פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים שי, זה לא משנה איך אתה מסובב את זה, זה לא מספיק בסטנדרטים של היום.אף אחד לא צריך להתקשר או לשלוח מייל - סטטוס המלאי חייב להיות מפורסם באתר.
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים טוב שאתם לא מגזימים. KSP היא היחידה שמאפשרת את האפשרות הזו. לא שהייתי מתנגד לכזו אפשרות אצל אייבורי אבל לומר שזה הסטנדרט היום זו כבר הגזמה.
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים אם אייבורי באמת רוצה להיות הרשת מספר אחת ולעקוף את KSP בסיבוב,נדרש יותר יותר מהצגת סטטוס מלאי באתר החברה.הנקודה שלי, להגדיל ראש והלקוחות יעריכו את זה.(בסופו של דבר)
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים זה כבר באמת לטחון את הנושא.פשוט לא פשוט, מי יודע. הם צריכים לקשר בין האתר שלהם לתוכנת ההנהלת חשבונות-מלאי שלהם. הכל אפשרי, בהינתן זמן וכסף.וכן, אולי הם כלל לא רוצים לעשות זאת, כפי שצוין באחד העמודים הקודמים.הם הבינו שישנם רבים שרוצים את האופציה הזו. אם הם יעשו משהו בנידון בהמשך זה כבר עניין שלהם.בכל מקרה, זה המצב כרגע.
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים הלקוח הישראלי אוהב להתקשר, אי אפשר לשנות את זה.אתם רק מזמינים לקוחות מתוסכלים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.