סודני דקר שישה - למה אני, שדואג להתעדכן בחדשות כל צהריים וערב, מגלה על זה רק למחרת? - עמוד 16 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סודני דקר שישה - למה אני, שדואג להתעדכן בחדשות כל צהריים וערב, מגלה על זה רק למחרת?


vic07

Recommended Posts

משה ידידי, אתה מדבר על הדעות שלי ועל הרטוריקה שלי כעל דברים בלתי-תלויים, ולצערי הרב לא כך הדבר. הדעות נובעות מהמצב הקיים. הרטוריקה שלי מבטאת את מידת היאוש שלי מאותו מצב קיים. אני באמת ובתמים חושב שבכוחינו לשנות את המצב הזה, אבל אני חושב שהמצב עבר את נקודת האל-חזור הנוגעת לשינויים "בדרכי נועם" לפני עשור בערך.

מחבלים יושבים בכנסת שלנו, והעיתונות תוקפת מיידית את כל מי שמעז להלין על כך.

יהודים מותקפים ברחובות רק על שם יהדותם ומגוריהם בישראל, והרשויות שותקות למעט, במקרה הטוב, טיפול נקודתי.

כמעט כל נסיון להצר את צעדיהם של הרוצים במותינו נתקל בהתנגדות מצד בית המשפט העליון.

ארגונים שונים יושבים לנו בישראל, תוך שהם מקבלים כסף משונאינו בחו"ל ופועלים להחלשינו.

איזו רטוריקה אתה מצפה לשמוע ממני, משה היקר? שצריך להצביע בבחירות למפלגות ימניות יותר ולקוות שמשהו ישתנה? לא מספיק, בעיקר לאור העובדה שאצלינו במדינה הכנסת קובעת מעט מאוד. הכוח האמיתי נמצא בידי הפרקליטות, בתי המשפט והתקשורת. אף אחד מהגורמים הללו אינו גורם שנבחר בידי כלל העם או נציגיו באופן דמוקרטי. למעשה, כל השלושה מפחדים פחד מוות מדמוקרטיה אמיתית, כזו שבה בא לידי ביטוי רצון העם ולא "רצון האליטה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 275
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

^

גם אם יש לך סיבות להגיע לרטוריקה אלימה, ככה מבחינתך אתה רק מחליש את עמדתך, כיוון שכך ניתן בנקל להתייחס אליך כאל פסיכופת צמא דם, ולבטל על בסיס זה את טענותיך (זה כשל לוגי, אבל כשלים לוגיים מעולם לא הפריעו לאנשים). אם תוותר על הרטוריקה האלימה ותשאר בתחומי השיח המקובל, תקבל יחס בהתאם.

זה קצת כמו להשוות את מירי רגב לנפתלי בנט. ההיא עושה רעש וצילצולים, והקהל שעוקב אחריה... בהתאם. אפילו אנשים כמוני, שכן חושבים שיש דברים נכונים במה שהיא אומרת, פשוט לא יכולים לתמוך בה, כי דברי הטעם טובעים בים של צעקות והתלהמות, שיש להם את אותו האפקט של רטוריקה אלימה (חוץ מזה שברטוריקה אלימה אתה מאמין שיש מולך אדם אינטיליגנטי). בתחום המדיני, נפתלי בנט בסופו של דבר לא אומר דברים שונים מאוד ממנה, אבל הוא אומר את זה אחרת. הוא לא מעורר סלידה, אנטגוניזם או רתיעה בהתנהלות שלו, וזה דבר חשוב בכך שיוכל ליצג את הקהל הרלוונטי שלו, ושדעתו ועמדותיו יתקבלו בצורה הראויה.

רק תחשוב על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי, עוד נעשה ממך ימני פטריוט.

אם אתה חושב שאות אחת ממה שנכתב פה שינה את הדעות שלי אתה הוזה

זו דוגמה טובה לאדם שהחוש המוסרי שלו לוקה בחסר.

הוא יודע שיש שקר ויש אמת ויש גם רוע, אבל עדיין מוצא לנכון להזכיר את העובדה שהכל בעיני המתבונן, כאילו בכלל זה רלוונטי למשהו בדיון.

