מה אומר החוק לגבי ביטול עסקה/ החזרת מוצרי חשמל - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אומר החוק לגבי ביטול עסקה/ החזרת מוצרי חשמל


גמני

Recommended Posts

שיחזירו לספק שלהם. ואם הספק לא מוכן לקבל, אז שלא יעבדו איתו. שילמדו לדרוש שירות סביר, כמו שאתה דורש מהם. זכותך המלאה לדרוש מוצר תקין ונטול אפילו פגמים קטנים.

מדובר היה במסך טלויזיה, שנרכש בעולם הקולנוע.

מה שאתה כותב נכון והגיוני, אבל זאת תחושת בטן.

השאלה מה אומר החוק. האם זה שהיצרן לא נותן אחריות על פיקסל אחד תקוע (עד שישה, להבדיל מפיקסל מת שכן יש אחריות), אומר שהמוצר פגום ואני זכאי להחליפו?

אופיס דיפו. קניתי מסך 24 וכבדקתי אותו היה בו פיקסל מת, באתי והחליפו לי במקום. בלי שאלות ובלי כלום. (מילאתי איזה טופס מסכן אולי וזהו..)

אני לא יודעת לגבי חנויות אחרות, אבל אני עבדתי באופיס דיפו לפני איזה שנתיים וגם כשהיו באים אלי לקוחות עם בעיות כאלה היתי מחליפה להם בלי למצמץ.

זו המדיניות של החברה.

אין לך שום דרך בעולם לדעת שיהיה פיקסל שרוף דרך אריזה סגורה. והחנות אמורה לדעת את זה.

בכמה ימים אחרי הקניה אתה בכלל לא אמור להתעסק עם האחריות או היבואן!

לדעתי יש אפילו חוק שאומר שהם אמורים להחזיר לך את הכסף באותו אופן ששילמת. במידה ואתה רוצה להחזיר את המוצר תוך 14 יום.

לפי מה שאתה אומר השירות של דיפו נראה הוגן מאוד, וצריך לשקול לקנות שם יותר. הבעיה שאני חושב שהם לא מוכרים מסכים של , אולי בגלל השירות של דל?

לגבי החזרת מוצר תוך 14 יום. האם זה תופס לגבי מוצרי חשמל? האם זה לא רק במקרה של אריזה סגורה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה כותב נכון והגיוני, אבל זאת תחושת בטן.

השאלה מה אומר החוק. האם זה שהיצרן לא נותן אחריות על פיקסל אחד תקוע (עד שישה, להבדיל מפיקסל מת שכן יש אחריות), אומר שהמוצר פגום ואני זכאי להחליפו?

החוק לא דיבר על פיקסלים, אלא על תקין ופגמים. וזה פגם, לא משנה איך יסובבו את זה.

ותפרסם את שם החנות, אם אחרי הכל, הם לא מוכנים להחליף. שלפחות שאנו נדע לא לקנות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה כותב נכון והגיוני, אבל זאת תחושת בטן.

השאלה מה אומר החוק. האם זה שהיצרן לא נותן אחריות על פיקסל אחד תקוע (עד שישה, להבדיל מפיקסל מת שכן יש אחריות), אומר שהמוצר פגום ואני זכאי להחליפו?

לפי מה שאתה אומר השירות של דיפו נראה הוגן מאוד, וצריך לשקול לקנות שם יותר. הבעיה שאני חושב שהם לא מוכרים מסכים של דל, אולי בגלל השירות של דל?

לגבי החזרת מוצר תוך 14 יום. האם זה תופס לגבי מוצרי חשמל? האם זה לא רק במקרה של אריזה סגורה?

א. אני בחורה

ב. השירות של דיפו מדהים, לדעתי. זו חברה אחת שאני יכולה לדעת בודאות שאצלם הלקוח זה הדבר הכי חשוב והם יעשו הכל בשביל לרצות אותו. הם בד"כ לא מתווכחים. הם עושים ממש הכל כדי שתהיה מרוצה.

אני לא זוכרת את הפרטים המדוייקים לגבי ההחזרות, אבל עד כמה שזכור לי, אתה צריך לבוא עם האריזה המקורית (פתוחה, סגורה, קרועה..) ועם החשבונית.

הצצתי עכשיו באתר שלהם, והמדיניות לגבי ההחזרות שם דומה (אפילו שמדובר בהזמנות מהאתר).

הם אומרים שציוד משרדי תוך 30 יום, ומוצרי אלקטרוניקה תוך 15 יום בצירוף האריזה המקורית ובמצבם המקורי.

אם אתה נעול על , זה משהו אחר. זה גם קצת מגביל אותך.

החנות שקנית בה היא חלק מרשת או שזו חנות פרטית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני כשנה קניתי מסך לא יקר ב RSM בכפר סבא. הגעתי לחנות, ביקשתי מראש כי הקניה תתבצע רק לאחר שפותחים את המסך, מחברים למחשב אצלהם ורואים שאין אפילו פיקסל אחד דפוק.

פתחו, חיברו, ואף הריצו איזו תוכנה לבדיקה שהריצה שם כל הצבעים (כולם ביחד וכל אחד לחוד) לוודא שהכל עובד, ואז ארזו חזרה לקופסה. שילמתי בכיף ועוד אמרתי תודה.

