עוגמת נפש ומסע טרטורים לאחר רכישה ברשת KSP - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוגמת נפש ומסע טרטורים לאחר רכישה ברשת KSP


bountylord

Recommended Posts

קניתי בחנות KSP לפטופ מדגם .

כשלושה ימים לאחר הקנייה הבחנתי כי הבטרייה של המחשב אינה נטענת וכי הסאבוופר החיצוני (המגיע עם המחשב) אינו עובד.

ניגשתי לחנות ביום שישי (כחצי שעה לפני הסגירה) והסברתי לאיש המכירות כי נמכר לי מוצר פגום, איש המכירות ברב חוצפתו אמר לי כי היה עליי לבדוק את המחשב לפני שקניתי אותו (מזאתמרת?!)ושאני צריך לדבר עם האחריות.

הסברתי לו כי אין זה הגיוני שאני אקנה מהם מכשיר חדש באלפי שקלים ואקבל מוצר פגום.

ועוד עכשיו אצטרך לבזבז את זמני בלהתעסק עם האחריות או היבואן.

איש המכירות ביקש מטכנאי החנות שיבדוק את המחשב

ולאחר בדיקה קצרה טכנאי החנות אישר! כי הבטרייה אכן לא נטענת וכי הסאבוופר לא עובד.

ביקשתי בשנית כי יחליפו לי את המחשב אך איש המכירות ביקש ממני לחזור אליהם ביום ראשון על מנת "שנטפל בך יפה".

חזרתי אליהם ביום ראשון, והצגתי להם מחדש את הבעיות,

איש המכירות ברב חוצפתו (שוב!!) אמר לי "מה אתה בא אליי עכשיו אחרי שבוע?" בטון מזלזל ומעליב (באתי אליו הרי 3 ימים לאחר הקנייה).

כך מתנהג איש מכירות ללקוח? הפעם הפנו אותי אל אדם במעבדה אשר לו סיפרתי את כל הסיפור מהתחלה.

הוא התקשר אל "האחראי" ולאחר סיום השיחה הסביר לי כי יש בפניי רק שתי אופציות,

או להשתמש באחריות וIBM יבואו לאסוף את המחשב ולקחת אותו אליהם לתיקון במעבדה כפי שמצויין בקבלה (מדוע אני צריך לתקן מחשב שקניתי לפני כמה ימים?!) או שבאפשרותי שאיש יגיע אל ביתי, יבחן את המחשב וינפיק לי פתק החלפה.

שתי האופציות לא נראו לי כיוון שכלקוח בעל מחשב חדש לגמרי איני צריך לבזבז את זמני בלתקן משהו שאמור להגיע אליי כחדש(וכי תעסוקתי הינה דרך המחשב ושליחתו מונעת ממני לעבוד). ביקשתי לדבר עם המנהל ונעניתי בשלילה בטענה שאני לא יכול לדבר איתו (מה?!).

בשלב זה הבנתי כבר שאין עם מי לדבר בחנות. מהרגע שקנית שם מוצר הם מתנערים לחלוטין מאחריות וכך ווידאתי שוב ובאופן ברור עם אותו איש מעבדה כי אכן יגיעו לביתי וינפיקו לי פתק החלפה (חשוב לציין כי בקבלה כתוב כי אכן ישנה אחריות מIBM אך איש המעבדה בפירוש אמר לי כי ידאגו כי אני אוכל להחליף מחשב ולא אצטרך לשלוח אותו לתיקון).

אמרתי להם כי אין לי כוונה לצאת מן החנות עד שלא אתאפשר לי לדבר עם המנהל. איש המכירות רשם לי מספר על כרטיס ביקור. מספר שכלל לא ענו לי בו.

מרגע זה התחיל מסלול עינויים וטירטורים. התקשרתי לIBM בבקשה שידאגו להחליף לי מחשב. הבחורה בטלפון הייתה מופתעת מבקשה זו ולא הבינה כלל מהיכן קיבלתי את הרעיון. הפנו אותי לרונלייט בטענה שהם היבואן, לאחר יומיים הצלחתי לתפוס אותם בטלפון רק בכדי לגלות שהם כלל לא היבואן של המחשב ומדובר בויז'ואל. נסעתי אל ויז'ואל (בראש העין) לא פחות מ-3 פעמים על מנת לבדוק את המחשב ולהחליפו (פעמיים עקב תקלות נוספות שנתגלו). לאורך השבועיים התקשר אליי רק פעמיים נציג KSP והבטיח לעזור ולטפל, בפועל הוא לא עזר כלל ונתן לי את המספר של ויז'ואל רק לאחר שמצאתי אותו בכוחות עצמי (אגב חשוב לי לציין כי ויז'ואל היו אדיבים ומקצועיים).

