פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים האינטרנט עמוס בסיפורים שליליים על שירות הלקוחות של אייבורי, אבל בכל זאת החלטתי לנסות לרכוש מהם, מכיוון שכל מה שאני צריך זה מארז למחשב נייח, הכי פשוט שיש. נכנסתי לאתר שלהם, מצאתי מארז ואז גיליתי שבאתר אין מידע באיזה סניף קיים המוצר במלאי. לא התעצלתי והתקשרתי למספר הטלפון שהופיע בעמוד של הסניף שקרוב אליי הביתה. הגעתי למוקד ראשי ולא לסניף, ושם נאמר לי, בלי להתבייש, שהדבר היחידי שאפשר לעשות בטלפון זה להזמין מחשב נייח/נייד קומפלט. ואם אני רוצה לקנות כל דבר אחר (כמו מארז), הרי שאני צריך לגשת פיזית לסניף או להזמין מהאתר ולחכות כמה שצריך כדי שהמוצר יגיע. אני לא מתכוון להזמין באינטרנט ואז לגלות שאזל מהמלאי וייקח עוד חודש עד שיגיע חדש, או שכבר לא מביאים את המארז הזה ושכחו להסיר אותו מהאתר, ולהתחיל להתעסק מול אייבורי בביטול החיוב. זו מיטה חולה מידי עבור הראש שלי... זו רמת שירות לקוחות שאינה מתקבלת על הדעת, לפחות לא על הדעת שלי. לטרטר לקוח פוטנציאלי לסניף רק כדי לברר אם מוצר מסוים קיים או לא במלאי? מישהו באייבורי חי כנראה בסרט. אם זה השירות עוד לפני ששילמתי, מה יהיה אחרי שאשלם? את המארז אני כבר אקנה במקום אחר. לכן, הביקורת הבונה שלי לאייבורי (אני מקווה שנציגיהם כאן באתר יוכלו להעביר את זה הלאה) הנה: 1. לספק באתר מידע לגבי זמינות מוצרים בסניפים השונים. 2. לאפשר לקבל מידע על מוצרים בטלפון: זמינות בסניפים השונים, ייעוץ לגבי המוצר או מוצרים תחליפיים וכו'. אני בספק אם הנציגה ששוחחתי איתה מבינה במארזים ויכולה לומר לי אם המארז שרציתי טוב או לא. תודה ויום טוב
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים לא פעם קניתי מהם מארזים,ותמיד לפני הקניה התקשרתי לסניף כדי לשאול אותם על המלאי ואף פעם לא היו לי בעיות..אולי תנסה להתקשר שוב ותיפול על נציג/ה יותר נורמאלי..
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים מעניין,קניתי מהם לא מזמן טלפון סלולרי. לפני שנסעתי לסניף התקשרתי לוודא שיש להם אותו במלאי.אולי משהו השתנה מאז (זה לא היה מזמן, חודש/ חודש וחצי)?אולי זו רק הנציגה שדברת איתה?
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים אולי נפלת על נציגה חדשה.לפני כמה שבועות התקשרתי לסניף הקרוב אלי, וכרגיל הגעתי למוקד הראשי.שם העבירו אותי טלפונית לסניף אבל לא היה מענה.חזרתי למוקד הראשי, ורציתי לדעת על זמינות במלאי של מוצר.הנציגה ביקשה את המק"ט וענתה לי שנותר 1 במלאי.אז לשאלה ששאלתי קיבלתי מענה.מה שכן צריך לשפר זה את הארגון הטלפוני שלהם.סתם מפרסמים טלפונים לכל סניף ותמיד מגיעים למוקד ראשי.זה לא תקין.
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים זה כנראה מקרה חריג, אף פעם לא הייתה לי בעיה לקבל מהם זמינות של מוצרים, אתה גם לא באמת יכול לצפות מכל נציג שעונה לך בטלפון שיהיה בקיא ב100% בכל מוצר שיש להם באתר... ???
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים לפני כחודשיים התקשרתי לשירות לקוחות של אייבורי וענו לי בצורה נחמדה אם מוצר X קיים בסניף Y, ללא שום בעיות.
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים אני גם קראתי איפה שהו שהאתר שלהם כמו בKSP עובד עם התוכנה לניהול מלאי שלהםככה שאם מוצר מסוים אזל במלאי הוא אוטומטית יורד מהאתרשוב אני אומר שככה קראתי ואם זה נכון או לא אני לא יכול להתחייבאבל אם זה נכון תמיד אתה יכול להזמין את המוצר לסניף הקרוב לביך וללכת לקנות אותו משםלי אישית יצא לעשות את זה
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים מחבר מה יש לקרוא איפשהו? תיכנס לאתר שלהם ותראה שאין שום מידע לגבי זמינות בסניפים. התקשרתי עכשיו שוב למספר שכביכול שייך לסניף. הגעתי שוב לשירות המרכזי שלהם ושוב נאמר לי שאין להם אפשרות לברר זמינות בסניפים. וגם המענה שלהם אומר במפורש שכדי לברר על מוצרים צריך להגיע פיזית לסניף.
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים אז אין מה לקרוא כמו שאמרתי לך אני לא יכול להתחייב!!ופעם הבאה שאתה מתקשר אליהם תבקש ממנה להעביר אותך לסניף שאתה צריךובסניף הם כן יכולים לברר לך
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים מחבר ברור שביקשתי להעביר לסניף. היא לא יכולה להעביר, אלא לתת מספר. והמספר מגיע לשירות המרכזי שלהם...
פורסם 2012 באוגוסט 2013 שנים ברור שביקשתי להעביר לסניף. היא לא יכולה להעביר, אלא לתת מספר. והמספר מגיע לשירות המרכזי שלהם...http://www.d.co.il/h-c25800-e0-p0-l0-t40091791.na1
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.