לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13 - עמוד 22 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם תקול שקבלתי בKSP,חנות מסרבת להחליף,הוגשה תביעה משפטית(עדכון)31.1.13


alex11111

Recommended Posts

כמו כן יש לנו המשתמשים זיכרון מאוד קצר , וברגע שהם יבדקו מחיר של מוצר מסויים ויראו ש KSP זולים מחנוית אחרות הם יקנו בלי לחשוב 2 דקות (אולי דקה אחת) כי חושבים לי זה לא יקרה ואותי לא ידפקו , אבל אני חושב שבזמן הקרוב אנחנו נראה דיונים דומים

ואז משהו יכתוב "אמרתי לך" או "למה לא קראת את הדיון הזה " , כי אין מה לעשות יש הרבה לקווחות "ישראלים" שמחפשים

את המחיר ולא מעניין אותם השירות , או היחס או האמינות רק המחיר , כי זה מה שמרגישים בזמן הרכישה , ולא את שאר הדברים .

אני בונה על שידרוג בקרוב ולא יקנה מהם

במוצרים סגורים לגמרי שהם לא נותני האחריות אז זה דבר אחר

אבל ברכיבים כמו לוחות אם זיכרונות וכו אני לא יקנה מהם

מה גם שאני לא בוטח בהרכבה שלהם בכלל ,ואני מעדיף לשלם לחנות על הרכבה בגלל נושא האחריות בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 508
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בעניין הוצאת לשון הרע תשאיר לי את העניין תאמין לי שיש לי את היכולת להתמודד ועדיין לא הוצאתי לשון הרע כנגד אף אחד

כניראה שיש כאן לאנשים פחד באוויר מהמילה לשון הרע

אם אתה מוכן לפרסם את הדברים שלך עם ת.ז. ושם מלא, ולקחת אחריות מלאה על מה שאתה אומר - אין בעיה

אבל כל עוד אתה עושה את הדברים מאחורי שם משתמש בלבד, באתר זה, אתה מעמיד את הפלטפורמה הזו תחת בעיה ברגע שמפורסמת

פה הכפשה או דבר שעלול לפגוע בחברה זו או אחרת ללא הוכחה מפורשת מבחינה משפטית.

עד שלא תבין את זה, אנחנו בבעיה.

אם אינכם יכולים לאפשר דיון חופשי אנא תסגרו את המדור הצרכני כי אתם עושים יותר נזק מאשר תועלת. חוקי הפורום כנגד לשון הרע וכיוצא בזה נועד רק על מנת לחסום גולשים מלספר על חוויות ושירות גרוע אבל מכאן ועד הוצעת לשון הרע המרחק הוא גדול ולא אתם תשפטו מה הוא לשון הרע כי לכם אין הזכות והידע ואיינכם אמורים לעסוק בכך למעט לנווט את הפורום /מדור בצורה נכונה, אם לא למטרה הזו נועד הפורום המדור אז כניראה שיש כאן הרבה אינטריגות ועצימת עיין. תפקידכם הוא לנווט את הפורוםלא ולהיות רועץ מה שאתם עושים כרגע, בניהול יש לי קצת נסיון

אל תנסה להסביר לי את מטרת הפורום ותפקידי בו. אם יש לך המלצות לשינויים זו לא הכתובת.

מטרת הפורום היא לתת במה במקרה של בעיה שיש מאחוריה הוכחות ולא טענות שאם תדרש להוכיח אותן - אין לך כלום.

לבוא ולטעון מול חברה לדוגמה בלבד, שכל המוצרים שהיא מוכרת בצבע אדום, ללא הוכחה אמיתית יכולה להתפרש כפגיעה בחברה אם מפורסמת במדיה פתוחה.

כל מי שאומר כי חברה זו וזו, עושה עוול על בסיס קבוע, צריך להראות הוכחה חותכת לדברים אחרת אין מקום לקביעה כזו.

ברמה האישית זה סיפור אחר, שכן זה יחיד שמראה הוכחה למקרה פרטני.

אם עד לכאן לא קבלת תשובה, אני שוב ממליץ שתמצא מקום אחר להעלות את טענותיך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי , אני חושב שהתביעה הזאת תדון בבית המשפט רק בעוד מינימום חצי שנה

כך שעדכון נוסף בדיון יהיה רק בעוד חצי שנה לפחות.

(אני מקווה שאני טועה ).

דבר נוסף שאנחנו כותבים כאן על KSP , שאנחנו ממש לא משפיעים על כניסת הלקוחות שיכנסו אליהם לחנות , הם לא מתרגשים

מהדיון הזה , הוכחה לכך ששום נציג רשמי של KSP לא נכנס לכתוב תגובה , אפילו לא מילה .

וזאת מכוון שרוב הלקוחות שלהם הם לא לקוחות הפורום הזה אלה לקוחות שלא יודעים מה זה HWZONE , לקוחות שלרוב הם קונים שחושבים עדיין שיש רק את KSP ו איבורי והם החנויות המחשבים היחידות והכי זולות בישראל ולא שמעו על RSM , זיג וזאג , א.לומדה

IQPC , ועוד חנויות שכתובות בחנויות המומלצות .

