בעיה עם מסך 2209WA DELL. האם לממש אחריות ואיך? - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם מסך 2209WA DELL. האם לממש אחריות ואיך?


J S Bach

Recommended Posts

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הסתבכות בעלילה...

דל טוענים שהמסך ללא אחריות מסיבות לא ברורות. בין אם הסיבה היא שפג תוקפה הדבר לא הגיוני כיוון שטרם עברו 3 שנים מאז יוצר (!) המוצר. (והם, מן הנשתמע בכתוב מעלה, מתחייבים ל3 שנות אחריות)

בנוסף לכך המסך נרכש דרך "פנדה מחשבים", שאצלם אני כבר לא אוכל לממש אחריות מן הסתם, אך בזמנו הם נחשבו למשווקים מורשים.

'קיצר הם עיצבנו אותי. מה עושים?

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/p/19276371/19491519.aspx

This is a user-to-user forum. On occasion, official representatives from will answer comments. Their user names will identify them as such.

To clarify what was stated above, you may be the second owner according to service tag. That's not to say there is no warranty. You will have to contact the eBay seller and ask them to transfer the warranty to you.

Searching for the same monitor on eBay, a seller has the following information for their auction:

[table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td]

Return Policy & Warranty Information:[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td] [/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td] [/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td]On applicable products, warranties will be transfered into the buyers name after safe arrival of the purchase. This allows all claims and ownership to be handled directly with . Warranty claim information will be provided for items without Service Tags that cannont be transfered. [bolding added].[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

[table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה "ללא אחריות מסיבות לא ברורות"?

זה פשוט... המוצר לא היה מיועד לישראל... נרכש בEBAY ועכשיו צריך לשלוח אותו לחו"ל ארץ לא ברורה לשם מתן האחריות...

לא זכור לי שמסכים נכנסים למאגר מוצרים אם אחריות בינליאומית... (יש מצב שאני טעוה... זו רק דעה.. :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה אמור לפנות לDELL בטלפון שכבר צוין.

רק היום דיברתי איתם לגבי החלפה באחריות של מסך שנרכש (במקרה) בפנדה מחשבים. לפי מספר ההזמנה (work order) והמספר הסידורי של המסך פתחו קריאה ואמורים לתאם לי מועד להחלפה.

לא ענית על שאלתי - על סמך מה טענו כי המסך לא באחריות? מה זה "סיבות לא ברורות"? איך אפשר להסתפק בהסבר הזה? הרי יש לך חשבונית עם תאריך רכישה ובה מצוין שחור על גבי לבן אחריות ל36 חודשים, הלא כן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש את המסך הנל, כבר לפני כמה שבועות צץ לי כתם שחור במסך שנראה כמו שחור ורואים אותו רק על רקע בהיר. מתוך התעצלות לא פניתי אליהם עדיין, וכשסוף סוף החלטתי לטפל בזה הייתי צריך להביא מספר הזמנה כמו שאמרת. ביקשתי את המספר מאייבורי וקיבלתי, אחר כך פניתי שוב לנותן האחריות שאמרו לי שפתחו קריאה וטכנאי ייצור איתי קשר. אחרי מספר ימים שלא יצרו איתי קשר התקשרתי שוב והמזכירה אמרה לי שלא פתחו לי שום קריאה ולתת לה שוב את המספר. כמובן שלא שמרתי אותו ועכשיו אני צריך שוב לרדוף אחרי אייבורי...

אני יעדכן אותך כשאני ידע מה הולך :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...