פורסם 2013 בספטמבר 2612 שנים קראתי ואני לא מבין דבר אחד כול היציאות במסכים ובמחשבים אפילו שהם בתקן החדש של 4K לפי האיגוד שקובעה את ההתקנים הם עובדים ב 60HZ אז איך מסך שעושה עיבוד תמונה מוסיף פרם או שתיים או מסך ביניים בין הקיימים ועוד שיטות יכול לתת לנו 120HZ אמתיי שלא לדבר על מסכים שהם 600HZ זה רק מניפולציה של המסך ולא יותר כי מה שמגיעה זה רק 60HZ אז איך זה יכול להיות יותר יש משהו שאני מפספס או שאני צודקהם עובדים ב60 הרץ על רזולוציית 4K ... זה המגבלה של הרוחב פס שלהם, לעדכן 4*1920*1080 פיקסלים 60 פעמים בשנייה... אבל ברגע שאתה מחלק את זה פי 4 (כי המסך זה FULL HD רגיל) אתה יכול להכפיל את הקצב רענון פי 4 ל240HZ ... אז אין בעיה להשתמש ב120HZ בתקן כזה.
פורסם 2013 באוקטובר 212 שנים רק רציתי לעדכן שבניגוד לטענתי הקודמת, מסתבר שניתן להפעיל 2D lightboost גם על כרטיסי AMD עם ToastyX Strobelighthttp://www.blurbusters.com/amd-lightboost/
פורסם 2013 באוקטובר 1612 שנים ^^ההבדל דרמטי מאוד, בעיקר במשחקי FPS. אני מחזיק 2 מסכים על השולחן, 27" של דל ו-23" תלת מימד של סמסונג. במשחקי FPS אני עובר תמיד ל-120 הרץ של סמסונג.ההבדל כל כך דרמטי שאין סיכוי שמבחן עיוור אני טועה אפילו פעם אחת בסוג המסך (כמובן, כרטיס המסך צריך להוציא קצב מתאים למסך).put your money where your mouth is
פורסם 2013 באוקטובר 1612 שנים אני.... נאלץ להסכים. יש לי 27 דל ו-23 אייסר 120. חוויית המשחק יכולה להיות מהנה יותר באייסר
פורסם 2013 באוקטובר 1912 שנים חדשות טובות למי שכבר רכש ASUS VG248QE והתבאס לשמוע כי דווקא המסך הראשון לתמוך ב-G-Sync יהיה דגם זה בדיוק בתוספת המודול של אנוידיה ע"י היצרן (בעלות גבוהה יותר כמובן, כ-399$)מסתבר שניתן יהיה לרכוש ערכה: DIY Kit Modification for ASUS VG248QE monitorולהרכיב את המודול לבד עם מברג פיליפס למסך הקיים, בעלות מוזלת בהשוואה לרכישת המסך עם הרכיב מורכב מראש.כ- 30 דקות עבודה סך הכל. שנה אחריות על המודול, אבל עלול להפר אחריות על המסך במידה ותפגעו בו בתהליך.http://www.guru3d.com/news_story/nvidia_announced_g_sync_eliminates_stutter_and_screen_tearing_with_a_daughter_module.htmlבא לי טוב, לשכוח מההתעסקות המתמדת ב-vsync אחת ולתמיד ! נערך 2013 באוקטובר 1912 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2013 באוקטובר 1912 שנים איזו מן שאלה זאת, אחרי שהדגימו בכנס על GTX760 בעמדות וציינו שזה מדובר לגיימינג?
פורסם 2013 באוקטובר 1912 שנים אגב, אני יכול לחשוב על tradeoff אחד בשימוש G-Sync וזהו ה-blur. אני מניח שהמסך יציג פחות blur בקצב רענון 120hz/144hz במשחק שרץ נגיד ב-50fps, מאשר 50fps בקצב רענון 50hz~ ז"א ה-blur יהיה דינאמי בהתאם ל-fps. אני חושב שה-tradeoff משתלם. העיקר שיהיה אפשר להפעיל\לכבות את זה במידת הצורך. נערך 2013 באוקטובר 1912 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2013 באוקטובר 1912 שנים אתה מתכוון למריחות רגילות, GHOSTING ? אם כן, למה שזה יהיה ככה ?כן. יש פחות ghosting בקצב רענון גבוה של LCD מאשר בקצב רענון נמוך...lightboost פותר את ה-ghosting אבל עובד רק ב-100/120hz, למרות שגם אם היה עובד בקצב רענון נמוך ה-flicker היה הורס.מעניין לראות אם ואיך ישלבו את הטכנולוגיות. אני רואה שהם כבר עכשיו טוענים לאיכות 3DVision טובה יותר (ב-100/120hz) עם G-Sync. האם זה אומר strobelight בקצב דינאמי?אחד מנציגי אנוידיה בפורום נתן את התגובה הבאה כשנשאל על Lightboost / ToastyX :We have a superior, low-persistence mode that should outperform that unofficial implementation, and importantly, it will be available on every G-SYNC monitor. Details will be available at a later dateממתין בקוצר רוח.עריכה:http://www.blurbusters.com/confirmed-nvidia-g-sync-includes-a-strobe-backlight-upgrade/עריכה 2:Originally Posted by AndyBNV For everyone coming to the thread, here's the high-level breakdown of what G-SYNC does:No tearingNo VSync input lagNo VSync stutterImproved input latency compared to VSync Off mode on 'standard' monitorsClearer, smoother movement (tech demo shows readable text on a moving objectDIY modkit available before the end of the year for the ASUS VG248QE (~$175, aiming to reduce price to ~$130)Modded ASUS VG248QE versions available from partners before the end of the yearOff-the-shelf models available from retailers next year. ASUS G-SYNC VG248QE MSRP is $399.Will be in monitors of every resolution and size, right up to 3840x2160 - selection determined by manufacturers like ASUS, BenQ, Phillips and ViewsonicRequires GTX 650 Ti Boost or better נערך 2013 באוקטובר 2012 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2013 באוקטובר 2012 שנים יש הסבר למה שיהיה יותר GHOSTING במצב הזה ? מה ההבדל אם אני אציג כל תמונה פעמיים ב120HZ עם 60FPS לעומת שהמסך יציג אותה פעם אחת למשך זמן ארוך יותר? הסנכרון השני שמראה את אותה תמונה יראה בפועל תמונה קצת שונה שתהיה עם פחות מריחות? לפי מה שאני מבין מריחות דווקא משתנות באופן רציף, לא שיש תמונה אחידה בכל סנכרון עד הסנכרון הבא, אלא הם ממשיכות להעלם עד הסנכרון הבא... אז זאת הטעות שלי ?
פורסם 2013 באוקטובר 2012 שנים כי עם הכרטיס הזה המסך כבר לא ב120HZ אלא אם הכרטיס נותן 120FPS.עכשיו אם אתה משחק על 120HZ עם 60FPS הפיקסלים מתרעננים 120 פעם בשנייה וזה מוביל לפחות מריחה.עם הכרטיס הזה אם אתה ב 60FPS אתה גם תהיה ב60HZ משמע פיקסלים מתרעננים 60 פעם בשנייה משמע יש יותר סיכוי שפיקסל שכבר היה אמור להיכבות/להציג צבע אחר עדיין מציג משהו ישן יותר = מריחה.http://www.blurbusters.com/faq/60vs120vslb/תתייחס ל60HZ מול 120HZ, עזוב את הLightBoost.אחח שיגיע כבר מסך OLED (איכות (טובה יותר מ) IPS, מהיר כמו (למעשה מהיר יותר מ) TN) עם רזולוציה של 1440P, ממשק HDMI 2.0 שיאפשר 1440P עם 144/120HZ וכמובן עם G-Sync...אין צורך ב strobelight כי OLED בכל מראה מקרה מאיר את עצמו וזה אמור להיות מספיק מהיר למנוע מריחה ואם לא פשוט מכבים את הפיקסל עצמו כמו שעושים לתאורה האחורית עם strobelight.
פורסם 2013 באוקטובר 2012 שנים אז המריחות בעצם לא רציפות בזמן אלא משתנות רק ברענונים של המסך ? בוודאות ? כשניסיתי לצלם עם זמן חשיפה קצר מאוד (משהו כמו 1MS) תמונות לבדיקת מריחות, סתם לדוגמא מגדל אייפל זז ימינה בקצב קבוע, בתמונה אחת כל הזמן יצא לי מריחה חזקה ובתמונה שניה בכלל בלי מריחה, ככה במשך מלא תמונות שבדקתי ... המסקנה שלי הייתה שהתמונות המרוחות הם קרובות יותר לסנכרון והתמונה הישנה לא נמחקה, והתמונות הלא מרוחות הם קרובות לסנכרון הבא... בקיצור אני מדבר שטויות ? תשובה עם מקור בבקשה כי אני מסתקרן
פורסם 2013 באוקטובר 2012 שנים דבר חשוב להבין, שהוא המפתח לכל העניין: בקצבים האלה, המריחות שאתה רואה לא נובעות מהמסך, אלא מרשתית העין שלך. הסיבה שבCRT לא רואים מריחות הוא שCRT בין כל פריים לפריים מוחק את המסך ומצייר מחדש, כלומר בין פריים לפריים המסך מציג תמונה שחורה (נעזוב לרגע את העובדה שזה לא תמונה שלמה, אלא חלק ממנה שמתעדכן כל הזמן). בקצב רענון נמוך זה נותן תחושה של ריצוד. בקצב רענון גבוה, אתה לא מבחין בריצוד, אבל זה כן "מנקה" את הרשתית שלך (בכך שזה נותן לה תמונה אחרת להגיב אליה). בLCD סטנדרטי, התמונה נשארת סטטית עד שהיא מתחלפת, ואז יש פרק זמן של כמה מילישניות (לפי הקישור למטה - 10-20) שבה הרשתית עדיין מחזיקה שאריות מהתמונה הקודמת. בהיעדר "פריים שחור" שינקה את הרשתית, אתה "מרגיש" מריחה. מה שLightboost עושה זה באופן מלאכותי יוצר את אותו "פריים שחור" שמנקה את הרשתית. דרך נוספת לקצר את המעברים היא פשוט לרענן את המסך בקצב גבוה יותר. לכן מסכי 120HZ נותנים הרגשה של פחות ghosting. אבל רק בתנאי שכרטיס המסך באמת מוציא קצב פריימים בהתאם! מסך 120HZ רגיל שהכרטיס משדר אליו ב60FPS ייראה בדיוק כמו מסך 60HZ שמשדרים אליו ב60FPS. לעומת זאת, מסך 120HZ עם Lightboost או משהו דומה, יפיק פחות ghosting נצפה, כי ההבהוב מתרחש בלי קשר למה שכרטיס המסך מוציא. קישורים: http://www.xbitlabs.com/articles/monitors/display/lcd-parameters_2.html#sect0 http://www.tftcentral.co.uk/articles/motion_blur.htm (אני מתחיל לחשוב שכדאי להרחיב את הסטיקי שיתייחס קצת לנושא ה120HZ. העניין הזה תופס תאוצה בשנה האחרונה.) נערך 2013 באוקטובר 2012 שנים על-ידי QttP
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.