עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

X7-007

שוב בבזק בינלאומי עם הוט איטיות ב TORRENT ופינגים גבוהים

Recommended Posts

האם מישהו עכשיו שם לב שיש עוד פעם תקלה בבזק בינלאומי ?

תורידו מ TL איזה טורנט המקסימום שתגיעו זה 4.0MB בסביבות ה 40-45MB, ופינגים גבוהים X2 לכל מקום, באמריקה ובאירופה

לדוגמא ב WOW

Burning Blade במקום 55-60MS עכשיו זה 120MS - 130

פינג ל www.download.com בדרך כלל זה 189-199, עכשיו זה בקפיצות של 250-380MS.

בדקתי עם חבר שלי וגם בדיוק אותו דבר, דיברתי איתם, אני מציע לכולם להתקשר במידית שיפתרו את התקלה הזאת מהר ולא אחרי 3 שבועות כמו פעם שעברה, אין לי כך לשלוח להם 100 Tracert ולשבת איתם בטלפון 300 דקות.

ושנית הפינגים וההורדה שוב תקינה ב GAMER עם חייגן, בדיוק כמו פעם שעברה.

טלפון שלהם 3014*

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כבר כמה ימים שיש נפילות במהירות

כרגע אני לא מצליח לעבור 1.5MB/s בהורדה מיוזנט.

נקווה שיפתר בקרוב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כשאתה בחיבור MPLS את מחובר לשרת של הספק שנמצא בהוט ולהוט יש שליטה מלאה על התעבורה אליו.

לא לנציגים שעונים לך, אבל לטכנאים שלהם.

אם אתה לא רוצה את הכאבי ראש האלה, תחליף תשתית.

מה שאני יודע, זה כשחבר שלי התקשר להוט על איטיות אמרו לו שאולי כדאי לו לנסות את הוטנט. נראה לי שהם נמדדים על זה ואני לא יתפלא אם עושים דברים כאלה באופן מכוון.

בכל מקרה, תתקשר 10 פעמים כל פעם 300 דקות. בחיבור MPLS לנציג של הספק אין אפשרות לעשות כלום, ככה שאתה סתם מתסכל את עצמך ולא ייצא לך מזה כלום. אני לא מדבר רק על בינלאומי, אלא על כל ספק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כשאתה בחיבור MPLS את מחובר לשרת של הספק שנמצא בהוט ולהוט יש שליטה מלאה על התעבורה אליו.

לא לנציגים שעונים לך, אבל לטכנאים שלהם.

אם אתה לא רוצה את הכאבי ראש האלה, תחליף תשתית.

מה שאני יודע, זה כשחבר שלי התקשר להוט על איטיות אמרו לו שאולי כדאי לו לנסות את הוטנט. נראה לי שהם נמדדים על זה ואני לא יתפלא אם עושים דברים כאלה באופן מכוון.

בכל מקרה, תתקשר 10 פעמים כל פעם 300 דקות. בחיבור MPLS לנציג של הספק אין אפשרות לעשות כלום, ככה שאתה סתם מתסכל את עצמך ולא ייצא לך מזה כלום. אני לא מדבר רק על בינלאומי, אלא על כל ספק.

ספק אחר זה לא ממש פיתרון כי כל הספקים האחרים דוחפים את ההגבלות שלהם בטורנטים, או שהפינגים שווים לתחת במילה אחת, 200MS או 150MS בהשוואה ל 55MS בבזק.

איפה לוטם אני רואה שהיום היא יושנת.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ממש לא אמרתי להחליף ספק.

אמרתי להחליף תשתית.

מה שאמרתי לגבי הספק זה שכשאתה בחיבור MPLS הנציג של הספק לא יוכל לעשות שום דבר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ממש לא אמרתי להחליף ספק.

אמרתי להחליף תשתית.

מה שאמרתי לגבי הספק זה שכשאתה בחיבור MPLS הנציג של הספק לא יוכל לעשות שום דבר.

