סודני דקר שישה - למה אני, שדואג להתעדכן בחדשות כל צהריים וערב, מגלה על זה רק למחרת? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סודני דקר שישה - למה אני, שדואג להתעדכן בחדשות כל צהריים וערב, מגלה על זה רק למחרת?


vic07

Recommended Posts

עד לאן עוד תדרדר התשקורת שלנו, שארוע כזה היא מעלימה מהר מהכותרות, על מנת להחליפן בכותרות על ניקוב צמיגים בידי "המתנחלים הרשעים"? מה עוד צריך לקרות במדינה הזו בשביל שהמון זוען יתפרץ למערכות העיתונים ואתרי החדשות, יגרור את הכתבים והעורכים החוצה ויעשה בהם צדק? הרי המושג "דמוקרטיה", במובן המודרני, הוא בדיחה. גם אדם שבאופן כללי משתדל להצביע באופן מושכל, יכול לבסס את החלטותיו רק על מה שהוא יודע - כלומר, מה שהעומדים בראש התקשורת מרשים לו לדעת. איך יכולה להיות דמוקרטיה במדינה (והכוונה כאן אינה רק לישראל) בה הרוב המוחלט של כלי התקשורת נוטים לכיוון פוליטי אחד מסויים?

בכלל, כל אדם שסייע באופן פעיל לסודני הזה להכנס לישראל או להשאר בה, מיוזמתו (אין הכוונה לרופאים בבתי חולים, לחיילים שקיבלו הוראות, או כל בעל תפקיד שחוייב על פי חוק לסייע לו באופן זה או אחר), צריך להשפט על סיוע לנסיון השמדת מדינת ולהיות מוצא להורג. למה יש לי הרושם שאני בעמדת מיעוט בעניין הזה? עד כמה העם שלנו מטומטם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 275
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כי

בכלל, כל אדם שסייע באופן פעיל לסודני הזה להכנס לישראל או להשאר בה, מיוזמתו (אין הכוונה לרופאים בבתי חולים, לחיילים שקיבלו הוראות, או כל בעל תפקיד שחוייב על פי חוק לסייע לו באופן זה או אחר), צריך להשפט על סיוע לנסיון השמדת מדינת ולהיות מוצא להורג. למה יש לי הרושם שאני בעמדת מיעוט בעניין הזה?

כי אתה באמת התחרפנת ורואים את זה בתגובות שלך בזמן האחרון. איבדת כל שמץ של מידתיות. אני מבין פחות או יותר מהם הגורמים שהעבירו אותך על דעתך, ואני מכיר את ההרגשה כשאתה חושב שהעולם מטורף לחלוטין ואתה לא מבין איך אנשים לא רואים את מה שאתה רואה ומה שאתה חושב למובן מאליו.

אבל בלי קשר לדעתי או לדעתי על דעותיך, הגישה שלך של להוציא כל אחד להורג (גם אם באיזשוהי גירסה של אמת פילוסופית זה "מגיע לו") מתאימה למקסימליזם של גיל ההתבגרות, לא לאדם בוגר. קשה לקחת אותך ברצינות כשאתה מתבטא ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל בלי קשר לדעתי או לדעתי על דעותיך, הגישה שלך של להוציא כל אחד להורג (גם אם באיזשוהי גירסה של אמת פילוסופית זה "מגיע לו") מתאימה למקסימליזם של גיל ההתבגרות, לא לאדם בוגר. קשה לקחת אותך ברצינות כשאתה מתבטא ככה.

נכון, כי הכי מידתי זה לתת למצב הזה להמשך. אני אשמח לכל פתרון קיצוני פחות שיתן את אותן התוצאות... או שאתה כמו האיחוד האירופאי, שבא בטענות לישראל כל פעם בגין "התגובה המופרזת" לפעילות טרור נגדה, מבלי להציע פתרון חלופי (שבו בזמן גם אינו מנותק מהמציאות)?

ובכלל, לפעמים "קיצוני" הוא פשוט זה שהבין את המצב לאשורו יום אחד לפני ה"מתון"... והמצב בהקשר הנידון הוא הרבה יותר גרוע ממה שאדם שרואה את המציאות רק דרך התקשורת עשוי לחשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך קישרת בין תוכן התקשורת לדמוקרטיה?

"התקשורת" היא קבוצה של גופים שעושים "מה שבזין שלהם" כדי לראות + בבנק בסוף החודש

לא מעניין אותם דעה נייטרלית,לסקר את כל החדשות ובמיוחד אתה לא מעניין אותם

הקשר היחיד הוא דמוקרטיה->חופש העיתונות

חוץ מזה אתה קיצוני,מגזים ואוהב להיפגע מכל דבר שקורה בארץ שלא מתאים עם עמדותייך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי כשאתה מגיב בקיצוניות על כל דבר מפסיקים להתייחס אליך. זה לא סותר את העובדה שהבעיה קיימת. בכל יום ישנם עשרות אירועים של זריקות אבנים, בקבוקי תבערה ולפעמים אפילו ירי שלא מדווחים כלל בתקשורת, או שמוזכרים במשפט אחד במבזקים. לעומת זאת כל אירוע ולו המינימלי ביותר של התנכלות לערבים זוכה לכותרות גרניוזיות של "טרור יהודי" :screwy:. אותו כנ"ל עם "נתינים זרים" וכו'.

