סלקום לא מוכנים לפתוח מכשיר נעול שנקנה אצלהם - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סלקום לא מוכנים לפתוח מכשיר נעול שנקנה אצלהם


Zinger777

Recommended Posts

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא רוצה להתחנן בשביל מה שהם מחוייבים על פי חוק.

אתה לא מתחנן אתה מתעקש - ואם זה חדש לך אז ברוך הבא לישראל....ככה רוב הזמן דברים עובדים פה...

בשביל שטות כזאת ללכת להגיש תביעה...בהצלחה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה עדיין לא הלכת להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

כי אני אדם עסוק ואני אוכל להתפנות לעניין הזה ביום שלישי

אתה לא מתחנן אתה מתעקש - ואם זה חדש לך אז ברוך הבא לישראל....ככה רוב הזמן דברים עובדים פה...

בשביל שטות כזאת ללכת להגיש תביעה...בהצלחה...

לא צריך גם להתעקש. הם לא רוצים לעשות את זה בדרך הפשוטה, אז נעבור לדרך הלא פשוטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה טלפונית. לא עובד?

תלך אליהם ותהפוך שולחנות. לא עובד?

ביהמ"ש לתביעות קטנות.

מבחינתי, כמה מוזר שזה ישמע לכם - מעדיף ישר לבית המשפט.

למרות שניסיתי כבר כל מה שהצעתם חוץ להפוך שולחנות כמובן. אני לא ברברי.

כשאני מתקשר איתם - אני מרגיש פשוט לא בנוח. לא בנוח כי אני יודע שהם שוב ינסו לסובב אותי ושוב אני אצטרך להתעצבן ושוב אני ארים את הקול שלי מהעצבים ושוב הם יהיו אטומים ושוב ושוב ושוב.

ברגע שמתחילים הליכים משפטיים - הופ! "אוי, אדוני.. אתה צודק... אני מתנצל על הטירטור ותכף מטפל לך בזה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב שבבית משפט יסתפקו ב"רציתי לבוא ישר אליכם?" . צריך להוכיח שאשכרה ניסית לעשות את זה והתעקשת והם לא הסכימו, אחרת זה נראה כאילו אתה סתם מנסה לסחוט פיצויים, ואת זה גם לא אוהבים כל כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב שבבית משפט יסתפקו ב"רציתי לבוא ישר אליכם?" . צריך להוכיח שאשכרה ניסית לעשות את זה והתעקשת והם לא הסכימו, אחרת זה נראה כאילו אתה סתם מנסה לסחוט פיצויים, ואת זה גם לא אוהבים כל כך.

שטויות, הוא לא צריך "להתעקש" ולא שום דבר.

הוא פנה אליהם. הם אמרו לו שהם לא רוצים. הוא אמר להם "אבל אתם חייבים" והם ענו לו "לך תזדיין".

הוא ממש לא צריך להתקשר בפעם השניה בשביל שתהיה לו את הזכות לתבוע אותם.

הוא לא דורש פיצויים. הוא דורש שהם יפתחו לו את המכשיר על פי חוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במצב כזה שיחת טלפון באמת לא תעזור, לא 10 דקות וגם לא שעתיים.

יש בעיה במכשיר, הוא לא מקבל את הקוד הפתיחה.

הנציגים הולכים אחר נהלים, לפי הנהלים הם יכולים לעשות x אבל הלקוח דורש y.

כל אחד חושב שהוא צודק, ולכן העניין הוא בבית משפט.

כי הסיכוי שתיפול על נציג שמגדיל ראש הוא אפסי, לא רגע, הוא לא קיים.

ולאיזה מישהו שאמר שלהגיש תביעה על כזה דבר זה מטומטם.

הרי בשביל זה יש בית משפט לתביעות קטנות, ותאמין לי אנשים תבעו על הרבה פחות :)

עריכה:

ועוד משהו, זה שאתה מאיים, ואומר שתתבע או כל דבר אחר לא מזיז שם לאף אחד.

אתה יכול לשלוח מכתבים, להגיד בטלפון לאף אחד זה לא מזיז, כי הם מקבלים את זה כל יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב שבבית משפט יסתפקו ב"רציתי לבוא ישר אליכם?" . צריך להוכיח שאשכרה ניסית לעשות את זה והתעקשת והם לא הסכימו, אחרת זה נראה כאילו אתה סתם מנסה לסחוט פיצויים, ואת זה גם לא אוהבים כל כך.

יש לי הוכחות וגם את האי-מענה של לפנייה שלי אליהם.

אני לא סחטן, רק רוצה את מה שמגיע לי על פי חוק.

גם אם אעמוד מול השופט וישאלו אותי כמה כסף אני רוצה - אני אחשב כמה עולה לי ימי העבודה שאני מפסיד, כמה עולה לאמא שלי הזמן הזה שהיא חסרת טלפון ואגיש את זה.

לא שקל אחד יותר.

במצב כזה שיחת טלפון באמת לא תעזור, לא 10 דקות וגם לא שעתיים.

יש בעיה במכשיר, הוא לא מקבל את הקוד הפתיחה.

הנציגים הולכים אחר נהלים, לפי הנהלים הם יכולים לעשות x אבל הלקוח דורש y.

כל אחד חושב שהוא צודק, ולכן העניין הוא בבית משפט.

כי הסיכוי שתיפול על נציג שמגדיל ראש הוא אפסי, לא רגע, הוא לא קיים.

ולאיזה מישהו שאמר שלהגיש תביעה על כזה דבר זה מטומטם.

הרי בשביל זה יש בית משפט לתביעות קטנות, ותאמין לי אנשים תבעו על הרבה פחות :)

לפי הנהלים הם יכולים לעשות X ואני דורש את אותו X...

זה שיש להם תקלות - זו בעיה שלהם, לא שלי. שיפתרו אותה לבד, אני לא צריך להיות מעורב בזה.

אני לא קטנוני, לא ילדותי ולא חמדן. רק רוצה את מה שמגיע לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שניסיתי כבר כל מה שהצעתם חוץ להפוך שולחנות כמובן. אני לא ברברי.

אתה אזרח חדש? אתה לא יודע שרק ככה דברים זזים בארצנו הקטנה?

בכל אופן, שאפו על האידיאליסטיות. גם בית משפט עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...