חשד ל Throttling של מהירות ההורדה (הוט+הוט נט 100) - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חשד ל Throttling של מהירות ההורדה (הוט+הוט נט 100)


berney

Recommended Posts

הי,

הצטרפתי לפני כשבועיים להוט + נט במהירות 100. אני חושש שהם מפעילים Throttling על הורדות כאשר עוברים את ה 50GB. איך שמתי לב? בהתחלה טורנטים טסו, כמעט כולם הורידו בכ-10 מ"ב לשניה. היום, הטורנטים מגיעים לכ- 8מ"ב ואז צונחים דרסטית לסביבות 1 מ"ב ולא עולים יותר. אגב, מדובר על טורנטים מהירים מאוד (מאתרים פרטיים וכו').

למעשה, שמעתי את השמועה (על ה Throttling) מחבר שרצה להתחבר עכשיו. הוא התלבט בין 30 או 100, ואז אמר לו הנציג שכדאי לו 30 כי את ה 100 הם מפחיתים ברגע שעוברים את ה 50 GB.

האם גם אצלכם זה כך?

אגב, רציתי לבדוק את בזב"ל במקום נט. כשביקשתי מהוט לאפשר לבזב"ל לחבר אותי דרכם (MPLS), הם ענו שראשית עלי לנתק את נט. עד כאן בסדר הבעיה שאז מבחינתם התשלום עולה מ 329 ש"ח ל 379 ש"ח. בקיצור, לא מאפשרים לי להחליף ספק בלי עונש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לגבי השינוי, מה שאתה אומר נשמע מאוד מאוד לא חוקי מצידם כי זה בדיוק מה שהחוק אסר עליהם לעשות...

אסור שיהיה קשר בין להוט-נט , למרות שזה בתכלס אותה חברה , "כלפי חוץ" הם כביכול שתי חברות שונות.. הנציגה של שדיברתי איתה אפילו שיחקה את המשחק: "אנחנו רק תשתית, אני יכולה אחרי השיחה להפנות אותך להוט-נט אם אתה רוצה כדי שתפתח שם מנוי...".

בסוף אגב השארתי את המנוי שלי בבזב"ל, אבל הנקודה היא שאין (אסור שיהיה) שום חיבור בין שתי החברות.

לכן, כשביקשת לבטל את המנוי בהוט-נט והם התנו את זה לכאורה ב"שינוי מסלול" אצלך בהוט התשתית, יש פה לכאורה עבירה חמורה מאוד שכן אסור שיהיה שום קשר בין -נט והוט, חוץ משמות קצת דומים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר לקחת את הטריפל לקחת רק תשתית, טלפון וטלוויזיה מהוט. ספק יכולת לבחור מה שבא לך ואם לקחת נט זה רק צירוף מקרים. לא יכולים לשנות את תנאי הטריפל אם אתה רוצה להתנתק מהוט נט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את כל זה אמרתי להם. אבל הנציגה בשלה. מחר אברר שוב מול שירות לקוחות בתקוה שהפעם לא אחכה 93 דקות (!) על הקו בהמתנה...

מה לגבי ה Throttling? יש פה כמה וכמה עם נט 100 שכבר עברו את ה 50 GB אני מניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבקש לדבר עם מנהל.

אם זה לא עוזר תבהיר לו שאתה הולך עכשיו לנתק את השיחה ומיד להתקשר למשרד התקשורת ולהתלונן (לא בקטע של איום אלא באמת תעשה את זה).

חוץ מזה, אל תתקשר בכלל להוט... תתקשר להוט-נט ישירות.

לשירות ותמיכה חייגו 6901* או 1800-468-638

משעשע שהם זה 6901 והוט זה 6900...

לגבי ה-Throttling , אני יכול רק להגיד לך שזאת לא הפעם הראשונה שאני שומע את הטענה הזאת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי,

הצטרפתי לפני כשבועיים להוט + הוט נט במהירות 100. אני חושש שהם מפעילים Throttling על הורדות כאשר עוברים את ה 50GB. איך שמתי לב? בהתחלה טורנטים טסו, כמעט כולם הורידו בכ-10 מ"ב לשניה. היום, הטורנטים מגיעים לכ- 8מ"ב ואז צונחים דרסטית לסביבות 1 מ"ב ולא עולים יותר. אגב, מדובר על טורנטים מהירים מאוד (מאתרים פרטיים וכו').

למעשה, שמעתי את השמועה (על ה Throttling) מחבר שרצה להתחבר עכשיו. הוא התלבט בין 30 או 100, ואז אמר לו הנציג שכדאי לו 30 כי את ה 100 הם מפחיתים ברגע שעוברים את ה 50 GB.

האם גם אצלכם זה כך?

אגב, רציתי לבדוק את בזב"ל במקום הוט נט. כשביקשתי מהוט לאפשר לבזב"ל לחבר אותי דרכם (MPLS), הם ענו שראשית עלי לנתק את הוט נט. עד כאן בסדר הבעיה שאז מבחינתם התשלום עולה מ 329 ש"ח ל 379 ש"ח. בקיצור, לא מאפשרים לי להחליף ספק בלי עונש.

השאלה המעניינת לא פחות היא האם ההגבלה היא ברמת הספק או ברמת התשתית. לכאורה אם ההגבלה היא ברמת התשתית (וזה מה שכתוב בחוזה, כמדומני), אז לא משנה לאיזה ספק אתה תתחבר, ההגבלה תקרה בפועל. אם ההגבלה היא ברמת הוטנט, אז לכאורה יש כאן הסתרה של מה שקורה בפועל וזה חמור לא פחות.

