המלצה באשר למחשב נייד למשחקים ולימודים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה באשר למחשב נייד למשחקים ולימודים


nettek

Recommended Posts

היי,

אשמח אם תוכלו לעזור לי במציאת מחשב נייד בשבילי. עד עכשיו היה לי מחשב נייח שכבר בן 5 וחצי אז אני לא כל כך מבין בניידים.

אני מחפש משהו ללימודים אבל בעיקר למשחקים. אני לא זקוק למחשב כל יום כי במקצוע שלי (הנדסת חשמל ואלקטרוניקה) אני לא רואה סיבה לא להשתמש במחברות, אבל יהיה נחמד להביא את המחשב לספרייה בתקופות מבחנים כך שאוכל לשבת בפינה שקטה.

באשר למשחקים, אני לא מי יודע מה , אני משחק במשחקים החדשים שיוצאים אבל אולי שעה - שעתיים ברצף ולא יותר. ממש לא בקטע של מולטיפלייר או משהו כזה... עדיין, יהיה נחמד אם המחשב יוכל לתמוך במשחקים שיוצאים בעוד 3-4 שנים ככה, ואם אוכל לשחק על הגדרות גבוהות או לפחות בינוניות.

הבנתי שקיימת אפשרות לקנות מחשב עם שני כרטיסי מסך מובנים כך שלא אצטרך לקנות אחד חיצוני שרק יעשה את המחשב כבד יותר וגדול יותר, ואם זוהי האפשרות הטובה ביותר (אתם המומחים, לא אני) אשמח לקבל המלצה למחשב כזה.

אז בעיקרון אני מחפש מחשב שיהיה בגודל סביר שאוכל לסחוב בתיק (אני מניח 14'' - 17'') ללימודים אך עדיין יהיה סביר+ בנוגע למשחקים. חשוב לי גם שיהיה מהיר (למרות שאני בספק שיש מחשבים שהם לא מהירים כיום) כי המחשב הישן שלי מלא לאגים וזה הורג אותי (לוחץ על My computer ולוקח לו לפעמים 7-10 שניות לעלות. מקליד כתובת בדפדפן ולוקח לו 5-6 שניות להגיב. זה כבר מזמן מעצבן).

התקציב הוא 4000 שקל כי אני לא רוצה להגזים, אבל אין לי בעיה לחרוג קצת (בכמה מאות שקלים) אם יש צורך בזה. אין לי בעיה לקנות בחו"ל אם זה יוצא זול יותר מבארץ (יש אתרים שהם ייעודיים לקניית מחשבים?), אלא אם לדעתכם עדיף לקנות במקום כלשהו בארץ בגלל העניין של האחריות.

תודה מראש לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

3 אפשרויות בשבילך:

1) מחשב 14" (מסך מט) קל משקל 1.75 ק"ג בלבד, דיסק קשיח היברידי משולב SSD, כרטיס מסך ממוצע, ללא צורב/כונן דיסקים, מעבד I5 חסכוני.

http://www.pccenter.co.il/product/מחשב-נייד-samsung-np535u3c-a03il-סמסונג-1

2) מחשב 15.6" (מסך מט) משקל 2 ק"ג, כרטיס מסך זהה. ללא צורב/כונן דיסקים, מעבד I5 חזק, 8GB זיכרון.

http://www.pccenter.co.il/product/מחשב-נייד-samsung-370r5e-s01il-סמסונג

3) מחשב 15.6" (מסך מט, רזולוציה Full HD), משקל 2.7 ק"ג (פחות נוח להתנייד יחסית), כרטיס מסך מעט יותר טוב, כולל צורב, מעבד I5, מקלדת מוארת.

http://www.nayadnayad.co.il/Product.aspx?ProductID=12544

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

קודם כל תודה רבה לך, מעריך את זה מאוד!

אשמח אם תוכל לענות לי על כמה שאלות באשר למחשבים שהצעת...

