המלצה למסך מחשב 23 אינץ ללא הגבלת תקציב - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למסך מחשב 23 אינץ ללא הגבלת תקציב


Symbore

Recommended Posts

שלום חברים, צריך מסך חדש (הקודם מת)

תקציב: אין הגבלה.

גודל מבוקש: 23 אינץ' בלבד. מדיונים קודמים, תמיד ממליצים לי להעלות את גודל המסך או להוסיף מסכים כפולים, משלושים, מרובעים וכו' אז לא. רק 23 אינץ' כי מצד אחד אני צפוף במקום ומצד שני, אני יושב הרחק מהמחשב לכן עוד אינץ' נוסף והידיים שלי לא יגיעו למקלדת..

רזותולציה 1920X1080

שימוש: מסמכים, וצפיה בסרטי HD.

דרישות: חובה פאנל . חובה ארגונומיה גבוהה מאוד (סטייל DELLU2412M) וחובה שלא יהיו מריחות בסרטים עם אקשן מהיר (לא יודע אם התופעה עדיין קיימת במסכים)

על פניו אני חושב על DELLU2312HM אך אינני יודע אם הוא זהה לגמרי לDELLU2412M או שיש גמשהו טוב יותר בשוק...

תודה:yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הלכתי על 2312hm

מסך נחמד סהכ"ל. יותר סולידי מגרסאת ה-24 אינץ.

עם זאת, יש לי איתו כמה בעיות.

ראשית התאורה האחורית ממש בהירה, אני על בהירות של 15 וניגודיות של 70 וזה עדיין בהיר לי מדי

הכפתור הדלקה ממש בהיר, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה יןותר בהיר מגירסאת ה-24 אינץ'. למרות שצבעתי את הכפתור בלורד שחור, זה עדיין בהיר לי מידי

לבסוף, הזליגת אור. אומנם לא בדקתי לעומק ולא על הגדרות שלי כרגע אך עם ההגדרות הקודמות, הזליגה הייתה חזקה מאוד והופיעה דווקא באמצע המסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה! כל הכבוד לדל שבמחיר מצחיק הם מייצרים מסך שהוא כמעט מושלם בכל פרמטר.

הארגנומיה מדהימה. כל כך פשוט ליייצר מסילה שתזיז את המסך מעלה, מטה וזה מחרפן איך חברות אחרות, פשוט מתעלמות מזה.

ברשותי שני מסכים של 24 (אחד ביתי ואחד בעבודה) וגם לשאר העמיתים בעבודה יש 24 אינץ.

התוספת של האינץ הנוסף היא ענקית ויחד איתו גדל הסטנד למימדים מפלצתיים ומהצד הוא נראה יותר bulky. ל-23 הסטנד קטן בהרבה..

בנוסף, הצבעים. שמתי לב שהכחול נראה יותר סגלגל (לא תמיד, תלוי בתמונה ובגון עצמו) ב-24 אינץ' בעוד שב-23, הכחול נראה ככחול ובואפן כללי הצבעים נראים יותר "חיים" ואמיתים ב-23 אינץ'. אני מודע שזה קשור לכיול אך כרגע אני על כיול מפעל בבית וראיתי מסכים של 24 עם כיולים שונים החל משל ספיידר וכלה בכיולים עצמאיים

גם ה- glow הרבה, יותר עדין ב-23 אינץ'...אך פה אני לא יודע אם נפלתי על מסך כזה או שזה כך כל הדגמים (לדוגמא, הנורת הדלקה, אני ממש בטוח שזאת בעיה כלשהי, זה לא אנושי שכפתור ההדלקה כל, כך בהיר)

בנוגע לזליגת אור? זכור לי שקראתי שהזליגה מתעמעמת עם הזמן (בגלל שהנורות מאבדות מהכח המקורי שלהן). כדאי לבנות על זה? אני כרגע לא נמצא בסביבה שמאפשרת לי לבדוק לעומק וביסודיות את נושא זליגת האור אבל בצהריים זה היה לא מעט (ולא בצדדים כפי שקוויתי אלא במרכז הדופן התחתון וזה בלט). מצד שני, קיבלתי rev 0 ויש הרבה מידע על כך שמאז שדל חזרו לגרסא הזאת, הבעיות נהפכו לשכיחות יותר ואני לא רוצה להחליף מסך עם בעיה לא גדולה בשביל ליפול על מסך יותר גרוע..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

ראשית כל לאחר שבמשך ארבע שעות קראתי עשרות דיונים על זליגת אור וראיתי . גיליתי שהמצב ההתחלתי שלי זוועתי. הייתה זליגת אור של שלוש חמישיות מכלל המסך. עם זאת, ראו אותה טוב יותר דווקא במרכז הדופן התחתונה. מה שמבאס מאוד. לאחר מכן השוותי עם המסך השני ברשותי (24) ושם הזליגת אור כמעט ולא קיימת (כ-2% מכלל שטח המסך ובפינות).

מה שעשיתי הוא ללחוץ חזק מאוד בעזרת מטלית רכה על האזורים עם הזליגה ולאחר מכן בתנועת משיכה להמשיך לכיוון הדפנות. לאחר מכן, ללחץ חזק מאוד על דפנות המסך והפלא ופלא? הזליגה קיימת אך התמעטה מאוד.

