** עכשיו זה רישמי - HOT היא ISP ויש גם מחירים מפתיעים... - עמוד 9 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

** עכשיו זה רישמי - HOT היא ISP ויש גם מחירים מפתיעים...


Cheif

Recommended Posts

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ההוטבוקס בתור ראוטר זה אחת הצרות שלא נבראו !

האינטרנט קצת יותר מהיר, האלחוטי הרבה יותר מהיר מהנוכחי שלי אבל הוא פשוט מסרב בצורה רנדומאלית להיכנס לאתרי ..

דקה אחת כל האתרים עובדים וגוגל לא עובד, אחרי חצי שעה פתאום ynet לא עובד והשאר כן, רבע שעה אחרי זה כלום לא עובד וחמש דקות אחרי זה הכל מסתדר .. ככה כל הזמן איתו .. שלושה ימים סבלתי בעיקר בגלל שבשעות שהייתי חוזר הביתה השירות לקוחות שלהם לא פועל ושינוי פעולה של הוטבוקס רק השירות לקוחות עושה לא הטכני ..

הוטבוקס , רק בתור מודם !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סגרתי איתם היום. אין דמי התקנה על ה- HOTBOX! ערוצי HD מקבלים הכל חוץ מ- NG WILD, וערוצי הספורט. המחיר הוא 329 ש"ח לחודש עבור 100M ושיחות ללא הגבלה יחד עם הטלוויזיה.

חוץ מיזה השגתי גם מבב"ל ספק 100M ב-30 ש"ח לחודש :silly:

דבר אחד אני לא סגור עליו: שיתקינו לי את ה- HOTBOX, יקחו לי את ה- TP-LINK שיש לי היום? קיבלתי אותו מהוט והוא משמש אותי כנתב ושמעתי שה- HOTBOX הוא חרא...מישהוא יודע אם לוקחים את ה TP-LINK? כי אם כן אני חושב להחביא אותו שיבוא המתקין ;D

הם ציינו בפניי שיש 14 ערוצי HD אבל ברשימה שלהם יש 13.... כנראה התכוונו ל hot 3 HD, עכשיו אני בטריפל שוטרים ו NG WILD HD פתוח.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לוקחים את הראוטר שסיפקו לך,אין לך למה להחביא אותו כי אם הטכנאי לא יחתום לך שהוא קיבל אותו תאלץ לאשר להוט שיחייבו אותך על אובדן או להחזיר אותו כי בלי אישור שלהם הוא לא יתקין לך את ההוטבוקס.

הוא אומנם ראוטר לא רע, אבל חבל שיחייבו אותך על הראוטר הזה,כשיש את ה-TP-Link 1043ND שהוא מעולה.

אתה מדבר מניסיון? אם אני אבקש מהטכנאי להשאיר לי את ה- TP-LINK, הוא לא יסכים? הוא חייב לקחת אותו? מאיפה הוא יודע בלל שיש לי אותו? אני אגיד לו שאני עובד עם המודם ישירות למחשב...קיבלתי אותו כהטבה מחוץ לתשלום הטריפל מהסוכן שעשה לי את החבילה בזמנו ככה שאני לא משלם עליו כל חודש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן מניסיון,ביקשתי ממנו שישאיר לי אותו אבל הוא התעקש שהוא צריך לקחת אותו כי רשום לו במערכת.

אתה יכול לדבר לדבר עם הסוכן שעשה לך את החבילה ולבקש ממנו מראש אבל לא בטוח שיתנו לך כי הם מספיק את ההוטבוקס במקום.

הבנתי אותך. תגיד ואיך ה- HOTBOX? אתה רואה הבדל בינו לבין ה- TP-LINK מבחינה אלחוטית? בלי להתיחס מה אומרים אלא על פי ההרגשה שלך בגלישה? לגבי גלישה קווית דרכו אני מניח שאין הבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שלא השתמשתי בו יותר מדי,כשקיבלתי אותו עבדתי עם חייגן L2TP וההוטבוקס (לפחות אז) לא עבד איתו כמו שצריך ולא היה ניתן לגלוש באינטרנט ליותר מחצי דקה בלי ניתוקים,ניסיתי הכל,ישבתי שעה עם התמיכה ושום דבר לא עזר (חוץ מהפתרון הברור,לבטל את החייגן)

בלי חייגן אני מניח שהוא עבד בסדר,לא היו לי ניתוקים אבל מצד שני ניסיתי אותו רק לחצי שעה כי החייגן היה חשוב לי בשביל החבילת גיימר.

,בסופו של דבר קניתי ראוטר בנפרד וחיברתי אותו להוטבוקס שעובד כמודם והכל עובד מעולה.

שוב,אני לא בטוח שיקחו לך את הראוטר, אתה יכול לנסות לבקש מהם שישאירו אותו, בקשר להוטבוקס,

יש כאלה שאומרים שהוא עובד להם מצויין ויש כאלה שאומרים שיש להם בעיות איתו..

אתה יכול לנסות אותו,אם הכל עובד כמו שצריך אין סיבה לקנות ראוטר חדש.

עזוב מה אומרים...שאלתי על הניסיון שלך איתו כי כמוני לפני עבדתה עם TP-LINK של הוט. אבל לפי מה שאני מבין קניתה נתב בשביל החייגן ולא ביגלל בעיות קליטה מה- HOTBOX? בכל מיקרה אני מחבר גם סטרימר כרגע לנתב TP, במידה וייקחו לי אותו ה- HOTBOX מסוגל להתחבר ליותר ממחשב אחד בצורה קווית ולאפשר רשת ביתית דרכו נכון? ואם מישהוא יודע על איזה תקן הוא עבוד מבחינת מהירות (10/100/1000 או פחות)?

שאלה אחרונה: נגיד שאני מצליח להשאיר אצלי את ה TP-LINK, אפשרי להפעיל גם אותו וגם את ה- HOTBOX כנתב ...פשוט אני רוצה להגדיל את טווח הקליטה לעוד קומה בבית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תודה על המידע :xyxthumbs: ב-26 מגיע המתקין של , נראה אם אצליח להשאיר אצלי את ה- TP-LINK. אם כן אשתמש בו כנקודת גישה כמו ההסבר בלינק שנתתה. עד שהוא יבוא אני חושב שאני כבר אבטל את החייגן כי זה לא עובד טוב עם ה- HOTBOX ב- 100M. מעניין איך זה להוריד טורנטים ב 100M...כבר היום מוריד לי על 1.3 באינטרנט 12M :jump: מהפכה של ממש בימים האחרונים...מ- 12 ל-100 מגה בפחות כסף :hat:

דרך אגב בחוזה שהוט שלחו לי למייל רשום השקע ומהנציג בטלפון הבנתי גם שזה לזמן מוגבל כל עניין הטריפל החדש וגם הספק שלהם במחיר הזה, אז מי שרוצה שימהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למישהו יש מושג כמה ממירים כוללת חבילת הגולד ? אני צריך 6 ממירים :)

בכל מקרה מחר אני ישדרג את החבילה

אגב, חברת האינטרנט FAST הורידה מחירים !!! 15 שקל ל 100 מגה.

http://www.fast.net.il/?p=20

כרגע אני על 12 מגה ב FAST, כניראה שאני ישדרג ללא תוספת תשלום. מחר אני ידבר איתם

ועוד דבר, מה זה הח*א הזה של הגבלת הנפח ?!?!?! אני מוריד סרט 1080P כמעט כל יום

בחישוב איטי, תוך יומיים אני חורג מהנפח !!! מדוע ולמה ?!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...