לסיכומו של דבר. לא הגיוני כי לקוח אשר קנה מוצר חדש באלפי שקלים יצטרך להתעסק עם אחריות ויבואן. טורטרתי במשך שבועיים, נסעתי לKSP לא פחות מפעמיים רק כדי לקבל עזרה (שלא נענתה ולוותה ביחס מעליב ומזלזל). העברתי שעות בטלפון על מנת לקבל מענה עד שהגעתי בכוחות עצמי לויז'ואל (ללא עזרת נציג KSP) והפסדתי לא פחות משלושה ימי עבודה בנסיעות לראש העין והמתנה של שעות בכדי שיבדקו לי את המחשב ויחליפו לי אותו ביבואן. מנסיוני KSP הינה חנות בעלת שירות לקוחות מזעזע ומעליב. למחיר הזול יש מחיר כבד עד מאוד. כף רגלי וכף רגלם של כל מכריי לא תדרוך שם לעולם. אין לתאר את עוגמת הנפש והכעס שהם גרמו. אני לא אקנה KSP !! (ממליץ לקרוא סיפורים אישיים נוספים ב'זאפ')

לשיקולכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

א.. יכול להיות שמדובר בסניף ספציפי.

ב.. בסניף ראשלצ (לפחות) יש באמת שלט שמציין במפורש לבדוק את המוצר לפני היציאה מהחנות (מוזר ככל שזה יהיה).

ג.. אין ספק שכולנו היינו רוצים לקבל שירות במקום ועל מוצר שזה אתה נקנה אבל מה לעשות - אחריות מקבלים (ברוב המקרים) מחברה אחרת ולא מהחנות בה נקנה.

שלא תבין לא נכון - אני לא מגן על אף אחד אבל צריך לבדוק הכל לעומק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.. יכול להיות שמדובר בסניף ספציפי.

ב.. בסניף ראשלצ (לפחות) יש באמת שלט שמציין במפורש לבדוק את המוצר לפני היציאה מהחנות (מוזר ככל שזה יהיה).

ג.. אין ספק שכולנו היינו רוצים לקבל שירות במקום ועל מוצר שזה אתה נקנה אבל מה לעשות - אחריות מקבלים (ברוב המקרים) מחברה אחרת ולא מהחנות בה נקנה.

שלא תבין לא נכון - אני לא מגן על אף אחד אבל צריך לבדוק הכל לעומק.

וודאי שצריך לבדוק מוצר בעת הקנייה, אך מדובר בפגם שלא יכול להתגלות בבדיקה ויזואלית בלבד של המכשיר. לא הגיוני כי אשב בחנות והתחיל להשתמש במחשב כשעה שעתיים בשביל לחפש תקלות. אגב, בהודעה השנייה בדיון מישהו כתב "מעקב" מה המשמעות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ksp ידועים בשירות גרוע אבל מצד שני יש להם מחיר זול

ויש לי כמה דברים להגיד לך יש לך 14 יום לבטל עיסקה ושלא יחרטטו אותך שאתה צריך לשלם 5 % או 100 ש"ח בגלל ביטול העיסקה

תגיד להם שאם הם לא מבטלים את העיסקה אתה פונה לבית משפט אבל לפני כן תתעד הכל בכתב ולא בעל פה.

לפי הבנתי אתה צריך לדרוש מהם מוצר חלופי או לבקש החזרת כסף

זה ידוע ש ksp עושים יבוא פרללי ולא מביאים את זה דרך משווקים, יבואנים

אם ksp לא מסכימה לתקן / להביא מוצר חדש (לא מחודש) אז תפנה לבית משפט

בית משפט נוטה לפסוק לטובת החלק ואתה הצרכן אתה החלש פה.

פעם קניתי מהם משהו והם החתימו אותי על טופס כאילו אני אסיר משעובד.

אני ממליץ לך על חנויות כמו rsm iqpc

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבדוק מה בדיוק בעת הקניה? למה?

חוק המכר: הספק צריך למכור מוצר תקין. אין כל חובה על הלקוח להתחיל בדיקות תקינות מכל היבטי המכשיר בעת קבלתו אלא חובה על המוכר כי יספק מוצר תקין. נקודה. בעיה של המוכר כיצד יבטיח זאת, אבל בחוק החובה מוטלת עליו.

האחריות מתיחסת למקרה של תקלה לאחר שהמוצר יצא תקין מהחנות, עבד תקין ואחר כך (אפילו אחרי יום) קרתה תקלה או התגלה פגם שלא היה מקודם. האחריות אינה למוצר שהיה פגום מלכתחילה בעת הוצאתו למכירה.

