עבור לתוכן

ביקורת (בונה) לשירות הלקוחות של אייבורי

Featured Replies

פורסם

אז עכשיו יש אפשרות לבדוק בטלפון?

מעולה! לי אישית זה מספיק.

  • תגובות 53
  • צפיות 10.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שי, זה לא משנה איך אתה מסובב את זה, זה לא מספיק בסטנדרטים של היום.

אף אחד לא צריך להתקשר או לשלוח מייל - סטטוס המלאי חייב להיות מפורסם באתר.

פורסם

טוב שאתם לא מגזימים. KSP היא היחידה שמאפשרת את האפשרות הזו. לא שהייתי מתנגד לכזו אפשרות אצל אייבורי אבל לומר שזה הסטנדרט היום זו כבר הגזמה.

פורסם

כל העניין הוא שטכנולוגית ומעשית - זה פשוט מאוד.

פורסם

אם אייבורי באמת רוצה להיות הרשת מספר אחת ולעקוף את KSP בסיבוב,

נדרש יותר יותר מהצגת סטטוס מלאי באתר החברה.

הנקודה שלי, להגדיל ראש והלקוחות יעריכו את זה.

(בסופו של דבר)

פורסם

זה כבר באמת לטחון את הנושא.

פשוט לא פשוט, מי יודע. הם צריכים לקשר בין האתר שלהם לתוכנת ההנהלת חשבונות-מלאי שלהם. הכל אפשרי, בהינתן זמן וכסף.

וכן, אולי הם כלל לא רוצים לעשות זאת, כפי שצוין באחד העמודים הקודמים.

הם הבינו שישנם רבים שרוצים את האופציה הזו. אם הם יעשו משהו בנידון בהמשך זה כבר עניין שלהם.

בכל מקרה, זה המצב כרגע.

פורסם

הלקוח הישראלי אוהב להתקשר, אי אפשר לשנות את זה.

אתם רק מזמינים לקוחות מתוסכלים.

פורסם

מיצינו ממזמן - מחכים לתגובה ראוייה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים