יצא Fractal Design Define R4 + מידע על קנייה קבוצתית - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יצא Fractal Design Define R4 + מידע על קנייה קבוצתית


adi518

Recommended Posts

חם חם מהניוזלטר של פרקטל:

Introducing Define R4

The Define R4 is the latest in the Define Series of computer cases offering minimalistic and stunning Scandinavian design fused with maximum sound reduction, configurability and functionality.

The Define R4 side and front door panels are fitted with dense, sound-absorbing material making it a benchmark for noise reduction. Moreover, the Define R4 accommodates up to 8 HDDs, all modern graphics card sizes, and multiple ventilation options - including two standard Silent Series R2 hydraulic bearing fans - to keep internal components at optimal temperatures.

For ultimate functionality, the Define R4 features a front interface with 3.0 and an integrated three-speed fan controller behind the front panel door

Key features

  • High density noise-reducing material for an optimal silent case - To achieve a high level of noise reduction, material with mass should be incorporated which is what we strive to achieve with the dense bitumen used on the side panels.
  • Patent pending ModuVent™ design allowing the user to choose between optimal silence or maximum airflow Top HDD cage (5 trays total) can be rotated 90° or removed for additional airflow or to accommodate long graphic cards up to 430mm in length.
  • Three-speed fan controller is strategically integrated in the front panel and supports up to 3 fans.
  • Two Silent Series R2 fans included, featuring hydraulic bearings contributing to a longer life expectancy - Silent Series R2 retail fans will now come standard in all cases.
  • Wider case body that allows for improved cable routing behind the motherboard - now 26mm wide.
  • New tool-less front fan holder makes switching front fans a breeze.
  • Two SSDs can be mounted on the back of the motherboard plate.

יש גם סרטון:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שינויים: הכלובים של ההרדיסקים ניתנים להסרה לחלוטין, במקום ניטים הם שמו ברגים (תודה לאל) את הקדימה אפשר לפרק בקלות ולשים רדיאטור דק בגודל 240 מ"מ! עכשיו גם החלק העליון תואם רדיאטורים של 240 מ"מ! חורים ענקיים להעביר כבלים (עכשיו זה באמת מרגיש קצת צפוף) כולל אחד ממש ממש קרוב לחיבור חשמל של המעבד. פילטר יותר ארוך לספק כח (הולך עד מתחת למאוורר שליד הספק). הם הרחיבו את הגודל של המארז ככה שעכשיו יש עוד יותר מקום להעביר כבלים מאחורה. כמו כן, אפשר לשים שני מאחורי הלוח אם והמארז מגיע עם שני מאווררים 140 מ"מ במקום 120 ב R3. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שהם לא השאירו את ה 3.5" החיצוני :-\

חוץ מזה נראה מאוד טוב, מעניין אם הוא יגיע לארץ וכמה הוא יעלה.

הדבר הראשון שראיתי זה שהמארז נראה שמן, זה גם אחד מהדברים הראשונים שהוא הזכיר. 232MM במארז החדש בהשוואה ל 207.4MM בישן, שיפור מאוד גדול. יעזור מאוד בסידור/גודל גופי הקירור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי יעלה אותו דבר כמו R3. השאלה מה קורה עם הייבוא...יש\אין.. לא ברור מה קורה.

עכשיו ראיתי את הסקירה של טים לוגן, פאקינג 40 דק' אבל מומלץ להקשיב למה שיש לו לומר.

אני חושב שהקייס מצויין אבל לא מספיק. פרקטל עשו טעות מרה לצערי, הם הגביהו את המארז אבל לא מספיק ככה ש H100 למרות שהברגים כן יתחברו, לא יכנס. למה? כי אין מספיק מרווח בין התקרה ללוח אם מה שאומר שברוב המקרים רדיאטור + מאווררים לא יכנס שם וזה בעסה ענקית. אני רוצה לעשות מים עם רדיאטור 240 מ"מ כדי לקרר גם את המעבד וגם את הכרטיס מסך וזה פשוט לא ילך במארז הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרקטל הגיבו ממש עכשיו בסרטון חדש שמסביר על המארז משהו שלא הראו בסרטון הראשון (פספס כמה דברים חשובים בנוגע לתאימות של המארז עם קירורי מים):

זמין ב- NEWEGG:

http://www.newegg.com/Product/ProductList.aspx?Submit=ENE&DEPA=0&Order=BESTMATCH&N=-1&isNodeId=1&Description=fractal+r4&x=0&y=0

מהלינק הנ"ל ניתן להבין שפרקטל הולכים לשווק כל דגם שחור\לבן\אפור עם חלון או בלי חלון. החלון מוסיף 10$ למחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כנראה הולך לשים את ה- R3 שלי למכירה ולקנות את זה. צריך לעשות קצת לחץ על היבואן להביא טיטניום הפעם. הביאו רק שחור ולבן.. וואלה יופי. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיריל, נסחפתם עם המחיר.

שמתם את ה R3 ב 567 שקל במקום להוריד את המחיר ל 467 (כי זה כבר דגם ישן) ולשים את החדש במחיר של 567.

נראה לך הגיוני... ??? :lol:

נחכה ל- KSP... המחירים האלה מוגזמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...