניה אויב או לא.

משהו קרה להגיון השמאלני, שפעם היה הקול הבריא במדינה, השמאל הישן,

השמאל הזה לא דומה במאומה לשמאל של היום.

לדוגמא, פעם השמאל הקים את היישובים, גרם לזה שתקום מדינה, נלחם על כל גרגיר אדמה, היה בעל אידיאוליגיה של עזרה לזולת,

איפה כל זה היום?

איפה?

לצערי השמאל הישן הזה, שאני בדעותיו, נמחק מהמפה הפולטית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה פוליטית.

למה אנחנו עוזרים לערבים, ומוותרים להם כל כך מהר? איפה החוסן הישראלי הציוני הידוע?, איפה העמידה על מה ששיך לך?

אני רואה באירגוני השמאל הקיצוניים, כגורם מסייע לאויב במלחמתו בישראל, זה סוג של בגידה, בגידה בעם שלך.

הם כמו הקומוניסטים של שנות ה60 בארץ, מוקצים, רב האנשים לא תומכים בהם, והם מדברים מתוך עייורון או ראיה סלקטיבית

מה שעושים בנמל התעופה לערבים ואירגונים השמאלניים הקיצוניים לא בסדר, זה לא תקין,

אבל הם הביאו את זה לעצמם, והחליטו לבצע פיגועים,

לא חסר ערבים אזרחי שביצעו ועזרו לבצע פיגועים,

קח לדוגמא את מה שקרה בהר מירון, הפיגוע היה של ערבים ישראליים!

וזה עוד אחד מיני רבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Mortar - נכון, החמאס (ומן הסתם ארגוני טרור אחרים) משתמשים בתעודות זהות כחולות כדי להחדיר מחבלים לשטח . אז מה? האם הפתרון הוא לשלול את האזרחות מאוכלוסיה המהווה כ-20% מכלל אוכלוסית המדינה, כדי לוודא שהם לא ישתמשו בתעודת הזהות שלהם למטרות פגיעה במדינת ישראל?

אזרחי המדינה הערבים הם אזרחים כמוני וכמוך, הם משלמים מסים, זכותם להצביע לכנסת וזכותם גם להכנס למקומות ציבוריים מבלי שיפלו אותם לרעה ומבלי שיבדקו אותם בצורה חריגה מזו שיבדקו אזרח שהיה לו מזל ונולד יהודי.

לגבי מחסום Watch, מה זאת אומרת מי הן שיפקחו על צה"ל? הן אזרחיות מדינת , וככאלה, כל עוד לא מדובר בנושא בעל סיווג בטחוני, זכותן לבוא למחסומים ולראות מה בדיוק עושה הצבא אותו הן מממנות מהכסף שהן משלמות מהמשכורת שלהן למס הכנסה. בכלל, רוב הדברים שהן מתעדות זה הפרות של זכויות אדם, התעללות ושימוש מופרז בכח (מצד החיילים, כמובן), דברים שאחרת לא היינו שומעים עליהם כי הגורמים הרשמיים של הצבא מטאטאים מתחת לשטיח דברים כאלו כי הם נגד הנהלים, אף שהם הפכו לנורמה בשטח.

NetSpider - נכון, במחסום ארז עברה מחבלת והתפוצצה. כל יום עוברים שם אלפי פועלים והם לא מתפוצצים, מעניין למה ??? למעשה, כל יום מעל למיליון ערבים שחיים במדינה עולים על אוטובוסים, נכנסים לקניונים ובתי קפה, הולכים לדיסקוטקים אבל גם הם לא מתפוצצים! מה פשר הדבר ???

ואם המטרה של האסלם היא להשמיד אותנו, אז למה בדיוק המוסלמים מחכים? יש בעולם למעלה ממיליארד מוסלמים ואם הם רצו, הם כבר מזמן יכלו לשנות לחלוטין את אורח החיים שלנו, אז מתי תבוא אותה מלחמה עולמית שאתה מדבר עליה? אני רוצה לסמן את התאריך בלוח השנה.

עוד נקודה מעניינת שצריך לציין, שמוכיחה עד כמה אתה (ועוד כמה פה) הם בורים מוחלטים, היא שלוטפי משעור ואחד מבני הזוג הם נוצרים. לא מוסלמים. אין להם שום כוונה לכבוש את העולם ולהשמיד את הכופרים.

Merrymoon - שוב, מה הקשר בין מחבלת פלשתינאית שעברה בלי בדיקה כי טענה שיש לה פלטינה לבין מיליון אזרחים ערביים שרשויות הבטחון מתנהגות לכל אחד ואחד מהם כמו למחבלים בפוטנציה?

MoonMage - יש לך במקרה תמונה של מוסוליני איפשהו בחדר? הנה אחת במיוחד בשבילך:

9-861-mussolini.jpg

Yot - אותו דבר שכתבתי ל-NetSpider.

RK - מי שעוזר לפלשתינים הוא בהכרח עוזר לטרור? קראתי נכון? למה הצלב האדום לא עוזר לישראלים נזקקים ולמה הארגונים שנוסדו כדי לסייע לנזקקים בישראל לא מסייעים לפלשתינים? למה תעאיוש עוזרים לפלשתינים ולא לישראלים? כי האזרח הפלשתיני הממוצע אוכל ביום אחד יותר חרא ממה שאוכל אזרח ישראלי ממוצע בשנה, זה למה.

אם 2 אנשים יפלו לתוך בור, אני לא אתעכב כדי לחשוב את מי כדאי לי להוציא משם ראשון או למה. ואתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הביעה היא שהנהלים לא מסודרים מספיק לכאן או לכאן. וכאשר הנהלים הם כך אז שירותי הבטחון מכסים את התחת שלהם והולכים לקיצוניות ,מבחינתם זה בסדר אבל מבחינת השכל הישר לא תמיד .

הבעיה היא שאנחנו חיים היום בעולם מפחיד למדי של טרור, ובטרור כמו בטרור קרה לא פעם שאנשים בעלי חזות תמימה למדי גרמו לנזקים ואובדן בנפש.

אבל אם בארה"ב ( a.k.a הדמוקרטיה הגדולה בעולם) שאחרי ה 11 בספטמבר ההתייחסות למוסלמים בשדות תעופה יותר חמורה מכאן, אז מי אנחנו במדינת שלא נדאג לכסת"ח מתאים? ;D

בכל מקרה חבל לרדת לדמגוגיה זולה (כן, אני מדבר גם עליך מיני) .עדיף לדון בעובדות ובנהלים הקיימים כמו שהם.

ד"א... יש לך את הפוסטר של מוסוליני ברזולוציה גבוהה יותר? :-*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוסוליני? טוב שלא אמרת היטלר...

הבדיקות הקפדניות הפכו לסטנדט כשמדובר במוסלמים, פלשטינים במיוחד. אם אנחנו מדברים על שדות תעופה אז ה-11/9 היה צרייך ללמד משהו את כולנו. היא המדינה המצטיינת בעולם באבטחת שדות תעופה ואר"הב אימצה את הנהלים שלנו אחרי ה-11/9.

תמיד יהיו קטעים קטנוניים כמו המקרה שהוחרם בנת"בג מילד פלשטיני רובה צעצוע בטענה ש"הוא נראה כמו אמיתי". זה באמת שטותי... אבל בינתיים כמו שנאמר פה, המוסלמים (לפחות המיעוט הקיצוני והדפוק שלהם) הביאו את הצרה הזאת על עצמם.ואל תגיד שבדיקות קפדניות מתבצעות פה רק לפשטינים. חבר שבא מגרמניה להתארח אצלי לקראת השנה האזרחית החדשה, החרימו לו את כל המזוודות ועוד באותו יום רצינו ללכת לאיזו חגיגה בת"א אבל אבוי, אין מזוודות, ז"א שאין לו אפילו תחתונים נקיים ללבוש, שלא נדבר על לדפוק הופעה, אז היינו צריכים באמצע הלילה לחפש חנות בגדים פתוחה ונהרס כל הערב בגלל זה. ולא, לא זכור לי שהוא היה אי פעם מוסלמי, או אפילו קרוב לזה, סתם, בחור גרמני שבא לפה כבר פעם שלישית ועדיין לא עלה בדעתו להבריח לפה פצצה... ולא, קשה לי להאמין שיש חשש שהוא נאצי או משהו.

נדמה לי שפעם אחת כשהוא בא עיקבו אותו לאיזה שעתיים חקירה כאילו עשה פשע. בסוף הייתי צריכה לקחת יום חופש מהצבא בשביל לבוא לנת"בג ולפתוח על כולם ג'ורה בשביל שיחזירו לו את המזוודה וסכום פיצויים על הנזק שנגרם.

עוד סיפור מצחיק, קרה שכשאני חזרתי מגרמניה, רצו לעקב אותי לחקיה בחשד שאני מחבלת!! LOL

בואו לא נעשה מכל דבר סיפור. אנחנו חיים בעולם מטורף ואי אפשר להיות יותר מדי זהיר. צרייך רק להקפיד לא להיות חוצפן ולא לצאת מגדר ההגיון האנושי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר אחד שאני יכול להגיד בקשר לפלסטינים הוא שלא משנה מה הם יהיו בעד הממשלה שלהם , דבר שאי אפשר להגיד על חלק מחברי הפורום פה שיעול*MINIMIZER*שיעול

:o

איזו סיבה יש לי להיות בעד ממשלה שלא בחרתי? אני מקבל את היותה הגוף השלטוני שנבחר בבחירות דמוקרטיות, אבל אין לי שום מחויבות לתמוך בפעולותיה ובאידיאולוגיה שלה, ועצם העובדה שאתה מניח שכל אזרח צריך להיות בעד הממשלה שלו (דבר הנוגד באופן מוחלט את העקרונות הבסיסיים של הדמוקרטיה, גם אם היא חלקית) מלמדת משהו על תפיסת העולם הפאשיסטית-מיליטריסטית שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...