חברים... הביזיון של סמסונג ישראל עולה רמה, מבקש טובה - עמוד 3 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברים... הביזיון של סמסונג ישראל עולה רמה, מבקש טובה


iakovl

Recommended Posts

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

חברת מכריחה את היבואנים הרשמיים לטפל במכשירים שלהם, וזה לא משנה איפה הם נמכרו , כי זה חלק מההסכם המטורף שאפל הכריחה את סלקום , אורנג ופלאפון לחתום עליו , בידיעה שלא תהיה להם ברירה...

אבל מה לעשות שסמסונג היא לא ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בגלל סמנטיקה - שהם בחרו לקרוא לאתר ולא סקיילקס אתה מצפה לקבל אחריות?

אפשר לקרוא לזה היתממות, אבל לא נכון לקרוא לזה סמנטיקה. כשיבואן מחליט לקרוא לעצמו בשם היצרן, ודוחף בכל מקום את הלוגו של היצרן, אז אחד מהשניים - או שהוא באמת נציג רשמי של היצרן ומחויב לכל מה שהיצרן מחויב אליו או שהוא רמאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע אם אתם מיתממים או שאני סתם לא מצליח לסביר את עצמי.

השם הוא לא חזות הכל ולא קובע אם גוף X הוא חלק מY או לא.

הדומיין therealsamsungmobileisrael.co.il פנוי, סמסונג יכולה לעשות שמיניות באויר אם אני אפתח שם אתר ואמכור מכשירים שלהם,

ועדיין זה לא יחייב אותי לתת שירות למכשירים שנרכשו בחו"ל - בטח כשזה ללא תמורה...

עכשיו הסתכלתי באתרים של סמסונג בעולם - האחריות של הטלפונים היא בכלל לא בינלאומית...

למשל פה:

http://www.samsung.com/hk_en/support/warranty/warrantyInformation.do

4.All warranty will only be valid if the product was purchased in Hong Kong SAR or Macau SAR (Valid regional Product Warranty Card is attached in the product package).

סמסונג UK למשל נותנת שירות רק למכשירים באירופה ולא ממקומות אחרים (מניח שסמסונג גרמניה זהה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השם הוא לא חזות הכל ולא קובע אם גוף X הוא חלק מY או לא.

הדומיין therealsamsungmobileisrael.co.il פנוי, יכולה לעשות שמיניות באויר אם אני אפתח שם אתר ואמכור מכשירים שלהם,

ועדיין זה לא יחייב אותי לתת שירות למכשירים שנרכשו בחו"ל - בטח כשזה ללא תמורה...

השם הוא דווקא כן חזות הכל. שם חברה הוא מותג רשום ומוגן. אם אני אפתח חברה / חנות בשם , אפילו אם מה שאני מוכר הוא נקניקיות, תוכל לתבוע אותי וכנראה תזכה. כנ"ל לגבי האתר. וגם בדוגמה המופרכת שלך - זה יהיה גבולי.

לא רוצה לתת שרות מסוים ללא תמורה? אל תתחזה להיות מי שאתה לא. כל-כך פשוט.

אגב, אתה צודק בהחלט בהערה הקודמת שלך - העולמית אשמה לא פחות מסקיילקס (ואולי יותר) בכך שהיא מתירה את ההתנהגות הזו.

סמוך עליי שאם הייתי פותח חברה שנקראת "אינטל קריית שמונה" (כי "אינטל ישראל" כבר תפוס), ומחליט למכור מוצרי בלי שום שירות ובלי שום גב, העולמית לא הייתה מצ'פרת אותי בסטטוס "היבואן הרשמי של קריית שמונה ואזור הצפון", אלא הייתה דואגת להכניס לי קונוס רציני. :)

זה לא בדיוק המקרה המדובר, אז אדייק. אפילו אם החברה שלי הייתה נקראת "ז'וז'ו אינסטלציה ובניו", אבל בכניסה לבניין ובאתר שלנו הייתה מוצגת כ"אינטל קריית שמונה", הייתי בתסבוכת משפטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, נסכים שלא להסכים בנושא.

אגב, לסמסונג אין שום אינטרס שלא תפתח אתר בשם כזה ותמכור מוצרים שלה. לכן סביר שהם לא יעשו כלום. בכל מקרה הדיון העקרוני הוא נחמד אבל בסופו של יום מדובר במכשיר ללא אחריות בינלאומית ואפילו סמסונג עצמה בוחרת למי לתת שירות. אז נניח שסקיילקס היא סמסונג , היא בחרה כמו הונג קונג לתת אחריות רק למכשירים שנקנו בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אדגיש שוב:

אם הוא היה מגיע עם המכשיר הנ"ל לסמסונג הונג קונג - הוא לא היה מקבל שירות

כנ"ל לגבי מכשיר שנקנה בישראל ("ביבואן הרשמי" או לא) או נקנה בהונג קונג - הוא לא היה מקבל שירות בסמסונג באירופה.

אז למה אתם באים בטענות לסקיילקס? תבואו בטענות לסמסונג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב ששינו את תנאי האחריות. כשאני קניתי את הS3 שלי בדקתי והייתה עליו אחריות בינלאומית.

ניסיתי עוד כמה אתרים שלהם (אוסטרליה וקנדה כי האתר באנגלית)

אין אחריות בינלאומית באף אחד - למעשה הם נותנים אחריות בינלאומית רק על מחשבים.

אגב, לסמסונג (גוף שלא ממש קיים) יש אתר משל עצמם

http://www.samsung.com/il/aboutsamsung/index.html

והאתר של סקיילקס זה אתר אחר לגמרי

http://www.samsungmobile.co.il/about_samsung/

אגב 2,

לפני כמה שנים היה לי משהו דומה

גלקסי S (הראשון) שנקנה באנגליה התפגר

שוחחתי עם אנגליה שאמרו לי שהמקום היחיד בו אני יכול לקבל שירות הוא באנגליה (כנראה שינו מאז את התקנון ועכשיו זה כל אירופה)

התחלתי תהליך RMA מולם ושלחתי אליהם את המכשיר (בחבילה רשומה)

הם טענו שהחבילה מעולם לא הגיעה אליהם ושהם לא מזהים את החתימה שקיבלה את החבילה.

במקביל דואר אמרו שהחבילה נמסרה (והראו לי חתימה שבעצם היתה סוג של קשקוש בלתי ניתן לזיהוי) ולכן הביטוח לא עוזר.

לא קיבלתי שום פתרון מאף אחד מהצדדים אז קניתי מכשיר אחר :(

(בעיקר כי לא היה לי כח להמשיך להתעסק עם זה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם בדעה שאם היבואן בארץ מציג עצמו כסמסונג, אז הוא צריך לספק את כל השירותים הנלווים לרבות אחריות בינלאומית למכשירים שנרכשו מחו"ל.

אני רוצה לראות מישהו פותח חנות/אתר מציג את עצמו כ- , מוכר מכשירי ולא חוטף תביעה מיידית מאפל (להזכירכם לא מזמן התערבה ביבוא המקביל של רמי לוי, בגלל שהוא מוכר בזול יותר מאשר היבואנים שבהסכם עם איתם).

מה שכן, התלונות צריכות להיות מופנות לסמסונג העולמית, או שהיא כופה על היבואן הישראלי לכבד אחריות לכל מכשיר מחו"ל בעל אחריות בינלאומית או שהיא דורשת מסאני להפסיק את ההטעיה.

אגב,

ציפור קטנה לחשה לי שתיירים ואנשי עסקים מחו"ל, כן מקבלים שירות כזה. למי שיש דרכון זר, וקנה מכשיר מחו"ל יכול לעשות ניסוי ולבדוק את העניין (אפילו בשביל להיות 100%, לא לדבר איתם בעברית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...