פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים איבדתם אותי עם ההיבדרידיות והדיזל ממה שאני רואה, רכב דיזל חדש עולה המון כסף וכנראה גם המקבילה המשומשת תעלה לא מעט. אז לשם יילך החסכון בדלק.
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים http://www.kml.co.il/%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA_%D7%94%D7%93%D7%9C%D7%A7_%D7%A9%D7%9C%D7%9A בדומה למסדי הנתונים הגרמני (spiritmonitor.de) והאמריקאי (fueleconomy) שמופיעים באתר, מערכת "קילומטר לליטר" הקימה מסד נתונים לצריכת הדלק בפועל, המבוסס על הגולשים בארץ. אי לכך, חברי המערכת קוראים לכם למלא את נתוני צריכת הדלק של רכבכם לטובת כלל הגולשים. היות וצריכת הדלק של שני רכבים זהים, יכולה להיות שונה בגלל מגוון סיבות (צורת נהיגה, תנאי דרך, טיפולים וכו), מערכת האתר קבעה אופן מדידה אחיד. בקישור שלפניכם יופיע הסבר קצר כיצד עליכם למדוד את צריכת הדלק במכונית שלכם. ךםך... מאוד אמין אתה יודע איזה הבדלים קיצוניים יכולים להיות בצריכת הדלק בהתאם לנהג שמאחורי ההגה ולאופי הנסיעות שלו?? יש לי נסיעות שהרכב שלי עושה 1/8, ויש נסיעות שהוא עושה 1/16. להתבסס על נתוני גולשים כאלה זה סתמי לחלוטין.
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים האתר הזה שטויות. טרנספורטר של אבא שלי עם מנוע 2.5 טורבו דיזל עושה בערך 1:13-14 והרכב רוב הזמן עמוס בכלים וחומרים. המסחריות הקטנות פיאט דובלו עושות 1:16-1:17. אני מאמין שפרייויט דיזל יכולה לגרד את ה-1:20 מלמטה. כל דבר אשר שעובר פס יצור מזהם... וטרנספורמטור... שממש עמוס מהמשקל וחיכוכים מכנים רבים שיש לו... בכלל לא בא לשיווין.פאסאט וג'טה אכן רכבים חיסכוניים אם מנועי דיזל ובנזין לעומת רוב המתחרים.ובקשר לאתר... יש להם בדיקות שהם מבצעים בעצמם.. אז למה לא יכול להיות. חוץ מזה היא לי ניסיון בנהיגה אל היברידיות... חמוד מאוד(רק צריך להתרגל שאתה לא שומע את המנוע). וצריכת הדלק באוטו מאותו סוג יכולה להיות שונה... גם מסוג הנהיגה...
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים איבדתם אותי עם ההיבדרידיות והדיזל ממה שאני רואה, רכב דיזל חדש עולה המון כסף וכנראה גם המקבילה המשומשת תעלה לא מעט. אז לשם יילך החסכון בדלק. אני לא חושב שפריוס יותר זולה מסקודה אוקטביה טורבו דיזל ! (הפריוס יותר יקרה)
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים איבדתם אותי עם ההיבדרידיות והדיזל ממה שאני רואה, רכב דיזל חדש עולה המון כסף וכנראה גם המקבילה המשומשת תעלה לא מעט. אז לשם יילך החסכון בדלק. בדיוק. רכב דיזל חדש יקר מאוד וצריך לנסוע המון כדי לסגור את הפער במחיר שעומד בממוצע על 10,000 ש"ח בהשוואה לגרסת בנזין באותה רמת איבזור. אם תקנה רכב דיזל משומש רוב הסיכויים שהוא יהיה עם קילומטרז מאוד גבוהה והחסכון בדלק (שיהיה, במקרה הטוב, 200-300 ש"ח בחודש) ילך על תיקון בלאי ותקלות. רכב מיני יתן לך חסכון בדלק ועלויות אחזקה יחד עם מחיר רכישה נמוך. נתון מעניין אנשים מסוימים כאן לא מבינים וחושבים שקונים רכב מיני רק בשביל פוזה של רכב חדש.
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים יש לי מגבלה שאני צריך תיבת הילוכים אוטומאטית.בגלל זה כל המיני האלה, שבאות ידניות לא באות בחשבון.כמו כן, לא נראה לי שהן סוחבות עליות =]
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים קנה פנדה/גרנדה רובוטית, אפשר אפילו יד"ש. מכלול גיר ידני לחלוטין (מינימום אובדן כח), רק שבמקום שהרגל שלך תלחץ על הקלאץ', עושה את זה עבורך מנגנון הידראולי.
