עבור לתוכן

AMD Radeon vs NVIDIA Geforce - דיון מרוכז

Featured Replies

פורסם

הבדלים גדולים מדי. נראה לי פישי... בשאר האתרים התוצאות זהות למה שאני רשמתי.

  • תגובות 1.8k
  • צפיות 778k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

לפי TPU נראה שיש איזשהו לוטו עם הליבות של ה-390X. ה-MSI שלהם עבר 350W בעת משחק, בעוד שהPOWERCOLOR לא עבר 260W. מאוד לא פשוט.

פורסם

MSI שינו דברים בכרטיס ביחס ל 290X, יכול להיות שהם פשלו עם הצריכה של הכרטיס (למרות שהקירור שלהם כל כך טוב שהוא מסתדר עם זה לא רע).

רוב ההבדלים בין ה 290X ל 390X הם הבדלים בתוכנה (ו HARDOCP הצליחו לגרום לשינויים לעבוד גם על ה 290X), יכול להיות שיש להם באגים בתוכנה שגם משפיעים על זה.

פורסם

HARDOCP בדקו את ה-390X ו-290X באותם מהירויות שעון (ע"י הורדת תדרים של 390X בהתאם) ואכן נראו ביצועים זהים.

http://www.hardocp.com/article/2015/06/18/msi_r9_390x_gaming_8g_video_card_review/9#.VYYqFPmqpFw

AMD מדברים, בין היתר, על ביצועי טסלציה משופרים לסדרה 300. הדריבר 15.15 בטא כרגע זמין רק לסדרה זאת ובו השתמשו בסיקורים, אל מול 15.5 בטא לסדרה 200.

המעניין הוא ש-PCGH התקינו את הדריבר החדש גם עבור סדרה 200, כנראה בעזרת מודיפיקציה, וגילו שאותו השיפור בביצועי טסלציה מתקבל גם בסדרה 200.

ז"א אכן שיפור תוכנתי, טכנית לא מוגבל לסדרה 300 אבל מתוזמן באופן כזה שיציג שיפור לסדרה החדשה כביכול. (ה-285 ממש בחגיגת טסלציה עם הדריבר הזה מעל x16 :) )

Tessellation_Benchmark-pcgh.png

http://www.pcgameshardware.de/AMD-Radeon-Grafikkarte-255597/Specials/Radeon-R9-390X-Test-1162303/

זה אולי עוזר להסביר את השיפור של כ-40% ל- 390X (דריבר 15.15) על פני 290X (דריבר 15.5) ב-Witcher 3 כאשר HairWorks בשימוש (טסלציה כבדה).

או זה או שישנה אופטימיזציה נוספת לשיער ב-TW3 עם הדריבר החדש. כי כשרוצים, אפשר להסתדר גם בלי קוד מקור של Nvidia.

HARDOCP בכל אופן לא יודעו להסביר את זה בזמן כתיבת הסיקור...

1434612549l1GBQzJE5q_3_3.gif

http://www.hardocp.com/article/2015/06/18/msi_r9_390x_gaming_8g_video_card_review/3#.VYYvPPmqpFw

בנוסף PCPer עשו בדיקה (דריבר 15.15 על סדרה 200) אך לא התחשבו בטסלציה גבוהה כלל.

3 המשחקים שבדקו לא הראו הבדל מורגש בין הדריברים. אם כי GTA הראה שיפור קטן.

פורסם

שאני יבין משהו קטן. אני בעל כרטיס 280x אז אני לא פאנבוי של הירוקים. אז ככה.:

עכשיו יוצאית גירסה חדשה 3xx שהיא מבוססת על גירסה ישנה 2xx. שהייתה מבוססת על גירסה 7xxxx. כאילו שלוש דורות אותו כרטיס? רציני...

משהו לא מסתדר לי בכלל, איפה אני טועה?

פורסם

אתה לא טועה ובגלל זה ההפתעה.

העניין הגדול היה בגלל הזיכרון החדש, והחשיבה שבגלל שכבר 2 דורות לא שינו ארכיטקטורה יעברו לכרטיסים בארכיטקטורה עם הזיכרון החדש, בפועל זה לא קרה ושלוש דורות רצופים ללא שינוי זה באמת הרבה בשוק כרטיסי המסך.

פורסם

אז איך הם שורדים? אם הירוקים משנים כמעט כל דור או שניים את הארכיטקטורה, האדומים רק מעלים את התדר עוד קצת?

פורסם
אז איך הם שורדים? אם הירוקים משנים כמעט כל דור או שניים את הארכיטקטורה, האדומים רק מעלים את התדר עוד קצת?

כל עוד הביצועים כמעט שווים בין החברות, את הצרכן הממוצע זה לא מעניין.

פורסם

מעניין מעניין, כי אם אני עם 280x יכול לקבל את אותם הביצועים כמו ה 380 העתידי או משהו עם 7970 יכול לקבל את אותם הביצועים אז זה ײמשדרגײ אותי בחינם. מעניין באמת אם אפשר יהיה לשים ביוס אחר כדי לקבל שדרוג כזה.

פורסם

ה R9 380 הוא R9 285 שמבוסס על tonga, כרטיס חדש יחסית. לא תוכל להשתמש בביוס של 380/285. הוא אולי לא חזר יותר מהכרטיס שלך אבל הצריכה שלו נמוכה יותר ויש לו תמיכה בכל הדברים ש AMD הכריזו עליהם בשנים האחרונות (freesync, true ausio וכו').

פורסם

לא רק, GCN 1.2 הביא גם דחיסת צבע מה שחוסך ברוחב פס לזיכרון וגם ביצועי טסלציה הרבה יותר גבוהים, ככה שליבת Tonga XT פתוחה לגמרי תיהיה חזקה יותר מThaiti עם אותם הנתונים הטכניים .

הבעיה שליבת הTonga XT לא קיימת מחוץ לR9 M295X שבiMac האחרון ..

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

זה מעניין....

יש דעות?

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

מסתבר שהיתרון של כרטיסי AMD בבנצ'מרק של ashes of the singularity נובע מפונקציה של dx12

שניקראת asynchronous shaders שלא ניתמכת על ידי ליבת maxwell

nvidia הפעילו לחץ על מפתחת המשחק כדי לבטל את הפונקציה הזאת במשחק וכניראה שלא כלכך הצליח להם

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-wanted-oxide-dev-dx12-benchmark-to-disable-certain-settings,6.html

פורסם
מסתבר שהיתרון של כרטיסי AMD בבנצ'מרק של ashes of the singularity נובע מפונקציה של dx12

שניקראת asynchronous shaders שלא ניתמכת על ידי ליבת maxwell

nvidia הפעילו לחץ על מפתחת המשחק כדי לבטל את הפונקציה הזאת במשחק וכניראה שלא כלכך הצליח להם

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-wanted-oxide-dev-dx12-benchmark-to-disable-certain-settings,6.html

מסתבר גם שאין שום כרטיס מסך בשוק עם "תמיכה מלאה" ב-DX12. ה-FuryX לא תומך ב-2 פיצ'רים - Raster Ordered Views ו- Conservative Raster

http://www.dsogaming.com/news/amd-theres-no-such-thing-as-full-support-for-dx12-today-lists-missing-dx12-features-for-furyx/

לצורך העניין לפני 3 חודשים Nvidia הציגו דמו טכנולוגי מבוסס DX12 שעושה שימוש ב Conservative Raster לטובת "Ray Traced Shadows".

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים