מה אומר החוק לגבי ביטול עסקה/ החזרת מוצרי חשמל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אומר החוק לגבי ביטול עסקה/ החזרת מוצרי חשמל


גמני

Recommended Posts

נניח שקניתי מסך מחשב וגיליתי למחרת שיש לו פיקסל "תקוע". במקרה שהאחריות לא כוללת פיקסלים בעייתיים. האם אני יכול להחזיר את המוצר בטענה שהוא פגום בלי לשלם 5% או 100 ש"ח הנמוך בינהם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ - מאיפה לקחת את ה 7 ימים ?

לפותח השרשור - אין לך דרך להחזיר את המסך.

מבחינת ספק הציוד הוא תקין (האחריות בדוגמא שלך לא כוללת פיקסלים). אם הוא תקין - איך תוכל להחזיר אותו בטענה שהוא תקול ? לגבי החזרה תמורת 5%/100 ש'ח - היא לא אפשרית אחרי שמוש במוצר. והרי כדי לדעת שיש פיקסל תקול היה שמוש במוצר...

(לדעתי, אם האחריות לא מכירה כלל בתקלה עקב פיקלסים תקולים ולא חשוב מספרם - תוכל לתקוף את זה משפטית. אני בספק בכדאיות הכלכלית של זה. אם לעומת זאת יש הגבלה על מספר/מיקום הפיקסלים הבעייתיים שמכירה בתקלה החל מכמות/מיקום מסוים, וזו הגדרה שמקובלת במוצרים מסוג זה, לא תוכל לתקוף אותה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעקרון - כן. אבל אני מניח שהורדת גם את כל ניילוני המגן, הכבלים כבר לא ארוזים בשקיות (שאותן קרעת) ומהודקים וכו' וכו'. להמשיך ?

בכל מקרה - התחלת מ"נניח". להניח אפשר הכל.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושבת שיש פה אפילו עניין של אחריות.

סיפקו לך מוצר פגום...

זה לא שהוא היה בשימוש ופתאום נדפק....

לך לחנות, תראה מה המדיניות החזרות שלהם.

למה שלא תחליף אותו פשוט?

היתה לי אותה בעיה כשקניתי את המסך שלי, הרמתי טלפון לחנות והחליפו לי אותו תוך שניה בלי למצמץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני קונה מסך עם מדיניות של לא להחזיר מהפקיסל הראשון, אז כתנאי, אני פותח את המסך במקום ובודק תקינות. אם משהו לא תקין, ואפילו פיקסל אחד, הם יפתחו עבורי עוד אחד לבדיקה.

פעם עברתי 2 מסכים כך, עד שהגעתי למסך השלישי התקין לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחזירו לספק שלהם. ואם הספק לא מוכן לקבל, אז שלא יעבדו איתו. שילמדו לדרוש שירות סביר, כמו שאתה דורש מהם. זכותך המלאה לדרוש מוצר תקין ונטול אפילו פגמים קטנים.

מדובר היה במסך , שנרכש בעולם הקולנוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה חנות קיבלת כזה שירות?

בררתי בכמה חנויות וכולם אומרים לי שזה אני מול היבואן

אופיס דיפו. קניתי מסך 24 וכבדקתי אותו היה בו פיקסל מת, באתי והחליפו לי במקום. בלי שאלות ובלי כלום. (מילאתי איזה טופס מסכן אולי וזהו..)

אני לא יודעת לגבי חנויות אחרות, אבל אני עבדתי באופיס דיפו לפני איזה שנתיים וגם כשהיו באים אלי לקוחות עם בעיות כאלה היתי מחליפה להם בלי למצמץ.

זו המדיניות של החברה.

אין לך שום דרך בעולם לדעת שיהיה פיקסל שרוף דרך אריזה סגורה. והחנות אמורה לדעת את זה.

בכמה ימים אחרי הקניה אתה בכלל לא אמור להתעסק עם האחריות או היבואן!

לדעתי יש אפילו חוק שאומר שהם אמורים להחזיר לך את הכסף באותו אופן ששילמת. במידה ואתה רוצה להחזיר את המוצר תוך 14 יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...