אני בדיוק כמוך מתלבט אם לעבור או לחזור לבזב"ל, אפילו ללא , אבל חששתי שעלולה להיות "קפיצה" מ- 329 ש"ח ל- 379 ש"ח באופן אוטומטי, ולך תרדוף אחריהם בסוף חודש התשלום כשתגלה בחשבונית ששילמת 50 ש"ח יותר... מה שמזכיר לי שהיום אני התקשרתי לתמיכה לבקש להחזיר את ההוטבוקס שלי למצב מודם (מסתבר שאחרי שעברתי ל- 100Mbps, הקונפיגורציה החדשה העבירה את ההוטבוקס למצב ראוטר ללא ידיעתי והסכמתי. תודה רבה ...). אני מקווה מאוד שזה גם לא שינה שום דבר בחוזה שלי מול . שום דבר לא ברור אצלם. תמיד יש אצלם הפתהוט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בפלטינום אתה מקבל את ההוטבוקס כראוטר ללא תוספת תשלום.

אני גם ביטלתי למצב מודם.

המחיר הוא ל-18 חודשים ואני אערוף להם את הראש אם ישנו זאת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי איך הגעתם למסקנה שזה לא חוקי בגלל קשר עם הספק , והרי לא נאמר דבר לגבי הספק בכלל.

אפשר להבין מהמקרה הזה שחברת התשתית להלן הוט מורידה את המהירות שלו בעצמה לאחר 50 ג'יגה,

שזאת הכמות שהיא מתחייבת אליה מלכתחילה בחוזה.

ובדומה לרשתות סלולר שגם להם קיים מסלול כזה שאחרי חריגה מהכמות שבחבילה, מורידה את רוחב הפס של הלקוח.

מה שכן כל עוד לא נאמר דבר ע"י הסוכן \ נציג טלפוני או בחוזה (ואני מאמין שלא) אין שום סיבה שהחברה תעשה את זה.

ייאמר לזכות שאצלה הרבה פחות תלונות מאשר להוט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי איך הגעתם למסקנה שזה לא חוקי בגלל קשר עם הספק , והרי לא נאמר דבר לגבי הספק בכלל.

הוא ביקש להתנתק מהוט-נט (הספק) כדי לעבור לבזב"ל (הספק) , והם (הוט-נט, הספק) התנו את הניתוק שלו בשינוי מסלול המנוי בהוט (התשתית). זה לא חוקי ועבירה חמורה ובוטה, אם משרד התקשורת ישמע על זה וישיג הוכחות - הוא יזמבר להם את התחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה לומר לך ...

בחודש שעבר עברתי עם ה-100 מגה את ה-500GB אפילו יותר ולא הייתה\ואין לי כרגע שום אאטה בטורנטים אלא מגבלה של הארד דיסק המעצבן שלי שלפעמים מגיע לשיא המהירות ולפעמים התוכנה רושמת לי עומס על הראד דיסק והמהירות צונחת עקב זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שבב"ל אין הגבלה על הורדה (עם תשתית הוט 100M כמובן)...היום הורדתי 61GB (שני סרטי BR) אז מה מחר לא יהיה לי ...אם באמת לא יהיה אני שורף את יחד עם בב"ל ;D על מה אני משלם.

מה שכן הגלישה שלי לאתרים בארץ ובחו"ל הרבה יותר איטית מפעם וגם ככה בטורנטים אני לא עובר את -5M בהורדה. מחרטטים אותי שאני אמור לקבל עד 100M ולא 100M תכלס...עובדים עלי או שככה אצל כולם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהוט עשו מבחינתה משהו שהוא חוקי... גם אם הוא מסריח.

להוטנט ניתן להתחבר בשתי דרכים - דרך בחבילת בנדל, או דרך הוטנט בנפרד.

אם אתה מתחבר דרך - אתה מקבל את ה- 20 ש"ח כחלק מ"הטבה" שמחוברת לחוזה. שימו לב שהחוזה (למי שחתם על הוט+הוטנט) נקרא HOTNET Platinum. אפשר לעשות חבילות דומות עם 012, נטויז'ן, בזב"ל ו- CCC לפי האתר של .

אם אתה לא מתחבר דרך - אתה פשוט עושה חוזה על התשתית בלבד, אז מדבר בנפרד עם מי שצריך (הוטנט, 012 וכו') ולוקח איתם את החבילה שאתה צריך. כמובן שגם במקרה כזה הוטנט עולה 20 ש"ח.

בקיצור, מי שלקח חבילת בנדל הוט+הוטנט דרך הוט, "תקוע" עם חוזה למשך 18 חודשים על 349 ש"ח של ספק+ספקית. במידה ותרצה להפרד מהחוזה הזה, תאלץ לקחת חוזה חדש ואז זה יהיה לפי המבצעים החדשים, קרי חבילת פלטינום ב- 379 ש"ח בתשתית בלבד.

האם יש כאן הטעיה? לא יודע. הרי כשהתקשרנו רצינו הוט+הוטנט וקיבלנו פשוט את הוטנט שעולה 20 ש"ח כחלק מחבילת בנדל כללית, פשוט לא חשבנו על זה כחוזה בנדל, ככל הנראה. אבל להפריד את החוזה הנוכחי זה קצת יהיה בעייתי, לדעתי, כי מבחינה משפטית החוזה תקף כבנדל, והוט לא חייבים לכאורה להעביר אותך לחוזה ללא ספק לפי השקה. מה המסקנה? לא לעשות בנדל בלי סיבה מוצדקת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...