עבור לתוכן

קניית רכב במימון

Featured Replies

פורסם

רכב דיזל, מציג נתונים דומים לזה (1/17) אפילו בנסיעה עירונית. מניסיון.

ברור לך שאפשר לשנות את זה בהגדרות...

בחלומות. אפילו היצרן לא טוען לצריכת דלק כל כך טובה. הרכב היחיד שיתן צריכת דלק קרובה ל-1:14 בעירוני זה רכב דיזל קטן וידני כמו פיאט פנדה/פיאט 500. אנשים או שלא יודעים לחשב צריכת דלק או שמסתמכים על מחשב דרך סופר אופטימי או שקרנים. בתור אחד שמחשב צריכת דלק בקובץ אקסל ומוכן להציג קבלות מתחנות דלק (כמה נכנס/כמה רכב עבר + רישום קילומטרז) מהיום הראשון שקיבלתי את הפיקנטו צריכת דלק ברכב שלי עם מנוע 1,000 עומדת על 1:17 משולב כאשר 70% בכביש בלי פקקים. הנתון הכי גרוע היה 1:14 תלוי בפקקים ומהירות נסיעה.

כל הנתונים האלה 1:16 על סמך מחשב דרך ברכב במשקל 1.2 טון עם 160 כ"ס זה פשוט קשקוש.

ההוצאות הכי כבדות הן במוסכים, ירידת ערך, תשלומים, ביטוח. אפשר לחשוב שעוד 100-200 שקל דלק בחודש יגרמו לכם לרעוב ללחם. לא מבין למה אתם עושים מזה כל כך הרבה רעש. רכבי מיני נמכרים כמו לחמניות חמות כי הם נותנים חסכון בצריכת דלק, אחריות, שקט נפשי, ביטוח זול ומחיר רכישה נמוך בחבילת אחת.

  • תגובות 139
  • צפיות 15.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

בפיקנטו חדשה אין ירידת ערך?

פורסם

שום חלומות ושום נעליים, אבל אין לי שום כוונה להתנצח איתך על עובדות.

פורסם

אין לך שום עובדות. ישירות מאתר היצרן פולקסווגן ג'טה 1.6TDI מודרנית צריכת דלק 1:17 עירוני בתנאי מעבדה תקן אירופאי שלא עודכן כבר עשרים שנה ולא שווה כלום. (דרך אגב תקן אמריקאי הרבה יותר אמין) אתה רוצה להגיד לי שבורה שלך עם 300,000 על השעון עשתה 1:17 בחיפה? עזוב, נו. דבר ברצינות לשם שינוי.

פורסם

הבורה היתה דיזל. אני אתקשה להאמין שפרייבט דיזל לא עושה לפחות 1:15 בעיר.

פורסם

אני יודע איזה רכב היה לו. תתקשה להאמין, אבל יש מציאות ויש אשליות והכחשה.

פורסם

תלוי מה הבחור מחפש ובכמה כסף

במחירים של בין 60-80 אפשר למצוא רכב לא חדש כמו ניסן טידה 2008-09 או טויוטה קורולה שים לב רק 2009 ומעלה

כי לא כך אחד רגיל ונוח לו עם הגיר הרובוטי לא שהוא רע רק צריך להיתרגל הוא שונה.

אם זה רכב יותר חדש דווקא יש את הרנו קליאו החדשה מהחנות לא יקרה כל כך דווקא אחלה רכב נוח כייפי די חיסכוני ומהנה מאוד לנהיגה.

דווקא הקיה פיקנטו לא אהבתי אותו בכלל הוא חמוד ודי בסדר אבל ההגה שלו אלוהים ישמור אני מרגיש שאני נוהג בהאנטר בדיוק אותו ההגה אותה הרגשה אתה מרגיש שאתה נוהג באוטובוס.

אוטו נוסף שמאוד אהבתי סוזוקי אלטו כן זה 3 צילינדרים וכל האוטו רועד ברמזור בכל רמזור נעזוב את זה לרגע. הרכב בכללי נוח מאוד כייפי לנהיגה גיר שוב בגלל המנוע הקטן 997 סמ"ק אז הגיר הוא קצר וכייפי זמינות כוח די גבוה חיסכוני ודוגרי אהבתי מאוד.

שוב תלוי כמה כסף יש לך לזרוק על רכב ולכמה זמן אתה נישאר עם הרכב והכי הכי חשוב שאתה מתיישב ליד ההגה ומניע מה אתה צריך שהאוטו יעשה מה אתה רוצה להרגיש? חויית נהיגה זולה וכייפית חויית נהיגה יקרה ומטורפת, נסיעה מהעבודה לבית?

