ריכוז בקשות לקניות קבוצתיות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ריכוז בקשות לקניות קבוצתיות


YairZ

Recommended Posts

שלום וברוכים הבאים לפורום קניות קבוצתיות.

בדיון זה תוכלו לרשום מוצר שהייתם רוצים שיפתחו עליו קניה קבוצתית וחושבים שיש לו ביקוש (או שהמחיר שלו לא ממש הוגן בארץ ;) ).

את כל הבקשות שלכם נרכז כאן, בהודעה הראשית, לנוחיותכם.

מי שרוצה לפתוח דיון על קניה קבוצתית - יותר ממוזמן. אנו כבר נוריד את אותו המוצר מהרשימה בהתאם.

אל תפחדו להיות אחראים על קניה קבוצתית - קיראו את חוקי הפורום על ההתנהלות וכולם ירויחו.

להלן רשימת המוצרים שמומלץ לבצע עליהם קניות קבוצתיות:

- כרטיס מסך HD7950- אם המחיר הכללי בחנויות עומד על סביב ה-2000 שקלים, וראינו שבשבועות האחרונים מספר חנויות הציעו כרטיס זה במחיר של סביב ה-1600 ש"ח- סימן שניתן להוריד אותו אפילו יותר עם מעט לחץ ורצון. הזדמנות מצויינת לקבל כרטיס עדכני וחזק במיוחד במחיר מצויין.

- ספקי כוח סיסוניק:

רבים רוצים מארז איכותי ושקט במיוחד במחיר סביר עבור מערכות ממוצעות. דגם ה-430W המצויין מסדרת S12II עולה כיום מחיר ממוצע של 280 שקלים. במידה ויהיה ניתן להוזיל ספק זה בכמה עשרות שקלים, זה יהיה הספק המשתלם ביותר למערכת סטנדרטיות המשלב איכותי, תקן נצילות גבוה ושקט.

בנוסף, ישנו את דגם ה-620W מאותה סדרה, שכבר ראינו בעבר הנחות של כמה עשרות שקלים. הורדה נוספה במחיר מאפשר לספק הזה להיות משתלם מאוד למערכות כבדות כיום.

כוננים קשיחים:

גם לאחר זמן לא קצר לאחר אירוע השטפונות בתאילנד, מחירי הכוננים הקשיחים לא ירדו למחירם המקורי אשר היה לפני האירוע.

כמובן שהייתה ירידה קטנה, אך ישנו סיכוי גבוה מאוד שניתן להוריד את המחיר עוד יותר. העובדה שמחיר של חלק מהכוננים נמוך משמעותית מכוננים אחרים, מעיד בחלק מהפעמים על סיכוי זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 228
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם המחיר של GTX670 לא ראלי, והוא יכול בקלות לרדת לכיוון ה-1600 כמו ה-7950, בעיקר בגלל שהמחירים שלהם זהים ושהזמינות של ה-670 עלתה. לפי דעתי מכירה יכולה לזרז את הורדת המחירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
גם המחיר של GTX670 לא ראלי, והוא יכול בקלות לרדת לכיוון ה-1600 כמו ה-7950, בעיקר בגלל שהמחירים שלהם זהים ושהזמינות של ה-670 עלתה. לפי דעתי מכירה יכולה לזרז את הורדת המחירים.

דיברתי עם מספר חנויות ויבואנים- בלתי אפשרי להוריד את הכרטיס עד למחיר הזה, אפילו לא קרוב (מדובר על סביב ה-1900-2000 ש"ח, תלוי בכמות הקונים). כמו כן, היות ומדובר על מוצר יקר יחסית, לדעתי כמות הקונים תהיה נמוכה משמעותית מאשר ל-.

אם אתם חושבים שתהיה היענות לטווח המחירים הזה, אין לי בעיה לפתוח קניה קבוצתית על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה קרה שהתעורר כאן הפורום (הת'רד הזה בעיקר)?

יש סיבה למה? איך זה יכול להיות שאת ה-7950 הם הורידו עד לפחות מ-1650 ש"ח (ללא קנייה קבוצתית, שהמחיר שלו עוד היה 400$) ואת זה הם לא יכולים בפחות מ-1900? אתה יכול לבדוק את זה, למרות שלא נראה לי שתהייה הענות כל כך גבוהה. לפני חודש חשבתי על לקנות אחד במחיר הזה (1600-1700 ש"ח), אבל אני רואה שבחודשים הקרובים אני פחות יגע במחשב, אז זה לא בוער לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שכולם מסכימים שצריכה להיות עוד קניה של SSDים, אבל זה לא תורם במשהו.

תפסיקו להיות עצלנים ותקימו אחת כזאת, זה דבר כ"כ פשוט ודורש מינימום מאמץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...