ModChiP פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 כמו שאני רואה את זה , המון אנשים מרוצים מהוט והוטנטהאם שווה לי כלקוח להישאר בזק ובזק בינלאומי,או לעבור להוט? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Trumpeldor פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 מכל אלף השרשורים בנושא לא הצלחת לגבש החלטה ?אתה רוצה שמישהו יחליט בשבילך ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ModChiP פורסם 2012 בפברואר 26 מחבר Share פורסם 2012 בפברואר 26 אני לא רוצה שיחליטו בשבילי.אבל אני שומע כל מיני דברים כגון- עוד מעט המהירות תרד, עוד מעט הם יקפיצו את המחיר.בזק בכלל מסוגלת לספק מהירות כזו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
barman פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 אני לא רוצה שיחליטו בשבילי.אבל אני שומע כל מיני דברים כגון- עוד מעט המהירות תרד, עוד מעט הם יקפיצו את המחיר.בזק בכלל מסוגלת לספק מהירות כזו?אנחנו לא נביאים. כרגע, הוט מספקת עיסקה טובה שהרבה מאוד אנשים עוברים אליה. מן הסתם באופן טבעי, הוט גם יוצרת ציפיות. אם היא תאכזב, היא תפסיד הרבה יותר מהקמפיין הכושל. הקפצת המחיר לא תקרה במהלך 18 החודשים הקרובים. זה מעוגן בהסכם בינך לבין הוט.כל השאר אלו נתונים שסיפקו כאן לא פעם ולא פעמיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nerya40 פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 זה שווה את הכסף, כי גם אם תקבל רק חצי מזה עדיין זה יצא לך משתלם. (אני מדבר על ה- 100 מגה).אם אתה מתכוון להישאר במהירויות "הרגילות" אין טעם לעבור כי המחירים במהירויות האלו נשארו אותם מחירים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
נץ פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 ומה עם התדמית הגרועה של הוט בכל הקשור לאי ניתוק כאשר הלקוח דורש לסיים את ההתקשרות? חיובי יתר בלתי מוסברים? הפרת הבטחות של נציגי השרות להחזירם? או לחילופין הצדקתם באמתלות שווא? המשך חיוב של לקוח שהלך לעולמו בטענות שווא? האם זה אינו מהווה שיקול בבחירת החברה עימה אתה רוצה להתקשר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
barman פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 ומה עם התדמית הגרועה של הוט בכל הקשור לאי ניתוק כאשר הלקוח דורש לסיים את ההתקשרות? חיובי יתר בלתי מוסברים? הפרת הבטחות של נציגי השרות להחזירם? או לחילופין הצדקתם באמתלות שווא? המשך חיוב של לקוח שהלך לעולמו בטענות שווא? האם זה אינו מהווה שיקול בבחירת החברה עימה אתה רוצה להתקשר?לא נתקלתי בכאלה.בכל מקרה, אין התחייבות ואתה תמיד יכול לעזוב. אני לא מנסה לשכנע אותך (ולדעתי לא כדאי שתחפש כאן שכנועים. תלך עם המידע שמפוזר כאן). פשוט לדעתי אין לך מה להפסיד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 שום בעייה, אתר "נתק" שולח להם פקס עם כל הנתונים לביטול הסכם התקשרות.אתה מכיר חברה ידועה לטובה בנושא חיובים\ניתוקים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 אני שלחתי ל yes בקשת ניתוק ביום חמישי דרך נתק.אין תגובה. לא התקשרו ולא כלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 אם תקרא את ההודעה שנשלחת, תגלה שאתה מבקש בפירוש שלא יפנו אליך.על פי החוק יש להם 72 שעות מהרגע שנשלחת ההודעה לנתר אותך. אם לא באו לקחת את הציוד, בעייה שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
barman פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 אני שלחתי ל yes בקשת ניתוק ביום חמישי דרך נתק.אין תגובה. לא התקשרו ולא כלום.אם קראת את מה ש"שלחת" מאתר נתק, אתה למעשה חייבת את YES משפטית לנתק אותך תוך 3 ימים, בלי אפשרות מיקוח ופניה בחזרה.הדרך היחידה שלך לוודא שניתקו אותך היא ע"י בדיקה עצמאית אחרי מספר ימים (מה שאומר שאז הם כן יציקו לך) או לחילופין לחכות לחשבון האשראי שלך.אם תוכל לעדכן אם זה באמת בוצע, זה יהיה נחמד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 מכל אלף השרשורים בנושא לא הצלחת לגבש החלטה ?אתה רוצה שמישהו יחליט בשבילך ?הוא כנראה לא עקב אחריהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
barman פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 הוא כנראה לא עקב אחריהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
נץ פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 זו החברה שהקימו במיוחד אתר עבורה: I Hate Hotחיפוש קצר באינטרנט יעלה מספר רב של כתבות על העוולות שהחברה הזו גרמה ללקוחותיה ורק כאשר הגיעו למדיה הואילה לבצע את שהייתה צריכה לעשות מלכתחילה.מספיק לקרוא את מאות התגובות מלאות הזעם בכתבות על HOT כדי להבין מה זה שרות רע לאורך זמן.אל דאגה , אני לא מתכוון להיות לקוח שלהם, רק רציתי להבין את אלו הרצים לזרועותיהם אחרי כל מה שעשו לציבור לקוחותיהם,וזאת במיוחד על רקע המחאה החברתית שהחלה בקיץ ועדיין רוחה מנשבת באוויר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
barman פורסם 2012 בפברואר 26 Share פורסם 2012 בפברואר 26 זו החברה שהקימו במיוחד אתר עבורה: I Hate Hotחיפוש קצר באינטרנט יעלה מספר רב של כתבות על העוולות שהחברה הזו גרמה ללקוחותיה ורק כאשר הגיעו למדיה הואילה לבצע את שהייתה צריכה לעשות מלכתחילה.מספיק לקרוא את מאות התגובות מלאות הזעם בכתבות על HOT כדי להבין מה זה שרות רע לאורך זמן.אל דאגה , אני לא מתכוון להיות לקוח שלהם, רק רציתי להבין את אלו הרצים לזרועותיהם אחרי כל מה שעשו לציבור לקוחותיהם,וזאת במיוחד על רקע המחאה החברתית שהחלה בקיץ ועדיין רוחה מנשבת באוויר.נקמה זה דבר מטופש.השאלה היא אם יש לך אלטרנטיבה, והתשובה היא שאין. היום זה עניין צרכני נטו. בנוסף, מה שאין זה התחייבות. אתה יכול לעזוב את הוט מתי שבא לך. ברגע שהוט יתחילו לעשות בעיות, אלפים יעזבו אותם. היום לא ניתן לכבול בחוזה אף לקוח. במקום להתלונן שהוט עושה מבצעים, צריך לבקש שבזק יעשו דבר דומה (אני די בטוח שלבזק יש קצת יותר כסף מהוט) ואז תהיה תחרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.