פורסם

הסזוקי אלטו מהנה לנהיגה רק בגלל שאין בידוד רעשים בכלל ונסיעה במהירות 60 מרגישה כמו 150. אני מתאר לעצמי שמחוץ לעיר מדובר בפחד אלוהים.

ואגב טידה :puke:

פורסם

ואגב טידה :puke:

100000+

מדהים איך ניסאן מצליחים לייצר מכוניות כ"כ מכוערות, הטידה והמיקרה. בלעכס.

לגבי אלטו, עדיף כבר 107. זריזה באותה מידה, בידוד רעשים טוב יותר, איכות הרכבה טובה יותר, ופשוט כיפית יותר. אוטו שמח שכזה.

LEV27- בדיוק סיימתי תקופה של 3 חודשים בערך עבודה על ברלינגו 2005 מתפרקת 1.9 דיזל ידנית עם הילוך חמישי שלא ממש עובד, ולפחות 100-130 קילו בבגאז' בכל זמן נתון, נסיעה 80% עירונית.

אם מהדרעק המתפרק הזה יצא 1:14 בממוצע, אני אופתע אם בפרייבט חדש יותר עם מנוע טוב יותר מכל בחינה הוא לא יקבל בתנאים דומים ובלי המשקל בבגאז' 1:15-1:16.

לא יודע לגבי 1:17 בנסיעה עירונית 100%, נראה לי טיפה הגזמה, אבל 1:15 בהחלט.

פורסם

טוב תשמע כאשר היצרן בכבודו ובעצמו מצהיר על 1:17 בתנאי מעבדה תקן אירופאי אני די מתקשה להאמין לנתון 1:17 במציאות. גם לא ל-1:15. מצטער, אבל לישראלים יש נטייה להגזים בצורה גסה בנוגע לצריכת הדלק של הרכב שלהם. בקארספורום יש דיון על צריכת דלק ברכבים והמספרים שפורסמו שם גרמו לי להתגלגל על הרצפה.

פורסם

האלטו דווקא מחוץ לעיר הבנתי שהיא בסדר גמור וזה מבין אדם שנוסע כל הזמן מחוץ לעיר כל סופה"ש כמעט לצפון.

לגבי הטידה מכוערת מכוערת אבל אמינות גבוה מאוד ובגלל החלונות והצורה הראות היא גבוה יותר מפנים האוטו.

בקשר ל-107 לא נהגתי אליה לא יכול להגיד שיצא לי לעשות נסיעת מבחן עם יגיעו כאלו מכוניות אליי אני אבדוק את הנושא מקרוב :)

בקשר לפרטנר מי בכלל מסתכל על נתוני יצרן בתנאי מעבדה? כן מתי שמוכרים אוטו בהחלט אפשר לספר את כל הסיפורים האלה. אבל דוגרי זה הכל שטויות כי הבדיקות שם זה יותר בדיקות של המנוע עצמו.

למשל עוד אוטו שבאמת יצא תותח רנו פלואנס 1.5 טורבו דיזל גיר רגיל 6 הילוכים ממש ממש בן זונה של רכב גדול נוח תא מטען ענקי ממש אפשר להכניס לדבר הזה מזגן קומפלט עם המדחס החיצוני ועדיין נישאר לך מקום לקניות לכל השבוע לבית. והוא חיסכוני ברמה מטורפת ממש.

פורסם

הסזוקי אלטו מהנה לנהיגה רק בגלל שאין בידוד רעשים בכלל ונסיעה במהירות 60 מרגישה כמו 150. אני מתאר לעצמי שמחוץ לעיר מדובר בפחד אלוהים.

האלטו נוסעת מחוץ לעיר בלי שום בעיה במהירות שיוט של 110 ואצלי זה המודל האוטומטי

לפני שבועיים נסעתי איתה מתל אביב לקרית חיים למסור משהו ומייד נסעתי חזרה

מה שכן אין לה נוחות נסיעה במהירות גבוהה כמו לסיוויק שיש לי בנוסף. אבל בעיר אני רק נוסע איתה.

פורסם

עשו פעם בדיקה ב-"הילוך חמישי" הבריטית לגבי נכונות הצהרות היצרן לגבי צריכת דלק. התוצאות בשטח היו דומות מאוד להצהרות היצרן עם הבדל זניח.

פורסם

האלטו נוסעת מחוץ לעיר בלי שום בעיה במהירות שיוט של 110 ואצלי זה המודל האוטומטי

לפני שבועיים נסעתי איתה מתל אביב לקרית חיים למסור משהו ומייד נסעתי חזרה

מה שכן אין לה נוחות נסיעה במהירות גבוהה כמו לסיוויק שיש לי בנוסף. אבל בעיר אני רק נוסע איתה.

ואו, 110...

בטח המנוע בכה לעזרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים