מחפש אנשים רצינים להקמת צוות לפיתוח משחק (נוסף סירטון) - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש אנשים רצינים להקמת צוות לפיתוח משחק (נוסף סירטון)


waltobc6

Recommended Posts

טוב אני לא יודע איך להתחיל או מה בדיוק לרשום

אז אני אגש ישר להכרות ולתכלס עצמו.

על עצמי:

שמי טל, בן 21 (ביום שלישי הקרוב האמת), משתחרר באוגוסט הקרוב וכמובן מושבע של משחקי .

יצא לי לשחק כל סוגי הזאנרים, המשחקים, כל סוגי המחשקים בכל קשת שיש.

שיחקתי, איך לא, גם בWOW כמה שנים.

אני מתעסק בJAVA, מכיר ומתעסק בעולם התיכנות,

בעברי גם פיתחתי משחק קלפים ברשת שלא יצא לאור כי אני פרפקציוניסט ולא סיימתי כמה נקודות בו.

אני בהכירות מהירה איתי שואף להגיע רחוק, מעוניין ורוצה להתעסק בעתיד ובתור מקצוע לחיים בעולם המשחקים, שואף להשתלט על EA ולהפוך אותה לנקייה ולא ממוסחרת למוות.

אני בנאדם ציני, שאוהב לצחוק אבל שהוא אומר שהוא רציני אז הוא רציני.

אני לא אוהב להתחיל משו ולא לסיים, אני פרפקציוניסט מושבע לעבודות שאני עושה

ומשוגע קצת.

לעניין:

כל ההקדמה הזאת בתכלס היתה סתם, כי אם הקטע הבא מדבר ונוגע אליך אז לא משנה מה רשמתי לפני, אם אני אוהב לאכול חומוס עם קצופ או לנגב פיתה בקולה אתם תקפצו איתי לסירה.

בחודשים האחרונים הראש שלי מתעסק המון בקונספט מדהים למשחק .

והחלטתי שאני רוצה להתחיל להתעסק לגשש, ולמצוא ולהרים צוות כדי לנסות להוציא לפועל את המשחק.

הקונספט שרץ לי בראש מכיל כבר הכל, איך המשחק יעבוד, יראה, ירגיש, איך הוא יעבוד מבחינת הסרבר, הקודים שלו וכו'.

כמובן זה לא אומר שאני ראש בקיר, המטרה שלי בסופו של דבר להרים את המשחק עם הצוות ואם יצא עם הקהילה, ותמיד להקשיב ולקדם את המשחק למען הקהילה - שאני מאוד מאמין שתהיה אם המשחק יצא לפועל.

לתכלס:

אני מתכנת פשוט למה שאני מתכננן, וגם JAVA לא תופס.

אני מחפש כמה מתכנתים ברמה טובה - או טובה מאוד, בC++, שיוכלו להוציא לפועל מבחינת כתיבת המשחק בC++, מהCLIENT ועד לSERVER.

בנוסף גם אני מחפש כמה גרפיקאים שיוכלו להוציא את הקונספט של איך המשחק יראה,

ועוד מתכנת שיתעסק בעבודה על המנוע הגרפי של המשחק. (שאפרופו לא יצא לי לציין אמור להיות 2D בסיגנון RYMAN ORIGINAL - פחות או יותר).

אני מאמין שעלות המשחק לא תהיה בשמים, ולא תעבור את ה100 אלף שקל(וגם פה אני מאמין שאני ממש מגזים) ואני חושב שא' נמצא את ההשקעה וב' אני אוכל לשים את רוב הכסף.

בנוסף אני בטוח שאם צוות רציני נוכל להרים את המשחק מאפס ועד לBETA תוך חצי שנה - שנה גג. - שוב תלוי ברמת הרציניות וההשקעה בעבודה.

לאנשים שבאמת מעוניינים ונמצאים ברמה כזאת שאם הם יצטרפו לצוות, הם יתרמו

אנא, אם יש לכם את אותו חלום כמוני לפתח משחק ורצון שאולי נתן גם על הדרך את הפוש של הישראלים בעולם המשחקים, צרו איתי קשר בפייסבוק, תשלחו לי הודעה ואני אחזור אליכם מהר.