אז תודה רבה שהזכרת לנו מה שכולנו יודעים. זה עדיין לא משנה את העובדה שאם אתה חושב שניתן להשוות בין המקרים, אז החוש המוסרי שלך מעוות, כנראה עקב הזדהות יתר עם שונאיך.

הוא בהחלט אדיוט ענק.

אבל לא מסכים עם הלינק שצירפת. השימוש בנושא הזה אינו פסולה מעיקרו. הכל תלוי בהקשר.

לא מזדהה עם שונאי

החוש המוסרי שלי טוב מאוד (למשל, אני לא חושב שהרג סודנים הוא פתרון טוב כדי להבריח אותם מפה)

הפתרון (והרטוריקה) האלימה של ויק מתאימה יופי לפתרון והרטוריקה הנאצית. הוא רק מסרב לראות את זה כיהודי ישראלי (דור שלישי לניצולי שואה?)

כי הנאצים זה "הם" ויהודים זה "אנחנו" וזה "בכלל לא אותו דבר יא אנטישמי מסריח אוהב ערבים"

לא כל מי שמתנגד למלחמה והרג הוא שמאלני היפי. אתם מסרבים לראות פתרונות אמצע (לא מסירת שטחים תמורת שלום, זה הקצה השני)

דווקא חיסולם של אלה המסוכנים ביותר לנו (איראן) בכלל לא מעשי... החיסול היחידי שאתם מדברים עליו זה 3 ארגוני טרור מכובדים בהחלט אבל בטח לא הורסי מדינות וכובשי ארצות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל, כל אדם שסייע באופן פעיל לסודני הזה להכנס לישראל או להשאר בה, מיוזמתו (אין הכוונה לרופאים בבתי חולים, לחיילים שקיבלו הוראות, או כל בעל תפקיד שחוייב על פי חוק לסייע לו באופן זה או אחר), צריך להשפט על סיוע לנסיון השמדת מדינת ולהיות מוצא להורג. למה יש לי הרושם שאני בעמדת מיעוט בעניין הזה? עד כמה העם שלנו מטומטם?

אני מצפה שכל הזרים במדינה שכבר נמצאים כאן באופן לא חוקי יברחו מכאן. אם זה לא יקרה כשהם לא יוכלו לשכור דירה או לקבל טיפול רפואי, וגם לא כשהם לא יוכלו אפילו לקנות לחם במכולת, זה יקרה אם יתחילו לתפוס באופן אקראי מסתננים בלי קשר לגיל או מין, לגרור אותם לגינת לוינסקי ושם לרוצץ את ראשיהם באלות.

1)היית פעם בגינת לוינסקי ?

2)אתה בכלל תל אביבי ?

3)אתה מודע לאחוזי הפשיעה שהם אחראים אליהם ?

4)אני כל שבוע שם ואני לא מרגיש כמוך ..

5)היית פעם במתקן כליאה שהקימו במיוחד בדרום ? (אתה מודע אליו בכלל? )

6)ולתשובה של נושא השרשור : סימן שאתה לא דואג להתעדכן חדשות לבקרים ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שלומך ? לא התראנו הרבה זמן ..

תענה לשאר השאלות .

יש לך בעיה איתם ואתה באמת רוצה לעזור , תתנדב למשטרה . (אם אתה רוצה -תן לי שבוע לסיים את הבחינות ואת המילואים ואני אשיג לך את המספר של רכז המתנדבים בת"א)

עריכה : מספרתי לך אותן ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם יש לך סיבות להגיע לרטוריקה אלימה, ככה מבחינתך אתה רק מחליש את עמדתך, כיוון שכך ניתן בנקל להתייחס אליך כאל פסיכופת צמא דם, ולבטל על בסיס זה את טענותיך (זה כשל לוגי, אבל כשלים לוגיים מעולם לא הפריעו לאנשים). אם תוותר על הרטוריקה האלימה ותשאר בתחומי השיח המקובל, תקבל יחס בהתאם.

חשבתי על זה לא מעט. תופתע, אך אני מסכים איתך. אני פוליטיקאי גרוע מאוד, שכן אני אומר מה שאני חושב ולא מנסה לייפות את דברי בשביל לעשות את דברי נעימים יותר. הבעיות מולנו חמורות מספיק לדעתי. ראה את דבריהם של "שמאלני הבית" כאן בפורום: הם לא חושבים שהרטוריקה היא הבעיה היחידה - הם חושבים שאני מגזים בעצם הגדרת הבעיה, כלומר, שהערבים (כקבוצה לאומית) והמסתננים הם פחות בעיה ממה שאני טוען. איך אפשר לפתור בעיה כשחלק ניכר מהעם (וחלק הארי בקרב בעלי עמדות השררה) מסרבים להודות בקיומה או בהיקפה?

- - - תגובה אוחדה: - - -

תענה לשאר השאלות .

אם אתה מתעקש.

1. כן.

2. לא, אך יש לי חברים שגרים בדרום ת"א ויוצא לי לבקר אותם הרבה.

3. זה מה ששאלתי אותך.

4. זו לא שאלה.

5. כן, אני מודע לקיומו. לא, לא הייתי בו. עם זאת, אני גם מודע לכך שהוא נפתח רק לאחרונה (אחרי הרבה עיכובים משפטיים), אחרי שכבר יש עשרות אלפי מסתננים בכמה מערי .

6. גם זו לא שאלה, אך אגיב בכל זאת: אני מתעדכן לעיתים קרובות. גם אם הנושאים שאני מלין עליהם כן הוזכרו בחדשות, הרי שהם הוזכרו בחטף ולא נשארו בעמודים הראשיים כמו כתבות על "תג מחיר" למשל.

- - - תגובה אוחדה: - - -

הפתרון (והרטוריקה) האלימה של ויק מתאימה יופי לפתרון והרטוריקה הנאצית. הוא רק מסרב לראות את זה כיהודי ישראלי (דור שלישי לניצולי שואה?) כי הנאצים זה "הם" ויהודים זה "אנחנו" וזה "בכלל לא אותו דבר יא אנטישמי מסריח אוהב ערבים"

אני מדבר לקיר כנראה (ועם הקיר סליחה). אתה חושב שאני לא מודע לכך שהשיטות עליהן אני מדבר מזכירות את השיטות הנאציות? חביבי, אני מודע לכך היטב. מה שאתה מסרב להכיר בו הוא שפעולות דומות שמוצדקות ע"י רטוריקה דומה (למראית עין) יכולים להיות שונים בתכלית כתלות בשאלה "האם אותה רטוריקה מבוססת על עובדות או על שקרים?". העניין הפעוט הזה פשוט לא מעניין אותך.

לא כל מי שמתנגד למלחמה והרג הוא שמאלני היפי. אתם מסרבים לראות פתרונות אמצע.

אני מסרב לראות פתרונות אמצע שהוכח פעם אחר פעם שאינם עובדים (בישראל או במקומות אחרים). אתה לעומת זאת טוען, למרות זאת, שתמיד יש פתרון שלא כולל מלחמה והרג. על כן, אתה היפי ושמאלני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא מבקש ממך ליפות את דבריך בשביל שיהיו נעימים יותר, אבל כן רצוי שתשמור על פרופורציות. אתה מאמין שהמסתננים הם איום קיומי על המדינה? אין בעיה, אתה יכול לציין זאת, להסביר, לבסס את הטענות על סימוכין מסימוכין שונים, להתווכח, לבטל את דעת האחר, להביא עוד סימוכין ונימוקים, להגן על עמדתך, וכו', וכל זה בתחומי הדיבור המקובל. דברך זו תזכה להקשבת הזולת ולהתייחסות אמיתית לדעות שלך,

