לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

למען האמת, ההתנהלות שלהם בסדר גמור מהניסיון שלי,

יצא לי לממש אחריות על 3 דיסקים קשיחים שהוחלפו לחדשים (אחד מהם אפילו חזר עם נפח מוגדל!).

הוחלפו כמו כן, ספק (חדש במקום), מסך של (לקח כמה ימים, חזר עם פיקסל שרוף יחיד), ולאחרונה מקלדת K90 שקיבלתי חדשה לאחר כמה ימים

מצד שני, רכשתי גם AC13, שהגיע עם מאוורר שבור - אך לא הצלחתי להחליף אותו. העדפתי לקנות אחד חדש מאשר להתחיל להתעסק עם הבירוקרטיה הזו. ומאז אני בודק כל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אלכס תקשיב לצערי נפלת חזק על חברה שלא רואה ממטר את הלקוחות וגם כנראה את העובדים שלה שגם הם תובעים אותה על ימין ועל שמאל,

ראה את הלינק המצורף- יש שם פרסומיים על החלטות בתי משפט שפסקו נגדם בכמה עניינים שיכולים לעניין אותך,

http://www.takdin.co.il/Searchg/%D7%A7%D7%99%D7%99%20%D7%90%D7%A1%20%D7%A4%D7%99.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לעשות זאת-גם הם עשו את זה במעבדה שלהם אתמול הטכנאי צילם עם הפאלפון שלו דרך זכוכית מגדלת ושלח את התמונה ללירן במייל.

כל העניין הוא פה לא על ויכוח אם יש שריטה או לא- אלא שככה קבלתי את הלוח ישירות מהחנות ההרגשה היא שהונו אותי מלכתחילה שכן לא יכולתי לשים לב לשריטות האלה או לכל נזק אחר במעמד הקנייה,בהתבוננות בעין רגילה.

אז העלה את התמונות ונתרשם גם אנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי פה הרבה הילולים לTMS...

אני מצטער להגיד לכם אבל הייתה לי חוויה מאד גרועה איתם { עם קיריל . אחד האנשים שלו דווקא רצה לעזור}...

מבחינתי הוא מחוק ואם מישהו ישאל אותי או שואל אותי אין לי שום מילה טובה להגיד עליו {במקרה הזה} פרט למשלוח מהיר...ומציע מקרב לב להתרחק

אני לא יגולל פה את כל הסיפור כי זה יצטרך כמה עמודים טובים אולי יותר ממספר התרד הנוכחי כדי לספר את המקרה. בכל אופן לדעתי הוא עשה איתי שגיאה גדולה שהמפסיד הגדול זה הוא בלי ספק...

מבחינתי היום הכתובת היא אייבורי...{ב KSP אני גם כן לא יקנה רק מוצרים מסויימים מאד וגם זה בספק גדול מאד וכנראה שלא...} מהסיבה הפשוטה - שירות. והמילה הנרדפת היא שי הנציג שלהם באתר שלפחות מבחינתי קנה אותי בכמה וכמה בחינות של בעיקר שירות אבל גם מחירים טובים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון נוסף:

אני חוזר מקיי אס פי עכשיו סניף ראשון לציון שעה 19:30 18.6.2012:

1.מטרת הביקור הייתה לבקש דוח נזק מהטכנאי שבדק (זאב)את הלוח ולהראות לי את השריטות פיזית בלוח ולהבין בדיוק מהם הנזקים שהוא מצא. כמו כן לשלוח לי במידת הצורך. ולנסות לבדוק את הלוח במקום לראות אם הוא נדלק.

2.לבקש מהמחסנאי בשם אילן לאשר את דבריי שנאמרו בפניו במעמד הקנייה(שאני טוען שעל הלוח יש סמננים מחשידים ומדבקה מקולפת)

3.לבדוק את הסטוריית הלוח מבחינת המחסנים מאיפה היגיע כמה ולמה לפי התנועה שלו במחשב.