שמי בפייסבוק tal herscovici

הסיבה שאני נותן את הפייסבוק זה כי אני לא כזה פעיל בפורום הזה (היתי בעברו)

ואני באמת לא יודע איפה לחפש אנשים.

אם אתם מכירים או יכולים גם לעזור למצוא את האנשים שאני מחפש, אשמח אם תדברו איתי.

את הרעיון, הקונספט, ואיך המשחק יעבוד אני לא אפרסם פה, אבל באמת שהוא גאוני וכיפי.

עריכה:

למספר בקשות, העלתי מצגת בYOUTUBE שמציגה בתמצית את העיקרונות ואיך המשחק יעבוד:

תהנו, אשמח לשמוע תגובות :)

http://www.youtube.com/watch?v=2Va9U181ewQ

ה-נ.ב

גם אם בא לכם להתכתב איתי סתם, כדי לשמע עוד על הרעיון שלי למשחק אני אשמח לחלוק את הסיפור והרעיון של מה עומד מאחורי המשחק ולמה לדעתי הוא כל כך יצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחמד שפתחת נושא עם כותרת "כדי למשוך תשומת לב", אבל היא עוברת על חוקי הפורום. תערוך אותה בבקשה כך שתכיל את נושא הדיון.

סליחה אני אשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בין הקונספט לגירסת אלפא יש דרך ארוכה.

אבל בכל מקרה כמה דברים שכדאי שתחשוב עליהם:

* מנוע גרפי זה לא עבודה לאדם אחד, מוכשר ככל שיהיה.

* אתה תצטרך להציע מודל כלשהו כדי למשוך מתכנתים טובים

* רוב המתכנתים הטובים נמצאים בגילאי ה-25-35 ומעלה, לאנשים כאלה יש הוצאות ולפעמים משפחה. לכן רובם לא יילכו לסטארט אפ קטן שעתידו לא מובטח. מצד שני אתה צריך במיוחד בהתחלה את האנשים המוכשרים עם הניסיון.

* לזלם לאנשים כאלה משכורות זה לא ריאלי כי צוות תוכנה קטן יחסל את ההשקעה של 100k תוך חודש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בין הקונספט לגירסת אלפא יש דרך ארוכה.

אבל בכל מקרה כמה דברים שכדאי שתחשוב עליהם:

* מנוע גרפי זה לא עבודה לאדם אחד, מוכשר ככל שיהיה.

- המשחק אמור להיות דו מימדי בסיגנון ריימן אוריגינל - פחות או יותר, כרגע למשחק שאני אישית עבדתי עליו שלוש שנים השתמשתי במנוע 2D חינמי

שאפשר לשדרג, לכן אני לא חושב שיותר משני מתכנתים שיקחו מנוע גרפי 2D פשוט ופשוט ייעלו אותו לטובת מה שנחפש במשחק תהיה בעיה כזאת קשה

בכל זאת, זה לא UNREAL :)

(אשמח שתתקן אותי אם אני טועה)

* אתה תצטרך להציע מודל כלשהו כדי למשוך מתכנתים טובים

- כרגע אני מחפש את המתכנתים הטובים, פה הבעיה שלי, מה שנסגור זה כבר פחות בעייתי ברגע שיהיה לי עם מי לדבר.

* רוב המתכנתים הטובים נמצאים בגילאי ה-25-35 ומעלה, לאנשים כאלה יש הוצאות ולפעמים משפחה. לכן רובם לא יילכו לסטארט אפ קטן שעתידו לא מובטח. מצד שני אתה צריך במיוחד בהתחלה את האנשים המוכשרים עם הניסיון.

- המשחק, דורש אנשים רצינים שלא מוגבלים מבחינת שליטה בשפה ובתיכנות, כי ברמת העיקרון הבעיה הכי גדולה של הפיתוח הספציפי הזה היא קישור בין השרת למשתמש, גם הקונספט של איך המשחק יעבוד ואיך למשל הוא יצור מפות (ספוויילררר) זה לא בעיה וכבר יש לי את הרעיון מגובש בראש, וגם ניסיתי לעבוד על זה בJAVA והצלחתי טיפה.

* לשלם לאנשים כאלה משכורות זה לא ריאלי כי צוות תוכנה קטן יחסל את ההשקעה של 100k תוך חודש

- בתנאי שאני אשלם באזור ה4-5 אלף שקל בחודש לצוות של 6 אנשים לא כולל אותי, יוצא 3 חודשים.

אני מאמין שברגע שהם יראו שהמשחק מתקדם למקום טוב, ושהולכים לראות תוצאות, וכמובן שהם יאמינו במשחק...

אז נוכל להתפשר, או לפחות לפתח משו שיספיק כדי לצאת בפרוייקט בKICKSTARTER.

אשמח לקבל תגובה או תגובות לדעתי פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אכנס איתך לענייני המנוע עצמו כי רק אתה יודע איך תכננת את המשחק.

אם אתה מתכנן על מנוע חינמי שים לב שהרשיון שלו הוא חופשי לחלוטין, רצוי מאוד גם קוד פתוח.

אני מניח שאתה תרצה לראות הכנסות כאלה ואחרות בעתיד מהמשחק הזה, חלק מהרשיונות הם חינם כל עוד אתה משתמש ביתי או שימוש אישי. זה לא המקרה שלך.

שידרוג מנוע גרפי, אפילו הוא קוד פתוח זה עבודה קשה עם מתכנתים מנוסים וידע טוב ב windows internals ורצוי גם . זאת נישה לא גדולה ואין הרבה אנשים שמתמחים בתחום. מן הסתם המשכורת / פיצוי שאנשים כאלה דורשים גבוה יותר

הדרך שלך למצוא מתכנתים טובים זה בדיוק המודל, מודל פיצוי כלשהו למתכנתים (יש הרבה שהולכים בכיוון של מניות עבור תקופת עבודה כמו בהתחלה למשל). זה גם גורם למתכנתים להשקיע כי יכול להיות שיבוא יום והמניות האלו יהיו שוות הרבה כסף.

אתה צריך גם לחשוב על מודל עסקי כלשהו, איך תראה הכנסות מהמשחק הזה? פרסומות? UserID והמשתמע מהבחירה הזו (תשלום עבור משתמש יגרור השקעה גדולה יותר בשרת חזק ודגש על אבטחת המידע).

אולי מודל משולב של משכורת + מניות יצלח, כי בסה"כ עבור 4-5k יבואו המתכנתים שאתה לא רוצה ולא צריך.

כדאי אולי לחשוב בכיוון של מנוע גרפי בc++ והמשחק בג'אווה או c#, יש יותר מתכנתים בשפות האלה והם יותר גמישים גם במשכורות. בתחום ה c++ יש יותר משרות מאשר עובדים ואתה לא תוכל להתחרות בחברות קטנות ורווחיות, בטח שלא בינוניות וגדולות.

אלה דברים שיש אנשים שלומדים על הבשר שלהם אחרי שהתחילו תהליך וכבר שפכו עשרות אלפי שקלים. אז אני מנסה להעלות את כל השאלות הקשות מראש כדי שתחשוב על הדברים האלה מהתחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק בגלל זה אמרתי שצריך מודל כלשהו לפיצוי המתכנתים.

בסטארט אפ מצליח עם מודל עסקי טוב מניות של החברה יכולות להיות שוות הרבה כסף בעוד כמה שנים.

אבל בשביל זה צריך מודל עסקי טוב. או כמו שאמר יאיר לפיד "איפה הכסף?"

מרוויחים פי 3 ויותר הכוונה נטו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אכנס איתך לענייני המנוע עצמו כי רק אתה יודע איך תכננת את המשחק.

אם אתה מתכנן על מנוע חינמי שים לב שהרשיון שלו הוא חופשי לחלוטין, רצוי מאוד גם קוד פתוח.

