Moto X - המכשיר הראשון של מוטורולה בשיתוף עם גוגל - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Moto X - המכשיר הראשון של מוטורולה בשיתוף עם גוגל


Milford Cubicle

Recommended Posts

אדון Roger That, עושה רושם שיש לך בעיה בהבנת הנקרא... שוב - אין שום קשר ישיר בין החומרה של מכשיר מסויים ובין הביצועים שלו, ובטח שלא בין כמות הליבות שלו לביצועים.

תן לי לשאול אותך שוב, לאט לאט ובשלבים - כמה ליבות יש במעבד של האייפון 5?

לפי הדיבורים המכשיר הזה אמור להיות ה-flagship של מוטורולה, לא נראה לי שמדובר במכשיר לשוק הנמוך...

1. זה מעבד עם ליבות מסוג אחר לחלוטין ב . בנקסוס 4 ובמוטו X המעבדים מבוססים על אותו סוג של ליבות.

2. אין מה להשוות בין מערכות הפעלה שונות.

3. גם בהנחה שמספיקים 2 הליבות של המוטו X לעבודה רגילה במכשיר, זה עדיין לא משנה את העובדה שבדברים שכן יודעים לעשות שימוש בליבות נוספות, תראה ביצועים עדיפים.

4. ושוב אני חוזר, הליבה הגרפית של Plus (כמו שבמוטו X) נחותה משמעותית מזו של Pro (נקסוס 4) . האחרונה מהירה פי 2-3.

5. Flagship? שוב, לפי הנתונים שנחשפו בלינק שצירפת, מדובר במכשיר עם מעבד זהה לזה שהיו במכשירים שמוטורולה שיחררה לפני כשנה. מכשיר דגל? אפילו לא במונחים של , ובטח לא בשוק שבו הם קיימים. אגב, לגלקסי S3 האמריקאי יש מעבד זהה. (פחות 0.2ghz)

אוקי.. אתה אומר שהמעבד לא חשוב בכלל. אתה בכלל מגדיר את זה "לפי הדיבורים", דיבורים של מי? סופר הייפ של שמשקיעים תקציב ענק בשיווק המכשיר ?אז תגיד אתה: מה עושה את המוטו X למכשיר Flagship ???

כולכם מניחים שגוגל אחראית על המערכת הפעלה ולא . ולכן זו: 1. תהיה מערכת יעילה עם התאמה מושלמת בין החומרה לתוכנה. 2. יהיו עדכונים תכופים ותוך זמן מהיר.

אם ההנחה הזו לא תתממש, והתמיכה של תהיה דומה לתמיכה שתמכו במכשירים ששחררו בשנתיים האחרונות, אז לא הראשון יתממש וגם לא השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני אמרתי שאני לא יקנה אותו? תפסיק לקחת דברים אישית.

אם אני יהיה בשוק למכשיר סביר וזול ויש מצב כזה, (אם הוא יתומחר בזול) ובהנחה שהתמיכה תהיה ברמה של התמיכה של ולא ברמת התמיכה של , (שנכוותי ממנה עם מכשיר דגל מהשנתיים האחרונות) אז בהחלט יש מצב שאני ארכוש את המכשיר וימליץ עליו. לא בתור מכשיר flagship, אלא פשוט בתור עסקה מצויינת, בדיוק כפי שכיום אני ממליץ על הנקסוס 4.

אבל נחכה ונראה עם מדובר בהייפ או שיש דברים בגו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שרוב האנשים לא קונים טלפונים לפי בנצ'מרקים או לפי "כמה ליבות מספיקות". אם הוא ימוצב ככזה עם 2 ליבות, אוטומטית אנשים יחשיבו אותו כפחות טוב מהגלקסי S3 אפילו, קל וחומר מהגלקסי S4 או ה- ONE

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הוא ימוצב ככזה עם 2 ליבות, אוטומטית אנשים יחשיבו אותו כפחות טוב מהגלקסי S3 אפילו, קל וחומר מהגלקסי S4 או ה- ONE

מי זה "אנשים"? רוב האנשים לדעתי בכלל לא יודעים כמה ליבות יש ב"גלקסי" שלהם. או בכלל, מה זה "ליבות"..

לא כולם חנוני-מחשבים שגולשים ב-HWzone....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גוגל לא קנו את בשביל "לצור מכשיר בעל תאימות מעולה בין חומרה לתוכנה", כמו שכמה כאן אמרו. הם קנו את בשביל הפטנטים בזמנו, אם זכרוני אינו מטעיני. ובנוסף, הם ממש לא צריכים לקנות חברה ענקית בשביל זה. הם כבר עשו זאת יפה מאוד בשת"פ עם חברות אחרות.

ובכלל, כמו שהדברים נראים כרגע, בכלל לא בטוח שמדובר ב"מכשיר גוגל". מאוד יכול להיות שמוטורולה תמשיך לעשות מה שבראש שלה עם המכירות הכושלות והתמיכה התוכנתית העלובה למכשירים. ואפילו אם כבר החלה תוחבת ידיה בענייני מוטורולה שלה, זה לא בהכרח מכשיר הבא, וגם אם כן זה לא בהכרח יחליף את שיטת הנקסוס - יתגן ומדובר בסדרה מקבילה.

הכל עוד פתוח, עד שיתברר אחרת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שאתה קצת מפספס את העובדה שאין דבר כזה יותר "מוטורולה". או יותר נכון, Motorola Mobility.

היא קיימת כמותג, אבל החברה היא בבעלות ושליטה מלאה של גוגל.

ה-Moto X הוא מכשיר של גוגל. גוגל השקיעה (שים לב שאמרתי גוגל ולא מוטורולה, אגב) רק בשיווק שלו חצי מיליארד דולר (!), זה בלי שום ספק המכשיר "שלה" - אין דבר כזה גוגל בנפרד ומוטורולה בנפרד ש"תמשיך עם התמיכה העלובה במכשירים" - מוטורולה היא היא גוגל.

אגב לגבי תגובה פה שהיתה קודם על זה שלא בטוח שמדובר במכשיר "דגל", אז שוב - גוגל השקיעה מאות מיליונים של דולרים בשיווק של ה-Moto X וזה עוד לפני שהוא אפילו הוכרז... אם היא היתה רוצה שהוא ימותג אחרת, היא היתה דואגת לזה. כרגע המכשיר ממותג כמכשיר דגל. כל האינטרנט מתייחס אליו ככזה, "אפילו" ויקיפדיה: "The Moto X is an upcoming flagship smartphone, made by Motorola. It is planned to be released in the late August 2013."

----

אני לא יודע איך המכשיר הזה יהיה, מה יהיה המפרט שלו, מה יהיה מיוחד בו, מה יהיה המחיר שלו, והאם הוא יהיה מומלץ.

את זה נגלה אחרי שהוא יוכרז.

אבל לשייך אותו לחברה שכבר לא ממש קיימת ולהגיד ש"מוטורולה לא תומכים במכשירים שלהם" - זה פשוט לא נכון עובדתית.. המוטורולה של המכשירים הקודמים היא לא אותה חברה שאחראית ל- X.

יכול להיות שגם ה- X יהיה גרוע. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. אבל לצאת מראש מנקודות הנחה שהן שגויות מבחינה עובדתית - זה לא חכם. אין הבדל בין וגוגל, אין הפרדה, מדובר באותה חברה. זה אפילו לא שת"פ אלא הרבה מעבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא פספסתי כלום, אתה מוזמן לעיין שוב בהודעה שלי. עכשיו, רכשה את מוטורלה מוביליטי ב-2011 (אמצע 2012 עש שה), ועדיין החברה עובדת בתור "מוטורולה מוביליטי" ולא "גוגל", ומשווקת טלפונים עם הממשק שלה ועם התמיכה הגרועה שלה עד עצם היום הזה. ולמה זה? כי מה שאמרת לא נכון. מוטורלה מוביליטי היא חברה בפני עצמה. אמנם בבעלותה של , אבל היא מתפקדת באופן עצמאי למדי, משחררת מכשירים מדי זמן בזמן, כאשר אין להכרזתם שום קשר לגוגל (פרט למערכת ההפעלה כמובן), ללא אינטגרציה משופרת ועם אותן מכירות כושלות.