אבל, ברגע שהתחלת לגלוש לרטוריקה אלימה- לרצץ ראשי שוטרים מושחתים, לשחוט מסתננים בכיכר ולהוציא להורג במשפט ראווה את 'פושעי אוסלו', אתה מאבד את אמון האנשים. בני אדם תמיד שופטים אחד את השני, לפי מראה, יכולת כלכלית, מאפייני אופי וכן, גם על פי מה שהם אומרים, ואיך שהם אומרים זאת. וכשאתה מדבר ישר על דם והרג, ריצוץ גולגלות והוצאות להורג המוניות, אתה מרתיע במיידית את הצד השני. אתה מטביע מילים בעלות ערך, את העמדה שלך, את כל מה שאתה מאמין בו, בנהרות של דם מילולי. לא רק שלא מתייחסים ככה למה שאתה אומר ברצינות, לא מתייחסים יותר אליך ברצינות. אתה הופך בעיני מרבית שומעיך למוקצה כמעט, אחד שאפילו אני שכן מסכים עם חלק ממה שאתה אומר, לא יכול בפה מלא לאמר שאתה צודק, כי הדם הזה מרתיע גם אותי ומטשטש את המסר.

אני יכול להבין את המקום הרגשי שממנו זה בא, אבל האם באמת היית מוכן לצאת לרחוב כחלק מגדוד אזרחי שכזה, ולשחוט סודנים אקראיים?

אחרים חושבים שהמסתננים אינם בעיה קיומית, אתה חושב שכן. אתה לא צריך לפסול אותם על הסף, כי זו דעתם. תפקידך בתור הצד השני הוא לסתור אותם, להראות להם למה הם טועים ולמה אתה צודק. אפילו אם בסוף תסכימו לא להסכים, לפחות היה דיון פורה. אחרת סתם חבל להריץ פה קרב צעקות, ביחוד כשהכל מוקלד...

בקשר ל"עובדות ושקרים": המציאות היא דבר מורכב. השאלה האם יש אמת מוחלטת היא שאלה פילוסופית, עם כמה אספקטים מדעיים מאוד מעניינים. אתה לא היית במקום מסויים, איך תדע מה היה שם? תשמע מה אלו שהיו שם אומרים. אבל אנשים אומרים כל מיני דברים, ואתה לעולם לא תוכל להגיע לתיעוד אובייקטיבי ומוחלט של המציאות, ולו רק כי כל אדם שהשתתף ב- או נחשף ל- אירוע כלשהו או לתיעוד שלו, יוצר באופן מודע או שלא מודע פרשנות כלשהי למה שראה/שמע/הריח/הרגיש. לכן בעיני הגישה הזו לסכסוך, של אני צודק ואתה טועה, לא מקדמת אף אחד לשום מקום. גם הנאצים (לפחות חלקם) האמינו באמת ובתמים שהם מגזע עליון והיהודים מגזע נחות, שהם השתלטו על הבנקים ושהם עומדים מאחורי מנהיגי העולם. אז מה אם זה נשמע הרבה יותר מופרך מהסיפור הישראלי-ערבי, מספיק שמישהו מאמין בדבר כזה. יש מי שמאמין בסיפורי סבתא על ניסים ונפלאות, על 'אנרגיות' על טבעיות למיניהן ועוד בולשיט מסחרי. זוהי תפיסת המציאות שלהם וכך הם רואים את העולם. האדם הקדמון, אפילו לא ידע מה קיים מעבר לטריטוריה שבה הוא חי. הוא ידע שאם ימשיך יהיה שם משהו, אבל אי אפשר לדעת מה, ודי ברור שהוא לא יחזור לאותה טריטוריה לו ילך דוך קדימה. זו היתה תפיסת העולם שלו, ככה נראה העולם, עד שלא תצליח להראות לו שהארץ כדורית הוא לא ישתכנע (ולקח המון זמן לשכנע את כולם שאם תמשיך הרבה קדימה תחזור לאותה נקודה). ואפשר ללכת לתפיסת העולם של חתול או של דג או אני לא יודע מה, אבל אני חושב שהבהרתי את עצמי.