1. באשר ל- במחשב הראשון, ידוע לי שכונני גורמים למחשב להיות מהיר יותר במידה מסוימת (אני צודק? או שזה מאיץ דברים כמו העברה של קבצים לדוגמא?), אבל האם במחשבים כיום עם כל מעבדי ה-I5/7 יש צורך ב- בשביל מהירות? אגב, שמתי לב במפרט שהוא משולב וה-SSD מיועד אך ורק לזכרון מטמון. אני מניח שזה עדיין מיועד לכך שהמחשב יהיה יותר מהיר?

2. איך הכרטיס מסך של בשני המחשבים הראשונים כשזה נוגע למשחקים? האם יצליח לדוגמא להריץ את Call of duty: black ops 2, Assassin creed 3, ובכללי משחקים שיוצאים בימים אלו ויצאו בשנתיים-שלוש הקרובות?

עריכה: אני מנסה כרגע לחפש את התשובה בעצמי אבל עדיין אשמח לתשובה ממנוסים ממני.

3. למחשב השני 8GB , האם זה באמת הכרחי? או שאני יכול להסתפק ב-4GB?

4. ראיתי שכל המחשבים שהצעת הם עם מעבדי I5, האם לא רצוי I7 למשחקים או שזה כבר ממש חורג מהתקציב?

5. לפי דעתך (או שאר חברי הפורום), האם רצוי לקנות מחו"ל? האחריות בארץ שווה משהו? אני יותר מבין בסמארטפונים ואנדרויד ושם אני שומע כל הזמן סיפורים על כמה דופקים אנשים למרות שיש להם אחריות, בגלל זה העניין נראה לי פחות חשוב. בכל זאת הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בנושא...

בעיקרון אני נעול על ההצעה השלישית בגלל הכרטיס מסך, אני מניח שניידות פחות חשובה כי אקח את הלפטופ פעם בכמה זמן, אבל אם הכרטיס מסך של שני המחשבים הראשונים הוא טוב כנראה אקח את השני שהרי גם הוא זול יותר וגם הוא עם יותר .

תודה שוב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מסך 17 זה בסדר מצדך, שמתי לב למחשב הזה : http://ksp.co.il/?store=kspnatania&uin=20050

אני רושם אותו כי הוא דיי דומה לאופצייה האחרונה שהבחור הביא לך, ואפילו טיפה יותר זול, גם כרטיס המסך זהה.

דרך אגב גם אני הולך ללמוד כמוך חשמל, וגם אני מחפש מחשב ללימודים. אני מניח שלמעבדה אתה תצרך השתמך במחשב הרבה בשביל הדוחות, וגם לראות הרצאות, ובאקסל. אבל לא יודע אם תצטרך לקחת אותו ללימודים. יש לי חבר שעכשיו מתחיל את השנה השלישית שלו (לא בחשמל, אך במקצוע מדעי) ואני חושב שהוא לא הוציא כלל את המחשב ללימודים או בכלל מהדירה, הוא מחובר לחשמל בלי אפילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, אני לא כל כך בטוח לגביו כי מסך 17'' כנראה די גדול.

לגבי מה שרשמת... למען האמת, את כל הדוח"ות העתקתי :) בהנדסת חשמל אין זמן לשטויות כאלו כאשר כל המעבדות הם 1 - 1.5 נקודות זכות. לראות הרצאות - בספרייה אמור להיות לך מחשבים (אלא אם תרצה לראות הרצאות במחשב בזמן ההרצאות אבל למה שתרצה לעשות כזה דבר?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות!

אז השתכנעתי, אין צורך ב-I7. הבעיה היא עם כרטיסי המסך. שני הכרטיסים השונים שהציעו לי לא יותר מדי טובים (לדוגמא שניהם לא יריצו טוב את המשחק Company of heroes 2 שאני מאוד רוצה לשחק בו). בדקתי כמובן באתר שנתת לי.

יש אולי מחשבים עם יותר טובים שהם עדיין בגודל נורמלי? אם יש צורך אין לי בעיה שהמחיר יגיע ל-4500 אבל לא יותר מזה, אני חושב שחבל להשקיע יותר מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שיש כרגע.

ככלל לא נועד למשחקים.

לכן לפעמים כדאי לעשות הפרדה בין לקנות קטן ונוח ללימודים ובמקביל בדירה שיהיה מחשב למשחקים ראויים.