דף הבית של מוטורלה עוד פועל ומעודכן ללא זכר לגוגל, אפילו וויקיפדיה מציינת אותה כחברה בבעלות גוגל, ולא בתור משהו שהיה פעם חברה ונבלע בתוך גוגל. בחיי, זה אפילו כתוב תחת הלוגו שלהם! "a company"... ככה שלא, מוטורולה זה לא , היא רק הבוס שלהם. למה? אני מניח שגוגל עוד בהליכים חוקיים ארוכים ומתישים לסיפוח מלא, ולכן אין לה שליטה מלאה עדיין, או שהיא לא רוצה להוציא המון כסף על הסדרת הסיפוח מבחינה חוקית וביצועית, או שלא מעוניינת בכך מסיבות אחרות.

ואם בוויקיפדיה עסקינן:

vK9K04m.png

אתה באמת סומך על זה?! :lol:

זה שכתוב בוויקיפדיה זה לא בהכרח מה שנכון, ובעיקר כשמדובר בדברים שעוד לא קרו, כמו השקת המכשיר הזה.

דרך אגב, מכשיר דגל לא חייב להיות החזק ביותר או המשוכלל ביותר של החברה, הוא בפשטות המוצר העיקרי בדורו, זה שמייצג את מכשירי החברה. לכן לרוב מדובר במכשיר החזק ביותר (כי כוח ופיצ'רים מוכרים טוב), אבל לא בהכרח... חברה שמוכרת לפלח שוק שונה תוציא מכשיר דגל שונה, שבו למשל יהיה דגש על המחיר לעומת הביצועים, מה שמאוד יכול להיות שקורה במוטורולה

ולכן, למרות שלא בטוח שמדובר בכלל במוצר דגל (כי הודלף שמוטורולה תוציא סדרת מכשירים אחרת בנוסף, אז לך תדע), יותר מסביר להניח שהמכשיר איננו החזק ביותר, או אפילו חזק מה-N4.

ובנוסף, אי אפשר לדעת האם גוגל אכן החלה להניע דברים טוב יותר במוטורולה, או שהיא רק עובדת מולה כחברה אל חברה, כמו במכשירי הנקסוס, וזאת למרות הבעלות שלה על . ולכן אי אפשר לדעת מה יצא בסוף.

יש יותר מדי סימני שאלה סביב המכשיר, וזה עוד לפני שהעלנו ספקולציות על משמעות מיתוג המכשיר כ-"מותאם אישית" ו-"אמריקאי לגמרי". לכן לא הייתי ממהר לסנגר על המכשיר עם הנחות בקשר לדברים שאיננו יודעים, אם הוא בכלל יהיה ראוי לסנגוריה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ... שמע, יש פה כלכך הרבה קשיי הבנה שאני לא יודע מי אשם, אני שלא מתנסח בצורה ראויה או אתה שפשוט לא מבין..

בכל אופן אין לי ממש כוח להגיב על הכל אז אני אנסה לקצר ובעיקר פשוט לחזור על עצמי שוב:

גוגל רכשה את מוטורלה מוביליטי ב-2011 (אמצע 2012 עש שה), ועדיין החברה עובדת בתור "מוטורולה מוביליטי" ולא "גוגל", ומשווקת טלפונים עם הממשק שלה ועם התמיכה הגרועה שלה עד עצם היום הזה. ולמה זה? כי מה שאמרת לא נכון. מוטורלה מוביליטי היא חברה בפני עצמה. אמנם בבעלותה של , אבל היא מתפקדת באופן עצמאי למדי, משחררת מכשירים מדי זמן בזמן, כאשר אין להכרזתם שום קשר לגוגל (פרט למערכת ההפעלה כמובן), ללא אינטגרציה משופרת ועם אותן מכירות כושלות.