כמו כן יש לנו המשתמשים מאוד קצר , וברגע שהם יבדקו מחיר של מוצר מסויים ויראו ש KSP זולים מחנוית אחרות הם יקנו בלי לחשוב 2 דקות (אולי דקה אחת) כי חושבים לי זה לא יקרה ואותי לא ידפקו , אבל אני חושב שבזמן הקרוב אנחנו נראה דיונים דומים

ואז משהו יכתוב "אמרתי לך" או "למה לא קראת את הדיון הזה " , כי אין מה לעשות יש הרבה לקווחות "ישראלים" שמחפשים

את המחיר ולא מעניין אותם השירות , או היחס או האמינות רק המחיר , כי זה מה שמרגישים בזמן הרכישה , ולא את שאר הדברים .

אני מקווה שאני טועה והרבה צרכנים בארץ עוברים שנוי שמחפשים משהו מעבר למחיר .

נתראה בעדכון בעוד כחצי שנה .

מבין גדול

זה מצויין שיש אלטרנטיבות לKSP וIvory ,אבל יש אזורים שהאלטרנטיובת האלו לא קיימות כמו ב"ש לדוג' והם נמצאות במרחק של יותר משעה וחצי נסיעה ,ולא לכולם זה אפשרי ,או נוח לרכוש חומרה מחנות שממוקמת בעיר אחרת .

מה שנשאר לך זה חנויות מחשבים קטנות שאתה פשוט לא יודע כמה זמן הם עוד יחזיקו, תראה לדוג' את פנדה , וזאת לא היתה אפילו חנות קטנה אלה של כמה סניפים שפשוט נסגרה בלי שום התראה מוקדמת , והיא לא היחידה שנסגרהוהלקוחות שרכשו שם נשארו בבעיה .

במקומות כאלו לפעמים גם עדיף ללכת לחנויות כמו KSP וIvory כי במקרה של שתי אלו הם לא הולכות לשום מקום ,ולא כולם מקבלים שירות גרוע ונתקלים בבעיות מצד החנות במקרים של מימוש אחריות ,וכמובן שכשיש כול כך הרבה סניפים לרשת יש גם הרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי שאומר "אלכס תמשיך לעדכן" לא יודע מה זה מערכת המשפט בישראל :lol: במקרה הטוב, עוד שנה תעלה התביעה לדיון.

בקיצור אלכס צעד נכון עכישו שכח מיזה...שיגיע המשפט תתעסק בזה שוב כי חבל לך על הזמן והצפייה. כמו שכבר אמרתי אני בטוח שזה ייסגר בפשרה בינך לבניהם רגע לפני המשפט...רק תהיה חכם לסחוט להם תאימא בכל פשרה שתבוא כי הצדק איתך :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי שאומר "אלכס תמשיך לעדכן" לא יודע מה זה מערכת המשפט בישראל :lol: במקרה הטוב, עוד שנה תעלה התביעה לדיון.

בקיצור אלכס צעד נכון עכישו שכח מיזה...שיגיע המשפט תתעסק בזה שוב כי חבל לך על הזמן והצפייה. כמו שכבר אמרתי אני בטוח שזה ייסגר בפשרה בינך לבניהם רגע לפני המשפט...רק תהיה חכם לסחוט להם תאימא בכל פשרה שתבוא כי הצדק איתך :xyxthumbs:

אין לי ספק שמערכת המשפט שבישראל היא לא מהמהירות בעולם.

צריך להבין שלא נותרה לי ברירה אלא לתבוע את קיי אס פי,וזה תוצאה מחוסר אונים מוחלט מול גוף של חברה כזאת גדולה.

אני העלאתי את המקרה שלי לפורום זה על מנת לקבל עזרה בסוגייה זאת ולקבל דעה של אנשים אחרים שאולי יכלו לעזור לי ולתת עצה טובה במקרה נקודתי זה.

המטרה שלי פה בפתיחת התרד הזה היא לתת כלים איך להתמודד במצב כזה מול חברה כזאת או אחרת.

אני יכול להעיד שבמקרה שלי לאורך כל הדרך הבאתי בפניכם מספר הוכחות רלונטיות שמוכיחות את צדקתי(תמונות,דוח מעבדה,תגובה של קיי אס פי)

אם הייתי רוצה למנוע מאנשים לקנות מקיי אס פי ,הייתי מפרסם את המקרה בפייסבוק או פונה לאמצעי מדייה יותר משפיעים ולא הייתי טורח בכלל לפרסם את התגובה שלהם ולפנות אליהם.

זה שמנצלים את קיומו של התרד הזה לגלישה של נושאים שאינם עולים בקנה אחד עם המקרה שלי,זה גניבת דעת ונסיונות להתמקד בתפל ולא בעיקר.

בחיים אם לא מנסים אז לא מצליחים ,עקשנות והתמדה לפחות במקרים כאלה מקדשים את המטרה.

אני אומר רק דבר אחד :"רק חמור אינו משנה את דעתו" " ושאין עשן בלי אש"

כל אחד שצפה פה בתרד יסיק את המסקנות לפי מיטב הבנתו.

