radioactive פורסם 2012 באוגוסט 19 Share פורסם 2012 באוגוסט 19 לכל המתלבטים, תחליטו אם אתם מעדיפים לקבל במחיר הזה אחריות של אינטל (שמופיעה באתר של אינטל) או אחריות כזאת: הקונה מתחייב לחתום על הטופס הנ"ל בזמן הרכישה בחנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ilu_xa פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 במקום לאיים באזהרות עדיף היית מתעמק קצת בהודעות שלנו. מה שאני אומר כבר בפעם השלישית, אין אפשרות לבצע הזמנה ללא התשלום ומסירת פרטי אשראי!!! על איזה סמס אתה מדבר?? אני לא יכול לסיים את ההזמנה בלי לשלם. ואני להזכרך, משלם במזומן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tendo פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 לכל האלה שבוכים על כך שאין במלאי, אני חייב לדעת משו- נשמע לכם הגיוני שיש איזה חנות/ רשת לנויות מחשבים ששומרת במלאי שלה קרוב ל 150 כוני ssd? למה בכלל חשבתם שיהיה לכולם לקנות בדיוק כשהמכירה תתקיים? זה פאקינג כמות מטורפת, אין חנות בארץ שמחזיקה שליש מזה בלי ידיעה שהיא הולכת למכור את המוצר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 אז עכשיו כשהם סגרו על אייבורי, הם ירוקנו מלאי על מי שהם יכולים ויזמינו עוד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlomi1234 פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 אוקיי , גם אני הזמנתי מאיבורי. תודה רבה למארגני הקבוצה ! שיחקתם אותה.. אני חושב שעדיף להזמין מאיבורי , אחריות טובה יותר , הראשונים שנתנו לנו את המחיר וגם הגרלה נחמדה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shikli פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 לא הצלחתי לתפוס בטלפון אתמול את החנות של איבורי אז אני אשאל פה...באחריות של היבואן, איזה נזק היא מכסה על הכונן? אין לי מושג מה יכול להתקלקל בכוננים האלה.... ובמקרה של תקלה, שהכונן לא עובד או לא מתפקד כמו שצריך, אני מקבל ישירות אחד חלופי או שאני צריך לחכות שישלחו לחו'ל וכו'? (כמו שעושים בהרבה מוצרים מיובאים אחרים...)תודה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RON23 פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 הזמנתי אחד מאייבורי אתמול קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deluxe פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 לא הצלחתי לתפוס בטלפון אתמול את החנות של איבורי אז אני אשאל פה...באחריות של היבואן, איזה נזק היא מכסה על הכונן? אין לי מושג מה יכול להתקלקל בכוננים האלה.... ובמקרה של תקלה, שהכונן לא עובד או לא מתפקד כמו שצריך, אני מקבל ישירות אחד חלופי או שאני צריך לחכות שישלחו לחו'ל וכו'? (כמו שעושים בהרבה מוצרים מיובאים אחרים...)תודה...מצטרף לשאלה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivory פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 חברים יקרים, הגיע הזמן לחשוף את ההפתעה שדיברנו עליה: אם נחצה את קו 150 הכוננים במכירה הקבוצתית, שלושה מהרוכשים הקבוצתיים יזכו בכונן SSD מתנה בנוסף להזמנתם!על המשתתפים במכירה הקבוצתית לשלוח בהודעה פרטית למשתמש שלי את מספר ההזמנה שלהם- חברי קהילה שרכשו יותר מכונן אחד יוכלו להכנס להגרלה מספר פעמים- שלחו את כל מספרי ההזמנה המתאימים. בין המשתתפים בהגרלה יוגרל כונן אחד בנפח 240GB, אחד בנפח 180GB ואחד בנפח 120GB, כולם מסדרת Intel 330. בנוסף נענה לשאלות שהצטברו בשרשור: א) מי שמעוניין להשתתף ברכישה במזומן יכול לשלוח לי בהודעה פרטית את מספר הטלפון שלו, אחד מנציגינו יחזור אליו לקחת פרטים ולשריין את ההזמנה. ב) כל תקלה בכונן פרט לתקלה הנובעת מנזק פיסי (חבטות, מכות, נפילה של הכונן ושימוש לקוי כמו שפיכת מים) מכוסה בתנאי האחריות- ומכיוון שהאחריות אצלנו, ברגע שתזוהה ותאושר התקלה במעבדה הכונן יוחלף ללא המתנה לתשובת הספק בחו"ל. שמח לעזור וכאן לשירותכםשי, אייבורי מחשבים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deluxe פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 תודה רבה! מתי יפרסמו את הזוכים בהגרלה? ואיפה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shikli פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 לנציג איבורי, תודה לך על תשובתך, אך זו לא התשובה שקיבלתי לא מזמן מנציג במוקד הארצי שלכם.. לפי הנציג האחריות היא של איסטרוניקס ולכן גם כול המגעים בקשר למימוש אחריות הם מולם ללא קשר לאיבורי... זה בנוסף לעובדה שלא עונים אצלכם טלפונית בסניפים. (התקשרתי ל2 סניפים מספר פעמים, ועוד משתמשים בשרשור מדווחים על דבר דומה), גורמים לי להסתייגות מהרכישה.. אשמח לשמוע את תגובתך בנושא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deluxe פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 לנציג איבורי, תודה לך על תשובתך, אך זו לא התשובה שקיבלתי לא מזמן מנציג במוקד הארצי שלכם.. לפי הנציג האחריות היא של איסטרוניקס ולכן גם כול המגעים בקשר למימוש אחריות הם מולם ללא קשר לאיבורי... זה בנוסף לעובדה שלא עונים אצלכם טלפונית בסניפים. (התקשרתי ל2 סניפים מספר פעמים, ועוד משתמשים בשרשור מדווחים על דבר דומה), גורמים לי להסתייגות מהרכישה.. אשמח לשמוע את תגובתך בנושאאוסיף לשאלתך,האם ברכישה אקבל תעודת אחריות/מסמך שמגבה את כל מה שאמרת לגבי האחריות?תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlomi1234 פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 חברים יקרים, הגיע הזמן לחשוף את ההפתעה שדיברנו עליה: אם נחצה את קו 150 הכוננים במכירה הקבוצתית, שלושה מהרוכשים הקבוצתיים יזכו בכונן SSD מתנה בנוסף להזמנתם!סיכוי אפסי שזה יקרה ככה , גם KSP ירדו במחירים וכבר חברה כאן קנו מהםוגם כנראה שלא כולם ישלחו לך את הנתונים בגלל הסיכוי הנמוך שזה יקרה.אם אתם מאפשרים לכולם את המחיר של הקנייה הקבוצתית כאן ,היינו מצפים למשהו יותר רציני מזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1349 פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 למי שלא היה רשום בקבוצה..אבל הזמין בכל זאת על סמך המידע הנ"ל, יכול להשתתף בהגרלה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lee. פורסם 2012 באוגוסט 20 Share פורסם 2012 באוגוסט 20 סיכוי אפסי שזה יקרה ככה , גם KSP ירדו במחירים וכבר חברה כאן קנו מהםוגם כנראה שלא כולם ישלחו לך את הנתונים בגלל הסיכוי הנמוך שזה יקרה.מסכים. הרף גבוה מדי.אם תחלקו את זה למתנה על כל 50 קונים, אולי יש סיכוי שנצליח לקטוף שתיים.במיוחד שבחנות השניה המוצר היה זמין בסניפים וכנראה מי שהיה לחוץ הלך אליהם.למי שלא היה רשום בקבוצה..אבל הזמין בכל זאת על סמך המידע הנ"ל, יכול להשתתף בהגרלה ?לא היתה ממש קבוצה רשומה. יש לך מספר הזמנה של אייבורי - תשלח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.