אורן - אי אפשר להתחבא מאחורי חופש העיתונות. עם זכויות יש גם חובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חופש העיתונות אומר בדיוק כך-היא חופשית לדווח על מה שהיא רוצה גם אם לא על הכל

לא רק שמדובר על עיתונות אלא על עיתונות פרטית (ולא גוף ממשלתי)

מלבד לציין את שמות אנשי התוכן ובעלי העיתון היא לא חייבת לך כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו הפרשנות שניתנת למונח הזה היום. הבעיה מתחילה כאשר התקשורת עצמה הופכת לסוג של עריץ. סינון החדשות וניסוחן המבוצע ע"י גופי התקשורת הגדולים בישראל לא מבייש דיקטטורת עולם שלישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע בדיקטטורה הוא שאין חלופה ואין אפשרויות. עושים מה שהעריץ מחליט.

לקרוא "ידיעות", אף אחד לא מכריח אותך. אתה יכול להקים עיתון, אתה יכול לפרסם כתבות בבלוגים ואני מניח שיש עוד כל מני דברים שאין לי כוח לחשוב עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אשמח לכל פתרון קיצוני פחות שיתן את אותן התוצאות...
אפשר לחשוב על פתרון כזה, אבל קודם צריך להבין אילו תוצאות אתה מצפה להשיג באמצעות
כל אדם שסייע באופן פעיל לסודני הזה להכנס לישראל או להשאר בה, מיוזמתו, צריך להשפט על סיוע לנסיון השמדת מדינת ולהיות מוצא להורג.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנקודה שלי לגבי התקשורת היא שבמדינה דמוקרטית, תקשורת חד-צדדית משולה לפקיד כלשהו באחד ממשרדי הממשלה, שעקב דעותיו הפוליטיות מקפיד לסנן היטב את המידע המונח על שולחנו של השר תחתיו הוא עובד כך שיקדמו את האג'נדה שלו. אותו פקיד אמנם לא מקבל בעצמו שום החלטה שמחייבת מישהו מלבדו, אך בעצם סינון המידע הוא משפיע על החלטותיו של אותו השר ועל הצבעותיו בישיבות הממשלה. עתה נניח שהשר הוא השר לבטחון פנים, ואותו פקיד דואג להסיר משולחנו של השר כל אזכור לפשיעה לאומנית של ערבים כנגד יהודים, ואילו כשמדובר על פשיעה לאומנית לכאורה של יהודים כלפי ערבים, אותו הפקיד דואג למקם את המזכרים בראש הערימה ואף מגדיל לעשות ומוסיף לשם דו"חות לא מבוססים של ארגוני שמאל קיצוני תוך שהוא מוחק את הכותרת "דו"ח בצלם" ורושם במקומה "דו"ח חקירה". מה דינו של אותו פקיד, לדעתכם? ותזכרו, מה שהתקשורת עושה הוא גרוע עוד יותר - היא משדלת לכך שלתפקיד השר המדובר ייבחר מלכתחילה אדם שדעותיו הן כשל הפקיד בדוגמתי, והכל כשר ודמוקרטי... והתקשורת, שכ"כ נהנית לחזור שוב ושוב על המילה "דמוקרטי" והיפוכה (ההיפוך, כמובן, כאשר מדובר בימין), "שוכחת" שאחת הזכויות הבסיסיות בדמוקרטיה היא הזכות לדעת - זו למעשה הזכות היחידה שתלויה ישירות בתקשורת, ושאותה היא רומסת השכם וערב.

מי שמכיר אותי יודע שאני ההפך הגמור מדתי, אבל זה לא אומר שאני חולק על כל דבר שנאמר אי פעם במקורות (בעיקר כשמדובר בדיון פילוסופי שאינו עוסק באמונה דווקא). לא סתם קבעו חז"ל שסוג הגניבה החמור ביותר הוא "גניבת דעת" - הטעיה מכוונת של הציבור, כשגורמים לו ביודעין ובמכוון לחשוב שהאמת היא X בזמן שבעצמם הם יודעים שהאמת היא Y.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אפשר לחשוב על פתרון כזה, אבל קודם צריך להבין אילו תוצאות אתה מצפה להשיג באמצעות

אני מצפה שכל הזרים במדינה שכבר נמצאים כאן באופן לא חוקי יברחו מכאן. אם זה לא יקרה כשהם לא יוכלו לשכור דירה או לקבל טיפול רפואי, וגם לא כשהם לא יוכלו אפילו לקנות לחם במכולת, זה יקרה אם יתחילו לתפוס באופן אקראי מסתננים בלי קשר לגיל או מין, לגרור אותם לגינת לוינסקי ושם לרוצץ את ראשיהם באלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...