אני מניח שאתה תרצה לראות הכנסות כאלה ואחרות בעתיד מהמשחק הזה, חלק מהרשיונות הם חינם כל עוד אתה משתמש ביתי או שימוש אישי. זה לא המקרה שלך.

שידרוג מנוע גרפי, אפילו הוא קוד פתוח זה עבודה קשה עם מתכנתים מנוסים וידע טוב ב windows internals ורצוי גם . זאת נישה לא גדולה ואין הרבה אנשים שמתמחים בתחום. מן הסתם המשכורת / פיצוי שאנשים כאלה דורשים גבוה יותר

אין ספק שאתה שואל שאלות נכונות, שתאמת אני גם די מתקשה למצוא בהם תשובות.

אני צריך מנוע גרפי דו מימדי פשוט, או מתוחכם כמו למשל של rayman

(

)

אבל זה הכיוון, אשמח אם תוכל לאזור לי למצוא פיתרונות.

הדרך שלך למצוא מתכנתים טובים זה בדיוק המודל, מודל פיצוי כלשהו למתכנתים (יש הרבה שהולכים בכיוון של מניות עבור תקופת עבודה כמו בהתחלה למשל). זה גם גורם למתכנתים להשקיע כי יכול להיות שיבוא יום והמניות האלו יהיו שוות הרבה כסף.

אתה צריך גם לחשוב על מודל עסקי כלשהו, איך תראה הכנסות מהמשחק הזה? פרסומות? UserID והמשתמע מהבחירה הזו (תשלום עבור משתמש יגרור השקעה גדולה יותר בשרת חזק ודגש על אבטחת המידע).

אולי מודל משולב של משכורת + מניות יצלח, כי בסה"כ עבור 4-5k יבואו המתכנתים שאתה לא רוצה ולא צריך.

אמת בדבריך שוב, זה התיכנון ללכת בסיגנון מארק עם הפייסבוק, להציע משכורת קטנה יחסית בתחום, ולהציע מניות, מה גם כמו שאמרת שזה מדרבן.

למרות שאני מחפש צוות שיהיה חיי ולא יהיה של כסף, אני מעדיף מישו פחות מוכשר שיהיה בפנים כולו בתוך הרעיון מאשר אחד שאכפת לו רק מכסף.

כדאי אולי לחשוב בכיוון של מנוע גרפי בc++ והמשחק בג'אווה או c#, יש יותר מתכנתים בשפות האלה והם יותר גמישים גם במשכורות. בתחום ה c++ יש יותר משרות מאשר עובדים ואתה לא תוכל להתחרות בחברות קטנות ורווחיות, בטח שלא בינוניות וגדולות.

אלה דברים שיש אנשים שלומדים על הבשר שלהם אחרי שהתחילו תהליך וכבר שפכו עשרות אלפי שקלים. אז אני מנסה להעלות את כל השאלות הקשות מראש כדי שתחשוב על הדברים האלה מהתחלה.

אני חושב בכל כיוון כרגע, גם C# זה או JAVA זה מצויון, ההפך אם זה JAVA אני בכלל אוכל לעזור גם.

הבעיה היא שבאותם שפות (בעיקר JAVA) אין תמיכה טובה, לכן רציתי ללכת מלחתחילה ללכת על C++.

אבל C# באמת יכול להיות פיתרון טוב, אבל שוב כרגע, אין לי איך או איפה למצוא מתכנתים שלוודווקא יש להם היסטוריה מפוארת, אלה מתכנתים שיש להם ידע ורצון.

בנוסף אני מכין מצגת בימים הקרובים אני אפרסם שכוללת את כל מה שאני מחפש וצריך

+ גם מסבירה מהתחלה ועד הסוף על הפרוייקט ועל המשחק :)

אני שמח שאתה מציג את כל הנקודות הקשות האלה

אין ספק שאתה לגמרה מבין.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

* פיתוח מנוע גרפי זה לא עבודה לאדם אחד, מוכשר ככל שיהיה.

אם מדובר במשחק פלטפורמה דו מימדי (כמו Rayman שפותח הת'רד ציין) אז זה בהחלט אפשרי לאדם אחד או שניים. ראה לדוגמה הרבה משחקי אינדי כגון Aquaria, World of Goo, Meat Boy...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם זה דו מימדי המינימום זה שני אנשים, בטח אם הוא בונה על מס' חודשים בודדים להשקת גרסת אלפא

גם רצוי ידע טוב בתכנות מול D3D או בגירסה יותר ישנה, וגם זה לא ידע שיש לכל מתכנת, זאת נישה קטנה ורווחית למתכנתים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מדובר במשחק פלטפורמה דו מימדי (כמו Rayman שפותח הת'רד ציין) אז זה בהחלט אפשרי לאדם אחד או שניים. ראה לדוגמה הרבה משחקי אינדי כגון Aquaria, World of Goo, Meat Boy...

אני מאמין שאדם אחד יכול לעשות את זה

אבל ליאור צודק עדיף 2

ובדיוק המשחקים שציינת, משחקי האינדי האלה, גם BRAID שהוא משחק גאוני גם גרפיקה מהממת

ששני אנשים עשו!!!

לכן אני מאמין בפרוייקט ומאמין במימום ה"קטן" שלו, כי משחקים אחרים כמו שצוינו להלן השקיעו בהם הרבה פחות.

עכשיו בחזרה לשאלה, איך אני מחפש את האנשים האלה שיוכלו לעבוד איתי :)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל בין מנוע גרפי לבין גרפיקה. בחברה מספיק גדולה זה יכול להיות אפילו בשתי מחלקות שונות (!!).

איך אתה מחפש? ברמת העיקרון הכי טוב למצוא מתכנתים דרך חברות השמה, אבל הם לוקחים די הרבה כסף וזה כסף שעדיף לך להשקיע במתכנתים.

האופציה השנייה זה דרך פורומים וחיפושים פעילים (לחפש אתרים ופורומים שמתכנתים מסתובבים בהם).

אבל השלב הראשון זה להיסגר על מודלים עסקיים, גם מול הלקוחות (חברה מצליחה היא חברה שיש לה מנועי צמיחה, דרכים לגרום ללקוחות להוציא כסף עליה), וגם מול המתכנתים (בסיס כלשהו שאתה מציע למתכנתים כמובן שיש מקום למשא ומתן מול המתכנתים אבל אתה צריך משהו להתחיל ממנו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהצלחה! לפעמים שווה לנסות משהו גדול ולהכשל!

עם קצת מזל, יש סיכוי תמצא כמה חברה כאלה, שיודעים מה הם עושים ומוכנים לעבוד בשביל הכיף והחלום, ולא דווקא בשביל הכסף בהתחלה.

על משהו כזה שאפתני, בטוח תרוויחו משהו גם אם זה לא כסף.

אם הייתי רוצה, יכולת להוריד אותך לרמת המציאות, אבל זו תהיה טעות - מי שלא מנסה לא מצליח וגם לא לומד מכשלונות. רק אל תמשכן את הבית או משהו.

אין הרבה בארץ אבל בחו"ל יש קהיליות מפותחת של מפתחי משחקים עצמאיים. היום עם האינטרנט אולי תוכל למצוא את האנשים שיעבדו איתך מרחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע הוא שאתה לא מביא איתך יותר מדי, לאנשים טובים אין באמת סיבה טובה להצטרך לפרויקט שלך.

מה שאני כן מציע לך, חפש בוגרים טריים של מדעי המחשב, כאלה שמתקשים למצוא עבודה. קחו את העניין כפרויקט למידה. תכירו ספריות, תלמדו טכנולוגיות.

עם האנשים הנכונים אתה עשוי להצליח. הם בטוח יקבלו ניסיון ששווה זהב בפני מעסיקים עתידיים.

אם הייתי נושר מהלימודים או לומד באיזו מכללת שקר כלשהי, הייתי בטוח מצטרף לפרוייקט קוד פתוח כלשהו ובוודאי משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...