בטוח שאחזור אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אני בחורה

ב. השירות של דיפו מדהים, לדעתי. זו חברה אחת שאני יכולה לדעת בודאות שאצלם הלקוח זה הדבר הכי חשוב והם יעשו הכל בשביל לרצות אותו. הם בד"כ לא מתווכחים. הם עושים ממש הכל כדי שתהיה מרוצה.

אני לא זוכרת את הפרטים המדוייקים לגבי ההחזרות, אבל עד כמה שזכור לי, אתה צריך לבוא עם האריזה המקורית (פתוחה, סגורה, קרועה..) ועם החשבונית.

הצצתי עכשיו באתר שלהם, והמדיניות לגבי ההחזרות שם דומה (אפילו שמדובר בהזמנות מהאתר).

הם אומרים שציוד משרדי תוך 30 יום, ומוצרי אלקטרוניקה תוך 15 יום בצירוף האריזה המקורית ובמצבם המקורי.

אם אתה נעול על , זה משהו אחר. זה גם קצת מגביל אותך.

החנות שקנית בה היא חלק מרשת או שזו חנות פרטית?

א. :kopfpatsch: אם היית כותבת חצילת-ים הכל היה ברור :P

ב. מה הכוונה באריזה המקורית ובמצבם המקורי? זה נשמע לי כמו לפני שימוש

חוץ מזה עדיין לא קניתי והיעוץ כאן הוא לגבי הזכויות שלי/שלנו כצרכנים שמקבלים תירוצים "מה אתה רוצה שאנחנו כחנות נעשה עם מסך בעל פיקסלים תקועים שאתה לא רוצה לקחת"

לפני כשנה קניתי מסך לא יקר ב RSM בכפר סבא. הגעתי לחנות, ביקשתי מראש כי הקניה תתבצע רק לאחר שפותחים את המסך, מחברים למחשב אצלהם ורואים שאין אפילו פיקסל אחד דפוק.

פתחו, חיברו, ואף הריצו איזו תוכנה לבדיקה שהריצה שם כל הצבעים (כולם ביחד וכל אחד לחוד) לוודא שהכל עובד, ואז ארזו חזרה לקופסה. שילמתי בכיף ועוד אמרתי תודה.

בטוח שאחזור אליהם.

אז RSM שינו את המדניות, או שאתה דמות מוכרת אצלם ולכן מקבל יחס מיוחד. אבל זה לא רק הם, גם זיגזג המהוללים לא מוכנים לפתוח מסך לפני הקניה.

חוץ מזה הבעיה הפופולרית היום במסכים של היא זליגת אור, דבר שלא ניתן לבדוק בחנות. הבעיה כנראה כל כך חמורה שקשה להוציא המלצה מ- QttP על U2410. זאת אומרת שאם אקבל מסך בעייתי, החנות תסרב לקבל ממני את המסך ואני נשאר תקוע מול השירות של שיכולים להתווכח איתי שהזליגה היא מינורית, או שיכניסו את המסך לתיקון.

השאלה המרכזית היא למה אדם שקונה מסך חדש מהניילונים ביותר מ 2000 ש"ח לא יכול לקבל שקט נפשי, בממיוחד כשנעשו חוקים לטובת הצרכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. :kopfpatsch: אם היית כותבת חצילת-ים הכל היה ברור :P

ב. מה הכוונה באריזה המקורית ובמצבם המקורי? זה נשמע לי כמו לפני שימוש

חוץ מזה עדיין לא קניתי והיעוץ כאן הוא לגבי הזכויות שלי/שלנו כצרכנים שמקבלים תירוצים "מה אתה רוצה שאנחנו כחנות נעשה עם מסך בעל פיקסלים תקועים שאתה לא רוצה לקחת"

אה הא!!!! חשבתי שקנית ונדפקת! (:

(אז למה אתה נעול על , בעצם?)

אז בארורררר שכדאי לך לחבר את המסך לאיזה מחשב אצלם בחנות לפני שאתה מוציא אותו מחוץ לדלת....

אין לדעת איזה נחשים עובדים שם שגם אם תבוא אליהם שעה אחרי הקניה ותגיד שגילית את הפיקסל הדפוק בעת החיבור הראשון, הם יגידו לך "בעיה שלך, דבר עם היבואן.."

הכוונה היא האריזה המקורית של המוצר ומצבו המקורי= לא שבור, לא צבוע, לא מלא במדבקות, לא עם חורי הברגה home made וכד'....

זה לא בדיוק אומר "לפני שימוש"...... כי מן הסתם אם יש לך פיקסל דפוק במסך, זה אומר שבדקת אותו = השתמשת בו...

אני מניחה שאם מדובר במדפסת שכבר הדפסת בה כמה עמודים ואז סתם לא בא לך עליה, אז לא יחזירו לך את הכסף, כי יש פה כבר בלאי וחוסר בכמות המקורית של הדיו...

אבל בדברים אחרים בד"כ אין בעיות. בעיקר אם מדובר במוצר שנבדק לראשונה ונמצא פגום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...