אם טוענים שהם לא מטפלים במוצר כי זה יבוא מקביל או "אפור" ומסתבר שיש חברה אחרת שנותנת השירות אז ברור למה KSP מוכרים במחיר נמוך ונותנים תמורה ושירות בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם IBM טוענים שהם לא מטפלים במוצר כי זה יבוא מקביל או "אפור" ומסתבר שיש חברה אחרת שנותנת השירות אז ברור למה KSP מוכרים במחיר נמוך ונותנים תמורה ושירות בהתאם.

זה לא ברור, כי מדובר במחשב של ולא של IBM. אותה "חברה אחרת", כמו שציין פותח הת'רד, היא Visual DG, היבואן הרשמי של המחשבים הניידים של בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, שתי שאלות לפותח הת'רד:

א) באיזה סניף של KSP מדובר?

ב) כיצד הסתיים הסיפור? האם ויז'ואל אכן החליפו את המחשב לחדש?

אגב, בהודעה השנייה בדיון מישהו כתב "מעקב" מה המשמעות ?

שהוא רוצה לקבל עדכונים על תגובות בת'רד הזה באמצעות "הראה תגובות חדשות להודעות שלי" (בחלק העליון של העמוד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.. יכול להיות שמדובר בסניף ספציפי.

ב.. בסניף ראשלצ (לפחות) יש באמת שלט שמציין במפורש לבדוק את המוצר לפני היציאה מהחנות (מוזר ככל שזה יהיה).

ג.. אין ספק שכולנו היינו רוצים לקבל שירות במקום ועל מוצר שזה אתה נקנה אבל מה לעשות - אחריות מקבלים (ברוב המקרים) מחברה אחרת ולא מהחנות בה נקנה.

שלא תבין לא נכון - אני לא מגן על אף אחד אבל צריך לבדוק הכל לעומק.

אתה באמת תבדוק רכיב רכיב לפני שתצא מהחנות?

בדיקה של כל הרכיבים, אם תקינים, עלולה לקחת שעות. במיוחד לאחרונה כשמחשבים נמכרים עם חומרה טובה שיכולים לשמש לגיימינג (בנוסף ללימודים ועבודה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ksp ידועים בשירות גרוע אבל מצד שני יש להם מחיר זול

ויש לי כמה דברים להגיד לך יש לך 14 יום לבטל עיסקה ושלא יחרטטו אותך שאתה צריך לשלם 5 % או 100 ש"ח בגלל ביטול העיסקה

תגיד להם שאם הם לא מבטלים את העיסקה אתה פונה לבית משפט אבל לפני כן תתעד הכל בכתב ולא בעל פה.

לפי הבנתי אתה צריך לדרוש מהם מוצר חלופי או לבקש החזרת כסף

זה ידוע ש ksp עושים יבוא פרללי ולא מביאים את זה דרך משווקים, יבואנים

אם ksp לא מסכימה לתקן / להביא מוצר חדש (לא מחודש) אז תפנה לבית משפט

בית משפט נוטה לפסוק לטובת החלק ואתה הצרכן אתה החלש פה.

פעם קניתי מהם משהו והם החתימו אותי על טופס כאילו אני אסיר משעובד.

אני ממליץ לך על חנויות כמו rsm iqpc

מICPC קיבלתי מחשב שהתפגר לאחר כשנתיים. וקיבלתי גם שירות מזעזע (מאמא של יאיר). אין חנות "טובה" בארצינו לצערי. כולם אותו הדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעה במעקב זה שכל מי שהגיב בדיון רואה הודעה חדשה, פותח בשמחה ומקבל מעקב לפרצוף....

אז באיזה סניף מדובר?

אני כבר מכיר שלושה סניפים חולון רחובות וראשון, ועל שלושתם אין לי מילים טובות. נכון המחיר ברשת יכול להיות סבבה, אבל אם מתעוררת בעיה במוצר שקונים מתחילה הבעיה... אגב גם שירות הלקוחות במוקד הארצי לא פחות דורסני ומיאש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, שתי שאלות לפותח הת'רד:

א) באיזה סניף של KSP מדובר?

ב) כיצד הסתיים הסיפור? האם ויז'ואל אכן החליפו את המחשב לחדש?

שהוא רוצה לקבל עדכונים על תגובות בת'רד הזה באמצעות "הראה תגובות חדשות להודעות שלי" (בחלק העליון של העמוד).

סניף רעננה. אחוזה 68

הסיפור הסתיים בשלוש נסיעות לויז'ואל לראש העין.

ביום הראשון המתנתי כמה שעות עד שבדקו את המחשב

ביום השני באתי לאסוף מחשב שהוחלף לי (וגם הוא היה תקול)

ביום השלישי החלפתי את המחשב התקול השני

אך חשוב לי מאוד לציין כי ויז'ואל היו אדיבים, נחמדים, ורק רצו לעזור ואכן עזרו

ואף שידרגו לי את דגם המחשב בCPU חזק יותר על כל כאב הראש שKSP עשו לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...