מעבר לעובדה שלא הבנתי מה הקשר בין החברה ובין "מכירות כושלות" (אתה מציג את זה כאילו מוטורולה בכוונה לא מוכרת), מה שאתה ממשיך להתעלם ממנו זה שאין קשר בין ה- X ובין המכשירים הקודמים.

מין הסתם לפתח מכשיר סלולרי לוקח זמן. שנה-שנתיים (אל תשכח זמן התאקלמות ולמידה של החברה) מרגיש לי לגיטימי.

מה ציפית, שתוך שבוע מרגע הרכישה כבר יוכרז מכשיר "משותף"? לא.

ה- X הוא המכשיר הראשון שמוכרז (עדיין לא באופן רישמי אומנם, אבל כך הוא משווק כבר עכשיו לפני ההכרזה הרישמית) כמכשיר של מוטורולה-בבעלות-.

דף הבית של מוטורלה עוד פועל ומעודכן ללא זכר לגוגל, אפילו וויקיפדיה מציינת אותה כחברה בבעלות גוגל, ולא בתור משהו שהיה פעם חברה ונבלע בתוך גוגל. בחיי, זה אפילו כתוב תחת הלוגו שלהם! "a company"... ככה שלא, מוטורולה זה לא , היא רק הבוס שלהם.

אני מבין שיש לך בעיה קלה בהבנת הנקרא אז אני אחזור על עצמי שוב: היא קיימת כמותג, אבל החברה היא בבעלות ושליטה מלאה של גוגל.

אף אחד לא אמר שהאתר שלהם צריך להפסיק לפעול.

והדוגמה שלך לגבי זה שכתוב "a company" בלוגו.... לא רק שזה לא סותר את מה שאני כותב, אלא רק מוכיח את זה!

כך שהטענה שלך הזויה ולא ברורה......

ואם בוויקיפדיה עסקינן:

אתה באמת סומך על זה?! :lol:

זה שכתוב בוויקיפדיה זה לא בהכרח מה שנכון, ובעיקר כשמדובר בדברים שעוד לא קרו, כמו השקת המכשיר הזה.

שוב בעיה בהבנת הנקרא?

בשבילך אני שוב אחזור על עצמי, גם פה:

גוגל השקיעה מאות מיליונים של דולרים בשיווק של ה- X וזה עוד לפני שהוא אפילו הוכרז... אם היא היתה רוצה שהוא ימותג אחרת, היא היתה דואגת לזה. כרגע המכשיר ממותג כמכשיר דגל. כל האינטרנט מתייחס אליו ככזה, "אפילו" .

(שים לב למרכאות סביב המילה "אפילו")

אף אחד לא אמר שויקיפדיה היא האמת המוחלטת. זה גם לא המקום (היחיד) שדיברתי עליו במשפט שלי.

קרא את כל המשפט מחדש, לאט, ונסה להבין. שים לב שאני בקושי כותב בתגובה הזאת בכלל מילים חדשות.. רק חוזר על חלקים מהתגובה הקודמת. בעיה בהבנת הנקרא כבר אמרתי?

יש יותר מדי סימני שאלה סביב המכשיר, וזה עוד לפני שהעלנו ספקולציות על משמעות מיתוג המכשיר כ-"מותאם אישית" ו-"אמריקאי לגמרי". לכן לא הייתי ממהר לסנגר על המכשיר עם הנחות בקשר לדברים שאיננו יודעים, אם הוא בכלל יהיה ראוי לסנגוריה :)

יש אכן הרבה סימני שאלה, אבל דווקא על הדוגמאות שציינת - אין.

