iakovl פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 חברים... הביזיון של סמסונג ישראל עולה רמה, מבקש טובהיש לי בעיה עם הנוט 2 שלי... וסמסונג ישראל (שהם לא סמסונג) דחפו לי תגובה שפשוט העלתה לי את הסעיף.מה שכתבתי להם בעמוד בפייסבוק האם אתם נותנים שרות למכשירים שנקנו מסמסונג במדינות אחרות (במקרה שלי גרמניה)התגובההיי, מכשירים שנרכשים לא דרך היבואן הרשמי בישראל, הינם מכשירים שהותאמו לשוק אחר וייתכנו שינויים בחומרה שלהם. האחריות בעבור מכשירים אלו ניתנת במדינה בה נרכשו מאחר ולסמסונג ישראל אין דרך ללמוד אודות החומרה שלהם.זה כבר מעליב את האינטליגנציה הבסיסית שלי... "חומרה מיוחדת"יותר גרוע, אם לסמסונג אין דרך ללמוד אודות ה"חומרה המיוחדת" שלהם, אז למי יש?בקיצור... רעש!!!אני סומך עליכם... תגובות נורמליות, לא צעקות... הם נטו מנסים להעליב את ההיגיון הפשוטhttps://www.facebook.com/Samsung.Israel/posts/10152224567374057 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yossi_s1 פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 לא מבין מה אתה רוצה, קודם כל ברור שהם לא מעוניינים לתת לשירות למכשירים שנקנו בחו"ל ופשוט נתנו לך תירוץ שיהיה פוליטיקלי קורקט במקום תגובה בסגנון של לך תחפש תחברים שלך, זכותם לא לטפל במכשירים האלו.דבר שני מה שהם אומרים לגמרי נכון, בשווקים שונים יש מכשירים בעלי חומרה שונה, אפילו לדגמים שכיביכול זהים.למשל הגיע אלי אס3 לא מזמן מארה"ב שמותאם לוירוזון, החומרה שלו שונה בצורה משמעותית משל האס3 העולמי, הציפ רדיו שונה, המבנה הפנימי של המכשיר שונה, וגם התוכנה שונה. לא היה פשוט אפילו להגדיר APN ישראלי, ואין רום קסם שפותר את זה, לפחות בזמנו לא היה.הם לא מעוניינים להכשיר טכנאים על מכשיר נוסף כי זה עולה להם כסף.אז תסלח להם שהם לא מעוניינים לתת שירות שהם לא מחוייבים אליו ושיפגע להם ברווח שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 29 שמע... מה שעצבן אותי הוא העובדה שהם מנסים להגיד שיש מכשיר מיוחד לישראל, בתור מי שמתעסק בנושא הסלולרי די ויותר זמן, אני יודע טוב מאוד שיש מכשירים יעודיים לשוק של ארה"ב ורק לשוק הזה בגדול (לא בדיוק נכון, אבל למען הדיון)לי יש N7100 בין לאומי, פניתי לסמסונג גרמניה כמו בן אדם נורמלי בשביל לממש אחריותהם פשוט הפנו אותי כמו חברה מאורגנת ונורמלית ל"סניף המקומי" רק שהסניף המקומי הוא לא סמסונג אלא סקיילקס היבואנים, ופה הבעיה... הם מפנים אותי חזרה לגרמניה... שם לב לבעיה?אין לי בעיה שיגדו לי שהם לא מספקים שרות, אז לפחות אני אפנה מחדש לגרמניה או לעולמיאבל להגיד שאין שרות כי המכשיר "שונה"... פה זה כבר מעצבן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 יש פוליטקלי קורקט ויש לשקר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yossi_s1 פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 מבין אותך ויש הגיון, ישראל מדינה בעיתית בכל העניין של נציגות של חברות, זה פשוט לא קיים פה וחבל, אבל מה אפשר לעשות? צריך לקחת את זה בחשבון כנראה שקונים מכשיר.חבל שזה ככה, אבל אם בגרמניה יסכימו לקבל את המכשיר שלך זה נראה לא כזה רע, די בקלות אפשר לשלוח בדואר, לא עולה הרבה.אבל גם קשה קצת לבוא בטענות לסקיליקס. לתת שירות עולה כסף, אם הם היו מקבלים החזר כספי על השירות שהם נותנים מסאמסונג אז היה על מה להתלונן, אבל אני לא חושב שזה המצב, ובמצב כזה איך אתה מצפה שהיבואן ירוויח?כל השוק מלא בקומבינטורים שמוכרים מכשירים בזול מאוד בזכות כל מיני טריקים ואחרי זה גם לא נותנים שירות, אם סקיליקס יתנו שירות לכל המכשירים אז למה שמישהוא יקנה מהם מכשיר? אפשר לקנות אצל אלו שמוכרים בזול וללכת לסקיליקס שיש בעייה... איפה הרווח שלהם פה?ולשקר בארצנו זה זה א' ב' של עסקים לצערנו, אני מסכים שיש להחרים את כל השקרנים והרמאים ואני באמת נוהג לעשות ככה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 29 מה שאני רוצה מהם זה מילה פשוטה, מסרבים לתת שרות... לא יותר ולא פחות מזהעם זה אני פשוט פונה לסמסונג גרמניה/עולמית ומבקש RMA, זה לא הפעם הראשונה שאני עושה RMA לחול... אבל כשסמסונג גרמניה רוצה שאני אבדוק את האפשרות לטפל בזה מקומיתאני כמו לקוח נורמלי עושה את זה, רק שמקרה שלנו יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה פשוט כי זה לא אותו בן אדם, למרות שהשם שלהם מטעה אותך לחשוב שכן (לא שלא ידעתי את זה מראש)ואם אתה חושב שסקיילקס לא יכולים לפנות לסמסונג העולמית בשביל החזר, עזוב.. בשביל לספק דרכם אפילו את הRMA ולא שאני אשלח בעצמי (אין לי בעיה לשלם) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
d30DK פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 אולי הם התכוונו שיש כמה דגמים שכל אחד מהם נפוץ באזור אחר, למשל אירופה...אבל כתבת להם שמדובר באותו דגם כמו שנמכר בארץ? N7100 אם אני לא טועהאם כן ועדיין ממשיכים עם התירוץ, זה פשוט פתטי.אז מה אם הם לא 'מרוויחים' מהעסקה שקנית מגרמניה, עדיין צריך לספק שירות.ניסית לפנות לסמסונג העולמית בנושא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2013 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 29 סמסונג גרמניה הפנו ל"סמסונג ישראל"סמסונג העולמית עדיין לא ענו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FARKASH7 פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 יבואן אחד=חרא שירות.עד שזה לא השתנה אין מה לעשות.מקווה שתזכה לטיפול ולא לזלזול. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 אין סמסונג ישראל. מדובר ביבואן רשמי עצמאי שלא קשור לסמסונג העולמית. יש רק דף פייסבוק, שכנראה אפילו לא מנוהל ע"י סמסונג.הם משקרים במקום פשוט לסרב. אך אני מבין את חוסר התמיכה. כנראה אין שיפוי של סמסונג העולמית על השירות בנושא.אגב, ASUS פשוט נפלאים בקטע הזה... או שהתרגלתי לכל כך גרוע, שכל התנהגות נאותה מקבלת שבחים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CRT פורסם 2013 באפריל 29 Share פורסם 2013 באפריל 29 רגע, לא סאני היבואן של סמסונג? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
romansah9 פורסם 2013 באפריל 30 Share פורסם 2013 באפריל 30 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2013 באפריל 30 Share פורסם 2013 באפריל 30 הערת אגב שיכול להיות שקצת תרגיזאתה בחרת לקנות מכשיר מחו"ל - אני מאמין שלקחת בחשבון שתקל באי אלו בעיות בעת מימוש של אחריות\שירותאני לא מבין מה אתה מליןמבחינתי כלל האצבע הוא כזה - כל מה שאני לא יכול לתקן לבד אני קונה מהארץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 באפריל 30 Share פורסם 2013 באפריל 30 אותו דבר עשו לי עם מוצר של פטריוט. מייל אחד לפטריוט העולמית וכעבור יומיים קיבלתי טלפון מהיבואנית שהמוצר יטופל אצלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kdani פורסם 2013 באפריל 30 Share פורסם 2013 באפריל 30 אני לא מבין כ"כ מה הבעיה.תבקש מסאמסונג גרמניה את הפרטים של הנציג הישראלי. פנה לנציג הישראלי.קבל תשובה שלילית, לא מעניין מה הסיבה .תודיע לחברה בגרמניה שהנציג הישראלי מסרב לטפל במכשירסביר להניח שהם יתנו לך מענה.אם לא - הבעיה שלך היא מול מי שקנית ממנו את המכשיר, ולא הנציג הישראלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.