פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים מחבר המספר של הסניף בהרצליה בקישור של דפי זהב שנתת, הוא המספר שהתקשרתי אליו מלכתחילה וזה גם המספר שהנציגה נתנה לי. בכל המקרים (וניסיתי כמה פעמים), הגעתי לשירות המרכזי שלהם.אולי אם הם לא עונים אחרי כמה שניות, זה עובר אוטומטית או משהו כזה, אני לא יודע.
פורסם 2012 באוגוסט 2113 שנים פנה אליהם בפייסבוק, בדף שלהם בפייסבוק הם עונים לגבי זמינות של פריטים.אתה לא היחיד, הרבה אנשים רשמו להם בדף שהם התקשרו וקיבלו אותה תגובה כמו שלך.https://www.facebook.com/GoIvory
פורסם 2012 באוגוסט 2113 שנים בטלפון שמופיעה באתר של אייבורי אתה מגיע למרכזייה שלהם, אבל תבקש שיחזרו אליך מהסניף הספציפי שאתה צריך. אני עשיתי כך הרבה פעמים ותמיד חזרו אליי תוך 30-45 דקות מקסימום.
פורסם 2012 באוגוסט 2113 שנים אתם לא צריכים להציע לו פתרונות. אייבורי צריכים לתקן את מה שעגום עכשיו.הוא לא ביקש עצות אלא פונה לאייבורי בביקורת בונה.
פורסם 2012 באוגוסט 2113 שנים יכול להיות הם מעוניינים לרכז את כל הפניות באפיק יחיד (גם אני חושב שצריך להיות אפשרות לברר בטלפון).לפי מה שראיתי בפייסבוק הם עונים לגבי זמינות של פריטים.
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים גם אני נתקלתי ביום ראשון באותו מקרה של פותח האשכול.אפילו דברתי על זה באחת הקניות הקבוצתיות בפורום.אין להשיג מידע על זמינות מוצרים לא בטלפון ולא באתר.אתה צריך להזמין ולחכות כמו "ילד טוב" עד שישלחו לך sms שהמוצר בסניף (שזה יכול לקחת שבועות אם אין אותו במלאי....)או להגיע כמו פראייר (כמוני) ברכב בשעת לחץ ולשרוף זמן (40 דקות) ודלקבשביל לשמוע שאין x מוצר במלאי.פעם השירות היה קיים וכרגע לא.אני קניתי לא פעם מוצרים מאייבורי ולפני שיצאתי מהבית הייתי בודק מולם זמינותמוצר אצלהם.אני בחיים לא יגיע לשם יותר אם אני לא יודע בוודאות שיש שם את המוצרשבשבילו אני נוסע.וזה במיוחד שיש לי סניף שלksp במרחק יריקה מהבית.
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים מחבר Gil28 צודק בהחלט.אני מודה לכולם על העצות, אבל כוונת הפוסט לא הייתה לעזור לי לקנות מארז או ליצור קשר "בכוח" עם אייבורי.מטרת הפוסט הייתה:1. ביקורת לאייבורי, בתקווה שישימו לב לכך וישפרו את שירות הלקוחות שלהם.2. שיתוף הפורום בסיפור כדי להעלות למודעות את הנושא. במאה ה-21, היא מאת האינטרנט, אין שום סיבה שנתאמץ כל כך להשיג מידע כזה. האינטרס של מי שרוצה למכור לנו, הוא לספק לנו את כל המידע שאנחנו זקוקים לשם לשם הקנייה, ולא להערים עלינו קשיים. ואם מישהו מערים עלינו קשיים ומטרטר אותנו לחינם, פשוט לא מגיע לו שנקנה ממנו.
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים אני כבר כתבתי על זה לפני מספר ימים. ותיהיה בטוח שנציג אייבורי כבר קרא את ההודעה שלך ואולי גם את שלי. סה"כ באמת יש מקום לשיפור, נקווה שזה יתוקן במהרה.
