המלצה לנייד 2TB-1.5TB - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לנייד 2TB-1.5TB


andrei21

Recommended Posts

אם יש משהו שמעצבן אותי כאן בפורום, זה כאשר באים אנשים ששואלים שאלה צרכנית (כמו השאלה שלך) מבלי לעשות סקר שוק מזערי. אני אגיד לך עכשיו את מה שהיית יכול, ואמור, לגלות לבד אם היית פחות עצלן:

יש דיסקים "חיצוניים" ויש דיסקים "ניידים". החיצוניים הם בגודל 3.5", דורשים לרוב חיבור חשמל לשקע בנוסף לכבל הנתונים למחשב, ושוקלים קרוב לקילו. הניידים הם בגודל 2.5" (יש גם 1.8, אך הם עדיין לא נפוצים), מקבלים את אספקת החשמל שלהם ישירות מכבל הנתונים ושוקלים פחות מ200 גרם. היות ואתה מחפש דיסק "מאוד נייד", אתה בהכרח מחפש את הסוג השני... והנה הבעיה: בעוד שדיסקים מהסוג הראשון קיימים בכיף בנפח 2TB, מהסוג השני לא תמצא יותר מ1TB - ולמרות זאת, המחיר יהיה כמעט כמו דיסק 2TB מהסוג הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שאתה מתעצבן, אם אתה מתעצבן מקומך לא בפורום הזה!

יש אנשים שלא מסוגלים לבדוק כלום ולא יודעים כלום על מחשב, ובאים לפה כדי לקבל מידע ועזרה.

במקרה שלי אני כן עשיתי שעורי בית , וכל מה שרשמת אני יודע. אני לא אמור לרשום כאן את כל מה שאני יודע . בסך הכל ביקשתי המצלה כי למרות הידע שלי אני עדיין מבולבל ואוליי פיספתסי איזה דגם.

יש דגמים יותר לא בהכרח בזכות המשקל הקטן אלה גם בזכות הגודל של הקופסא המעטפת הקטנה . למשל יש את הדגמים של שהם יותר קטנים מהדגמים של WD

אני ישמח להמלצה שתחזק אותי אוליי יש דגמים שלא ראיתי

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נגיד זה

http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?group=72&type=93&subtype=97&subSubType=119&model_cd=605

יחסית יותר קטן מדגמים אחרים. אבל אם נעזוב את הניידות. מישהו יכול להמליץ על דגם שהוא יחסית תמורה טובה למחיר, סוג חיבור USB3\FIREWIRE , ובעיקר אמינות מנסיון שלו או של אחרים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...