בתשתית אני לא מקבל 100MB, למרות ש 3 MB אפלוד יהיה טוב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כמה אתה מקבל עם חייגן בהוט?

עם חייגן + מקבל את המקסימום שאפשר בחייגן 50MB בהורדה מ TL

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אז אתה צריך לשאול את עצמך, האם כדאי לי לקבל 50 מגה עם תעדוף טוב או 100 מגה עם תעדוף קולקטיבי?

דרך אגב, למה אתה צריך כשהיום אני קורא בהמון תגובות שאנשים מקבלים את אותם פינגים דרך הכבל התת ימי החדש?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אז אתה צריך לשאול את עצמך, האם כדאי לי לקבל 50 מגה עם תעדוף טוב או 100 מגה עם תעדוף קולקטיבי?

דרך אגב, למה אתה צריך כשהיום אני קורא בהמון תגובות שאנשים מקבלים את אותם פינגים דרך הכבל התת ימי החדש?

בשביל לעשות את אותם הבדיקות שאני יקבל אינידקציה אם יש תקלה עם MPLS או לא, כן אין מה לעשות, בשביל להבין אם יש תקלה אתה צריך לשלם יותר, אחרת יהיה לי כאב ראש אם צריך להבין שהתקלה נובעת מצורת החיבור או משהו אחר. ואז יאשימו את הוט, ואז יאשימו את הציוד, אני חוסך את כל זה כשאני אומר להם עם זה תקין ואז הם קופצים 300 שלבים בדפים שלהם הלאה.

דבר שני : הנציגים שדיברתי איתם אתמול אני יגיש עליהם תלונה איפה שאני רק יוכל, כי קודם כל הנציג שדיברתי איתו מהרגע שהתחילה התקלה 21:30 בערך או 21:45, אמר את כל הדברים הרגילים שתבדוק ככה תבדוק ככה, ואם המהירות תקינה בבדיקת מהירות אז מהצד שלנו זה תקין, והוט מספקת לך את האינטרנט ב MPLS וכו' וכו', את כל הבולשייט. אחרי כל מה שאמרתי לו שזה גם לחבר שלי וזה עבד תקין עד הרגע הזה, אמר שהוא יבדוק עם בכיר, שם על המתנה והלך לבדוק, אחרי 15-20 דקות התנתקה השיחה, לא חזרו אליי אחרי 5 דקות אז התקשרתי שוב, עונה לי נציגה אומרת שיש פניה פתוחה והיא לא יכולה לטפל בי, אמרה שיחזרו עד 30 דקות ואם לא אז להתקשר. לציין שלא חזרו אליי גם אחרי 3-4 שעות.

דבר שלישי : התקשרתי שוב ב 1 או 2 בלילה, עבדתי אז. ענה לי נציג בשם תומר, הנציג הזה עשה או יותר נכון לא עשה כלום, הוא האשים את הציוד שלי, האשים את החיבור שאי אפשר MPLS וגיימר ביחד, וצריך לבטל את הגיימר, וזה בעיה בהוט וצריך לדבר איתם, התייעץ עם נציג בכיר 10 פעמים, שם אותי על השתק 40 פעמים, בעיקרון, בסופו של שיחה ביקשתי נציג בכיר או מנהל שיחזור כי נראה שהוא לא יכול לטפל בתקלה. ופה נכנס הקטע, אמר שיחזור אליי אחרי 24 שעות. חיכיתי עד היום לא חזרו, התקשרתי, ענה לי נציג אומר שאין תיעוד על שום התקשרות של בכיר ורק עוד 24 שעות יוכל לחזור אליי. הוא ציין שהוא רושם את זה וצריך לחכות למחר.

בזק בין לאומי - אתם בושה לשירות האינטרנט, והנציגים שלכם, למרות כל המבחנים שלכם שאתם מעבירים במבחני הערכה, מבחני ידע, כנראה זה לא מספיק, ומתוך 20 אתם בוחרים 1-2 כנראה שאתם בוחרים את הכי גרועים, אני מציע לכם לשנות את ענייני מסד המבחנים שלכם, או להחליף את המנהל שאחרי על כח אדם ולהעיף יותר מ 30% מהעובדים בתמיכה הטכנית.

לא הגיוני שאני אפול על 2 נציגים אחד אחרי השני שיגידו לי בושות וחרפות ועוד נציגה שלא יכולה לטפל כי יש פנייה פתוחה והיא לא יכולה להגיד לי מה קורה עם זה, וגם שלא חוזרים פעמיים, לא מתעדים שמנהל או נציג בכיר אמורים לחזור אליי, והרשימה ממשיכה הלאה.

אני אשתדל ואפתח פנייה בפניות הציבור כי השירות שקיבלתי ממכם זה שירות של הינדים בהרי ההימליה. ושם לפחות נקבל אוכל ומים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

X7-007 אני אשמח מאוד אם תוכל באמת להגיש את התלונה על הנציגים האלו, צריך להפסיק את התופעה של אי מקצועיות ***טוטאלית** של תומכי התמיכה הטכנית של החברות הללו,

נמאס לי כל פעם מחדש ***ללמד*** את הנציג שירות איך לטפל בתקלה ומה המהות שלה, נמאס לי!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עכשיו שהתקשרתי היה נציג אחלה.

הגבתי גם ב home theater וזה מה שמישהו רשם :

"מע אחי לא היה לי כוח לקרוא הכל

אבל מדבריך אני מבין שיש בעיה בתשתית של הוט מול 014 משהו בחיבור ביניהם

כי אני על יוזר של 100 מגה ב 014 ללא שום

אני מקבל פינג לאירופה סביב ה 50-60 ארה''ב 110-130 משהו כזה

אני על תשתית של בזק 50 מגה NGN

בפועל אני מקבל 55 יציב בכל שעות היום בגלל שאני על אדפטיב רייט

לגבי הורדות בטורנטים אני מקבל יציב סביב ה 4.5-5.3 מגה בשניה

במיוחד מ TL

או שהוט בכוונה דופקת את הלקוחות של 014 בגלל הסכסוך שהיה להם עם 014 או שעדין הם בסכסוך

או שיש כאן בעיה אחרת בתשתית של הוט שכמובן הוט שמה Z אחד גדול על הלקוחות שלה העיקר שישלמו"

כלומר התקלה קוראת אך ורק בתשתית הוט, אז אני צימצנו את האיזור להבנה שזה משהו שקשור אל 014 ישירות להוט בלי קשר ללקוח, מבחינת פותר הכל אז זה משהו שקשור ל CMTS (שרתי ה MPLS) של ישירות. או הגבלה או תקלה, אבל הגיוני לחשוב שזה הגבלה כי זה כבר קורה באופן עקבי פעם שנייה ב 1.5.12 או בסביבות החודש הזה הייתה את אותה תקלה ובסוף פתרו אותה. אבל בנוסף היו פינגים של 25K במשחקים WOW ו GW2 ששיחקתי בזמנו, וגיימר פתר את הפינגים ואת ההורדה כמו שכבר אמרנו. לקח להם איזה שבועיים עד שפתרו את זה.

עריכה : בשעות האלו נראה שאם מורידים 3 קבצי טורנט כל אחד מוריד על 5.0MB בערך או 4.5MB ואז זה מגיע למקסימום מהירות. יש כאילו הגבלה על קובץ טורנט אחד.

אך ורק בשעות האלו

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

גם אני באותו מצב עם הוט ו 014 100 מגה - ויש גם .

אז שורה תחתונה מה עדיף? להפעיל ולקבל בערך 50 מגה? אבל כנראה יציב ומתועדף..

ואני מחפש פתרון כמה שיותר קבוע (בזק באזור שלי בקושי מספקים 15 מגה- כך שזה לא רלוונטי

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close