ת'רד הלכות משעשעות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ת'רד הלכות משעשעות


MiniMizer

Recommended Posts

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4366568,00.html

עוד נכתב שבגלל האיסור על בן להכות את אביו, שמוגדר בהלכה כמקרה שבו הבן "מוציא מאביו דם", אסר הרב שמואל וואזנר על בן לקבל תרומת דם מאביו, מחשש שיעבור על האיסור.
כמו כן הרבנים אוסרים על גבר ואישה לקחת דם זה מזו. אמנם בזמן של פיקוח נפש הדבר מותר, אך אפילו התנאי הוא שזה ייעשה בידי אדם נשוי ולא בידי

רווק.

557886_10151649968242176_1475092830_n.jpg

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4367438,00.html

mp-common-sense-edited.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הקטע עם שקית הפלסטיק הוא אחד הדפוקים שהיו אי פעם.

כלומר, יש הלכות שברור לאדם נאור ומשכיל שהן טיפשיות, אבל לפחות יש בהן איזשהי עקביות\הגיון פנימי כלשהו. פה פשוט מתעלמים לחלוטין מזה שהוא פאקינג בגובה מאות רגל ונמצא בתוך גוף מתכת אטום לחלוטין. השקית - היא זו שמשנה. :bash:

השם חרדים לא ניתן סתם, לאנשים האלו יש בעיה פסיכולוגית רצינית מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הנכנס לכפר של שעשועים רח"ל ורואה את הזומבי ואת רוח הרפאים ואת השלד יברך "המחזיר נשמות לפגרים מתים", ואם הוא כהן יקיף חנויות אלה סביב. טוב לאסור על הגברים ליכנס לחנויות אלה כלל, שמא יתורו עיניהם אחר תחפושות הנשים, שהצד השווה שבהן שנראות כפרוצות רח"ל, ובין אם תתחפש לאחות, רקדנית או עכבר השדה, תלבש היא מיני שאפילו טפח אינו מכסה, גרבונים מרושתים ומחשוף שחמתו מרובה מצילתו."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקח לי בדיוק חצי דקה לבדוק בהלכות הרב אלישיב (ולא נמצא) וכן ברשת

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1243369,00.html

"זה מעשה ליצנות", כך הגיב פוסק הדור הרב יוסף שלום אלישיב כששמע על פסק ההלכה על פיו כוהנים יטוסו לחו"ל כשהם עטופים בשקיות ניילון כדי למנוע מהם להיטמא כשהמטוס עובר מעל בית הקברות בחולון".

זאת אומרת נושא שהיה ב2001.. נפתח עכשיו מחדש בכל הרשת . בקיצר יצאתם מטומטמים ..ועוד יותר אלה שדעתם מימלא מטונפת על ציבור שלם וכל קשר למעשה כזה או אחר של איזה חרדי.. מכלילים. מהו ההבדל בין אנטישמיים ששנאתם כהכללה לכל היהודים וכל טיפת מידע שיקרי בולעים .. לחלקכם. אין הבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד מה שתגיד, רוני, העובדה היא שאותו חרדי שצולם במטוס, אכן טס כשהוא ארוז בשקית ניילון. הטעמים להלכה הזו והפוסק הסצפיפי שלו בחר אותו חרדי להקשיב מעניינים לי את הביצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך ידעתי שתגיב מתחתיי. מדוע אתה צריך להגן עד נפש במקום שלא צריך. אין פוסק הלכה לזה. וגם אם היה...עדיין צריך לשמוע וללמוד על נושא הטומאה. מעניין לי את הביצה (כדברייך) ..על איזו בחורה שרצה ערומה בחוף... מה היא קשורה לשאר החילוניות. אותו דבר מעניין לי את הביצה .. על איזה חרדי ששם עליו ניילון. בשטח 99.99999999999999999999 מהכהנים לא נוהגים כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזה אני דווקא מוכן להאמין, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שנמצא לפחות חרדי אחד שמצא לנכון, בשם אמונתו, לטוס כשהוא ארוז בשקית ניילון.

יש משוגעים בכל עדה ובכל ציבור, רוני. ההבדל הוא שחילוני שעושה מעשים שאינם מתיישבים עם ההגיון לא עושה אותם בשם ה"חילוניות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משוגעים בכל עדה ובכל ציבור

בדיוק. רק שיש ציבור אחד שמכלילים אותו הכי הרבה כאן בארץ=חרדים. ויש אומה אחת בעולם שמכלילים אותה גם הכי הרבה =יהודים/ישראל.

