Ido.G פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אתם מתעלמים מהעובדה הוא התלונן לגוף שקורא לעצמו "סמסונג ישראל".אני מסכים שזכותו של יבואן רשמי לא לטפל במכשירים שהוא לא יבא. אבל הם מציגים את עצמם כ"סמסונג ישראל"!!!מעבר לכך, זכותו לתשובה הוגנת: "אנחנו לא יבאנו את המכשיר ולכן אנחנו מסרבים לטפל בו". התשובה שלהם היא שקרית - כאמור, הדגם הוא דגם בינ"ל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 לא, הם קוראים לעצמם "יבואן רשמי"http://www.samsungmobile.co.il/?catid=%7B38C8EEC2-2224-4F74-9A03-EE097416F9B0%7D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אוקיי, נכון.אבל בכל זאת, יש איזשהי "רמיזה" לכך בשם האתר שלהם (samsung mobile) ובכך שהם תוקעים בענק את הלוגו של סמסונג (ולא שלהם, נגיד).כשאתה נכנס לאתר אתה רואה רק "סמסונג", אין שום זכר לשם היבואנית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kdani פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אתם מפספסים את הנקודה העיקרית. הוא קנה את המכשיר מחברה בחו"ל, כל התכתובת צריכה להיות מולם.אם הם הבטיחו אחריות בין לאומית הם צריכים לוודא שהיא ממומשת. אין שום עיסקה או חוזה בינו לבין "היבואן הרשמי" "היבואן המקביל" או כל גוף אחר פה בארץ.אני מאוד בעד לקנות בחו"ל כי יבואנים בארץ מפקיעים מחירים, אבל אם יש בעיה, אי אפשר לבא אליהם בטענות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 ועדיין, אם היית קונה טלוויזית טושיבה בחו"ל והיא היתה מתקלקלת - היית הולך לניופאן?כנראה שלא.אז בגלל סמנטיקה - שהם בחרו לקרוא לאתר Samsung ולא סקיילקס אתה מצפה לקבל אחריות? ועכשיו אם נפסיק לרגע עם ההיתממות, יש פה מישהו בת'רד שלא יודע שעל מכשיר סלולרי שנקנה בחו"ל אין אחריות בארץ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אם האחריות היא בינלאומית, כן. למה אני יכול לקבל שירות מדל על מכשיר עם אחריות בילאומית ולא מסאני? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אני לא מצפה שהוא יקבל אחריות, אבל אני מצפה שיתנהגו בצורה הגונה. זה לא קורה.הם מצפים להרוויח ממיתוג מאוד "רשמי" - אבל בסופו של דבר מתנהגים כמו אחרון היבואנים העלובים שיש פה. זה לא הגון למתג את עצמך כ"סמסונג ישראל" ורק להרוויח מהמיתוג הזה, בלי לשאת באחריות.לצפות שתהיה אחריות בארץ מגוף "רשמי" זו לא היתממות. אם אתה סתם יבואן, תקרא לעצמך יבואן וזהו. אם אתה רוצה להרוויח מכל ההטבות ששמה של החברה הגדולה נותנות - אתה גם צריך לשאת באחריות מסויימת, בהתאם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kdani פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 הכל תלוי בחוזים בין היצרן לבין היבואן. אם יש בינהם חוזה על מתן שירותים למכשירים world wide אז יש למי להתלונן. אם אין בינהם הסכם כזה, אז הוא לא חייב. איך הוא מתרץ את זה - זה כבר עניינו. אני חושב שהכותרת פה קצת מחמירה עם היבואן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אם האחריות היא בינלאומית, כן. למה אני יכול לקבל שירות מדל על מכשיר עם אחריות בילאומית ולא מסאני?דל ישראל היא לא יבואן. היא חלק מדל העולמית.וגם אם היא לא היתה, אם סוכם בין היבואן לחברה על מתן שירות אז יהיה שירות, אחרת לא יהיה שירות. סמסונג יכולה לשפות את סקיילקס על שירות בארץ או לחילופין להתנות את הסטטוס "יבואן רשמי" במתן שירות. בפועל היא בחרה שלא לעשות את זה. תאשים אותה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אז בגלל סמנטיקה - שהם בחרו לקרוא לאתר Samsung ולא סקיילקס אתה מצפה לקבל אחריות? ועכשיו אם נפסיק לרגע עם ההיתממות, יש פה מישהו בת'רד שלא יודע שעל מכשיר סלולרי שנקנה בחו"ל אין אחריות בארץ?זה לא סמנטיקה. סמסונג העולמית נותנת אחריות בינלאומית. אם הם משתמשים בשם סמסונג, כבדו את האחריות. אם לא, שנו את השם באתר לסאני/סקיילקס.זה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - להנות מהמוניטין של סמסונג ללא שום מחויבות לסטנדרטים שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אני לא מצפה שהוא יקבל אחריות, אבל אני מצפה שיתנהגו בצורה הגונה. זה לא קורה.הם מצפים להרוויח ממיתוג מאוד "רשמי" - אבל בסופו של דבר מתנהגים כמו אחרון היבואנים העלובים שיש פה. זה לא הגון למתג את עצמך כ"סמסונג ישראל" ורק להרוויח מהמיתוג הזה, בלי לשאת באחריות.לצפות שתהיה אחריות בארץ מגוף "רשמי" זו לא היתממות. אם אתה סתם יבואן, תקרא לעצמך יבואן וזהו. אם אתה רוצה להרוויח מכל ההטבות ששמה של החברה הגדולה נותנות - אתה גם צריך לשאת באחריות מסויימת, בהתאם.אתה מבין את האבסורד?סקיילקס לוקחים פרמיה נוספת על השירות.אם הם היו נותנים שירות לכל מכשיר, היית קונה מכשיר בכל חנות קקיונית בארץ במחיר נמוך יותר (יבוא אפור) ומקבל שירות כאילו קנית מסקיילקס.מאוד הייתי רוצה שזה יהיה המצב, אבל לפעמים צריך להיות ריאלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 זה לא סמנטיקה. סמסונג העולמית נותנת אחריות בינלאומית. אם הם משתמשים בשם סמסונג, כבדו את האחריות. אם לא, שנו את השם באתר לסאני/סקיילקס.זה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - להנות מהמוניטין של סמסונג ללא שום מחויבות לסטנדרטים שלהם.הם גם כותבים בכל מקום כולל בדף הראשי מה זה סקיילקס ולמה לקנות מהם. מחר אני אפתח חנות בשם "היבואן האמיתי של סמסונג בישראל" - אז אני אצטרך לתת שירות למכשירים מחו"ל ללא תמורה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 זהו, שהם לא עושים את זה. שם הדף הוא בפירוש כ: "סמסונג ישראל" עם הלוגו, וללא שום תוספת. הם מציגים את עצמם כסמסונג ב 100%.בקיצור, הטעייה צרכנית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 הם גם כותבים בכל מקום כולל בדף הראשי מה זה סקיילקס ולמה לקנות מהם. מחר אני אפתח חנות בשם "היבואן האמיתי של סמסונג בישראל" - אז אני אצטרך לתת שירות למכשירים מחו"ל ללא תמורה?זו בדיוק הנקודה! שם אמור לחייב אותך במשהו. אם אני אפתח חנות בשם כזה סמסונג העולמית תפתח אותי. שלא לדבר על זה שהם מלכלכים על היבואנים האפורים ובפועל הם מתנהגים בדיוק כמוהם (+הטעיה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 במאי 1 Share פורסם 2013 במאי 1 אתה מבין את האבסורד?סקיילקס לוקחים פרמיה נוספת על השירות.אם הם היו נותנים שירות לכל מכשיר, היית קונה מכשיר בכל חנות קקיונית בארץ במחיר נמוך יותר (יבוא אפור) ומקבל שירות כאילו קנית מסקיילקס.מאוד הייתי רוצה שזה יהיה המצב, אבל לפעמים צריך להיות ריאלי.אני מבין את זה לחלוטין. הסברתי שזה מפריע לי בגלל שהם מציגים עצמם כ"סמסונג".מחר אני אפתח חנות בשם "היבואן האמיתי של סמסונג בישראל" - אז אני אצטרך לתת שירות למכשירים מחו"ל ללא תמורה?כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.