4.לבקש החלפה או זיכוי.

אז ככה:

לגבי סעיף 1: זאב בדק את הלוח עם זכוכית מגדלת וטען בפני שיש שריטה ליד תושבת המעבד ,שרק עם זכוכית מגדלת ניתן לראות

כמו כן טען שיש קצר בלוח,על פי סימן של צבע דהוי ליד קבל קטן שמולחם ללוח- שוב שרק בעזרת זכוכית מגדלת ניתן לראות.

תמונות לא היה מוכן לשלוח לי ולגבי אישור בכתב על ממצאי הבדיקה ,התנה זאת רק במידה שאני משאיר את הלוח אצלו לצורך שליחה למעבדה לצורך תיקון בלבד וללא החלפה,. מאחר ואינני סומך על החברה הזאת לא הסכמתי שכן אני לא יודע באיזה המצב הלוח יחזור אלי.

בקשתי ממנו לנסות להדליק את הלוח ולראות אם הוא נדלק- זאב טען שאין ברשותו מעבד תואם ולכן לא ניתן.

אמרתי לזאב -לא יכול שכל הנזקים האלה נגרמו בזמן שהלוח אצלי ושאני טוען שככה קבלתי אותו- תשובתו הייתה: "מי אמר שאתה לא קבלת אותו ככה"

לגבי סעיף 2:פניתי לעובד המחסן בשם אילן,ושאלתי אותו בנוכחות כל העובדים והלקוחות את השאלות הבאות:האם במעמד הקנייה ציינתי בפניך שאני חושד בלוח כי יש בו סימניים ושהוא לא חדש ושהסבתי את תשומת ליבך לסימן של מדבקה מקולפת?

תשובתו של אילן : אכן כן ציינת שיש סימן של קילוף צבע.

בקשתי מאילן לחתום לי על אישור בכתב ידי שהוא מאשר זאת בדיוק לפי מה שענה לי.

ענה אילן: אני צריך לבקש אישור מלירן מנהל שירות הלקוחות.

אילן חזר אלי ואמר לירן לא מאשר לי לחתום לך על כלום והתחיל להלחץ נורא..

פניתי לאילן ואמרתי לו : אתה הרי דובר אמת כמו כן אשרת את דבריי פה לפי לפני כולם לפני דקה ,אז ממה יש לך לפחד ?

ענה לי אילן : אני לא אשים רגל למקום העבודה שלי ,אחרת אני יאבד את מקום הפרנסה שלי .

עניתי לאילן: בבית משפט מה תגיד שתדרש לתת עדות - לירן לא מאשר לי?

ענה לי אילן : אני לא יכול לדבר איתך יותר אני שותק.

3.בקשתי מאילן שוב לאחר כמה דקות שיסרוק את הלוח כי אני רוצה לבדוק את הסריאל שמופיע לו במחשב על הלוח.

אילן הראה לי את הסטוריית התנועות של הלוח,וישר צצדה עיני השורה: לוח נמצא בסניףירושליים (לקוח 800)

ואחרי זה הוא מופיע במחסן מרכזי ואז היגיע לסניף.

שאלתי את אילן האם זה תקין?

ענה לי אילן לא יודע אחי אבל יותר אני לא מראה לך כלום ואני כרגע שותק אין לי מה להגיד לך יותר.

בקשתי שוב מהחנות לקבל זיכוי או החלפה- ואז פנה אלי שוב אחד המוכריים בחנות כך:"אתה מפריע לי כרגע לעבוד ואתה עושה פה רעש אני יוציא אותך מהחנות,יש לך בעייה תלך לשירות" יש לציין שהמוכר היה רוסי ובריון לא קטן- למי שמכיר זה המוכר שכל היום בפייסבוק.

עניתי לו " אני הלקוח ואתה לא יכול להוציא אותי מהחנות וזה שזה מפריע לך למכור עוד מחשבים ללקוחות אחרים זה בעיה שלך,אני קניתי פה מהחנות הזאת ואני אקבל פה שירות ,כי אתה הכתובת מבחינתי .

המוכר ניסה להתווכח איתי והגענו לטונים גבוהיים ואז הוא אמר לי אני יוציא אותך אם תמשיך לעשות פה רעש.

עניתי לו האם זה איום -אתה מאיים עלי?

המוכר שתק ואז נרגעו הרוחות והחלטתי שאני לא מבזבז יותר עליהם זמן בחנות כי הם תת רמה של אנשים ובטח שלא רואים אותך ממטר בנוגע לשירות.

בקיצור אתם תחליטו מה להסיק מכל זה,

אני רק מבקש בעלי תפקידים ב קיי אס פי או לשעבר , תמנעו מלהגיב כי שמים לב שיש פה כמה בינכם.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP יכחדו זכור מה אני אומר.

מאחל לך כוחות לתבוע אותם ושתצליח בגדול... ועם החומר שיש לך אני משוכנע לחלוטין שתצליח. קח את זה בסבלנות ותעשה את זה בחכמה ואתה תחזיר להם כגמולם בגדול

כמוך יש בערך כל יום עם מקרים דומים... אני מקווה שאיכשהו תתאגדו ואז הם ישלמו על כל העוולות שלהם שלאחרונה יש מהם בשפע גדול...

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש בושה ,איך הם מרשים לעצמם להתנהג ככה בפרט ללקוח שלהם,

אני לא יודע מה היית עושה במקומך אלכס,אבל כל הכבוד לך שאתה לא מוותר להם,

רק תביעה משפטית תביא לידי מיצוי הדין איתם,הם כמו מאפייה אוקראינית מתנהגיים.

תחזיק מעמד עוד קצת אנחנו איתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם ללא הקלטה אני מאמין שהוא יזכה יש לו מספיק חומר וראיות נגדם {וזה דבר שהוא עדיין יכול לעשות}... הבעיה היחידה לדעתי פה הוא המסמך המרושע שהוא חתם עליו אבל אף על פי כן אני חושב שיש מקום גדול לזכות אותו והוא כקליפת השום... בפרט אם הוא שילם בעבור מוצר חדש והמוצר הזה ככל הנראה בעל היסטוריה בעייתית.

חוץ מזה אין לו יותר מידי מה להפסיד חוץ מ 50 שקל של העלות המשפטית

לגבי הטיול הוא ממש לא קטן והוא ממש לא טיול... הייתי יותר מגדיר את זה כמסע... אבל בהחלט מוצדק ולדעתי אפילו מצווה שבסופו יתכן מאד שישתלם לו {וגם אחרים יהנו מזה} ויעשה קצת צדק איתם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP יכחדו זכור מה אני אומר.

מה זה אמור להיות נבואה או משאלה?

אתה רק שוכח דבר אחד. הישראלי המצוי, כולל כל המתלוננים, או סתם חברי הפורום שפה כבר שנים ומכירים את הנפשות הפועלות ירוצו מיד לקנות- נניח כונן אם זה רק יהיה יותר זול בשקל בKSP.

יהיו להם תירוצים כגון: לכל חברה גדולה יש כמה לקוחות שלא מרוצים, או שזו רק בעיה ספציפית בסניף הזה עם העובד הזה, ועוד ועוד

ככה זה מה לעשות! עד שאתה לא חווה על בשרך...

יחד עם זאת אני חייב לציין שהישראלי המצוי לעולם לא יודה שהוא זה שדפק את המוצר_(אני מדבר בכלליות ולא על מקרה ספציפי זה), משום שלראייתו החברה הגדולה מאחורי המוצר יותר קל לה לספוג את הנזק מאשר לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת דעתי...ואני לא זורק דיבורים כאלו כל רגע אבל מתי שאני אומר אותם אני בדרך כלל צודק... ולאור הדברים שראיתי לאחרונה וניסיון החיים הקטן שלי זאת דעתי.