הכרטיס מסך בניידים של עד 4500 ש"ח -> המקביל השולחני עולה סביב ה-500 ש"ח בלבד כך שכפי שאתה רואה זה בעייתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, אני לא כל כך בטוח לגביו כי מסך 17'' כנראה די גדול.

לגבי מה שרשמת... למען האמת, את כל הדוח"ות העתקתי :) בהנדסת חשמל אין זמן לשטויות כאלו כאשר כל המעבדות הם 1 - 1.5 נקודות זכות. לראות הרצאות - בספרייה אמור להיות לך מחשבים (אלא אם תרצה לראות הרצאות במחשב בזמן ההרצאות אבל למה שתרצה לעשות כזה דבר?).

אה אתה לא שנה ראשונה? כי אני רק מתחיל.

יש זמן בכלל לשחק או משהו כזה?

התכוונתי לראות הרצאות בחדר לא בספריה. בהנדסת חשמל צריך לקחת את המחשב גם ללימודים או שהוא אכן יכול להשאר לו בחדר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, תודה רבה לכולם, אני מאמין שאקנה את האסוס, אלא אם תביאו הצעות אחרות :)

ממישהו שהיה במצבך, הנה הצעה אחרת: תשכח מקניית למשחקים. "נייד" שכזה הוא לא לכאן ולא לכאן - מצד אחד יחסית כבד, מגושם ובעל זמן סוללה נמוך מכדי לשמש כנייד יומיומי נוח, ומצד שני חלש מכדי לשמש כ"מכונת משחקים". אם אתה יכול להסתדר עם נייח, קנה נייח. אם אתה חייב , קח אחד קטן, קל וזול (נטבוקים של 11.6-13.3 יעשו יופי של עבודה), ובשאר התקציב קנה נייח סביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MOOMOY, עכשיו עולה לשנה שנייה. הייתי משחק הרבה במחשב אבל זה לא היה חכם מצידי, קיבלנו יום-יומיים חופש בסמסטר ובמקום לנצל אותו לשיעורי בית ניצלתי אותו למשחקים. התוצאה הייתה שקרעתי את התחת שבוע לפני כל מבחן. אני כמובן הגזמתי, אבל יש זמן לשחק, אתה לא חייב להיות 24 שעות מול המחברת. עם זאת זכור שאני במכללה ולא באוניברסיטה אז קח את זה בחשבון.

באשר לשאלה השנייה שלך, אני אישית משתמש במחברת ולא ראיתי מישהו אצלנו שמשתמש במחשב נייד. אני צריך את המחשב רק כי מעלים לנו לאינטרנט את הדפי שאלות.

vic07, תודה, אני אחשוב על זה. כמו שרשמתי אני לא מטורף ולא מעוניין במכונת משחקים, אבל עדיין אחשוב על העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלטתי בסוף לקנות את האסוס בניידנייד. האם זו חנות אמינה?

בנוסף ראיתי שיש דגם טיפה חדיש יותר (יש יותר דגמים רק חבל שאין אותם בארץ) עם I7 ו-1TB אחסון. זה עולה איזה 700 שקל יותר. למרות שאני חושב שזה ממש לא הכרחי, יש טעם לקנות את זה ולא את הדגם היותר זול?

חייב גם לציין שראיתי מחשבים של במשקל 2kg עם כרטיס מסך טיפה יותר טוב אבל לא רק שיש לו חסרונות כמו טמפרוטות גבוהות, אלא גם שהוא לא נמכר בארץ. עדיין הייתי רוצה לשמוע את דעתכם, יש טעם בלקנות מחשב כזה?

הדגם הוא Acer Aspire V5-573G-54208G50aii.

ועוד שאלה לא כל כך קשורה, אני רוצה לקנות עכבר אלחוטי, מאלו שמחברים למחשב וכך העכבר מתחבר. יש איזה דגם ספציפי שכדאי לקנות...? או שפשוט לקנות מה שמציעים בניידנייד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה ואוו ענית מהר. רציתי גם לשאול אם מישהו יודע לגבי אחריות של מחשבים של - איך זה הולך? בחנות של ניידנייד יש אחריות רשמית של או אחריות יבואן? אחריות של החנות? אחריות שווה בכלל משהו בארץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...