מותאם אישית זה אומר שהמשתמש יוכל להזמין מכשיר עם צבע לבחירתו (גם כיסוי אחורי וגם bezel קידמי אם אני זוכר נכון), עם כיתוב מותאם אישית בגב המכשיר, ועם נפח לבחירתו.

"אמריקאי לגמרי" פשוט אומר שהוא מיוצר במפעלים בארה"ב.

הדברים האלה כבר הופצו והם ידועים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באתי לכתוב את ההודעה, אבל אני לא רואה הרבה להוסיף על התגובה מתחתי.

כיוון שיש לך בעיה קטנה בהבנה וגם התעקשות על פרטים שגויים, אחזור על עצמי עם דגשים: מוטורולה מוביליטי אינה מותג, אלא חברה במלוא מובן המילה. היא אינה חלק מובנה בגוגל, אלא מתנהלת כמו כל חברה עצמאית בשוק, כשגוגל היא הבוס. היא לא חטיבה של , שמסונפת אליה ישירות ונטמעת בתוכה, היא חברה שמדווחת כל רבעון לבעלים על ההתקדמות. יש לחברה אוטונומיה, ולכן המוצרים בהתאם.

אין לדעת מה יהיה המוצר הבא, כי אנחנו לא באמת יודעים אם מדובר במכשיר נקסוס סטייל, זה יכול באותה המידה להיות עוד טלפון של מוטורולה, עם המוטובלור וכל השטויות האחרות, רק "בשיתוף" עם . מי בכלל אמר לך שאין קשר בין ה-X למכשירים הקודמים?

בקשר למה שנאמר פה על מכשיר דגל (ה-X עדיין אינו בהכרח כזה; יכולות להיות כמה סדרות, כמו שה-N4 אינו מכשיר הדגל של LG), זה עדיין לא מנמק את הטענה שלך על כך שהוא צפוי להיות חזק מהנקסוס 4 בשום צורה.

בקשר לעניין המיתוג, הספקולציות הן בכיוון שונה דווקא: האם נראה סביר שהחברה תמתג את הטלפון גם כבעל יכולות פרסונליזציה מתקדמות, וגם כמכשיר זול וחזק בו בזמן? זו החלטה שיווקית תמוהה, והשיווק כאמריקאי לחלוטין אפילו הופך את זה ליותר מוזר כיוון שעלויות היצור עולות... יותר מדי דברים מוזרים בזה.

לסיכום, שאלה:

איך הציטוט הנ"ל:

מוטורולה היא היא .

משתלב עם הכותרת "Moto X - המכשיר הראשון של בשיתוף עם גוגל", אם לשיטתך הם אותו הדבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילפורד, אתה יוצא עם פול הכרזות מדוע הפעם זה שונה, כאשר חלקן הן ספקולציות וחלקן פשוט לא נכונות.

מוטורולה מוביליטי היא חברה עצמאית בבעלות גוגל. כך זה כעת, וכך היה מאז שהם נרכשו. גוגל הכריזה מפורשות מיד לאחר הרכישה, שמוטורולה מובילטי ממשיכה להתנהל כחברה עצמאית. ולפי כל מה שקרה מאז ועד היום, הם נותרו נאמנים להכרזה הזו שלהם. חבל על כך, כי מוטרולה מוביליטי נשארה אותו חרא כפי שהיתה לפני הרכישה.

אתה בעצמך אומר שאנו לא יודעים את רוב הפרטים על המכשיר. אבל משום מה אתה בטוח שהפעם זו גוגל בעצמה שמוציאה מכשיר והיא זו שתתמוך בו לכל הדרך ולא החטיבה שתמכה עד עכשיו במכשירים ששוחררו עד רגע זה בתוך מוטורולה מובילטי, למרות שלא גוגל ולא מוטורולה מוביליטי אמרו שום דבר בנושא. מאיפה הביטחון שהפעם זה יהיה שונה לעומת מכשיר אחר שמוטורולה שיחררה רק לפני 2-3 חודשים?