דבר שני אתה מדבר פה בשם מי אני רוצה להבין? בתור ברוס לי המצוי או הישראלי המצוי שיודע הכל ומדבר בשם כולם או הישראלי המצוי שמבחינתו כולם סוג ב' והוא הישראלי המשובח? או התור הישראלי המצוי שיש לו עסק והוא גם כן עושה דברים דומים לאנשים? או הישראלי המצוי יפה הנפש שיוצא על כולם אבל שזה מגיע אליו זה כבר משהו אחר ופה סוף העולם מתחיל?

חביבי אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה אבל אם אני יראה הרבה אנשים שיגידו לי תשמע אם תלך למקום פלוני תתמלא יפול עליך חרא אני יאמין להם וילא ילך למקום הזה ולא יגיד אלו הישראלים המצויים ובגלל שהם חארות בטח הם אומרים את זה

אין עשן בלי אש והמציאות חזקה מהכל. ואם יש המון תלונות עליהם הדברים לא בחינם זה שקשה לך עם זה זאת בעיה שלך

ואולי אתה בכלל לא גר בישראל או שלא ממש יצא לך להתקל בדבר כזה אבל תן לי להגיד לך משהו... הישראלי המצוי חי בישראל... ובישראל יש המון קומבינות ונוכלים או אנשים שפשוט שמים קצוץ על כל העולם {זה הרוב העיקרי והשורש} והרבה פעמים "דופקים ומנצלים" את הארז הפשוט והתמים ורוכבים על גבו {ואני לא מכליל יש גם הרבה אנשים טובים וישרים אבל גם הרבה מההפך כמו שאמרתי}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP וגם IVORY לא ילכו לשום מקום ,שלא תשלה את עצמך ,בעוד שרשתות מחשבים קטנות (פנדה לדוג') נסגרות ,אצלם העסקים כרגיל ,והם ימשיכו להתקיים עוד לא מעט זמן ,במיוחד בהתחשב בעובדה שבהרבה מקומות אין באמת אלטרנטיבות סבירות אליהן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שזה יקרה מחר וגם לא בעוד יומיים... אבל זאת דעתי בלי ספק אלא אם כן יעשו שם שינויים מהותיים יש גבול לחגיגות של כל דבר ומקום שעושה דברים כאלו סופו לא להתקיים...

ולגבי העיניין עצמו...אם הוא יקח תנושא לידיים ויגיע איתו לערכה משפטית וכמוהו כל שאר אלו שמלכתחילה יורדים מהעניין {ואני מבין אותם בגדול} תאמין לי שפתאום תראה עולם אחר

לגביי אייבורי לדעתי הם הבינו והפנימו תעיניין הזה ובאמת חל אצלהם שינוי גדול לטובה בנושא של שירות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חושב כמו יניב,

הכח בידיים של הצרכן, ככל שיותר אנשים יראו וישמעו מה קורה, ככה חברות כמו קיי אס פי יתחילו להבין שהצרכן הישראלי לא פריאר.

אין ברירה צריך לנצל כל במה שניתן על מנת להביא את הדברים לידי פרסום כדי שאנשים אחרים לא ייפגעו בעתיד וילמדו מהעניין.

אלכס במידה ואתה צריך עזרה משפטית צור איתי קשר יש לי מישהו שיכול לעזור לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בית משפט בית משפט בית משפט,

אלכס לך תבע אותם,אתה בטוח זוכה,אתה נשמע לי גם לא פראייר אם כי בהתחלה חשבתי שאולי תשבר בקלות.

נראה לי שיש לך בסיס חזק לזכות ושאתה יודע מה אתה עושה.

צריך ללמד אותם לקח פעם אחת ולתמיד :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...