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים זה נישמע לי מוזר מאוד המקרה הזה משום שכל עובד של אייבורי לא משנה אם מדובר באיש מכירות מחסנאי או טכנאי אפילויכול לבדוק לך מלאי של מוצר מסויים בכל סניף וקל וחומר שבשירות הטלפוני יכולים לבצע את זה וגם להזמין לך את זה לסניף אחרלדוגמה תגיע לסניף באר שבע תבקש מארז X ובבדיקה מתגלה שהוא קיים בסניף רמת גן אז אתה יכול לשלם עליו במקוםלהזמין אותו או הבייתה או שיגיע לסניף חיפה לדוגמא לכן או שניתקלת בנציג מאוד עצלן או שיש תקלה בתוכנת הניהול שלהם בטח SAPאו פריוריטי או משהו בסגנון או שפשוט באמת אין מלאי זמין של המוצר המבוקש ומחכים שיגיע מלאי.וגם השיטה באתר של KSP באמת הרבה יותר נוחה אבל רגלי לעולם לא תדרוך אצלם ברשת.
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים מחבר אין שום תקלה ולא מדובר בנציג עצלן. לשירות המרכזי שלהם אין אפשרות טכנית לראות זמינות מוצרים, רק בסניפים. ועם הסניפים לא הצלחתי ליצור קשר, זה העביר אותי כל פעם לשירות המרכזי. ונראה שאני לא היחידי שמתלונן על זה.
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים זה באמת חריג פעם ראשונה שאני ניתקל בזה באייבורי ( אני לא מגן עף אף אחד פשוט זה מוזר מאוד) בשנתיים שאני קונה מהם זה אף פעם לא קרה לי, ומניסיון לשירות הטלפוני יש דרך לראות זמינות של פריטים הם עובדים על אותה תוכנה כמו הסניפים ואם אתה מתקשרלסניף ותוך זמן מסויים לא עונים שם אז זה מעביר אותך אוטומטית לשירות המרכזי.לך תדע אולי הם החליטו לעשות ככה כדי ''לדרבן'' אנשים להגיע פיזית לסניפים או להזמין דרך האתר וחושבים שמשתלם להם לטפל רק בהזמנות של מחשבים שלמים טלפונית.
פורסם 2012 באוגוסט 2313 שנים שלום לכל חברי הקהילה,רציתי לעדכן אתכם בנושא שמטריד אתכם- נכון שהפסקנו את שירות בירור המלאי הטלפוני, מכיוון שחשוב לנו שכל טיפה של תשומת לב ואנשי שירות יופנו לפתרון בעיות וטיפול בלקוחות. את בירור המלאי העברנו לאפיק אחר ופתחנו תיבת דואר אלקטרוני חדשה המיועדת לעניין:Z@Ivory.co.ilבה נציע שירותי בירור מלאי ברוב שעות היום ובזמן תגובה קצר במיוחד. חשוב לנו שתדעו שהביקורת שלכם משמעותית בשבילנו ושביעות הרצון שלכם חשובה לאייבורי, ובכל פנייה, בירור או התייעצות אתם יכולים לפנות אלינו כאן בקהילה, בהודעות פרטיות, בעמוד הפייסבוק או בתיבות הדואר השונות בהתאם לנושא.תודה רבה וסוף שבוע נעים לכולםשי, אייבורי מחשבים
פורסם 2012 באוגוסט 2313 שנים מוזר מה הבעיה לעשות את זה בדרך של KSP ? לא מבקשים מכונת זמן בסה"כ דבר שלא בשמיים. למה עכשיו תיבת דואר ועניינים ? ראה לאן הגיעו מוטורולה מובייל - מכשירים מעולים ( בעבר לפחות ) עם ממשק מחורבן ! הסיבה פשוטה - ישנו פער זמן בין אזילת מוצר במלאי לבין ירידתו האוטומטית מהאתר, אמנם לא פער זמן גדול אבל כזה שיכול להוביל למידע שגוי ולהגעה לסניף לשווא. לכן אנו מעדיפים לדאוג שכל פניה תענה על ידי חבר צוות, ולא על ידי רובוט, ככה נמזער את הסיכוי לטעויות ונבטיח תשומת לב לכל לקוח. שמח לענות שי, אייבורי מחשבים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.