לכן אני חושב שצריך להתייחס לעבר, אבל לשים הרבה יותר משקל על "איך יוצאים מהברוך הזה בצורה אופטימלית" תוך הסתכלות על מה יהיה הלאה. אתה יכול להסכים איתי ויכול לא להסכים איתי על זה, זו בסופו של דבר שאלה פילוסופית, אבל תזהר מאוד עם העניין הזה של אמת מוחלטת, כי גם אם משהו קרה בוודאות, אין לנו באמת היכולת לראות את מלוא היריעה. יש לזה אספקטים מדעיים מאוד מעניינים, כמו המוגבלות החושית שלנו, האופי הסטוכסטי של היקום (אי היכולת שלנו לחזות בצורה מדוייקת לחלוטין מה יקרה תוך זמן נתון, או לחילופין חוסר היכולת שלנו לחזות בכלל מה יקרה למערכת לאחר זמן אינסופי), והתופעות המוזרות של מכניקת הקוואנטים כמו השפעת הצופה על המערכת- עצם זה שראית מה קרה גרם לדבר לקרות כך ולא אחרת, גרמת לקריסת רצף המצבים האפשריים של המערכת לאחד מהמצבים הללו. לצערי הדברים המרתקים הללו הרבה פחות רלוונטיים לדיון הזה, וההשכלה שלי בנושא היא לא בדיוק פורמאלית, אז אני מציע שנעזוב את זה הפעם :)

עד כאן החפירה הפילוסופית שלי הפעם...

נ.ב.: אני לא חושב שריפר אמר אי פעם שתמיד יש פתרון שאינו אלים, אך הוא כן מתנגד לפתרון כזה כל עוד הוא לא ממש הכרחי. ועל האם זה הכרחי או לו, הרי מתנהל כל הויכוח פה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר לקיר כנראה (ועם הקיר סליחה). אתה חושב שאני לא מודע לכך שהשיטות עליהן אני מדבר מזכירות את השיטות הנאציות? חביבי, אני מודע לכך היטב. מה שאתה מסרב להכיר בו הוא שפעולות דומות שמוצדקות ע"י רטוריקה דומה (למראית עין) יכולים להיות שונים בתכלית כתלות בשאלה "האם אותה רטוריקה מבוססת על עובדות או על שקרים?". העניין הפעוט הזה פשוט לא מעניין אותך.

ברור שזה מעניין אבל כמו שהדוד משה אמר האמת שאתה רואה אמיתית בדיוק כמו השקרים שהם האמינו בהם. זה הכל עניין של נקודת מבט ואתה צר אופקים וטיפש מדי בשביל להבין את זה

אני מסרב לראות פתרונות אמצע שהוכח פעם אחר פעם שאינם עובדים (בישראל או במקומות אחרים). אתה לעומת זאת טוען, למרות זאת, שתמיד יש פתרון שלא כולל מלחמה והרג. על כן, אתה היפי ושמאלני.

אתה לא מציע הרג כחלק ממלחמה, אתה מציע חיסול שיטתי וכולל של אוכלוסיות לא רצויות

בתוך הספקטרום המיליטנטי יש מספיק אלטרנטיבות

מלחמת מגננה->פלישה סטייל ארה"ב-עיראק/אפגניסטן->פלישה סטייל רוסיה-גאורגיה

ורק אז מגיעים לקצה של הקצה שהוא הפתרון שלך שהוא פשוט השמדת כל אדם שלא יכול להגיד פיתה בלי ב'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אתה משה? אני רואה שההסברים לא עוזרים אז ננסה עם סיפור( אמיתי ככל הידוע לי ). הקיסר יצא לטייל עם עוזריו בעיר הבירה. בדרך פגש ביהודי שאמר לו שלום בכבוד רב. הקיסר כעס וצעק על היהודי "איך אתה מעז לפנות לקיסר?" והרג אותו במקום. לאחר כמה דקות פגש ביהודי נוסף שהספיק לשמוע על גורלו של הראשון ושתק. הקיסר התכעס ואמר "איך אתה מעז לא לתת שלום לקיסר שלך?" והרג אותו במקום. ליועציו התמהים אמר "העניין הוא לא אמירת השלום, אני מחפש כל תירוץ שאני מסוגל למצוא כדי להרוג יהודים".

כאן מונח ההבדל - כשאין סיבה לשנוא את המסתנן או הערבי אף אחד לא שונא אותם. כשהסיבה הנוכחית של האנטישמי תעלם הוא ימצא אחת אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...