מכשירי מוטרולה עד לרגע זה שוחררו עם מדיניות שונה לחלוטין ממכשירי נקסוס. לא רק בתמיכה, אלא גם ב bootloader הנעול שלהם, או בגרסאות למדינות שונות שבהם הסירו שפות מהמכשיר של שווקים אחרים, בניגוד מוחלט למדיניות במכשירי נקסוס.

וגם לאחר שהמכשיר יוכרז וישוחרר, לא נהיה בטוחים מה רמת התמיכה בו תהיה. את זה נגלה רק במהלך השנה העוקבת, כאשר גוגל תשחרר גרסת חדשה למכשירי נקסוס ווכאשר יתגלו באגים במכשיר. אלא אם עצמה תכריז מפורשות במהלך ההשקה, שהיא זו האחראית על המשך פיתוח התוכנה למכשיר וגרסאות חדשות ישוחררו יחד עם השיחרורים למכשירי נקסוס.

אז תפסיק לדבר בביטחון רב כאילו ברור שהפעם זה הולך להיות שונה ממה שאנו מכירים עד רגע זה ממש ממוטורולה מוביליטי. אתה לא נביא, וחוץ מתקציב פרסום אבסורדי ומנכ"ל שהחליט להועיל למאמצי השיווק של חברת הבת בכך שהחזיק את המכשיר ביד, אין שום סימנים לכך בינתיים. להיפך, בתמונות שצורפו בחדשה ב hwzone, רואים בפירוש את ה launcher שנמצא בכל מכשירי של השנה האחרונה, מה שמעיד שמדובר במכשיר חדש בקו המוצרים שלהם.

אז אולי הפעם זה יהיה שונה, גם אני מקווה שכך יהיה. ואולי חוץ מהייפ ענק, לא עומד להיות שום דבר חדש תחת השמש מבית מוביליטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דיברתי על שום דבר שקשור למכשיר הזה כעובדה, מהסיבה הפשוטה שהיא עדיין לא הוכרז ומבחינה רישמית הוא בכלל עדיין בגדר "שמועה" לצורך העניין.

כל מה שכתבתי פה אלה הדברים ש"מופצים ברשת". אתה מוזמן לבחור אם להאמין להם או לא, אני רק הבאתי אותם לכאן.

איך הציטוט הנ"ל:

quote_icon1.png מוטורולה היא היא . quote_icon2.png

משתלב עם הכותרת "Moto X - המכשיר הראשון של בשיתוף עם גוגל", אם לשיטתך הם אותו הדבר?

יפה שאתה מנסה להוציא דברים מהקשרם ולחבר בין שני משפטים שלא נאמרו בכלל באותו הקשר...

יחד עם זאת - כן, זה אותו דבר.

מוטורולה היא היא גוגל - המשמעות היא שבעל הבית של מוטורולה הוא גוגל, והיא זאת שקובעת. שוב, ה- X הוא המכשיר הראשון שעל פי הדיבורים ברשת (ההדגשה היא לטובת Roger That שלא יודע להפנים בעצמו שכל הדיון הזה מדבר על ספקולציות במילא) שיוכרז בתור המכשיר הראשון של "מוטורולה בעידן גוגל". אתה מעדיף את הניסוח הזה על פני "בשיתוף גוגל"? אז סבבה. הכוונה היא זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לזה שמוטורולה הוציאה מכשירים נוספים, זה היה ידוע, הודיע שלא תיגע בתוכנית העבודה של מוטורולה לשנים הקרובות שבהם מוטורולה כבר הציגה את התוכנית עבודה, מעבר לזה לא פורט.

בנוסף אני רוצה להתייחס לאפשרות שמוטורולה היא חברה עצמאית ורק בבעלות של , גם אם זה המצב קשה לי להאמין שגוגל תאפשר לחברה שבבעלותה להוציא מכשירים כושלים אחד אחרי השניה ולא לתת תמיכה למכשירים שלה, אז זה לא יקרה כי פשוט לא יתנו לזה לקרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...