שיהיה מה לעדכן ,מבטיח לעדכן אתכם בשמחה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם בקר טוב וחג שמח,

אז יש עדכונים:

תאריך המשפט נקבע ל 12/11/2012 .

ישנם נסיונות כאלה ואחרים של הנתבעת(קיי אס פי) לנסות ולבטל את המשפט בטענות כאלה ואחרות אך ללא הצלחה,מה שמעיד על פאניקה מיצדם.(אני מנוע מלהרחיב כרגע)

כמו כן ישנו תהליך גישור ברקע.

אנשי קיי אס פי או מי שמטעמכם אני יודע שאתם מודעים לקיום התרד ואף מתעדכנים בו בעצמכם ועושים שימוש בחלק מהראיות שהעלאתי פה כגון , ואני שמח על כך.כי בסופו של דבר הכל שקוף וכל הראיות יוצגו בבית משפט בכל מקרה ואני סמוך ובטוח בדרכי וצדקתי וזה בסדר גמור שאתם בלחץ כי אתם הולכים להפסיד במשפט זה.

לכל העוקבים והמגיבים אני אמשיך לעדכן אתכם ולהביא בפניכם כל התפתחויות נוספות לטוב ולרע.:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שלרשתות מחשבים צריך להוציא תיקון לחוק הגנת הצרכן המאפשר לו לקבל את פרטי היבואן של המוצר ולגשת אליו ישירות לצרכי מימוש אחריות, מבלי לעבור דרך הרשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החברה הפסידה, גם אם היא תזכה במשפט.

פשוט לא להאמין לאן הם גוררים את כל הסיפור בגלל , שיכלו להחזיר ליבואן בטח באיזו תואנה ולא להפסיד כלום.

אטימות במקרה הטוב, רשעות במקרה הרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שלרשתות מחשבים צריך להוציא תיקון לחוק הגנת הצרכן המאפשר לו לקבל את פרטי היבואן של המוצר ולגשת אליו ישירות לצרכי מימוש אחריות, מבלי לעבור דרך הרשת.

כלומר, זה לא המצב בחוק כרגע? מוזר, חשבתי שכן.

לא רק שהחוק הקיים "מאפשר" ללקוח לקבל את פרטי היבואן, הוא אף מחייב את החנות למסור ללקוח את המידע הזה במעמד הקנייה, גם בלי שהלקוח ידרוש זאת מפורשות. בכלל, יש הרבה סעיפים בחוק הגנת הצרכן שאמורים להבטיח שלא יקרו מקרים בהם הלקוח נדפק, אבל רוב האנשים לא מכירים אותם אז החנויות מרשות לעצמן לצפצף. רק מהסיבה הזו אני שמח לשמוע על כל תביעה שכזו (ואין זה אפילו משנה כנגד מי בדיוק) - עוד תביעה ועוד תביעה והחנויות יתחילו להבין שהלקוחות כבר לא מה שהיו פעם ולא יתנו לשקר להם או לרמוס את זכויותיהם.

ואגב KSP, לצערי גם אני נאלצתי לאחרונה למסור לתיקון שנקנה אצלם לפני שנתיים+. חשוב להדגיש - התקלה בלוח התבטאה בחלק מהחיבורים בלבד, כך שהלוח בכללותו עבד עד כשעתיים טרם שפרקתי אותו מהמחשב ובאתי איתו לחנות, וסיפרתי את סיפור המעשה בטרם הראתי את הלוח. הבחור בחנות שקיבל את הלוח שאל בתחילה למה הבאתי את הלוח ללא הפלסטיק המגן על תושבת המעבד (הלוח בן יותר משנתיים, להזכירכם, והובא מוגן באריזתו המקורית, אלא שהפלסטיק הנ"ל אבד לי), בדק ב4 עיניים את התושבת של המעבד בחיפושיו אחר פינים עקומים (פשוטו כמשמעו - הוא ועובד נוסף פשוט בהו בלוח), ולאחר שכמובן לא נמצאו כאלה החלה סריקה ויזואלית שנמשכה דקות ארוכות על פני כל הלוח, בחיפושיהם אחר נזק פיזי כלשהו ש"יאפשר" להם להתנער מהאחריות (התקנון שלהם אומר שכל נזק פיזי מבטל את האחריות, וכמה מהלקוחות יודעים שהחוק מציין במפורש שרק אם הנזק הפיזי הוא הגורם לתקלה עליה מתלונן הלקוח החנות פטורה מאחריות?). רק לאחר שלא נמצא כל נזק שכזה, שני הבחורים נאלצו להודות בפרצוף עקום שהלוח כנראה אכן תקול ולקבלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזדהה .

לי קרה שקניתי מחשב חדש עם תקול והשירות פשוט היה זוועה (רמז) , עד שקיבלו אותי , עד "שתיקנו" בחלק משומש ותקול אחר , לאחר פעמיים שהייתי בזוועה הזאת ולוח האם קרס לגמרי , החלטתי לקחת את המחשב למעבדה פרטית ולהחליף את לוח האם על חשבוני (בתקופת האחריות ).

מאחל לך בהצלחה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...