כרגע אני יוצא שוב לעבודה ואחזור בשעות הקטנות ואנסה לעבוד עוד קצת על הזליגה ולבדוק האם היא נעלמת או שזה פתרון זמני... במידה ולא אצליף לפתור זאת, אפתח דיון חדש עם תמונות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה לי טובה ענקית ותצלם בחדר חשוך ללא שום מקור אור רקע שחור.

פשוט תדליק סרט על מסך מלא ותעצור אותו בהתחלה, לפני שמופיע משהו על המסך

אני חייב לראות מה הולך אצלך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע אני דוחה את ההחלפה בכמה ימים עד שאני אחליט אם זה שווה לי את הסיכון (יצא לי בלילה לקרוא וגיליתי מכלול גדול של בעיות אשר קיים בדגם הנ"ל ואני מפחד שאני אכנס ללופ בלתי נגמר של החלפות)

מינוס גדול מאוד אשר מצאתי זה שהמסך בהיר לי מדי. אני כרגע על ניגודיות של 75 ועל בהירות 0 וזה בהיר לי מדי. אם לא תכנה קטנה (monitor dimmer , לינק ראשון בגוגל) אשר מורידה ידנית את הבהירות, לא יודע מה הייתי עושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוסף, הצבעים. שמתי לב שהכחול נראה יותר סגלגל (לא תמיד, תלוי בתמונה ובגון עצמו) ב-24 אינץ' בעוד שב-23, הכחול נראה ככחול ובואפן כללי הצבעים נראים יותר "חיים" ואמיתים ב-23 אינץ'.

פתחתי על זה דיון בעבר, לא רצו להאמין לי..

הכחול סגול יותר, הכתב המודגש באתר אמור להיות בצבע כחול תכלת, אך בדל נוטה לאפור.

מעניין אותי איך אתם בודקים או רואים את הזליגות אור? אני מוכרח לציין שאני לא רואה בכלל על המסכים שלי, יש לי 3 כאלו וכמעט שאף פעם הרקע אצלי לא שחור כדי לשים לב לזליגות אור, אני יודע שבמסך אחד יש לי זליגה אך היא לא מפריעה כיוון שהמסך תמיד מואר ולא עם רקע שחור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידן, רציתי לשלוח לך הודעה בנוגע למסכים :)

ראשית אני רוצה להבין איך יצא שהתחלת לאהוב את המסכים שלך?

בחיי אני מצטער שלא השקעתי קצת יותר זמן בנסיון להבין איך אני מפרק את המסך הקודם שלי, אולי הייתי מצליח לתקן אותו..

ה"בעיה" עם הצבעים קיימת אצלי ב-24. פה דווקא הצבעים סבבה. תנסה לשחק עם הבהירות, יכול להיות שזה נובע מזה. אם היה לך פאנל TN קודם אז השוני בצבעים נובע מזה. עשיתי כיול עם spyder 4 express , לאחר מכן הלכתי על פי כיולים מוכנים ולבסוף גם כיילתי בעצמי. לאחר מכן הדפסתי תמונות. המסך הוא מסך טוב בהקשר הזה וכל פעם המסך הראה צבעים דומים עד זהים למקור. לכן אין לך שום סיבה לדאוג שהצבעים לא נכונים... חוץ מזה שהפאנל עצמו הוא של ועם כל הכבוד לדל, יודעים מה הם עושים (בדרך כלל).

יש מספר דרכים לבדוק זליגת אור (כולל אחת מובנית בתוך המסך). הכי מהיר זה ליצור וקבץ תמונה של רקע שחור ב-PAINT או להפעיל סרט ולעצור אותו בהתחלה כאשר הרקע שחור, לאחר מכן להפעילו על מסך מלא. להתישב על הכסא מול מרכז המסך והלתרחק עם הכסא כשניים - שלושה מטרים אחורה.

אם יצאת בר מזל אז תראה זוהר קלוש אחיד לאורך המסך. אם לא, תראה כתמי אור/ עננים בהירים אשר יופיעו בפינות המסך. הזליגה יכולה לבוא במספר צבעים: לבן, צהוב, כחול וירוק.

זליגת אור קיימת עוד מתקופת ה-LCD אך בתקופת ה-LED נהפכה לנפוצה בצורה מעצבנת במיוחד. וזה מטריד שלרוב הצרכנים זה לא משנה ומקבלים את זה בתור עובדה קיימת למרות שלחברות עצמן ישנם דרכים להעלים את התופעה.

איך הזליגה מתבטאת בתאכלס?

תלוי בחומרת הזליגה אבל זה יראה בתור אזורים קצת יותר בהירים משאר המסך. בנאדם רגיל, בתאורה סבירה, יתקשה לראות זליגה קלה- בינונית (גם אם יחפש אותה) בתמונה צבעונית, בתמונות שחורות זה בולט יותר. זליגות קשות תראנה תמיד, גם באור יום מלא

- - - תגובה אוחדה: - - -

אגב המסך לא מרגיש לך יותר מדי בהיר?

ראבק, צריך להיות חתיכת בן זונה על מנת לעצור את הבהירות ב-110cd/m.

תמיד השתמשתי בבהירות השוות ערך ל95-105 בcdm וזה שיגע אותי במסך הזה. מזל, מזל שמצאתי התוכנה הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...