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים הבעייה עם רכבים כמו פריוס היא:1. המחיר שלה גבוה משמעותית מרכב באותה רמת אבזור \ נהיגה \ סגמנט(אם אפשר להשוות לרכב ללא סוללות)2. אחרי X קילומטרים תצטרך להחליף סוללה שאאל"ט עולה כ-40K ש"ח.אני אמליץ לקנות רכב יד שנייה משנתון גבוה על מנת לחסוך את ירידת הערך הראשונה והגדולה. איזה רכב? צא ותנהג עליהם.
פורסם 2011 בספטמבר 2214 שנים שלא תחשבו שאני תומך ברכבים המזעזעיים האלו (אין לי בעיה עם הקונספט אלא עם המימוש) אבל X>250,000 ק"מ.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים לא טרחתי להתעמק, אבל אם זה מה שהאתר הזה טוען אז הוא מטומטם.אגב כל הרכבים ההידרידיים האלה רלוונטיים רק לעיר ולנסיעה במהירות נמוכה. תעלה קצת מעל 90 קמ"ש - ואוי ואבוי.כל זאת לפני שבכלל דיברנו על העובדה שמעבר לצריכת הדלק, מדובר על המיץ של הזבל בכל הנוגע לרכבים..האם נהגתה ברכב היברידי?רכב הברירידי מציא לך שני דברים יקרים: 1 מנוע בנזין אם נפח בדרך כלל קטן (טויוטה 1.5L, סיוויק 1.4L) 2 חמישה מנועי חשמל (4 מנועים אל גלגלים + 1 אל גיר)כמו שאמרתה ברגע שאתה עובר את המיהירות מסוימת הרכב עובר אוטומתי רק למנוע בנזין.לכל מי שחושב שסוללה עולה יקר - צודק!!! אך אף אחד לא ביקש להחליף את כל הסוללה אלא רק תא אחד או שניים שכבר לא מחזיקים.... (עוד לא הגיע זמן למדוד אל פי צריכה - מה האורך חיי הסוללה או תא נפרד)
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים אז למה נתוני צריכת הדלק של רכבים היברידיים עדיין כאלה טובים?גם מעיון באינטרנט וגם מחוויות ממקור ראשון, אנשים מדברים עלנתונים של 20-18 ק"מ לליטר(וזהו עוד על הונדה סיוויק היברידית),גם כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש מהיר(בתאוצה למשל, הרכב ההיברידי משתמש ב-2 המנועים).
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים אז למה נתוני צריכת הדלק של רכבים היברידיים עדיין כאלה טובים?גם מעיון באינטרנט וגם מחוויות ממקור ראשון, אנשים מדברים עלנתונים של 20-18 ק"מ לליטר(וזהו עוד על הונדה סיוויק היברידית),גם כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש מהיר(בתאוצה למשל, הרכב ההיברידי משתמש ב-2 המנועים).ככל הנראה בגלל המהירות הממוצעת של הנסעיה... כי גם אם אתה בכביש מהיר... אתה עדיין לא נוסע במהירות כבוע ויורד למהירות המאפשרת הפעלה של מנועי חשמל, ובנוסף התאוצה עד המהירות (בארך) 90קמ"ש מתבצעת אל מנועי חשמל...
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים אז למה נתוני צריכת הדלק של רכבים היברידיים עדיין כאלה טובים?גם מעיון באינטרנט וגם מחוויות ממקור ראשון, אנשים מדברים עלנתונים של 20-18 ק"מ לליטר(וזהו עוד על הונדה סיוויק היברידית),גם כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש מהיר(בתאוצה למשל, הרכב ההיברידי משתמש ב-2 המנועים).צמיגים בעלי התנגדות גילגול (ואחיזה) נמוכה ומקדם גרר נמוך בשילוב עם נהיגה אקונומית ומערכת stop & go.אני מקווה שברור לך שבנהיגה במהירות קבועה לרכב הייברידי אין שום יתרון על רכב "רגיל". כל הרעיון ברכב הייברידי הוא לשמור אנרגיית בלימה שברכב רגיל מתבזבזת.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים זה ברור לי, אבל בשורה התחתונה החסכון בדלק משמעותי(עוד 4-5 ק"מ לליטר)וזה עוד עם מזגן פתוח ונסיעה במהירות סבירה(120 קמ"ש).קח את כל אותם "רכבים חסכוניים"(מיני וסופר מיני רגילות), תסע בהם 120 קבוע ומזגן דולק,אתה תראה שצריכת הדלק שלך צונחת מ 1 ל-17 לפי היצרן, ל-1 ל-12 ואולי אפילו פחות.כי פה אין שום מנגנון שיחסוך לך דלק, מלבד נסיעה קמצנית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.