מי אלו שמפרסמים את הדברים הללו? כל מיני אתאיסטים קיצוניים.. כנסו לפייס שלהם ותיווכחו ..גם להודעות שלא מפילות אנטישמים מהגרועים ביותר.

*כבשים* (כלשונם של אתאיסטים רבים) יש בכל עדה וחוג .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, אנטישמיות היא ייחוס תכונות שליליות ליהודים עקב היותם יהודים - תכונה מולדת. לא בחרתי להיות בן הלאום יהודי (לא שאני מתנגד לכך...), ו"תכונה" זו אינה מכתיבה את התנהלותי היומיומית מלבד הצורך שאני מרגיש לקדם דווקא את עמי ואת מדינתי. לעומתי, אדם חרדי בוחר להיות חרדי (לפחות בבגרותו), כפי שאתה בחרת להיות דתי למרות שלא גדלת במשפחה דתית. ביקורת על הדת היהודית או על המעשים שיהודים מסויימים עושים בשמה אינה שקולה ל"ביקורת" על בני הלאום היהודי, ולכן, פר הגדרה, אינה "אנטישמיות". אני בן הלאום היהודי, ואלו התוקפים מנהגי דת משונים (בין אם הם חזון נפרץ ובין אם מדובר בשגעון של בודדים) אינם פוגעים בי בשום צורה ואינם מייחסים לי תכונות שליליות כלשהן - במילים אחרות, הם נגד השקפת עולם מסויימת ולא נגד הלאום שלי. לקרוא לזה "אנטישמיות" משמעו להביע בורות תהומית בהבנתך את המושג הזה.

וחוץ מזה, אני מסכים שלא כל חרדי הוא הכתובת לכל ביקורת שהיא על הדת היהודית או ההשקפה החרדית. עם זאת, אני עדיין טוען שהחברה החרדית, המסוגרת בחלקה הגדול, היא כר פורה לתופעות מהסוג בו אנו דנים. בחברה שאינה דתית\חרדית כמעט ולא תראה מצב בו אדם או קבוצה של אנשים בוחרים לנהוג ברוב תחומי החיים לפי עצתו של אותו האדם - מה מותר ומה אסור לאכול, במה מותר ובמה אסור לצפות, מתי מותר ומתי אסור להדליק את האור וכולי. במקרים הנדירים בהם המצב הזה כן קורה מחוץ לחברה החרדית, קוראים לזה "כת".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

אין הלכה מחייבת על כך. החברות של מוצרי הנקיון.. חושבות שבזה הקניות למוצר עם חותמת כשר לפסח תהיה רבה יותר לבין אחת שאין.

......

ויק

לא כתבתי שזה אנטישמיות . בעיקר הובאו הדברים להראות איך שבכל קבוצה יש אטומים ללא הבחנה. לכן ציינתי אין הבדל בדרך השנאה בין אנטישמיים הבולעים ישר כל מידע לבין (במקרה שלנו) שונאי (כל הגדרה דומה מתקבלת) חרדים .

לא בחרת להיות בלאום היהודי אך בבגרות אתה יכול לעזוב (אפילו אם הלכתית לא) .

שמורי מצוות הולכים על פי חוקים..ולאותם חוקים יש פאן הלכתי מחייב. אין הדבר דומה לאדם שחי איך שבא לו..

ועדיין יש אנשים שהולכים להתייעץ בכל נושא ... עם פסיכולוג או רופא וכן האלה...

רב'' הוא אדם בקיא בהלכה. אדם שרוצה לשמור את ההלכה ויש לו שאלה..פונה לרב. זה אותו דבר כמו אדם שיש לו בעיה אפילו שאלה רפואית והולך למומחה ברפואה לשמוע לעצה.

אני לא רואה בכך שייכות לדברים הזוים שבני-אדם חרדים עושים ולא חרדים. כל עוד אין אחוז רב במקרה ההזוי.. אין מקום להכללה.

יש פעמיים שהזוי הנראה לקבוצה א' אך לקבוצה ב' לא .. ולקבוצה ג' ממש לא הזוי אחרי ששמעו מדוע נוהג כך.כמובן זה מתכוון על כל דבר "הזוי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא אני שמח מאוד שהוא כיסה את עצמו בניילון, הוא בחר להקריב את הנוחיות שלו על פני להכריח את חברת התעופה לשנות את מסלול הטיסה שלהם.

אמן וירבו עוד כמוהו שילמדו לא להכריח אחרים לסבול למען האמונה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...